Tää söpö tyyppi (send help)

Anonyymi-ap

Mä pidän tästä yhest tyypist, joka on ollu mun kaa samal luokal 7 vuotta. Niist 7 vuodest oon pitäny siit 5 vuotta. Ja oon tunnustanu sille monta kertaa mun tunteet sitä kohtaan mut se vaan torjui ne aina. Haluisin päästä siit yli mut en vaan saa sitä pois päästä niinku HETKEKSIKKÄÄN.

Ois kivaa, jos se pitäis must mut se vaan tuntuu toivottomalta. Kukaan ei varmastikkaan tykkää sellasest, joka nolaa itsensä kesken koulupäivää tai ihan missä vaan. Mun parhaat kaverit sanoo et ”Joo, kyl se tykkää sust. Sä oot just täydellinen” ja näin mut se ei tunnu siltä. Tunnen itseni nöyryyttäväks, noloks tai mikä nyt on tarpeeks karsee sana kuvaan ketäkin ihmistä.

Joten tarviin nyt apua ja vinkkejä, et mitä voisin tehä ton mun ihastuksen suhteen. Ja mikä niinku on paras type ku en tiiä et sovinks oikein kellekkään.

Ite oon:
Tyttö
Blondi
💙silmät
158 (ihan hemmetin lyhyt)
Semi hyvä koulus mut ei kuitenkaan
Harrastan lasketteluu, rumpujen soittoo ja laulan ihan muuten vaan

Kertokaa rohkeesti et mitä mun pitäs tehdä ja oonks mä hyvä🤍

1

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
        Ikävä
        43
        6610
      2. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
        Maailman menoa
        48
        2909
      3. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
        Maailman menoa
        246
        2231
      4. Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?

Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi
        Bachelor
        33
        1738
      5. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
        Suhteet
        164
        1679
      6. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
        Maailman menoa
        145
        1630
      7. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
        Ikävä
        192
        1364
      8. Trump - otan Gasan haltuun nyt

USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h
        Maailman menoa
        293
        1227
      9. Kemettikö lommauttaa

Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.
        Suomussalmi
        27
        1149
      10. Runebergin tortut

Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️
        Ikävä
        250
        960
      Aihe