En tiedä mitä tekisin

Anonyymi-ap

Mitä ikävän väki on mieltä että pitäisikö vaan rohkeesti ottaa sitä mitä on tarjolla siis ihmisuhteissa yleensäkin ja sitten voisi kehkeytyä jotain ihan hyvää vai olla loppuelämän yksin. Mitä te tekisitte?

54

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitä on tehtävä kuten parhaaksi näkee, mikäli on tarjolla.

    • Anonyymi

      En kyllä ottaisi tai alkaisi joksikin kakkosvaihtoehdoksi. Toinenhan nostaa kytkintä heti, kun rakastuu oikeasti.

      🚛🏍️🚜

      kakkuhattutäti

      • Anonyymi

        Tuskin nostas kytkintä mu sä olisit luultavasti kodinhoitaja toinen hakis panonsa muualta noi ne kai yleisimmin on menny useimmissa suhteissa kun tyydytään siihen mitä sai kun ei itse edes tienny mitä halus


    • Anonyymi

      Itse tiedät parhaiten mitä haluat.

    • Anonyymi

      Loppuelämä yksin ennemmin. En jaksaisi ruveta elämään jonkun kanssa, jos siitä voisi kehkeytyä joskus jotain "ihan hyvää". En haluaisi kumppania vain kumppanin takia.

    • Anonyymi

      Yksin on helpompi ja mukavampi olla kuin huonossa/keskinkertaisessa suhteessa.

      • Anonyymi

        Tämä on totta. Mutta mikään suhde ei ole jatkuvaa perjantaita. Suhteessa pitää kestää myös vaikeita aikoja. Ei sitä aina voi kakkua syödä, vaan joskus tarjolla on rinkeleitä. Ainahan ne voi tietysti paahtaa ja laittaa niihin kermavaahtoa sekä vaahterasiirappia, mutta ei se ole sama asia.

        🍰

        kakkuhattutäti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta. Mutta mikään suhde ei ole jatkuvaa perjantaita. Suhteessa pitää kestää myös vaikeita aikoja. Ei sitä aina voi kakkua syödä, vaan joskus tarjolla on rinkeleitä. Ainahan ne voi tietysti paahtaa ja laittaa niihin kermavaahtoa sekä vaahterasiirappia, mutta ei se ole sama asia.

        🍰

        kakkuhattutäti

        En niin väittänytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En niin väittänytkään.

        Et toki. Sanoin vain oman mielipiteeni. 😊

        kht


      • Anonyymi

        Parisuhdetta on parempi kun parisuhde saa edes kerran päivässä jos suhteen pelkälle seksille tahtoo perustaa pitää vaan huolen et toinen niistä joita tapailee vähintään tietää toisesta jos niitä kilpailuasetelmia suhteisiinnekin kaipaatte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta. Mutta mikään suhde ei ole jatkuvaa perjantaita. Suhteessa pitää kestää myös vaikeita aikoja. Ei sitä aina voi kakkua syödä, vaan joskus tarjolla on rinkeleitä. Ainahan ne voi tietysti paahtaa ja laittaa niihin kermavaahtoa sekä vaahterasiirappia, mutta ei se ole sama asia.

        🍰

        kakkuhattutäti

        Moni kakku päältä kaunis mu sisältä täysi susi tai mätä mitä ilmaisua kukakin tykkää käyttää miksi pitäisi tutustua ihmiseen kun voi viettää sitä vitun kallista kulissielämää moniko niin tuli lopulta edes tyytyväiseksi elämäänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhdetta on parempi kun parisuhde saa edes kerran päivässä jos suhteen pelkälle seksille tahtoo perustaa pitää vaan huolen et toinen niistä joita tapailee vähintään tietää toisesta jos niitä kilpailuasetelmia suhteisiinnekin kaipaatte

        Minä ainakaan hae mitään paria suhdetta. Viimeisintäkin jaksoin yli 20 v. vaikka lämpö (jos sitä nyt koskaan olikaan) katosi ikkunasta talvipakkaseen jo vuosia sitten. Rajansa se on rakkaudettomuudellakin kuitenkin.

        🍰


    • Anonyymi

      kyllähän se näin on, että kumpikin valitsee sen vähiten huonoimman vaihtoehdon minkä kelpuuttaa, ja jos on mätsi niin se on tosi rakkautta sillon ja pitkä liitto.

    • Anonyymi

      On vaikeaa ja haastavaa miettiä elämän jatkoa kun toinen on kuollut. Olet yksin. Olet yksinäinen. Se horjuttaa perusturvallisuutta.

      • Anonyymi

        Voi otan osaa. Ei varmasti ole helppo tilanne. 🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi otan osaa. Ei varmasti ole helppo tilanne. 🙏

        Kiitos. Tänne ei ole tehnyt mieli enää kirjoittaa mitään.
        Hyvää illan jatkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Tänne ei ole tehnyt mieli enää kirjoittaa mitään.
        Hyvää illan jatkoa.

        Kiitos samoin sinnekin.


    • Anonyymi

      Rakkaus on otettava sieltä, mistä sen saa.

      • Anonyymi

        Eli mistä? Eihän rakkausta voi oikeesti ottaa mistä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mistä? Eihän rakkausta voi oikeesti ottaa mistä vaan.

        Rakkautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mistä? Eihän rakkausta voi oikeesti ottaa mistä vaan.

        Tarkoitin, että rakkauden murusetkin on otettava sieltä, mistä saa. Rakkautta voi olla, että toinen juttelee, välittää, kysyy, mitä kuuluu ja on kiinnostunut. Rakkaus voi olla halaus tms. lämmin kosketus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin, että rakkauden murusetkin on otettava sieltä, mistä saa. Rakkautta voi olla, että toinen juttelee, välittää, kysyy, mitä kuuluu ja on kiinnostunut. Rakkaus voi olla halaus tms. lämmin kosketus.

        Mene hoitoon noilla ole mitään tekoa rakkauden kanssa ihan normaalia ihmisten keskinäistä kanssakäymistä


    • Anonyymi

      Ei kukaan toinen voi neuvoa sinua sinun elämässäsi. Emme tiedä mitä sinulle on tarjolla, emme tiedä pärjäätkö yksin, emme tiedä sinusta mitään. Naurettavaa edes kysellä ventovierailta.

      • Anonyymi

        Mitä vittua sulle kuuluu kenenkään toisen asiat ellei tämä itse ole niin hölmö ja puutu jotenkin sun asioihin


    • Anonyymi

      Älä missään tapauksessa tee sitä hänelle, joka on tarjolla.
      Että otat hänet, jos et tosissasi halua vain häntä. Tuhlaat molempien elämää siten. Elämä on liian lyhyt kulissisuhteisiin.

      • Anonyymi

        Oli elämä lyhyt tai pitkä miksi siitä pitää aina omavalintaisesti tehdä itse itselleen yhtä saatanan helvettiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli elämä lyhyt tai pitkä miksi siitä pitää aina omavalintaisesti tehdä itse itselleen yhtä saatanan helvettiä

        Vaikeaa nyt ainakin.


    • Anonyymi

      En missään tapauksessa halua, että minut otetaan vain siksi että olen tarjolla.
      Tunteita pitäisi olla.
      En usko että sinun ihailijat on paljonkaan eri mieltä.
      Kokeile empatiaa. Astu sen tarjokkaan kenkiin.

    • Anonyymi

      Riippuu varmaankin siitä mitä etsit... Ystävää vai jotain muuta? En tiedä onko semmoinen kovinkaan viisasta että hommaa seurustelukumppanin pelkästään sen takia että voi sanoa tai näyttää muille että minulla on kumppani. Ketä petät siinä itseäsi, sitä kumppaniasi vai lähipiiriäsi? Aika kuluttavalta kuulostaa tuokin. Entäs kun totuus tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin mitä selität esim. sille kumppanillesi että sinua ei kiinnosta alkaa sen kanssa mihinkään? Toisaalta mitäpä se minulle kuuluu jokainen tyylillään...

    • Anonyymi

      Ei mitään puolivälimallin hommeleita. Pitää olla aitoa tunnetta mukana ja nähdä yhteinen tulevaisuus.

    • Anonyymi

      Ota se jonka kanssa tunnet tulleesi kotiin.

      • Anonyymi

        Aina se ei mene niin. Kaikki asiat tai ihmiset eivät ole otettavissa.


      • Anonyymi

        Erittäin hyvin sanottu.

        sivust vaa huikkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina se ei mene niin. Kaikki asiat tai ihmiset eivät ole otettavissa.

        Olet oikeassa mutta ota jos saat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa mutta ota jos saat.

        Muistan ensi kerralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina se ei mene niin. Kaikki asiat tai ihmiset eivät ole otettavissa.

        Mä oon otettavissa, mut voi ottaa heti, nyt 😘


    • Anonyymi

      En ikinä ajattelisi noin kun pitää vain yhdestä.

      • Anonyymi

        Samat sanat! sivusta m


      • Anonyymi

        Mut jos tunteet ei oo menneet yksiin ja toista ei vaan kiinnosta ja muutenkaan ei oo mahdollista sen toisen puolelta. Niin pitäisikö sitten olla loppuelämä yksikseen vaikka se kohde ei oo kiinnostunut ja jäädä siihen? Aloit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut jos tunteet ei oo menneet yksiin ja toista ei vaan kiinnosta ja muutenkaan ei oo mahdollista sen toisen puolelta. Niin pitäisikö sitten olla loppuelämä yksikseen vaikka se kohde ei oo kiinnostunut ja jäädä siihen? Aloit.

        Parempi niin ja joskus elämä voi yllättää positiivisesti.


    • Anonyymi

      Siis ainahan otetaan sitä mitä tarjolla. Hankalampi ottaa sitä mitä ei edes tarjota.

      • Anonyymi

        😇👍🏻👍🏻😉


    • Anonyymi

      Tuo lienee omavalintasi mitenkä haluat elämäsi viettää

    • Anonyymi

      Minä haluan vain naisen omaksi kenelle olen rakkainta maailmassa. Luulen että sen kyllä tietää naisesta sitten jos hän on sellainen joka voi aina olla kanssani ja haluaa pitää huolen ja rakastaa. En välitä kokeilla mitään. Mutta minulle ei ole tärkeää se miten muut tekevät asiat. Mieheltä.

    • Anonyymi

      Suosittelen sinulle lähtöä TÖIHIN.

    • Anonyymi

      Tarviiko sen just nyt päättää?

    • Anonyymi

      Ajattelitko ap, että tuohon sun kysymykseen vastataan jaa, ei, ehkä riippuen hieman ihmistyypistä. Sanotaan nyt kuitenkin niin, että osa ihmisistä elää romanttisissa unelmissa vaikka koko elämän ja odottaa juuri sitä oikeaa prinssiä valkoisella ratsulla pihaan kaartamaan ja siinä sit kupsahtaa jossain vaiheessa. Osa ihmisistä elää ja löytää mukavia, hieman epämukavia tai jopa enemmän epämukavia ihmisiä elämäänsä ja kupsahtaa sit pois. Nää on niitä elämän ihmeellisiä valintoja, mutta varmaa on että kaikki me ennen pitkää kuolla kupsahdetaan.

      • Anonyymi

        Jättää sitten turhaan surevia ihmisiä taakseen kupsahtamalla eka.Tuohon sun loppulausahdukseen vastinetta.


    • Anonyymi

      Tää nyt vaan kiertää kehää taas.

      • Anonyymi

        Lomalla on ihanaa eikö vaan???


    • Anonyymi

      Kun joku täyttää kriteerit niin yrittäisin ja jos ei kukaan täytä niitä jatkaisin yksin.

      • Anonyymi

        Näin on paras.


    • Anonyymi

      oliko teidän teot niin järkyttäviä mitä teitte ette ne jätti teidät? se on teidän valinta, hirveitä juttuja ootte tehnyt, eipä siis ihme, eikä mitään muuta syytä kun haluta hallita ihmisten elämiä ja, saada heille niin sanotusti "oma paska", sen sijaan että olisitte kestäneet ja olet oma itsenne, ja rakkautta olisi annettu teille, kuten muillekin. en usko että ihminen voi rakastua vain yhteen, mutta, en usko suhteeseen ilman rakkautta. enkä suhteeseen jossa ei eletä oikeasti yhdessä, tai ei tunne intohimoa tai sympatiaa toista kohtaan, tai jos haluaa huonoa toiselle ilman että se hänelle kuuluu, hänenä itsenään, ei suhde varmsdu ole hyvä ja luotettava. sen sijaan että kostat muutu parempaan, lakkaa vainoamasta ihmisiä ja katso peiliin. sieltä löytyy vastaus ja ehkä saat rakkautta kun kykenette rakastamaan ilman että teette pahaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16685
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2098
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1930
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      187
      1700
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      952
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      210
      722
    Aihe