Stubb vai Haavisto?

Anonyymi-ap

Kumpaa kristityn pitäisi äänestää ja millä perusteella?

262

1110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä kysymys johon on vaikeata vastata, laittaa miettimään Suomi-kuva maailmalla arvoista puhumattakaan.

      • Anonyymi

        Miten Latvia-kuva on mielestäsi muuttunut, kun viime kesänä sinne tuli homo presidentiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Latvia-kuva on mielestäsi muuttunut, kun viime kesänä sinne tuli homo presidentiksi?

        Emme asu Latviassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Latvia-kuva on mielestäsi muuttunut, kun viime kesänä sinne tuli homo presidentiksi?

        Latvia on pieni alikehittynyt (toistaiseksi) maa. Suomi olisi ensimmäinen demokraattisen hyvinvointivaltio joka valitsisi homoparin johtoon. Homous on sitä paitsi toisarvoinen asia. Haavisto on sotaiseen aikaan liian jäykkä. vanha ja huonosti koulutettu Suomen keulakuvaksi. Ylioppilastodistuksella häntä ei olisi valittu edes alimpaan virkaan eduskunnassa koska on kelpoisuusvaatimukset. Stubb on hyväntuulinen, koulutettu ja kansainvälinen. Hän on vaimonsa kanssa hyvä tiimi kunhan pitää etäisyyttä kaveriinsa, pääministeri Orpoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme asu Latviassa.

        Näin on ja htvä että Stubb voitti ja niin pitikin. Punavihreä Haavisto ei onneksi päässyt, vaikka millin köyhänapua sai viimeisellä viikolla ja naaman tvmainokseen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Latvia on pieni alikehittynyt (toistaiseksi) maa. Suomi olisi ensimmäinen demokraattisen hyvinvointivaltio joka valitsisi homoparin johtoon. Homous on sitä paitsi toisarvoinen asia. Haavisto on sotaiseen aikaan liian jäykkä. vanha ja huonosti koulutettu Suomen keulakuvaksi. Ylioppilastodistuksella häntä ei olisi valittu edes alimpaan virkaan eduskunnassa koska on kelpoisuusvaatimukset. Stubb on hyväntuulinen, koulutettu ja kansainvälinen. Hän on vaimonsa kanssa hyvä tiimi kunhan pitää etäisyyttä kaveriinsa, pääministeri Orpoon.

        Näin on, tuskinpa Haavisto olisi edes ylioppilas. Jos ei osänsä olisi koulun rehtori ja äitinsä saman koulun opettaja. Vilunkipelillä sai ylioppilastodistuksen. 60-40 olisi ollut oikea luku. Pöljä kansa sääli Haavistoa niin äänesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Latvia on pieni alikehittynyt (toistaiseksi) maa. Suomi olisi ensimmäinen demokraattisen hyvinvointivaltio joka valitsisi homoparin johtoon. Homous on sitä paitsi toisarvoinen asia. Haavisto on sotaiseen aikaan liian jäykkä. vanha ja huonosti koulutettu Suomen keulakuvaksi. Ylioppilastodistuksella häntä ei olisi valittu edes alimpaan virkaan eduskunnassa koska on kelpoisuusvaatimukset. Stubb on hyväntuulinen, koulutettu ja kansainvälinen. Hän on vaimonsa kanssa hyvä tiimi kunhan pitää etäisyyttä kaveriinsa, pääministeri Orpoon.

        Törkeä kommentti Latviasta. Oletko hoidossa sairaalan suljetulla osastolla? Jos et niin pitäisi toimittaa heti !


    • Anonyymi

      Eihän enää ole edes vaihtoehtoja, presidentti on arvojohtaja, jonka tulee edustaa suomea maailmalla, tähän ei näistä kahdesta pysty kuin Stub.
      Haavisto vähätteli siivoajia, kun toimittaja kysyi molemmilta;
      Vastaisitteko puhelimeen, jos putin soittaisi onnittelupuhelun, jos teidät valitaan presidentiksi ?

      "Kyllä lähden siitä, että aina kun joku valtionpäämies soittaa, vastataan. En antaisi sitä puhelua Presidentinlinnan siivoojalle, vaan vastaisin, Haavisto sanoi."

      Stub sanoi, ettei vastaisi, koska mitään diplomatiaa ei venäjän kanssa ole ja sitä voisi putin käyttää propagandansa välineenä myöhemmin.

      • Minulla kaikissa vaiheissa Haavisto on ollut edellä ja Stubb perässä. Eilisen jälkeen en missään nimessä voi äänestää Stubbia.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Minulla kaikissa vaiheissa Haavisto on ollut edellä ja Stubb perässä. Eilisen jälkeen en missään nimessä voi äänestää Stubbia.

        Ketään ei kiinnosta ketä sinä ToIIo äänestät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei kiinnosta ketä sinä ToIIo äänestät.

        Ei minukaan kiinnosta ketä sinä äänestät. Ihan sama.


      • Täällä on sanottu selvästi, että ei äänestä Haavistoa, vaan Stubbia.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Täällä on sanottu selvästi, että ei äänestä Haavistoa, vaan Stubbia.

        Sinä täällä tosiaan huutelet mitä sinä ja se toinen Iihava ToIIo äänestätte. Ketään ei kiinnosta.

        Kaksi nàismaista ToIIoa.


      • torre3 kirjoitti:

        Minulla kaikissa vaiheissa Haavisto on ollut edellä ja Stubb perässä. Eilisen jälkeen en missään nimessä voi äänestää Stubbia.

        Minä en voisi äänestää Haavistoa, vaikka hän olisi hetero, koska hän kuuluu viheriään puolueeseen. Olen sanonut, etten koskaan äänestä ketään, joka kuuluu viheriään puolueeseen. Se on paska puolue. Se ei ole tehnyt mitään muuta kuin pahaa.

        Kun viheriä puolue perustettiin, olin iloinen, että joku puolue alkaa toimia luonnonsuojelun puolesta. Mutta ei, rahan himo silmissä kiilui heilläkin. Ja luonnosta ei välitetty pätkääkään. Minulle merkitsee luonto ja sen arvot paljon.

        On se kumma asia, että pelkällä ylioppilastutkinnolla joku voisi päästä presidentiksi. Ja sivarikin vielä. Ei välitä Suomesta pätkääkään, koska ei halua puolustaa Suomea. Tietysti ei ole enää sen ikäinenkään, että tarvitsisi lähteä puolustamaan. Mutta asenne on sellainen, että mitä siitä, jos maahan hyökätään, se on yksi lysti.

        Joskus ajattelen, että Haavisto on sellainen lällykkä, mutta sitten jossain vaiheessa raivostuu ja sen lähellä olevat saavat tuntea nahoissa hänen raivonpurkauksensa. Sellainen ihminen on arvaamaton.


      • Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

        Minä en voisi äänestää Haavistoa, vaikka hän olisi hetero, koska hän kuuluu viheriään puolueeseen. Olen sanonut, etten koskaan äänestä ketään, joka kuuluu viheriään puolueeseen. Se on paska puolue. Se ei ole tehnyt mitään muuta kuin pahaa.

        Kun viheriä puolue perustettiin, olin iloinen, että joku puolue alkaa toimia luonnonsuojelun puolesta. Mutta ei, rahan himo silmissä kiilui heilläkin. Ja luonnosta ei välitetty pätkääkään. Minulle merkitsee luonto ja sen arvot paljon.

        On se kumma asia, että pelkällä ylioppilastutkinnolla joku voisi päästä presidentiksi. Ja sivarikin vielä. Ei välitä Suomesta pätkääkään, koska ei halua puolustaa Suomea. Tietysti ei ole enää sen ikäinenkään, että tarvitsisi lähteä puolustamaan. Mutta asenne on sellainen, että mitä siitä, jos maahan hyökätään, se on yksi lysti.

        Joskus ajattelen, että Haavisto on sellainen lällykkä, mutta sitten jossain vaiheessa raivostuu ja sen lähellä olevat saavat tuntea nahoissa hänen raivonpurkauksensa. Sellainen ihminen on arvaamaton.

        Ajattelen ihan samoin.
        Siunausta päivääsi!


      • torre3 kirjoitti:

        Minulla kaikissa vaiheissa Haavisto on ollut edellä ja Stubb perässä. Eilisen jälkeen en missään nimessä voi äänestää Stubbia.

        Minusta Haavisto on aika lällykkä mieheksi. Olen tuntenut samanlaisia lällyköitä ja se ei aina ole hyvä. Sellainen lällykkä suuttuessaan voi aiheuttaa paljon pahaa. Hän mielistelee ihmisiä aikansa ja sitten tulee räjähdys. Onko sellainen presidentti hyvä Suomelle ?

        En ole katsonus ollenkaan vaalikeskusteluja. Sen tiedän vihervassaria en äänestä. Joten sen takia minulle jää Stubb. Ensimmäisellä kerralla en äänestänyt Stubbia, mutta nyt ei ole kuin kaksi mahdollisuutta ja vihervassari valintani ei ole.


      • Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

        Minusta Haavisto on aika lällykkä mieheksi. Olen tuntenut samanlaisia lällyköitä ja se ei aina ole hyvä. Sellainen lällykkä suuttuessaan voi aiheuttaa paljon pahaa. Hän mielistelee ihmisiä aikansa ja sitten tulee räjähdys. Onko sellainen presidentti hyvä Suomelle ?

        En ole katsonus ollenkaan vaalikeskusteluja. Sen tiedän vihervassaria en äänestä. Joten sen takia minulle jää Stubb. Ensimmäisellä kerralla en äänestänyt Stubbia, mutta nyt ei ole kuin kaksi mahdollisuutta ja vihervassari valintani ei ole.

        Olen tästäkin samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tästäkin samaa mieltä.

        Koska on häät?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei minukaan kiinnosta ketä sinä äänestät. Ihan sama.

        Vain sinä ruma ToIIo täällä huutelet ketä äänestät.

        Miten kehtasit laittaa kuvan rumasta pärstästäsi tänne?

        OIet ruma kuin Jammu.


      • Anonyymi

        Stubb on fiksu, Haavisto ei!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Minulla kaikissa vaiheissa Haavisto on ollut edellä ja Stubb perässä. Eilisen jälkeen en missään nimessä voi äänestää Stubbia.

        Sun äänes ei vaikuttanut mihinkään suuntaan. Hyvä niin!!!!!
        Stubb on nyt presidentti!Hyvä niin!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Minulla kaikissa vaiheissa Haavisto on ollut edellä ja Stubb perässä. Eilisen jälkeen en missään nimessä voi äänestää Stubbia.

        Tollo mikä tollo. Tolloja riittää näköjään äänestämään. Onneksi fiksumpia enempi!!!!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Täällä on sanottu selvästi, että ei äänestä Haavistoa, vaan Stubbia.

        Se on nyt ihan ykshailee, pöljä kansa ei ymmärrä Srubin sujuvaa esiintymistä. Vaan hitaat äänesti Haavistoa. Naiivia kuten landet sanoi, kun Haavisto ei käytä sivistyssanoja niin siksi äänestää.
        Hohhoijaa, muutamaa sivistyssanaa mitä Stubb käyttänyt, on päivittäin esillä tiedotusvälineissä. Ihan tollotkin logiikalla pystyisi päättelemään. Mutta kun ei omaa loogista päättelykykyä. Niin äänestää Haavistoa. Fiksut äänesti Stubia, hyvä niin!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Täällä on sanottu selvästi, että ei äänestä Haavistoa, vaan Stubbia.

        Mitä väliä ketä äänestit, hohhoijaa!


    • Anonyymi

      Ei ainakaan Stubb joka edustaa pedonmerkkiä!!!11!!!

      S 83
      t 116
      u 117
      b 98
      b 98
      =====
      512

      Kun tähän tasalukuun 2^9 lisätään tukholmanprofetian mukainen profetia lisäys joka on varmaakin varmemman tiedon mukaan tänä vuonna 154 niin saadaan pedon luku:

      512+154 = 666 !!!!!1!!!


      KAVAHTAKAA JA AMENTA!!!

      (titityy)

      • Anonyymi

        Mene hoitoon!!!


    • Anonyymi

      Venäjä on vakava uhka Suomelle ja siksi äänestin Stubbia. Stubb on myös erittäin kielitaitoinen ja eudustaa Suomea maailmalla yhdessä vaimonsa kanssa paremmin kun se toinen vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Kyllä Stub on laaja-alaisempi näkemyksilää, Haavistolla taustalla on se vasemmistolainen vihreys siellä taustalla, joka lähtee siitä että yhteiskunta ensin ja sitten vasta kansalaiset, Stupin ajattelu on toisensuuntainen, eli katsotaan mikä on yksilölle parhaaksi niin siihen pitää muokata myös yhteiskunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Stub on laaja-alaisempi näkemyksilää, Haavistolla taustalla on se vasemmistolainen vihreys siellä taustalla, joka lähtee siitä että yhteiskunta ensin ja sitten vasta kansalaiset, Stupin ajattelu on toisensuuntainen, eli katsotaan mikä on yksilölle parhaaksi niin siihen pitää muokata myös yhteiskunta.

        Ei se ole Stub vaan Stubb.


      • Anonyymi

        Mutta Venäjällä on niin hieno kanta homoseksuaalisuuteen ja muuhun riettauteen, että jos ajattelit Stubbin estävän Putinia saavuttamasta 1700-luvu rajat, niin kannattaa koettaa mitätöidä äänestyksesi. Minä voin tehdä sen äänestämällä Haavistoa, niin saadaan tilanne nollattua, eikä mitään vahinkoa tavallaan tullut, ja Jeesus iloinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Stub on laaja-alaisempi näkemyksilää, Haavistolla taustalla on se vasemmistolainen vihreys siellä taustalla, joka lähtee siitä että yhteiskunta ensin ja sitten vasta kansalaiset, Stupin ajattelu on toisensuuntainen, eli katsotaan mikä on yksilölle parhaaksi niin siihen pitää muokata myös yhteiskunta.

        Stubb tuntuu vain laaja-alaisemmalta, koska puhuu niin paljon, totuus on toinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stubb tuntuu vain laaja-alaisemmalta, koska puhuu niin paljon, totuus on toinen!

        Ainakin Stubbin SUU on kovin laaja-alainen.


      • Anonyymi

        Stubb ei osaa muuta kuin tahallisesti ärsyttää Venäjää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Stub on laaja-alaisempi näkemyksilää, Haavistolla taustalla on se vasemmistolainen vihreys siellä taustalla, joka lähtee siitä että yhteiskunta ensin ja sitten vasta kansalaiset, Stupin ajattelu on toisensuuntainen, eli katsotaan mikä on yksilölle parhaaksi niin siihen pitää muokata myös yhteiskunta.

        Stubbin yksilö on hän itse ja hänen perheensä. Jokaisella vähintään kaksi kansalaisuutta, Stubbilla itsellä Suomen lisäksi Britannian ja U.S.A:n. Eli pakoreitti valmiina, kun on saatu Suomi ajettua sekasortoon. Näin koko valtiovallalla. Tavallisesta kansasta ei välitä kukaan. Älä unta nää.
        - Hippunen -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stubb tuntuu vain laaja-alaisemmalta, koska puhuu niin paljon, totuus on toinen!

        Aivan, hän puhuu nopeasti ja paljon tärkeän näköisenä saaden yksinkertaisen kansan ajattelemaan, että onpa viisas mies. Oikeasti hän on juuttunut vain muutamaan NATO-lauselmaan. Ei hänellä ole ymmärrystä saati tahtoa ymmärtää tavallista kansaa tai meidän ja maamme parasta. Hänellä perheineen on tähtäimessä oma luksus-elämä lännessä. Kaikki tähtää siihen ja kaikki on pedattu valmiiksi. Toki Suomeen voi sitten taas palata, kun laihat vuodet maassamme on ohi.
        - Hippunen -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin Stubbin SUU on kovin laaja-alainen.

        😄😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, hän puhuu nopeasti ja paljon tärkeän näköisenä saaden yksinkertaisen kansan ajattelemaan, että onpa viisas mies. Oikeasti hän on juuttunut vain muutamaan NATO-lauselmaan. Ei hänellä ole ymmärrystä saati tahtoa ymmärtää tavallista kansaa tai meidän ja maamme parasta. Hänellä perheineen on tähtäimessä oma luksus-elämä lännessä. Kaikki tähtää siihen ja kaikki on pedattu valmiiksi. Toki Suomeen voi sitten taas palata, kun laihat vuodet maassamme on ohi.
        - Hippunen -

        Erittäin itserakas, saa tosiaan ilmeetkin tärkeän näköisiksi, melkoinen näyttelijä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Venäjällä on niin hieno kanta homoseksuaalisuuteen ja muuhun riettauteen, että jos ajattelit Stubbin estävän Putinia saavuttamasta 1700-luvu rajat, niin kannattaa koettaa mitätöidä äänestyksesi. Minä voin tehdä sen äänestämällä Haavistoa, niin saadaan tilanne nollattua, eikä mitään vahinkoa tavallaan tullut, ja Jeesus iloinen.

        Miten tilanne saadaan nollattua. Meneekö Haavisto rajalle ja antaa Putinin tuntea raivonsa ja sen jälkeen Putin lähtee häpeissään Moskovaan.

        Miten Haavisto nollaa tilanteen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stubbin yksilö on hän itse ja hänen perheensä. Jokaisella vähintään kaksi kansalaisuutta, Stubbilla itsellä Suomen lisäksi Britannian ja U.S.A:n. Eli pakoreitti valmiina, kun on saatu Suomi ajettua sekasortoon. Näin koko valtiovallalla. Tavallisesta kansasta ei välitä kukaan. Älä unta nää.
        - Hippunen -

        Stubbilla on vain Suomen kansalaisuus. Hänen vaimollaan ja lapsillaan on Suomen ja Britannia kansalaisuudet.
        Yhdysvaltojen kansalaisuutta häenllä ei todellakaan ole, sillä siihen vaaditaan vähintään viiden vuoden yhtenäinen oleskelu maassa joko työperäisellä viisumilla tai pysyvä oleskelulupa eli green card.
        Stubb oli neljä yhtenäistä vuotta Yhdysvalloissa, mutta se oli opiskeluviisumilla, joten noita vuosia ei lasketa hyväksytyksi kansalaisuutta hakiessa.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, edustava pari. Verrattuna epäsuhtaan eläkepappaan ja rantapoikaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Venäjällä on niin hieno kanta homoseksuaalisuuteen ja muuhun riettauteen, että jos ajattelit Stubbin estävän Putinia saavuttamasta 1700-luvu rajat, niin kannattaa koettaa mitätöidä äänestyksesi. Minä voin tehdä sen äänestämällä Haavistoa, niin saadaan tilanne nollattua, eikä mitään vahinkoa tavallaan tullut, ja Jeesus iloinen.

        Venäjällä ei tykätä himoista!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stubb ei osaa muuta kuin tahallisesti ärsyttää Venäjää

        Haavisto on hidas peesaaja. Ei omia ajatuksia!


    • Anonyymi

      Nyt ei kannata ollenkaan ajatella raamattua ja uskoa. Valinta ainakin minulle on tavattoman vaikea. Että olisi Suomen kannalta paras mahdollinen presidentti.
      Ehdokkaiden usko on heidän ja Jumalan välillä, samoin minun uskoni.
      Katson muutamia näkemyksiä ja arvoja molemmilta ja arvioin valintani sen perusteella. Oikein hyvä ei ole kumpikaan.

      • Anonyymi

        Ihmeellistä päättelyä???


      • Anonyymi

        Ei. Mutta vähemmän vaarallinen on Haavisto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeellistä päättelyä???

        Niin on kun päättelykyky puuttuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Mutta vähemmän vaarallinen on Haavisto.

        Ei pidä paikkaansa!


    • Anonyymi

      Olihan äänestyksessä alussa mukana lahkoonkin kuuluva kristitty ja sai 1.5%:n kannatuksen. Nyt kun mukana on kaksi, ei ole onneksi enää mukana yhtään huonoa vaihtoehtoa.

      • Anonyymi

        Haavisto on kuin Väyrynen, aina häviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haavisto on kuin Väyrynen, aina häviää.

        Ei ole. Haavisto ei ole väkisin tyrkyllä. Hän on aidosti kiinnostunut työstään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haavisto on kuin Väyrynen, aina häviää.

        Niin ja enää ei kannata jatkossa yrittääkään presidentiksi, eläkeukko.


    • Anonyymi

      Jos arvostaa perhe arvoja ja ainutta oikeanlaista presidenttiä,
      koulut käynyttä, osaavaa, fiksua ihmistä, valinta on ehdottomasti Alexander Stubb.

      • Anonyymi

        Niin paljon kouluja käynyt ja silti hoiti ministeripestinsä vain välttävästi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin paljon kouluja käynyt ja silti hoiti ministeripestinsä vain välttävästi.

        Stubb valitti, että kun hänestä tuli pääministeri, niin Suomen asiat menivät päin persettä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Stubb valitti, että kun hänestä tuli pääministeri, niin Suomen asiat menivät päin persettä.

        Kyllähän sinä ruma olet.

        Siitä ei ole epäilystäkään.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Stubb valitti, että kun hänestä tuli pääministeri, niin Suomen asiat menivät päin persettä.

        Niin ne menivätkin ja nimenomaan SIKSI.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Stubb valitti, että kun hänestä tuli pääministeri, niin Suomen asiat menivät päin persettä.

        Kuutiohan on pökkinyt sinua pyIIyyn.


      • Anonyymi

        Mitä bi-seksuaalisen Stubbin todellisista arvoista tiedät? Kyllä nyt mainostetaan perhettä, kun tiedetään, että se vaikuttaa äänestäjiin. Stubbin vaimo on kuulemma pyytänyt, ettei mies lähtisi ulkopolitiikkaan. Ei arvostanut Stubbi vaimonsa toiveita,


      • Anonyymi

        "...koulut känyttä..." eikä tiedä paljon on 5 potenssiin 3 eli 5x5x5


      • Anonyymi

        Niin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä bi-seksuaalisen Stubbin todellisista arvoista tiedät? Kyllä nyt mainostetaan perhettä, kun tiedetään, että se vaikuttaa äänestäjiin. Stubbin vaimo on kuulemma pyytänyt, ettei mies lähtisi ulkopolitiikkaan. Ei arvostanut Stubbi vaimonsa toiveita,

        Älä höpötä....


    • Anonyymi

      Fariseukset ne opeillaan niskojaan nakkelee

    • Anonyymi

      Haavisto on humaanimpi ja vähemmän itsekeskeinen, joten uskovaisen tulee äänestää Stubbia.

      • Anonyymi

        Stubbi vie sut jos ei sotaan niin vähintään köyhyyteen, saat nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stubbi vie sut jos ei sotaan niin vähintään köyhyyteen, saat nähdä.

        Presidentti ei voi viedä köyhyyteen, koska talousasiat ja sisäpolitiikka eivät kuulu presidentin tehtäviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stubbi vie sut jos ei sotaan niin vähintään köyhyyteen, saat nähdä.

        Ei kyse ole siitä mihin minut viedään, vaan siitä, ettei uskovaisen tule äänestää humaania ja joviaalia vaihtoehtoa. Stubb on noista kahdesta siten itsekeskeinen, että kelpaa uskovaisen mielestä keulakuvaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Presidentti ei voi viedä köyhyyteen, koska talousasiat ja sisäpolitiikka eivät kuulu presidentin tehtäviin.

        Näin mutta tollot ei ymmärrä..


    • Anonyymi

      Kaikkein tyhmintä on jättää ollenkaan äänestämättä!

      Miksi ei tehtäisi hätätilanteessamme 'kekkoset' ja Niinistö jatkaisi ainakin seuraavat 6 vuotta. (Eihän ole vielä edes 80 ja hyvässä vedossa.)??

    • Anonyymi

      Stubb ja Haavisto ovat kumpikin arvoliberaaleja. Stubb on Nato myönteisempi ja Haavisto taas enemmän AY liikeen puolella. Kummastakin tulee Suomelle hyvä presidentti. Enemmistön äänet voittavat. Stubb edustaa keskusta-oikeistoa ja Haavisto edustaa viher-vasemmistoa. Viikon päästä Sunnutaina selviää kumpi voittaa.

      God Bless Suomi Finland.

    • Anonyymi

      Stubb, ehdottomasti.

    • Anonyymi

      Tietysti Haavistoa!

    • Anonyymi

      Stubb on pätevä ja edustava.

      • Anonyymi

        Halla-aho ei olisi ollut kumpaakaan.


      • Anonyymi

        Onko Suomessa koskaan ollut noin levotonta presidenttiä, siis lapsenomaista kuin mahd.Stubb on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Suomessa koskaan ollut noin levotonta presidenttiä, siis lapsenomaista kuin mahd.Stubb on?

        No voi voi ja lämmin leipä sun jutuille!


    • Anonyymi

      Pasifisti. Haluatteko ydinaseita Suomeen estämään Venäjän vallan alle joutuminen, jos ne hyökkää?

      • Anonyymi

        Et ole näköjään ymmärtänyt mitä Stubb tarkoittanut!


    • Anonyymi

      Stubb muistuttaa 66:ta.

      • Anonyymi

        Eikä ole ollut hereillä koulussa koska flippasi ihan knoppi kyssäriin matikassa. Varmaan sekin aika kului kiusaten näkövammaista 🤔 ei oikein hyvän ihmisen merkki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole ollut hereillä koulussa koska flippasi ihan knoppi kyssäriin matikassa. Varmaan sekin aika kului kiusaten näkövammaista 🤔 ei oikein hyvän ihmisen merkki

        Katso peiliin.
        ...


    • Anonyymi

      Itse en äänestä kumpaakaan.

      En kerta kaikkiaan voi kirjoittaa kummankaan numeroa. Kokisin muutoin syyllistyväni isänmaan vastaiseen rikokseen.

      Kummastakaan ei tule hyvää presidenttiä.

      Kun toinen nyt kuitenkin valitaan ja seuraukset alkavat heti näkyä, pitäkää mielessä, että yhtä huono olisi se toinenkin ollut, joskin ehkä eri tavalla.

    • Anonyymi

      Lapset kysyisi kotona että hei iskä ja äiskä, Missä on meidän presidentin vaimo . Ei siis missään nimessä Haavistoa.

      • Anonyymi

        Kasvatatko lapsesi tynnyrissä jos tuollaista kysyvät vuonna 2024?


      • Anonyymi

        Minä luulen että sinun lapsesi ovat jopa sivistyneempiä tässä asiassa, ja eivät edes kysy tuota asiaa. Nykypäivänä lapset ovat hyvin fiksuja, ja heille yksilön seksuaalisella suuntautumisella ei ole merkitystä, vaan ihmisellä on. Joskus voisi miettiä millaista esimerkkiä annamme yleensäkin lapsillemme.

        Enemmän olisin huolissani Stubbin kaltaisen äkkipikaisen, ammattitaidottoman "nato presidentin niin kuin hän itse ilmaisee pääsystä Suomen kansan presidentiksi ja ylipäälliköksi. Meidän lapsissa on kuitenkin tulevaisuus. Tässä maailman tilanteessa Stubb olisi liian suuri riski presidentiksi, ylimielisyys ja neuvottelutaidottomuus koituisi Suomen kohtaloksi.
        Joillekin ihmisille Presidentiyskin on vain vallankäytönväline, ja tämä tehtävä toisi sitä enemmän kuin "proffessorin" määräaikainen virka eteläeurooppalaisessa yliopistossa, tällä ei ole mitään tekemista suomalaisten hyvinvoinnin tai turvallisuuden kanssa. Kannattaa tutustua Stubbin uraan Suomen politiikassa ennen Firenzeen lähtöä, floppi se oli niin kuin moni lähde kirjoittaa. Tutustumisen arvoinen on myös rahallisen tuenmäärä jota Suomen valtio on maksanut tukia tuolle kyseiselle yliopistolle Stubbin ollessa siellä, kallis suoja työpaikka, luulen että suomessakin olisi ollut käyttöä noille kymmenille miljoonille. Tenteissä Stubb ei vastaa kysymyksiin, ei yksinkertaisesti osaa vastata. Höpöttelyllä ja teennäisellä hymyllä yrittää peittää tietämättömyyttään, tai puhuu asian vierestä. Kun näistä kahdesta Presidentti ehdokkaasta pitää valita niin Haavisto turvallisempi, neuvottelukykyisempi ja kuunteleva, ja muut huomioon ottavampi vaihtoehto. Stubb äkkipikainen ja narsismiin(wikipedia)taipuvaisena tekee päätökset kyselemättä muilta. Se nähty jo aiemmin kun toimi ulko- ja pääministerinä, Presidentin pestissä se voi olla anteeksiantamatonta, jos käyttää valtaansa häikäilemättömästi. Siinä tilanteessa oliko sillä merkitystä jos toinen ehdokas onkin homoseksuaali???


      • Anonyymi

        Minä luulen että sinun lapsesi ovat jopa sivistyneempiä tässä asiassa, ja eivät edes kysy tuota asiaa. Nykypäivänä lapset ovat hyvin fiksuja, ja heille yksilön seksuaalisella suuntautumisella ei ole merkitystä, vaan ihmisellä on. Joskus voisi miettiä millaista esimerkkiä annamme yleensäkin lapsillemme.

        Enemmän olisin huolissani Stubbin kaltaisen äkkipikaisen, ammattitaidottoman "nato presidentin niin kuin hän itse ilmaisee pääsystä Suomen kansan presidentiksi ja ylipäälliköksi. Meidän lapsissa on kuitenkin tulevaisuus. Tässä maailman tilanteessa Stubb olisi liian suuri riski presidentiksi, ylimielisyys ja neuvottelutaidottomuus koituisi Suomen kohtaloksi.
        Joillekin ihmisille Presidentiyskin on vain vallankäytönväline, ja tämä tehtävä toisi sitä enemmän kuin "proffessorin" määräaikainen virka eteläeurooppalaisessa yliopistossa, tällä ei ole mitään tekemista suomalaisten hyvinvoinnin tai turvallisuuden kanssa. Kannattaa tutustua Stubbin uraan Suomen politiikassa ennen Firenzeen lähtöä, floppi se oli niin kuin moni lähde kirjoittaa. Tutustumisen arvoinen on myös rahallisen tuenmäärä jota Suomen valtio on maksanut tukia tuolle kyseiselle yliopistolle Stubbin ollessa siellä, kallis suoja työpaikka, luulen että suomessakin olisi ollut käyttöä noille kymmenille miljoonille. Tenteissä Stubb ei vastaa kysymyksiin, ei yksinkertaisesti osaa vastata. Höpöttelyllä ja teennäisellä hymyllä yrittää peittää tietämättömyyttään, tai puhuu asian vierestä. Kun näistä kahdesta Presidentti ehdokkaasta pitää valita niin Haavisto turvallisempi, neuvottelukykyisempi ja kuunteleva, ja muut huomioon ottavampi vaihtoehto. Stubb äkkipikainen ja narsismiin(wikipedia)taipuvaisena tekee päätökset kyselemättä muilta. Se nähty jo aiemmin kun toimi ulko- ja pääministerinä, Presidentin pestissä se voi olla anteeksiantamatonta, jos käyttää valtaansa häikäilemättömästi. Siinä tilanteessa oliko sillä merkitystä jos toinen ehdokas onkin homoseksuaali???


      • Kun Tarja Halonen oli presidentti, niin moni tyttö ei muusta tiennyt, niin ajattelivat, että presidentiksi tulee vain naiset


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kun Tarja Halonen oli presidentti, niin moni tyttö ei muusta tiennyt, niin ajattelivat, että presidentiksi tulee vain naiset

        Halonen ei ollut mieleiseni presidentti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halonen ei ollut mieleiseni presidentti.

        En tainnut itsekään häntä äänestää.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En tainnut itsekään häntä äänestää.

        Ketään ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En tainnut itsekään häntä äänestää.

        Se toinen Iihava ei taaskaan huomioi sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luulen että sinun lapsesi ovat jopa sivistyneempiä tässä asiassa, ja eivät edes kysy tuota asiaa. Nykypäivänä lapset ovat hyvin fiksuja, ja heille yksilön seksuaalisella suuntautumisella ei ole merkitystä, vaan ihmisellä on. Joskus voisi miettiä millaista esimerkkiä annamme yleensäkin lapsillemme.

        Enemmän olisin huolissani Stubbin kaltaisen äkkipikaisen, ammattitaidottoman "nato presidentin niin kuin hän itse ilmaisee pääsystä Suomen kansan presidentiksi ja ylipäälliköksi. Meidän lapsissa on kuitenkin tulevaisuus. Tässä maailman tilanteessa Stubb olisi liian suuri riski presidentiksi, ylimielisyys ja neuvottelutaidottomuus koituisi Suomen kohtaloksi.
        Joillekin ihmisille Presidentiyskin on vain vallankäytönväline, ja tämä tehtävä toisi sitä enemmän kuin "proffessorin" määräaikainen virka eteläeurooppalaisessa yliopistossa, tällä ei ole mitään tekemista suomalaisten hyvinvoinnin tai turvallisuuden kanssa. Kannattaa tutustua Stubbin uraan Suomen politiikassa ennen Firenzeen lähtöä, floppi se oli niin kuin moni lähde kirjoittaa. Tutustumisen arvoinen on myös rahallisen tuenmäärä jota Suomen valtio on maksanut tukia tuolle kyseiselle yliopistolle Stubbin ollessa siellä, kallis suoja työpaikka, luulen että suomessakin olisi ollut käyttöä noille kymmenille miljoonille. Tenteissä Stubb ei vastaa kysymyksiin, ei yksinkertaisesti osaa vastata. Höpöttelyllä ja teennäisellä hymyllä yrittää peittää tietämättömyyttään, tai puhuu asian vierestä. Kun näistä kahdesta Presidentti ehdokkaasta pitää valita niin Haavisto turvallisempi, neuvottelukykyisempi ja kuunteleva, ja muut huomioon ottavampi vaihtoehto. Stubb äkkipikainen ja narsismiin(wikipedia)taipuvaisena tekee päätökset kyselemättä muilta. Se nähty jo aiemmin kun toimi ulko- ja pääministerinä, Presidentin pestissä se voi olla anteeksiantamatonta, jos käyttää valtaansa häikäilemättömästi. Siinä tilanteessa oliko sillä merkitystä jos toinen ehdokas onkin homoseksuaali???

        "Presidentiyskin on vain vallankäytönväline, ja tämä tehtävä toisi sitä enemmän kuin "proffessorin" määräaikainen virka eteläeurooppalaisessa yliopistossa,"

        Juuri tuota se on Stubbille. Hän haluaa presidentiksi sen viran tuoman statuksen takia. Pääsee sitten edusmaan ennen kaikkea itseään Nato- ja sun muihin kansainvälisiin kokouksiin.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En tainnut itsekään häntä äänestää.

        Äänestit siis Niinistöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei kiinnosta.

        Ainakin sinua kiinnostaa😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin sinua kiinnostaa😂

        Vain sinua kiinnostaa, ToIkku.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äänestit siis Niinistöä.

        En muista sitä, että Halonen pudotti Niinistön.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En muista sitä, että Halonen pudotti Niinistön.

        Olit taas siis niin humaIassa.

        Mutta äänestit siis vuoden 2006 vaaleissa Niinistöä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olit taas siis niin humaIassa.

        Mutta äänestit siis vuoden 2006 vaaleissa Niinistöä.

        Otit esille, että kun en muista äänestäneeni Halosta, niin sinun mukaasi äänestin Niinistöä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Otit esille, että kun en muista äänestäneeni Halosta, niin sinun mukaasi äänestin Niinistöä.

        Olet punikki.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Otit esille, että kun en muista äänestäneeni Halosta, niin sinun mukaasi äänestin Niinistöä.

        Vaihtoehtoja toisella kierroksella vuonna 2006 oli kaksi.

        Halonen ja Niinistö.

        Kerroit ettet äänestänyt Halosta eli Niinistö jää jäljelle.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Otit esille, että kun en muista äänestäneeni Halosta, niin sinun mukaasi äänestin Niinistöä.

        OIet siis aina sen toisen Iihavan ToIIon kanssa niin humalassa ettet muista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvatatko lapsesi tynnyrissä jos tuollaista kysyvät vuonna 2024?

        Onhan se normaalia että mies ja nainen on pariskunta. Kuin kaksi äijää tai muista, epänormaalia edelleen, olkoon mikä vuosiluku rahansa, ei se muuksi muutu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halonen ei ollut mieleiseni presidentti.

        Ei ollut ei.


    • Anonyymi

      moikka, mie ajattelen, että mikä estää meitä äänestämästä huomenna Haavistoa, äänestäkää Haavistoa, koska Haaviston aiheuttama kuppa on suomalaisille paljon pienempi haitta kuin Stubbin suomalaisille aiheuttama rutto

      tuosta kupasta ajattelen, että tuo kuppa on vaaraton suomalaisille kun pysyy Haaviston housuissa..👍🏻🙏🏻

      mutta rutto on ärhäkäs leviämään suomalaisiiin kun Stubbi saa tuosta tartunnan ja vaikutteen ulkomailta ja tuo sen suomalaisiin 🤷🏻‍♂


      todisteita ulkomailta tulevista vaikutteista eli rutosta varsinais-suomalaisille tuli kallis ulkomaisille myyty Caruna- sähkönsiirtoyhtiö Stubbin toimesta🤷🏻‍♂ ja paljonko Stubbi sai itselleen rahaa taskuunsa tuosta tempusta

    • Anonyymi

      Haavisto on inhimillisempi ja luotettava.

      • Anonyymi

        Oho, ihanko totta.


      • Anonyymi

        Onkohan ulkoministeriön konsulipäällikkö ja nykyinen suurlähettiläs Pasi Tuominen ja ulkoministeriön henkilökunta samaa mieltä?


    • Anonyymi

      Kummastakin tulee huono presidentti Suomelle.

      Vaalikoneiden mukaan poliittiset mielipiteemme menevät itseni ja molempien kohdalla kaikkineen yksiin n. 50%.

      Isänmaallisuudessa sekä muissa elämän arvoissa itseäni hiukan lähempänä on Stubb.

      Joissain vihreissä sekä esim. maaseudun asioissa Haavisto tulee hiukan lähemmäksi kuin Stubb. (Olen itse kaupunkilainen.) Kannatan mm. koko Suomen asuttamista.

      En ole vielä äänestänyt tällä toisella kierroksella ja ilmeisesti en tule äänestämäänkään.

    • Anonyymi

      Uskovana en äänestä kumpaakaan homostelijaa. Enkä usko, että suomalaiset tosiaan olisivat heitä äänestäneet. Haisee valheellisilta vaaleilta ihan neukkulan tapaan. Jos kävisin uurnilla, kirjoittaisin lappuun, miksi kumpikaan noista ei sovi presidentikseni. Lippu hylätään, mutta ehkä joku joskus sen lukee. Jos noita lappuja on suuri määrä, voi niillä olla jokin vaikutus. Ajatelkaa, jos suurin osa 'äänistä' olisi noita protesteja! Vaalit olisi järjestettävä uudestaan paremmilla ehdokkailla. Mutta olisivatko uudetkin vaalit epärehelliset?

      • Anonyymi

        Ihan vapaasti saat kirjoittaa äänestyslappuun homostelija Räsäsen nimen.


      • Anonyymi

        Minäkin uskon Jumalaan, mutta en näihin vaaleihin. Demokratia Suomessa on kuollut ja kuopattu. Juuri siitä syystä poliitikot viime aikoina ovat alkaneet toistella tuota ”demokratiassa niin”, ”demokratiassa näin”. Jos demokratiaa olisi, sitä ei tarvitsisi koko ajan alleviivata. Ihan sama kuin joku tuolla kirjoitti, että Stubb kehuu itseään empaattiseksi. Ei tarvitsisi puhua, jos empaattisuutta olisi.
        Olin ensin minäkin aikeissa äänestää tyhjää, mutta koska aloin todella pelätä NATO-hullun Stubbin voittavan, päätin omalta osaltani tehdä voitavani, jotta näin ei kävisi. Samoin päätti uskova puolisoni. Siksi valitsimme sentään maltillisemman Haaviston. Ei ainakaan mene ääni hukkaan. - Tavallaan. Politiikan likaisessa pelissä presidentiksi tulee se, jonka valtionjohto etukäteen on päättänyt.
        Ei ole maan päällä mallikasta valtiomuotoa. Demokratia olisi ollut näistä kehnoista paras, mutta valitettavasti se on nyt Suomessakin taaksejäänyttä elämää.

        - Hippunen -


    • Anonyymi

      Äänestä vtu jeesusta. Tai joulupukkia.

    • Anonyymi

      Mitä hyötyä on Stubbin kielitaidosta, jos möläyttelee mitä sattuu . Ai niin pääsee möläyttelemään monella kielellä.

      Pitää olla korvien välissä presidentillistä osaamista ja käytöstä myös, mitä voi arvostaa.

      Ei presidentin pesti ole mitään naaman vääntelyä ja " muka hauskana " olemista. Näille Stubbin jutuille ei naura kukaan muu kuin itse Stubb.

      • Anonyymi

        Aika osuvat huomiot! Tuntemukseni samat.


    • Anonyymi

      Ei ole Stubbilla viimeisen vuosikymmen ajalta muuta kokemusta kuin Firenzen instituutiosta. Se ei ihan riitä presidentin tehtävien asianmukaiseen hoitamiseen.

      • Anonyymi

        Mutta häntä kiinnostaakin vain oma hyvä. Suomen voi aina jättää.


    • Anonyymi

      Miksi Stubb toistaa jatkuvasti olevansa empaattinen. Ei empaattinen ihminen kuvaile itseään empaattiseksi kyllä hän tuo sen esiin ihan muilla sanoilla.
      Voiko entinen koulukiusaaja olla empaattinen ?

      • Anonyymi

        Stubbia äänestin. Miespari ei käy.


      • Anonyymi

        Hyvä näyttelijä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä näyttelijä

        Oikeastaan aika surkea näyttelijä.

        Feikki näkyy läpi jatkuvasti.


      • Anonyymi

        👍🏽Hänen täytyy tehdä niin, kun yleinen mielipide väittää, että hän ei ole yhtä empaattinen kuin Haavisto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä näyttelijä

        Näyttelijänkin valitsen, jos miehellä on vaimo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stubbia äänestin. Miespari ei käy.

        Ei se toinen osapuoli juurikaan tulisi näkymään. Kumpikin puoliso keskittyisi omaan uraansa. Seuraa vain kansainvälisiä valtiovierailuja, kyllä valtioiden päämiehet yleensä yksin edustavat.
        Haaviston tapaukseen tietysti liittyy pieni ongelma, mutta kyllä sittenkin vaakakupissa painaa enemmän rauha ja ruokapöytä. Meidän taloutemme käväisikin jo Haavistoa äänestämässä.

        - Hippunen -


    • Anonyymi

      Suomalaisen pitää äänestää Stubbia.

      • Anonyymi

        Ehdottomasti Stubbia. Muuta valinnanvaraa ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti Stubbia. Muuta valinnanvaraa ei ole.

        Ei olekaan. Haavisto ei ole edes vaihtoehto.


      • Anonyymi

        Suomalaisena äänestin toisella kierroksella Haavistoa. Hänellä on enemmän ulkopolitiikan kokemusta ja se on tuoreempaa. Ensimmäisellä kierroksella valintani oli Rehn, koska hänellä myös tuoretta ulkopoliittista osaamista ja oli Haavistoa enemmän oikealla oleva ehdokas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisena äänestin toisella kierroksella Haavistoa. Hänellä on enemmän ulkopolitiikan kokemusta ja se on tuoreempaa. Ensimmäisellä kierroksella valintani oli Rehn, koska hänellä myös tuoretta ulkopoliittista osaamista ja oli Haavistoa enemmän oikealla oleva ehdokas.

        Rehn oli suosikkini. Toisella kierroksella äänestin Stubbia. Miesparia en äänestä koskaan missään tapauksessa.


      • Anonyymi

        Mutta kun Stubbi ei ole suomalainen. Hänellä on Suomen kansalaisuuden lisäksi Britannian ja U.S.A:n kansalaisuudet. Koko muulla perheellä on ainakin Britannian kansalaisuus Suomen lisäksi.
        Stubbi ei rakasta isänmaataan, hän rakastaa edessään näkyvää henkilökohtaista laveaa, länsimaista elämäänsä. Kansalaisuudet ovat siltä varalta, että joutuu jättämään Suomen, kun tiukat ajat koittavat.
        - Hippunen -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehn oli suosikkini. Toisella kierroksella äänestin Stubbia. Miesparia en äänestä koskaan missään tapauksessa.

        Minulle tuolla homoudella ole mitään merkitystä. Onhan Latviassakin homo presidenttinä. Hieman Haaviston kohdalla askarrutti vihervasemmistolaisuus. Mutta koska presidentin valtaoikeudet ovat kovin rajalliset ja Halosen aika meni pääpiirteittäin ok, niin en ole huolissani Haaviston vasemmistoon kallellaan olemisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun Stubbi ei ole suomalainen. Hänellä on Suomen kansalaisuuden lisäksi Britannian ja U.S.A:n kansalaisuudet. Koko muulla perheellä on ainakin Britannian kansalaisuus Suomen lisäksi.
        Stubbi ei rakasta isänmaataan, hän rakastaa edessään näkyvää henkilökohtaista laveaa, länsimaista elämäänsä. Kansalaisuudet ovat siltä varalta, että joutuu jättämään Suomen, kun tiukat ajat koittavat.
        - Hippunen -

        Stubbilla ei ole Britannian tai Yhdysvaltojen kansalaisuutta. Hänen muilla perheenjäsenillä on Britannian ja Suomen kansalaisuudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stubbilla ei ole Britannian tai Yhdysvaltojen kansalaisuutta. Hänen muilla perheenjäsenillä on Britannian ja Suomen kansalaisuudet.

        No kyllä vain näin sanottiin joissain lehdissä vai missä se oli, unohdin jo. Googlaapa vain vaikka Alexander Stubbin kansalaisuudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehn oli suosikkini. Toisella kierroksella äänestin Stubbia. Miesparia en äänestä koskaan missään tapauksessa.

        Entäs naisparia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä vain näin sanottiin joissain lehdissä vai missä se oli, unohdin jo. Googlaapa vain vaikka Alexander Stubbin kansalaisuudet.

        Silloin kun Suomesta oli tulossa Naton jäsen, Stubb kommentoi, että ennen jäsenyyttä hänen lapsensa, joilla kaksoiskansalaisuus, vinoilivat hänelle sanoen, että kyllä me sinua Natomaan (Britannia) kansalaisena puolustetaan, ja että nyt Suomen liittyessä Natoon nuo vinoilut loppivat. Toisin sanoen hänellä ei ole Britannian kansalaisuutta. Samassa yhteydessä hän mainitse, että hänen perheessä 3/4 on Suomen ja Britannian kaksoiskansalaisuus eli se jolla ei ole, on Alex.

        Yhdysvaltojen kansalaisuutta hänellä ei voi olla, koska ei ole asunut Yhdysvalloissa yhtenäisesti siihen tarvittavaa minimiä eli viittä vuotta.


      • Anonyymi

        Ei tarvitse. Haavisto on suomi ystävällisempi!


      • Anonyymi

        -10-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs naisparia?

        En äänestäisi sitäkään....


    • Anonyymi

      Ehdottomasti Stubb!!!!!!

      • Anonyymi

        -10-


    • Anonyymi

      Stubb tietenkin, hyvä presidentiksi.

      • Anonyymi

        -10-


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ehdottomasti äänestän Haavistoa.
      Hän on rauhallinen ja järkevä ulkopolitiikan suhteen. Homoudella ei ole mulle mitään merkitystä eikä se vaikuta hänen toimintaansa presidenttinä. Pekka ajattelisi koko kansaa, ei vain rikkaiden asioita.

      • Anonyymi

        Minulle on merkitystä, siksi äänestin Stubbia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on merkitystä, siksi äänestin Stubbia.

        -10-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on merkitystä, siksi äänestin Stubbia.

        Samoin!!!


    • Anonyymi

      Jos on todella uskovainen kristitty ei voi äänestää raamatun sanan vastaista ehdokasta.

    • Anonyymi

      Stubb tietenkin.

      • Anonyymi

        -10-


    • Anonyymi

      Ei kai kukaan Haavistoa äänestä. 🤣

      • Anonyymi

        11.2 saamme selville, että aika moni äänesti.


      • Anonyymi

        -10-


    • Anonyymi

      Kyllä monet viisaammat äänestävät Haavistoa.

      • Anonyymi

        Ei ei äänestä Haavistoa. Ääni meni jo Stubbille


      • Anonyymi

        Meidän perheessä meni kolme ääntä Haavistolle,
        kiitos tällä palstalla tapahtuvan Haavisto -ivaiIun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ei äänestä Haavistoa. Ääni meni jo Stubbille

        -10-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ei äänestä Haavistoa. Ääni meni jo Stubbille

        Siis viisaammat äänestävät toisin.

        Stubb jo valehteli neuvotelleensa Georgiaan rauhan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ei äänestä Haavistoa. Ääni meni jo Stubbille

        Millä perustein Stubb oli sinun mielestä parempi vaihtoehto?
        Itse kun en ole vielä löytänyt yhtään perustetta äänestää häntä.


    • Anonyymi

      Huoltovarmuus kuten ruoan saanti myös kriiseissä on sata kertaa tärkeämpää kuin vihreä siirtymä ja pakolaisten oikeus tulla Suomeen.
      Sotatilanteessa ei yksikään laiva pääse Itämeren poikki Suomeen.

      Sari Essayah kertoi antavansa äänensä Stubbille, samoin teen minä.

      • Anonyymi

        Luuletko että Stubb pitää tiukan paikan tullen Suomen huolto varmuudesta huolta. Hän on silloin jo kaukana Suomesta, kun sinä etsit täällä leivän känttyä suuhusi.
        Hyvät perustelut äänestää Stubb kun Sarikin tekee niin...


    • Anonyymi

      Ehdottomasti Stubb.

      • Anonyymi

        Vuoden päästä Aleksi kyllästyy, on hätä jo seuraavaan pestiin!


      • Anonyymi

        -10-


    • Anonyymi

      Stubb, ei kahta sanaa.

      • Anonyymi

        -10-


    • Anonyymi

      Haavistoa.
      Hän on ihminen.

      • Anonyymi

        Ymmärtää myös mitä tehdä jos sota tulee, ei pidä kiinni siitä että hän ei ole armeijaa käynyt. Ja olen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärtää myös mitä tehdä jos sota tulee, ei pidä kiinni siitä että hän ei ole armeijaa käynyt. Ja olen nainen.

        Jos sota tulee, Alexi-poika menee piiloon!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sota tulee, Alexi-poika menee piiloon!

        Mihinkä se Haavisto menee piiloon ? Vihervassari oikein elementissään, varmaan menisi maakuoppaan ja siellä toivoisi, ettei kukaan löytäisi häntä, ei ainakaan vihullinen.


      • Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

        Mihinkä se Haavisto menee piiloon ? Vihervassari oikein elementissään, varmaan menisi maakuoppaan ja siellä toivoisi, ettei kukaan löytäisi häntä, ei ainakaan vihullinen.

        Saa Alex seuraa sinne maakuoppaan jonne on kovakuntoiseisena ehtinyt ensin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saa Alex seuraa sinne maakuoppaan jonne on kovakuntoiseisena ehtinyt ensin.

        Onkohan siellä sitten vihervassari ja Stubb yhdessä. Voivat siellä jutella yhdessä mukavia. On se Stubb sentään käynyt armeijan, eikä ole sellainen lusmuilija niin kuin Haavisto.

        Onkohan se kuoppa niin suuri, että muutkin vihervassarit mahtuvat sinne ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sota tulee, Alexi-poika menee piiloon!

        Kyll se niin on että Haavisto menisi piiloon jos joku menee.


    • Anonyymi

      Kristitty ei homoa äänestä. Palakoon helvetin tulessa Haavisto.

      • Anonyymi

        -10-


      • Ihmisviha on kauhea asia.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ihmisviha on kauhea asia.

        Juu.

        Vihaat uskovia.


      • Anonyymi

        Että Herran haltuun??
        Kristittykö mielummin kannattaa Nato presidenttiä, niin kuin Stubb itsestään ilmaisi. Ja ydinaseiden tuontia maaperälle, ja näin itä naapurin provosoitia Stubbin ystävien Jenkkien kanssa. Stubb on erittäin äkkipikainen, ylimielinen ja neuvottelu taidoton. Ei vastaa kysymyksiin tenteissä vaan höpöttelee kirjatietoa ja hymyilee teennäisesti. Joillakin se vaan on niin että kun puhuu 5 kieltä, niin päästää myös sammakoita suusta 5 kielellä. Haavisto osaa vastata toimittajien esittämiin kysymyksiin rauhallisesti, harkiten ja puhuu asiaa. Joillekin ihmisille presidentiyskin on
        vaan väline vallan käyttöön. Ja tätä se Stubille toisi Nato presidenttinä. Tällä ei ole mitään tekemistä suomalaisten hyvinvoinnin tai Suomen ulkopolitiikan kanssa. Luulisi kristitynkin kannattavan rauhaa ja suomalaisten hyvinvointia, eikä eliitin nousua maan johtoon, se on jo nähty hallituksen toimissa. Tämä tietenkin edellyttää presidentiksi äänestettävän homoseksuaalia, jolloin Suomi on turvallisemmissa käsissä.


    • Anonyymi

      Alex on syntynyt aprillipäivänä!

    • Anonyymi

      Ehkä kristitynkin pitäisi itse pystyä tekemään päätöksiä, eikä olla marionetti...!

    • Anonyymi

      Stubbia koska hän on hetero.

    • Anonyymi

      Stubbilla on vielä toivoa kehittyä ihmisenä ja presidenttinä. Haavisto on jo näyttänyt kyntensä ja jos hän ei miellytä, tuskin tuosta enää muuksi muuttuu.

      • Anonyymi

        Siksi ääneni Stubbille.


      • Anonyymi

        Narsisti kuten useammat lähteet kertovat, ei kehity mihinkään suuntaan ihmisenä tai presidenttinä, ei ainakaan hyvään. Ainoastaan käyttää Presidentiyttä vallankäytön välineenä, tämä on hyvä pesti siihen. Ja aiheuttaa näin pahempia vahinkoja Suomen valtiolle Nato Presidenttinä, kuin ulko-ja pääministerinä ollessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti kuten useammat lähteet kertovat, ei kehity mihinkään suuntaan ihmisenä tai presidenttinä, ei ainakaan hyvään. Ainoastaan käyttää Presidentiyttä vallankäytön välineenä, tämä on hyvä pesti siihen. Ja aiheuttaa näin pahempia vahinkoja Suomen valtiolle Nato Presidenttinä, kuin ulko-ja pääministerinä ollessaan.

        Tuossa kuinka Haavisto käskytti ulkoministerinä ollessaan virkamiehiä paljastui hänen todellinen luonteensa. Läheiset myöskin erään haastattelun mukaan pitävät häntä itsepäisenä ja äksyilevänä. Tulee mieleen, ettei vain olisi susi lammasten vaatteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa kuinka Haavisto käskytti ulkoministerinä ollessaan virkamiehiä paljastui hänen todellinen luonteensa. Läheiset myöskin erään haastattelun mukaan pitävät häntä itsepäisenä ja äksyilevänä. Tulee mieleen, ettei vain olisi susi lammasten vaatteissa.

        Tuo on normaalia tehtävien delegointia virkamiehille ulkoministeriössä, työtehtäviin ja tilanteisiin tulee tarttua jämerällä otteella. Haaviston vahvinta aluetta on ulkopolitiikka, joten voi ohjeistaa, ja äksyilläkin jos tehtävää/työtä ei hoideta sen vaatimalla tavalla. Itsepäisyys ei ole luonteen heikkous, mutta ylimielisyys on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on normaalia tehtävien delegointia virkamiehille ulkoministeriössä, työtehtäviin ja tilanteisiin tulee tarttua jämerällä otteella. Haaviston vahvinta aluetta on ulkopolitiikka, joten voi ohjeistaa, ja äksyilläkin jos tehtävää/työtä ei hoideta sen vaatimalla tavalla. Itsepäisyys ei ole luonteen heikkous, mutta ylimielisyys on.

        Tuskin kuitenkaan ihan normaali käytäntö.
        "Valiokunnan mukaan ministeri Haavisto on kyllä toiminut hallintolain ja ulkoasiainhallintolain vastaisesti, mutta perustuslain vaatiman tavallista korkeamman syytekynnyksen vuoksi edellytykset syytteeseen asettamiseen eivät tässä tapauksessa täyty."


    • Anonyymi

      niin, kulminoituu siihen että äänestätkö tupakoijaa vai homoa?

      Tuli mieleen noista jumalanpalveluksista:: eikös kanttori vähän soveltsskin omis nuotteja urkuihin jotta ei aina niin kellontarkkaa, urku-soolo väliin :)

    • Anonyymi

      NO, STUBB ILMAMUUTA
      --
      KUKA SE NYT LUOVIVAA TAISTOLAISTA KOMMNISTIA.

      --
      PRESIDENTI TÄYTYY OLLA TERVEJÄRKINEN.

      • Anonyymi

        Perusteletko tämän miksi Stubb ilman muuta? Lue alkuun wikipediasta Alexander Stubb, ja siellä mainittuja lähteitä?
        Mihin viittaat tällä tervejärkinen, kumpi:)


    • Haavistolla elämätapa vastoin Raamatun sanomaa, 1. Kor 6:9 jakeilla makaavat miehet miestenkanssa, on Jumalalle iljetys Jeesus sanoi heille: "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys. Luuk 16:15

      • Anonyymi

        Sinunkin elämäsi arvokkaimmat asiat ovat siis Jumalalle iljetys.


      • Anonyymi

        Eli perustat äänestämisesi Raamatun lukuun, joillekin se on helppoa.
        Itse en uskaltaisi ottaa tässä maailman tilanteessa tuota riskiä Suomen turvallisuuden ja tulevaisuuden suhteen. Ehkä jäisi yöt nukkumatta. Rauhaa kannattavana, ydinaseiden tuonti maaperälle ja äkkipikaisen Natopresidentin pääsy presidentiksi, voisi olla kohtalokasta.


      • Anonyymi

        Siksi valitsen Stubbin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinunkin elämäsi arvokkaimmat asiat ovat siis Jumalalle iljetys.

        Mun elämää et tunnen lainkaan, on sidottu evankejumin sanaan, mitä lukee Raamatun sivulla, sen mukaan ojentauden.


      • kotipaju2 kirjoitti:

        Mun elämää et tunnen lainkaan, on sidottu evankejumin sanaan, mitä lukee Raamatun sivulla, sen mukaan ojentauden.

        Evankeliumit ovat aika sekava soppa.


      • Anonyymi

        Kerroit tosiaan vedellesi vaimoasi nöyryyttävästi persiiseen.


      • torre3 kirjoitti:

        Evankeliumit ovat aika sekava soppa.

        Evankeljumi on vain yksi ei ole muita evankejumeitä, ne olisvat pimeyden evankeljumeita.
        On aivan selkaa evankejumia, jumalattomat sotkevan niiden selityksen ,omaksi turmiokseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroit tosiaan vedellesi vaimoasi nöyryyttävästi persiiseen.

        Ilmankos vaimo tahtoi käydä kuin liukuhihnalla seurakunnan kokouksissa.


      • Anonyymi

        Mitä hittoa tähän uskontoa sekoittaa. Äänestin Stubbia ekalla kuten toisellakin kierroksella ja hyvä niin.


    • Anonyymi

      Liberaalia seksuaalivähemmistöjen oikeudet täysin hyväksyvää ja niiden puolesta puhunutta Stubbia ne äänestä jos äänestää ollenkaan. Ei ole sentään homo ja se on se tärkein pointti. Halla-ahon putoamisesta nämä syyttävät mediaa. Ei mieleen juolahdakaan ettei Halla-ahon ajatuksilla ollut vain tarpeeksi kannatusta.

      • Anonyymi

        Halla-ahon putoamisen ratkaisivat vihervasemmiston äänestäjät kun ne taktikoivat Haaviston puolesta.
        Kun Halla-aho näytti gallupeissa olevan voimakkaassa nousussa, niin ne äänestvät Haaviston puolesta, koska huomasivat, ettei heillä itsellään ole mahdollisuutta päästä jatkoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halla-ahon putoamisen ratkaisivat vihervasemmiston äänestäjät kun ne taktikoivat Haaviston puolesta.
        Kun Halla-aho näytti gallupeissa olevan voimakkaassa nousussa, niin ne äänestvät Haaviston puolesta, koska huomasivat, ettei heillä itsellään ole mahdollisuutta päästä jatkoon.

        Halla -Aho pystyi saamaan vain sen verran ääniä kuin perussuomalaisia on. Ei yhtään enempää.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Halla -Aho pystyi saamaan vain sen verran ääniä kuin perussuomalaisia on. Ei yhtään enempää.

        Sama siis UrpiIaisella ja SDP.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Halla -Aho pystyi saamaan vain sen verran ääniä kuin perussuomalaisia on. Ei yhtään enempää.

        Siitä ei ollut kyse.

        Välitit ettei Jussi Halla-ahon kannatusnouse 18 prosentista ja löin 100 000 euroa vetoa, että nousee.

        Maksaako se toinen Iihava ToIIo tappiosi vai miten ajattelit maksaa⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Halla -Aho pystyi saamaan vain sen verran ääniä kuin perussuomalaisia on. Ei yhtään enempää.

        Kuutiohan on Iihonut lisää.

        Et sitäkään huomaa.


    • Anonyymi

      Stubb vai Haavisto.Herää kysymys mitä esim. sitten tehdään jos valtiovierailu esim. suuntautuu esim katolisiinmaihin jossa ei kaikissa asia olla yhtä vapaamielisiä kuin täällä pohjolassa.

      • Anonyymi

        Ehdottomasti Stubb.


      • Anonyymi

        Katolisia pitäisi vetää lättyyn


      • Anonyymi

        " jos valtiovierailu esim. suuntautuu esim katolisiinmaihin jossa ei kaikissa asia olla yhtä vapaamielisiä kuin täällä pohjolassa."

        Seuraavissa pääasiassa katolisissa maissa on samaa sukupuolta olevien avioliitto ennen Suomea.
        Argentiina (2010), Belgia (2003), Brasilia (2013), Espanja (2005), Kolumbia (2016), Luxemburg (tammikuu 2017), Portugali (2010), Ranska (2013), Uruguay (2013).


      • Anonyymi kirjoitti:

        " jos valtiovierailu esim. suuntautuu esim katolisiinmaihin jossa ei kaikissa asia olla yhtä vapaamielisiä kuin täällä pohjolassa."

        Seuraavissa pääasiassa katolisissa maissa on samaa sukupuolta olevien avioliitto ennen Suomea.
        Argentiina (2010), Belgia (2003), Brasilia (2013), Espanja (2005), Kolumbia (2016), Luxemburg (tammikuu 2017), Portugali (2010), Ranska (2013), Uruguay (2013).

        Totuus on niin mukavaa.


      • torre3 kirjoitti:

        Totuus on niin mukavaa.

        Ja meitä tervehditään täällä Espanjassa joka päivä, mutta Suomessa ei koskaan.


    • Anonyymi

      Haavisto kuulu kirkkoon ja on sen puolella.

      • Anonyymi

        Lähes koko Suomen kansa kuuluu, vaikka ei riviäkään uskoisi Raamatusta. Eikä näy Haavistokaan uskovan kaikkea. Hän julkisti itse oman syntilistansa iltapäivälehden henkilökohtaisessa tentissä, eikä siinä listassa kyllä ollut kaikkia Raamatun mainitsemia asioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähes koko Suomen kansa kuuluu, vaikka ei riviäkään uskoisi Raamatusta. Eikä näy Haavistokaan uskovan kaikkea. Hän julkisti itse oman syntilistansa iltapäivälehden henkilökohtaisessa tentissä, eikä siinä listassa kyllä ollut kaikkia Raamatun mainitsemia asioita.

        Raamatussa on yli 40 tekoa, joista seuraa kuolemantuomio. Raamattu on raju.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kristityt äänestää Stub. Uskovaiset ei homoja edes mieti.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Varmaan Stubbia kun hän puhuu kristinuskosta.
      Toisaalta hän sanoo, että koti, uskonto ja isänmaa on hänelle yhtä kuin pyhä kolminaisuus.
      Mitä se tarkoittaa?

      Pyhä kolminaisuus on Jumala… Ei kai näitä voi verrata Jumalaan.

      • Anonyymi

        Niinpä, mitä se tarkoittaa? Sitä voi miettiä
        1. Käsky jo kertoo paljon.
        En lähtisi ihan tuolle vertaustasolle vaikka kyse onkin kodista, uskonnosta ja isänmaasta.


      • Anonyymi

        Stubb sanoi, että Jumalan siunauksen toivotus on perinne, josta hän pitäisi kiinni. Mitään varsinaista vakaumusta ei siis taida Stubbillakaan olla. Haavistokin muuttaisi väillä toivotusta eli toivottelisi välillä muutakin.


    • Jokainen kristitty kyselee, sisimässään kenelle antaa äänensä yksin kertaisesti.

    • Anonyymi

      >> Kumpaa kristityn pitäisi äänestää ja millä perusteella? <<

      Riippuu ihan siitä, haluaako uskova seurata Jumalan sanaa vai Jumalan aivoituksia, joista ei ota varmaan pirukaan selvää.

    • Anonyymi

      Stubb, ei koskaan Haavisto.

      • Anonyymi

        Näin juuri. Stubb mieleistelee mahtavasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. Stubb mieleistelee mahtavasti.

        On vaikuttanut siltä, että Stubb hermoilee sen verran, että puheet ovat jo älyttömiä. Miten tänä iltana.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        On vaikuttanut siltä, että Stubb hermoilee sen verran, että puheet ovat jo älyttömiä. Miten tänä iltana.

        Kaksi ToIIoa siellä humaIassa seuraa tappi kovana.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        On vaikuttanut siltä, että Stubb hermoilee sen verran, että puheet ovat jo älyttömiä. Miten tänä iltana.

        Hih, Torre on laittanut oikein kuvankin itsestään. 😏👍


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        On vaikuttanut siltä, että Stubb hermoilee sen verran, että puheet ovat jo älyttömiä. Miten tänä iltana.

        Hermoilu ei estänyt äänestämästä Stubbia. Ääni Stubbille.


    • Haavailton elämä on sanan vastaista elämää, sen selvää.

      • Anonyymi

        Ääni Stubbille, ehdottomasti.


    • Anonyymi

      Stubb vai Haavisto?
      Sivari lintsari puolustusvoimain ylipäälliköksikö.
      Lintsari lusmu on aina lintsari,se on geenissä.
      Selkärangaton nilviäinen.
      Eikä homous paljon tilannetta muuta, ulkomailla saadaan hävetä silmät päästämme.

    • Anonyymi

      En äänestä Haavistoa enkä äänestä Stubbia. Kumpikaan ei ole sopiva presidentiksi.

    • Anonyymi

      Stubb tai tyhjä lappu.

    • Anonyymi

      Tosi ärsyttävä tuo stubbin ilme suupielet alaspäin aina kuin kertoisi että vidyd mää olen paras menkää toiset kotiin en äänestänyt ro**aa.

    • Anonyymi

      Stubb voittaa oikeasti.

      • Anonyymi

        Niin teki ja hyvä niin!


    • Anonyymi

      Kyllä se on selvä. Haaviston olisi pitänyt saada aivan kauhea potti vaalipäivänä että Stubb ei voittaisi.

    • Anonyymi

      Vidyix meni koko homma ei saathana.

      • Anonyymi

        Ihan hyvin meni!


    • Anonyymi

      Stubbille meni ennakkoääni. Ja Herralle kiitos, myös voitto.

      Pekassa on myös paljon hyviä piirteitä ja ominaisuuksia, mutta hän olisi jakanut kansan ja valinta aloittanut sellaisen sanasodan, ettei sitä vouhotusta olisi erkkikään jaksanut.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu.


    • Anonyymi

      Vaaleissa äänestettiin presidenttiä eikä uskontoa.

    • Anonyymi

      Ei kristitynkään pidä äänestää, vaan hän saa äänestää. Suomessa on vapaat vaalit ja jokaisella äänioikeutetulla yksi ääni. Jokainen äänioikeutettu siis saa äänestää yhtä ehdokasta ja niillä perusteilla mitkä parhaaksi katsoo.

      Itse en mmaseudun ihmisenä voisi koskaan äänestää vihreitä. Tuota maaseudun elinkeinojen alasajopuoluetta. Luonnonsuojelu on tärkeää, mutta se pitää tehdä luonnon ehdoilla. Onhan ihminenkin osa luontoa, ja jotenki se on maaseudullakin elettävä. Ei kaikki halua asua kaupungin vilinässä.

      • Anonyymi

        Hienoa että tuollainen mahdollisuus meillä on


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe