Jäsenmäärä kasvaa

Anonyymi-ap

26

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu - YTK:n YleinenTyöttömyysKassa, se Jäsenmäärä nousee Kohisten !
      - Jäsenmaksu on Tosi pieni !

      • Anonyymi

        Onkohan YTK:n työttömiksi jäävät jäsenet tyytyväisiä Orpo-Purran leikkauksiin koskien ansiosidonnaisen heikennyksiä, palkatonta sairauspäivää, sosiaaliturvan leikkauksia ja siihen tilanteeseen jos nostetaan vielä ruoan ALV:a?
        Persupissiset haukkuu työttömiksi jäävät ytk:n jäsenetkin ideologisiksi työttömiksi ja laiskoiksi pummeiksi.

        Onnea matkaan vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan YTK:n työttömiksi jäävät jäsenet tyytyväisiä Orpo-Purran leikkauksiin koskien ansiosidonnaisen heikennyksiä, palkatonta sairauspäivää, sosiaaliturvan leikkauksia ja siihen tilanteeseen jos nostetaan vielä ruoan ALV:a?
        Persupissiset haukkuu työttömiksi jäävät ytk:n jäsenetkin ideologisiksi työttömiksi ja laiskoiksi pummeiksi.

        Onnea matkaan vaan.

        Palkaton sairauspäivä ? Sehän on valhe. Sehän halutaan neuvoteltavaksi eduksi - kuten sen pitääkin olla. Hyvälle duunarille hyvä palkka ja edut ä paskalle ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palkaton sairauspäivä ? Sehän on valhe. Sehän halutaan neuvoteltavaksi eduksi - kuten sen pitääkin olla. Hyvälle duunarille hyvä palkka ja edut ä paskalle ei.

        Sinä jäisit ilman palkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palkaton sairauspäivä ? Sehän on valhe. Sehän halutaan neuvoteltavaksi eduksi - kuten sen pitääkin olla. Hyvälle duunarille hyvä palkka ja edut ä paskalle ei.

        Neuvottele sinä perseenmyyjäpersurikkuri keskenäsi.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palkaton sairasloma koskisi max. 10% Muilla sovitaan toisin.

        Vaan kuinka kauan? Ensi syksynä alkavat uudet sopimusneuvottelut ja jos lakko-oikeudet on nitistetty olemattomiin, niin voi sitä soppaa, mikä siitä syntyy kun EK ja Suomen Yrittäjät vaativat koko tes-järjestelmää purettavaksi. Se on silloin 100 % tuon palkattomuuden piirissä, kun hallitus tuumii, että "kas siinäpä hyvä esitys".


      • Anonyymi

        YTK on työnanatajien perustama kassa eikä liitto.
        Et saa sieltä lakiapua työnantajaia vastaan ja ovat hylänneet 25-30% korvaushakemuksistakin.


    • Anonyymi

      Tuossa ei kyllä siitä puhuttu.

    • Anonyymi

      Kohta pienenee koska eroan liitosta

      • Anonyymi

        Niin. Suomessa kun ei ole mikään pakko kuulua ammattiliittoon. Toisaalta se ei ole kiellettyäkään enempää kuin ammattiliitotkaan, kuten olivat esim natsi-Saksassa. Tuli tuo esimerkki mieleen, kun hallituspuolue persujen edustajia on noissa uusnatsiporukoissa pyörinyt.
        Jossain vaiheessa tohtori Halla-aho ohjasi persut myös venäjämieliseen EU-ryhmään, onhan Venäjällä nykyään äärioikeisto vallassa, joka persuja miellytti natsi-Saksan tapaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Suomessa kun ei ole mikään pakko kuulua ammattiliittoon. Toisaalta se ei ole kiellettyäkään enempää kuin ammattiliitotkaan, kuten olivat esim natsi-Saksassa. Tuli tuo esimerkki mieleen, kun hallituspuolue persujen edustajia on noissa uusnatsiporukoissa pyörinyt.
        Jossain vaiheessa tohtori Halla-aho ohjasi persut myös venäjämieliseen EU-ryhmään, onhan Venäjällä nykyään äärioikeisto vallassa, joka persuja miellytti natsi-Saksan tapaan.

        Hyppää kiikkuun, se piristää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyppää kiikkuun, se piristää.

        Ihan riikkamainen ohje. Tuollaisen asenteen se luuska onkin omaksunut, kun pääsi valehtelemalla hallitukseen persettä myymään.


      • Anonyymi

        Aika uskomaton moukka olet ? Vai mitä mieltä itse olet. Tuollaisista sika-tyypeistä pitäisi maksaa tapporaha.


      • Anonyymi

        Minä erosin kristillisedtä liitosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika uskomaton moukka olet ? Vai mitä mieltä itse olet. Tuollaisista sika-tyypeistä pitäisi maksaa tapporaha.

        Tuosta voi olla vain samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika uskomaton moukka olet ? Vai mitä mieltä itse olet. Tuollaisista sika-tyypeistä pitäisi maksaa tapporaha.

        Siinä pata kattilaa soimaa, vai keskusteletko taas itseksesi?

        Purran kirjoitukset, käyttäytyminen ja puheet ovat joka tapauksessa moukkamaisia. Ja valheellisia.


      • Anonyymi

        Röh röh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä pata kattilaa soimaa, vai keskusteletko taas itseksesi?

        Purran kirjoitukset, käyttäytyminen ja puheet ovat joka tapauksessa moukkamaisia. Ja valheellisia.

        Tuntuu että takinkääntäjä Purra nauttii kun saa pasata leikkauksista jotka kurjistavat tavallisten.duunareiden ja työttömien elämää


    • Anonyymi

      Mikä juttu? Mikä Sipilä? Miksi Sipilä muka olisi jäseniä keränny amatti liittoon?

      • Anonyymi

        Jospa Sipilä oli persujakin tyhmempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa Sipilä oli persujakin tyhmempi?

        ImboSSible,


      • Anonyymi

        Sipilä haluttiin palkita menestyksekkäästä jäsenhankintatyöstä PAM:ille.

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001018938.html

        Eikös sitä ole sanottu, että NATO:n paras myyntimies on ollut Putin? Sai heti invaasionsa aloitettuaan kaksi maata eli Suomen ja Ruotsin jättämään NATO-jäsenyyshakemukset.


    • Anonyymi

      Huolettaa tuo loimaan kassalaisten kielien ruskeus mutta hyvä vaan että jotkut pitää isäntien perperit puhtaina.

      • Anonyymi

        Kukas Loimaan kassalaista puolustaisi? Hmmm..........

        Se on sillä viisiin, että loimaalaisten on ihan turha kuvitella jäävänsä ulkopuolisiksi työehtojen nujertamisesta, jos isäntävalta pääsee irti eli tästä eteenpäin jokainen YTK:hon jäävä pissii kaikkien palkansaajien yhteisiin muroihin. Kannattaisi miettiä vähän muutakin kun vain sitä seinän takana olevaa pelottavaa mamua. Kokoomuksen pitkäaikainen haavetta yleissitovuuden purkamisesta ei ole kuopattu yhtään mihinkään. Se tulee vielä sieltä ja tämän hallituskauden aikana, jos kyhäelmä pysyy kasassa vaan tappiin asti. Ja se tiedetään jo, mitä Purra ja ay-vihamielinen PS-kansanedustajisto silloin valitsee. He tekevät Kokoomuksen ja EK:n märästä päiväunesta totta.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      24
      447
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe