Linkki: https://youtu.be/z5HGAptFTFk
Mitä linjoja tuli ajettua vähiten Kuopiossa vuonna 2023? Tässä videossa luodaan katsaus tähän listaukseen, joten kannattaa ehdottomasti tsekata tämä video!
Vuoden 2023 viisi (5) vähiten ajamaani linjaa Kuopion paikallisliikenteessä
6
282
Vastaukset
- Anonyymi
Hei. Nykyään on kai yleistä että ajetaan melkein joka paikassa melkein kaikkia linjoja sekaisin. Itse olen saman konsernin työntekijä, jo 10v ollut, mutta eri paikkakunnalta, urani ensimmäiset vuodet ajoin käytännössä samaa linjaa ja siinä oli hyvät ja huonot puolet. Sellaista käytäntöä ei ole enää kai missään suuremmassa firmassa mutta muistelen kaiholla niitä aikoja
- Anonyymi
Siis tarkoitan vakiokuljettajakäytäntöä paikallisliikenteessä, joka aikoinaan ollut hyvinkin yleistä mutta nyt todella harvinaista
Anonyymi kirjoitti:
Siis tarkoitan vakiokuljettajakäytäntöä paikallisliikenteessä, joka aikoinaan ollut hyvinkin yleistä mutta nyt todella harvinaista
Ite oon kuullu kanssa tosta käytännöstä, mutta nykyään lienee äärettömän harvinaista enää toi, että saa ajaa vaan yhtä tiettyä linjaa.
- Anonyymi
Mikä on mielipiteesi Valkeakosken Liiketestä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724918
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403356- 502873
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52189- 242071
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981591Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488