Petteri Orpon jälkeinen aika.

Anonyymi-ap

On ilmiselvää, että seuraamme raunioista nousevaa savua, kun Petteri poistuu näyttämöltä.

34

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Orpon hallitus on siinä oikeassa, että lusmut töihin. Ei meillä ole mitään tarvetta maksaa siitä että lojuu toisten elättinä. Mutta työolosuhteiden heikentäminen on väärin. Kyllä työntekijällä on oikeus tehdä töitä pelkäämättä. Purran törkeä valehteleminen äänestäjille oli törkeää. Jokainen muistaa hänen vaalipuheensa. "Se ei meille käy" ja kuitenkin kävi kun hallituskiima oli kova. Ei näin yhteiskuntaamme johdeta. Orpo on pysynyt kannassaan, köyhät kyykkyyn. Joten mielenilmaukset Orpon ja Purran on kestettävä. Eussajah ja Henriksson nuo kaksi hiirtä ovat hyvin hiljaa. On kysymys yhteiskunnastamme ja sen hyvinvoinnista, ei sitä niin hoideta että rikkaille annetaan ja köyhältä otetaan. Demokraattista yhteiskuntaamme ei voi viedä autoritääriseen malliin.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­­N­­­y­­­m­f­­­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­N­­y­­m­f­o­­­m­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18246742

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Suome ua yritystuella eläviä yrityksiä vaivaa palkanmaksuhaluttomuus
      Äpitäis olla valmis osaaja vaikka yritukset eivät edes tiedä milainen moniosaajan tarviivat

      • En opikein usko yritystuella eläviin yrityksiin! Voisitko tuoda esiin edes muutaman esimerkin todisteiden kera!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        En opikein usko yritystuella eläviin yrityksiin! Voisitko tuoda esiin edes muutaman esimerkin todisteiden kera!

        Extyökkäriä pitää yrittää ymmärtää. Joi hiljattain niin paljon käsidesiä alkoholin himossaan että menee taas muutama päivä siitä selviämiseen. Vietiin hänet kavereiden kanssa selviämis asemalle, mutta eivät ottaneet siellä vastaan toivottomana tapauksena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Extyökkäriä pitää yrittää ymmärtää. Joi hiljattain niin paljon käsidesiä alkoholin himossaan että menee taas muutama päivä siitä selviämiseen. Vietiin hänet kavereiden kanssa selviämis asemalle, mutta eivät ottaneet siellä vastaan toivottomana tapauksena.

        Et sitten kyennyt vastaamaan joten antauduit tosiasioiden edessä!


    • Anonyymi

      Vankilaan koko hallitus.

      • Tarkoittanet kapinoivaa ay mafian hallitusta!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Tarkoittanet kapinoivaa ay mafian hallitusta!

        Todella mielenkiintoista.

        Tarkennatko sinä nyt hiukan sitä, että mitä sinä mahdat oikein tarkoittaakaan tuolla mainitsemallasi ay mafian hallituksella?


      • Anonyymi

        Antaa nyt istua tämän kauden oppositiossa, ehkä pistää miettimään, kun läheltä näkee kuinka persiilleen 2019-2023 kautensa oikein menikään. Siis EHKÄ, sillä vasuri on aina vasuri, vaikka voissa paistaisi, sille ei suomella ja suomalaisuudella ole merkitystä.


      • Anonyymi

        Jatketaan lakkoja niin kauan, että Orpon hallitus eroaa tehtävistään, kuten vuonna 1918.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todella mielenkiintoista.

        Tarkennatko sinä nyt hiukan sitä, että mitä sinä mahdat oikein tarkoittaakaan tuolla mainitsemallasi ay mafian hallituksella?

        Ay mafian hallitus muodostunee ay mafiosoista ja joistain muista ay pöhlöistä joilla ei ynnäpää ole se toimivin osa!

        Olert aika typerä, jos tuota et itse ymmärtänyt!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ay mafian hallitus muodostunee ay mafiosoista ja joistain muista ay pöhlöistä joilla ei ynnäpää ole se toimivin osa!

        Olert aika typerä, jos tuota et itse ymmärtänyt!

        "Olert aika typerä, jos tuota et itse ymmärtänyt!"

        Siis mielestäsi kaikki muut Suomessa on typeriä paitsi sinä?

        "Ay mafian hallitus muodostunee ay mafiosoista ja joistain muista ay pöhlöistä joilla ei ynnäpää ole se toimivin osa!"

        Hyvä että tuot noinkin näyttävästi esiin oman tilasi näissä keskusteluissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Olert aika typerä, jos tuota et itse ymmärtänyt!"

        Siis mielestäsi kaikki muut Suomessa on typeriä paitsi sinä?

        "Ay mafian hallitus muodostunee ay mafiosoista ja joistain muista ay pöhlöistä joilla ei ynnäpää ole se toimivin osa!"

        Hyvä että tuot noinkin näyttävästi esiin oman tilasi näissä keskusteluissa.

        En minä mniin kirjoittanut, vain ne jotka eivät näe reaalimaailmaa, vaan ellävät uskossaan.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        En minä mniin kirjoittanut, vain ne jotka eivät näe reaalimaailmaa, vaan ellävät uskossaan.

        Kuten sinä, joka elät uskossasi ja uskomuksissasi. Millä ei mitään tekemistä oikean normaalin elämän kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sinä, joka elät uskossasi ja uskomuksissasi. Millä ei mitään tekemistä oikean normaalin elämän kanssa.

        Elön perin normaalia elämää muutoin kuin sikäli, etten ole ollut velkaa sitten 1982 jolloin maksoin sen viimeisen hilkun asuntolainastani. Tosin olen senkin jälkeen ostanut uuden asunnon mutta käteisellä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ay mafian hallitus muodostunee ay mafiosoista ja joistain muista ay pöhlöistä joilla ei ynnäpää ole se toimivin osa!

        Olert aika typerä, jos tuota et itse ymmärtänyt!

        Sinulla ei näytä olevan nyt edes aavistustakaan siitä että miten ay-liike oikein toimikkaan.

        Joten olehan nyt sitten vain seuraavalla kerralla hiukan tarkempi siitä mitä oikein kirjoitteletkaan internetin yleisille keskustelupalstoille.

        Sillä valehtelusta sinä jääit ihan joka kerta kiinni, aivan kuten juuri nytkin jäit.


      • Anonyymi

        Niin joutaa. Miettikööt siellä mikä on oikein ja mikä ei.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ay mafian hallitus muodostunee ay mafiosoista ja joistain muista ay pöhlöistä joilla ei ynnäpää ole se toimivin osa!

        Olert aika typerä, jos tuota et itse ymmärtänyt!

        Oletpa olevinaan niin fiksua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olert aika typerä, jos tuota et itse ymmärtänyt!"

        Siis mielestäsi kaikki muut Suomessa on typeriä paitsi sinä?

        "Ay mafian hallitus muodostunee ay mafiosoista ja joistain muista ay pöhlöistä joilla ei ynnäpää ole se toimivin osa!"

        Hyvä että tuot noinkin näyttävästi esiin oman tilasi näissä keskusteluissa.

        Niinpä. En minäkään sönkkäyksestä mitään selvää saanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei näytä olevan nyt edes aavistustakaan siitä että miten ay-liike oikein toimikkaan.

        Joten olehan nyt sitten vain seuraavalla kerralla hiukan tarkempi siitä mitä oikein kirjoitteletkaan internetin yleisille keskustelupalstoille.

        Sillä valehtelusta sinä jääit ihan joka kerta kiinni, aivan kuten juuri nytkin jäit.

        Minä olen vuosikymmenten aikana nähnyt miten ay mafia toimii! Se toimii uhkaillen ja kiristäen, se ei toimi reilun kaupankäynnin periaattein!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa olevinaan niin fiksua!

        Mutta faktaa kirjoittamani oli koska et kyennyt sitä muuksi osoittamaan!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Minä olen vuosikymmenten aikana nähnyt miten ay mafia toimii! Se toimii uhkaillen ja kiristäen, se ei toimi reilun kaupankäynnin periaattein!

        Mutta edelleenkään sinulla ei näytä olevan minkäänlaista aavistustakaan siitä miten ay-liike oikein toimiikaan.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mutta faktaa kirjoittamani oli koska et kyennyt sitä muuksi osoittamaan!

        Miksi ihmeessä sinä aloit taas kerran vain valehtelemaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta edelleenkään sinulla ei näytä olevan minkäänlaista aavistustakaan siitä miten ay-liike oikein toimiikaan.

        Kyllä minä vuosikymmenten, puolivuosidan asiaa seuranneena olen nähnyt mn´miten ay mafia toimii, päin pyllyä se topimii ja sietäisi nykyisellään siirtää syrjään ja perustaa uusi demokratiaan perustuva, jossa kaikki puolueet olisivat samassa suhteessa edustettuna kuin eduskunnassakin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä sinä aloit taas kerran vain valehtelemaan?

        Tuo esiin valhe ja oma totuutesi asiassa!


    • Anonyymi

      Tuo riippuu hyvin pitkälti siitä, kuinka paljon tärkeämpänä äärivasurit pitävät suomalaisten hyvinvointia, kuin omaa hillotolppaansa. Suomalaisten kokonaisveroaste on maailman korkein jo nyt ja siksi duunareiden lompakoilla käy melkoinen "tuuli". Kun katsoo, paljonko 2019-2023 hallitus nostatti veroja/kuluja ja miettii, paljonko lupasivat nostaakkaan, jos pääsevät jatkokaudelle. Miksi ihmeessä kaikki tuo on UNOHTUNUT kansalaisilta jo nyt? Näinkö helppoa suomalaista duunaria on "ohjata" kuin pässiä narussa? 2022 ja 2023 maahamme saapui väkeä enemmän kuin koskaan, tämä luonnollisesti johtui siitä, että tieto hallituksen vaihtumisesta kiiri pitkin maailmaa... Nyt äkkiä on tultava jos meinaatte tulla.... Nyt kauhistellaan asumistukien roimaa kasvua ja sitä, kuinka Orpon hallitus joutuu ottamaan lisää velkaa.....

    • Anonyymi

      Jää nähtäväksi kuinka paljon tuhoa ammattiyhdistysliike ehtii tuhota Suomea ennen kuin se itse luhistuu.

    • Anonyymi

      Purran työkokemus 0v 0kk 0pv
      Petteri Orpoa kutsuttiin aikanaan: Turun Yliopiston tyhmin opiskelija.

    • Anonyymi

      Tuhohallitus olisi pysäytettävä heti, pahempien vaurioiden välttämiseksi.

    • Anonyymi

      Haavistoa kannattaa äänestää, jos ei muuten niin kyynisten kokoomuslaisten kiusalla.
      Ja on myös helposti huomattavissa jokaisella, mikä tuo umpiperä, Tuppi, oikein on miehiään.
      On jo tuomassa ydinaseitakin Suomeen

      • Anonyymi

        Haavisto on ainoa Suomen toivo tällä hetkellä.


    • Anonyymi

      Orpon hallituksen jälkeen tulee demarihallitus ja joudutaan nostamaan veroja, Orpon hallituksen aiheuttaman työttömyyden kasvamisen vuoksi.

      Kansa napisee siitä neljä vuotta ja äänestää taas Kokoomusta, joka lupaa ummet ja lammet ja kansa uskoo ja taas ollaan kusessa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe