Mikään ei oo säälittävämpää

Anonyymi-ap

Kuin yksinäinen nainen perjantai-iltana. Kotona silittelee kissaa ja miettii miten saisi sen unelmien prinssinsä. Lähtiskö baariin iskee miehen? Ai niin mut sit se varmaan haluis panna, mut en mä voi kun mulla on löysä tää ja riippuvat nää. No meniskö tinderiin? Ai niin mut siellä on vaan kalakuvia. Jos tykkään niin tulee kalukuvia. Mitä tekisin kun ei oo elämää. Ostan ison levyn suklaata ja kirjoitan paskaa suoli24:ään.

120

1071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko ironia tuttua?

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­­­N­y­m­­­f­­o­­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18247482

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      No onneksi ei sentään joka perjantai ole tällaista. Toisinaan voi lähteä vaikka lapsuudenystävän kanssa syömään ja nauttia ehkä lasillisen viiniä. Mukavan erilainen perjantai tiedossa. 🤗

      säälisisko

      • Anonyymi

        Kuka viettää aikaa noin 😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Dumb & dymber


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka viettää aikaa noin 😂😂😂😂😂😂😂

        No varmaan sellainen ihminen, joka ei räkäposkinaurua väännä tuntemattomien kommentteihin.

        säälisisko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka viettää aikaa noin 😂😂😂😂😂😂😂

        Painajainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painajainen.

        No onko edes Painajainen Elm streetillä vai miksi on painajainen? Painaako menemään?

        säälisisko


    • Anonyymi

      Onko se sulta pois?

    • Anonyymi

      Ei kaikki halua /jaksa mitään.

      • Anonyymi

        Perjantai- ja lauantai-illat kotona, ihan parasta jos kaikki ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perjantai- ja lauantai-illat kotona, ihan parasta jos kaikki ok.

        Näinpä.Tai voihan sitä vaikka vähän kävellä tai käydä vaikka hevostallilla ja sen jälkeen saunaan ja siitä sohvalle tai lusikkaan sänkyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä.Tai voihan sitä vaikka vähän kävellä tai käydä vaikka hevostallilla ja sen jälkeen saunaan ja siitä sohvalle tai lusikkaan sänkyyn.

        Tietty, liikuntaa ja mitä vaan mukavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietty, liikuntaa ja mitä vaan mukavaa.

        Lisään, pitäis varmaan olla hevonen 🐎 että sellaiselle vois mennä. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään, pitäis varmaan olla hevonen 🐎 että sellaiselle vois mennä. 🙄

        Ei, mistä oikein puhut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mistä oikein puhut?

        Jaa, no eipä ole tullut sellaisella hevostallilla käytyä, kun en omista hevosta. Ei tule ensimmäisenä mieleen kun viikonloppua viettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä.Tai voihan sitä vaikka vähän kävellä tai käydä vaikka hevostallilla ja sen jälkeen saunaan ja siitä sohvalle tai lusikkaan sänkyyn.

        Hevoset haisee.
        Se haju tarttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hevoset haisee.
        Se haju tarttuu.

        Haisee luonnolle. Se on luonnollista ja hyvää ihmisen kokonaisterveydelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haisee luonnolle. Se on luonnollista ja hyvää ihmisen kokonaisterveydelle.

        Okei, sehän on sitten hyvä juttu. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hevoset haisee.
        Se haju tarttuu.

        Sinä sama hajukammo. Mikä sul on?
        Onko muuten lemmikkiä sulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sama hajukammo. Mikä sul on?
        Onko muuten lemmikkiä sulla?

        En minä tuota hajujuttua kirjoittanut. t. Edellinen


    • Anonyymi

      Kylläpäs ätmillå nyt läikähtelee, onko mun a kovana näistä? Ihan liekeissä hönö.

      • Anonyymi

        Muna on kovana ihan muuhun suuntaan.


      • Anonyymi

        Narsisti!


      • Anonyymi

        Mistä on liekeissä?


    • Anonyymi

      Minusta ei ole säälittävää. Sellaisen naisen tää mies ainaki tahtoisi kenen kanssa viikonloput saa viettää käpertymällä sohvan nurkkaan.

      • Anonyymi

        Sama juttu. Parasta.


      • Anonyymi

        Tuo on kyllä mukavinta.


      • Anonyymi

        Mä en ole tollainen ihminen.


      • Anonyymi

        Sama täällä ja mies olen. Valitettavasti se ei vain taida kuitenkaan toteutua.


    • Anonyymi

      Hei ätmi hei ätmi hei. Anna naisten olla säälittäviä ja keksi joku uusi harrastus mikä sisältää ihmisiin tutustumista, ajattele kun et pelkäisi enää muita ja osaisit keskittyä omaan elämään pelkästään.

      Luulen että olet liian heikko tuollaiseen

      • Anonyymi

        Hei narsisti. Älä manipuloi muita.


      • Anonyymi

        Miten sinä narsissi edes kehtaat kehottaa muita keskittymään omaan elämään? Vttu havukka on täällä joka päivä vain ja ainoastaan ohjailemassa muita. Olet oikeasti paitsi ällöttävä niin myös tyhmä. Sivukommenttina sinulle kakkahousu.


      • Anonyymi

        " osaisit keskittyä omaan elämään pelkästään."
        Katsokaa tuota miten se kehtaa. sivusta edelleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei narsisti. Älä manipuloi muita.

        Lol kops reps. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " osaisit keskittyä omaan elämään pelkästään."
        Katsokaa tuota miten se kehtaa. sivusta edelleen

        Parempi seki ku että joku keskittyy muiden elämään sinun läpätyksen takia mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi seki ku että joku keskittyy muiden elämään sinun läpätyksen takia mies

        Mutta väistelkää toki totuutta, eskapismi on hieno laji


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä narsissi edes kehtaat kehottaa muita keskittymään omaan elämään? Vttu havukka on täällä joka päivä vain ja ainoastaan ohjailemassa muita. Olet oikeasti paitsi ällöttävä niin myös tyhmä. Sivukommenttina sinulle kakkahousu.

        Ei ketään kiinnosta mitä vaipoissa tepasteleva oksetus siellä määkii. Sulla ei ole omaa elämää tainnut koskaan olla, päivät menee muita stalkatessa vtun pedari. Kuole.


    • Anonyymi

      Kuka nainen ajattelee että toosa on löysä. Mahtaa jonkun yhden yö pan kanssa olla aivan sama. Ei kait siinä sitä miestä yritetä miellyttää vaan saada munaa 🤣😂

      • Sivusta.. mut entäs jos on muna-allergia? 🧐

        🐻


      • Anonyymi
        UnhappyJoe kirjoitti:

        Sivusta.. mut entäs jos on muna-allergia? 🧐

        🐻

        Onhan niitä munankorvikkeita vaikka omenasose, banaani, perunajauho, chia-siemenet.


      • Anonyymi
        UnhappyJoe kirjoitti:

        Sivusta.. mut entäs jos on muna-allergia? 🧐

        🐻

        Mut hei, Entä kun on kumi-allergia?


      • Anonyymi

        Jos miehellä on pieni niin se kääntää sen naisen viaksi. Jos miehellä on paljon luiden ympärillä ja se on pieni, niin se hukkuu siihen runsauteen ja se voi näyttää ihan prinssinakilta. Eikös senkin koko ole perinnöllistä, geeneissä.


      • Anonyymi

        Toosa nimitystä käytettiin/käytetään televisiosta, mutta näköjään se on yksi haukkumasana naisen alapäälle. ( Laita nyt se toosa kiinni ja tule nukkumaan = Laita nyt se televisio kiinni ja tule nukkumaan ).


      • Anonyymi
        UnhappyJoe kirjoitti:

        Sivusta.. mut entäs jos on muna-allergia? 🧐

        🐻

        Nainen voi olla allerginen miehen spermalle. Se on myös yksi syy jos on lapseton.
        Jos pari eroaa ja kumpikin löytää uuden, niin ongelma voi poistua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nainen voi olla allerginen miehen spermalle. Se on myös yksi syy jos on lapseton.
        Jos pari eroaa ja kumpikin löytää uuden, niin ongelma voi poistua.

        Totta 🙄 Outoja ovat luonnoikut 😮

        🐻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos miehellä on pieni niin se kääntää sen naisen viaksi. Jos miehellä on paljon luiden ympärillä ja se on pieni, niin se hukkuu siihen runsauteen ja se voi näyttää ihan prinssinakilta. Eikös senkin koko ole perinnöllistä, geeneissä.

        Mielenkiitoista. Itse olen nähnyt vähän kaluja mutta pientä kalua en vielä nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toosa nimitystä käytettiin/käytetään televisiosta, mutta näköjään se on yksi haukkumasana naisen alapäälle. ( Laita nyt se toosa kiinni ja tule nukkumaan = Laita nyt se televisio kiinni ja tule nukkumaan ).

        Kyllä se sieltä mistä oon kotosin on eräs nimitys naisen huuhaalle 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut hei, Entä kun on kumi-allergia?

        Sitte jää seksi siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen voi olla allerginen miehen spermalle. Se on myös yksi syy jos on lapseton.
        Jos pari eroaa ja kumpikin löytää uuden, niin ongelma voi poistua.

        Tuokin on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se sieltä mistä oon kotosin on eräs nimitys naisen huuhaalle 😂

        Kotipaikkasi siis pitää naista viihdepakkauksena. Se selittääkin paljon.
        Tuohon lauseeseen kiteytyy myös syy, miksi nainen ei anna miehelle seksiä.
        Mieshän käskee laittamaan sen toosan kiinni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotipaikkasi siis pitää naista viihdepakkauksena. Se selittääkin paljon.
        Tuohon lauseeseen kiteytyy myös syy, miksi nainen ei anna miehelle seksiä.
        Mieshän käskee laittamaan sen toosan kiinni!

        Meilläpäin miehet tussun alla ei ne mitään käske 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiitoista. Itse olen nähnyt vähän kaluja mutta pientä kalua en vielä nähnyt.

        Sohva on iso huonekalu ja samoin on myös kirjahylly, iso huonekalu. Minulla on asunnossani monta huonekalua. Jotain työkaluja löytyy myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se sieltä mistä oon kotosin on eräs nimitys naisen huuhaalle 😂

        Eikös se huuhaa ole miehillä, niin olen kauan sitten kuullut kuullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitte jää seksi siihen.

        Miksi?
        Siinä ei vaan jaella ihan kelle vaan.


      • Anonyymi

        Tosi.

        Joku typerä minimuna joskus valittanut?

        Siihen loppu se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos miehellä on pieni niin se kääntää sen naisen viaksi. Jos miehellä on paljon luiden ympärillä ja se on pieni, niin se hukkuu siihen runsauteen ja se voi näyttää ihan prinssinakilta. Eikös senkin koko ole perinnöllistä, geeneissä.

        Näin se menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiitoista. Itse olen nähnyt vähän kaluja mutta pientä kalua en vielä nähnyt.

        Joo, ei.
        Ei pienimpiä edes huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se sieltä mistä oon kotosin on eräs nimitys naisen huuhaalle 😂

        Huuhaa?
        Miten niin?
        Turha sulle?
        Ole ilman.


    • Anonyymi

      Mikään ei ole parempaa...

    • Anonyymi

      Unelmien prinssihän on helposti saatavilla...Ota yhteyttä

      • Anonyymi

        Onko sillä kiltti heppa?


    • Anonyymi

      Mä en sitten varmaankaan ole yksinäinen. No en kyllä tunnekaan oloani yhtään yksinäiseksi, että sinällään loogista. Sinkku olen kyllä.

      Ei ole kissaa. En ole koskaan elämässäni haaveillut unelmien prinssistä. Sellainen suht siedettävä mies voisi oll mukava olemassa, mutta ei siitäkään tule kummemmin haaveiltua. Baareissa en käy, enkä koskaan iske ketään. Tutustun kyllä ja teen aloitteen jos tykästyn, mutta iskeminen on vastenmielistä. En ole myöskään iskettävissä. Mitä ihmettä miehellä tekee, jos ei se ollenkaan tahdo panna? On pikemmin liian tiukka, eikä roikukaan. Tinderiä en ole koskaan edes harkinnut. Kalukuvat ovat kieltämättä todella boooooriiiiing. Pikemmin mietin, että ah ihanaa, kun pariin päivään ei tarvii tehdä mitään. Suklaata tulee syötyö tosi harvoin. Eli vain yksi kohta osu kohilleen. Hyvä, että edes yks.

      • Anonyymi

        Vaikutat tosi ihanalta naiselta ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat tosi ihanalta naiselta ❤️

        No jaa. Jokaisella on makunsa. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat tosi ihanalta naiselta ❤️

        Itsekehuja se on vaan. Älä usko täällä mitään.


    • Anonyymi

      "Kuin yksinäinen nainen perjantai-iltana. Kotona silittelee kissaa ja miettii miten saisi sen unelmien prinssinsä. Lähtiskö baariin iskee miehen? Ai niin mut sit se varmaan haluis panna, mut en mä voi kun mulla on löysä tää ja riippuvat nää. No meniskö tinderiin? Ai niin mut siellä on vaan kalakuvia. Jos tykkään niin tulee kalukuvia. Mitä tekisin kun ei oo elämää. Ostan ison levyn suklaata ja kirjoitan paskaa suoli24:ään."

      Ensinnäkin en ole yksin ja rakastan yksinolemistakin, on paljon tekemistä. en unelmoi prinssistä, kuninkaasta, markiisista, paronista, herttuasta tai minkään tittelin omaavasta. En todellakaan halua baariin ja vielä vähemmän iskemään jotain miestä jolla voi olla vaikka mitä tauteja. Enkä todellakaan haluais raahata sitä kotiin kun en halua keneltäkään mitään. Vielä vähemmän kenenkään luokse. Löysä mulla ei ole se kun ei ole alapääsynnytystä, Eikä ne luomut nyt niin hirveesti riipu, ovat sen verran muhkeat. Tinderiä en harrasta, eikä olisi edes aikaa. Päiväni ei riitä niihin tekemisiini mitä kaikkea haluaisin tehdä, sillä päässäni pyörii monet ideat mitä kaikkea voisin käsilläni oppia tekemään. Häiritsee jos joku pimputtaa ovikelloa ku ei olla etukäteen sovittu mitään. Suklaa on traditionaalinen herkku ja napostelen vain kausittain ja mielellään konvehteja. Faxini ei ole lentänyt vielä tänne palstalle asti pöntöstä, johtuukohan se siitä että ei tartte pitää pääkoppaa kohti pönttöä niinkuin ne baarikärpäset vaan riittää ihan istumalla toimittaa ne faxit.
      Vanha kissani nukkuu suurimman osan päivästä ja se ei tykkää siitä että sitä liikaa silittelee, tulee jo kynttä ja/tai hammasta ja osoittaa et nyt riittää jo.

      Taitaa enemmän sinua vaivata se mistä saisi "pesää".

      • Anonyymi

        Väkivallasta mielenrauhaan

        Kirja tunteista

        Hyvä


      • Anonyymi

        Silloinhan sä et osu tuohon kuvaukseen, etkä ole säälittävä 🙂

        Olen traumatisoitunut huonosta kohtelusta, niin en ihan ketä vaan kelpuuta.


      • Anonyymi

        Oikaisen yhden väärän tiedon. Alapään löystyminen alkaa jo raskausaikana hormonit jo löystyttää, valmistautuen synnytykseen.Vatsassa oleva vauva ja muut tipehöörit myös löystyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkivallasta mielenrauhaan

        Kirja tunteista

        Hyvä

        Miksi minun pitäisi lukea tuo kirja kun minulla on mielenrauha ja olen sovussa itseni ja menneisyyteni kanssa. Tunnistan omat tunteeni, en saa itkukohtauksia, en syö tunteisiini lääkkeitä vaan käyn ja koen ne läpi, that's it. Sillä lailla niistä pääsee parhaiten läpi.
        Tiedän mikä itselleni on parhaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloinhan sä et osu tuohon kuvaukseen, etkä ole säälittävä 🙂

        Olen traumatisoitunut huonosta kohtelusta, niin en ihan ketä vaan kelpuuta.

        Oletko työstänyt tunteitasi. Se on joskus rankkaa ja väsyttävää. Ne pitää käydä läpi fyysisesti henkisyyden lisäksi. Itse olet paras kokemusasiantuntija omalla kohdallasi.
        Pohdi asioita, käy ne läpi, ymmärrä että olet tässä hetkessä, se on ohi. Anna anteeksi.
        Menneisyydessä saa käydä, mutta sinne ei saa jäädä roikkumaan tai sinne ei saa upota suohon. Ole armollinen itsellesi ja muille.
        Uskon että kukaan ei selviä tästä elämästä traumoitta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikaisen yhden väärän tiedon. Alapään löystyminen alkaa jo raskausaikana hormonit jo löystyttää, valmistautuen synnytykseen.Vatsassa oleva vauva ja muut tipehöörit myös löystyttää.

        Mulla nyt kuitenkin on tiukka, hyvä et oma sormi mahtuu kun olen ollut seliveneessä ( - baatissa - ) vuodesta 2013 omasta tahdostani. Mitkä muut tipehöörit tai tilpehöörit? En käytä D**d*ja tai mitään muutakaan välinettä.
        Korvissakaan ei pysynyt reiät vaan ne umpeutuivat kun ei voinut pitää korvakoruja kun elimistö hylki. oma middlefinger ei meinaa sopia joka on ympäryysmitaltaan eka ja toka nivelen väliltä 5,5cm. Siis ympäryysmitta ei läpimitta. Käsineet ovat s-kokoa, eli hoikat.
        Halukkaalla naisella se reiänympärys turpoaa ja sekin vaikuttaa tiukkuuteen. Pystyn hillitsee haluni ja hallitsee himoni ainakin sen suhteen ja kohdistaa sen intohimoni esim. taiteeseen, musiikkiin, runouteen ja moneen muuhun asiaan kun innostun.
        Ei kaikkien kroppa reagoi samalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikaisen yhden väärän tiedon. Alapään löystyminen alkaa jo raskausaikana hormonit jo löystyttää, valmistautuen synnytykseen.Vatsassa oleva vauva ja muut tipehöörit myös löystyttää.

        Höpön pöpön. Ei siellä mitään löystymistä tapahdu, Kroppa pääosin palautuu täysin ennalleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko työstänyt tunteitasi. Se on joskus rankkaa ja väsyttävää. Ne pitää käydä läpi fyysisesti henkisyyden lisäksi. Itse olet paras kokemusasiantuntija omalla kohdallasi.
        Pohdi asioita, käy ne läpi, ymmärrä että olet tässä hetkessä, se on ohi. Anna anteeksi.
        Menneisyydessä saa käydä, mutta sinne ei saa jäädä roikkumaan tai sinne ei saa upota suohon. Ole armollinen itsellesi ja muille.
        Uskon että kukaan ei selviä tästä elämästä traumoitta.

        Tämä oli erittäin hyvin sanottu 💯

        🐻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikaisen yhden väärän tiedon. Alapään löystyminen alkaa jo raskausaikana hormonit jo löystyttää, valmistautuen synnytykseen.Vatsassa oleva vauva ja muut tipehöörit myös löystyttää.

        Okey dude, this is surreal


    • Anonyymi

      Oot sä niin seko jolla ei vaan flaksaa vaikka mitä tekis. No olethan kuulu siitä ja näistä lapsellisista aloituksista. Läpinäkyvää, se on niin tiedossa monilla.

    • Anonyymi

      Hassuinta tässä on se, että yksinäinen nainen elää ihan omannäköistään elämää ihan tyytyväisenä tietämättä, että joku häntä säälittelee.

      • Anonyymi

        Jos se sillä lailla ulkoistaa omat traumansa ja säälittävyytensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se sillä lailla ulkoistaa omat traumansa ja säälittävyytensä.

        Jos tätä miehen aloitusta tarkoitat niin kyllä


      • Anonyymi

        Ketä muakin muka säälii?

        Ehkä kadektii!


    • Anonyymi

      Ihan hyvä ilta siis.

    • Anonyymi

      Mikäs sen parempaa 😂

    • Anonyymi

      Huomenna aamuvuoro, joten eipä tässä nyt ole edes mahdollista lähteä prinssejä katselemaan ja etsimään. Tosin parempi sinkkuna, kuin suhteessa vain tavan takia. Silloin ainakin on mahdollista vielä onnen ollessa myönteinen, kohdata vaikkapa prinssi menninkäisten ja hattivattien sijaan.

    • Kyllä mä sanoisin että on paljon säälittävämpiäkin juttuja olemassa😄

    • Anonyymi

      Ei sitä enää jaksa lähteä radalle työpäivän jälkeen, eikä kyllä muutenkaan. On huomenna paljon ohjelmaa. Minä en muutenkaan käytä aikaa miehen etsimiseen. On muutakin elämää.

      • Anonyymi

        Koko päivä menee siis tv-ohjelmien katseluun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko päivä menee siis tv-ohjelmien katseluun?

        No ei varsinaisesti. Tapaan kavereita, ystäviä ja sukulaisia koko päivän. Erikseen ja eri paikoissa. Kyllähän se kiirettä pitää, mutta enpähän möllötä kotona.


      • Anonyymi

        Ja paljon mielenkiintoisempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko päivä menee siis tv-ohjelmien katseluun?

        Sivuvino
        On sitä muutakin kuin töllö (TV). Paljon mielenkiintoista tekemistä. Vaikka telkkari ois päällä, en välttämättä katso sitä, mutta kissa saattaa katsoa. Sitä kiinnostaa eniten eläinohjelmat. Se nojaa tyynyyn ja on siinä kuin ihminen olis, puolittain istuvassa asennossa tuijottaen tv;ta.


    • Anonyymi

      Minusta kotona olemiseni ei ole yhtään säälittävää. Säälittävämpää olisi roikkua 2 promillen humalassa jossain baaritiskillä esittelemässä tissivakoa jollekin varatulle haisevalle ukolle.

      • Anonyymi

        Tosi


    • Anonyymi

      Riippuu iästä. Jos olet tosi nuori ja parhaassa sosiaalisessa iässä niin on se säälittävää kieltämättä. Jos olet yli 40 niin on säälittävää, että edes mietit tuollaisia.

      • Anonyymi

        Milloin ihminen pääsee huoltamaan itseään ja paranemaan uupumuksesta?


      • Anonyymi

        Mikä on paras sosiaalinen ikä? Miten näet elämän? Ihmisen? Kehon? Oletko kontrollissa toisen asioista?


      • Anonyymi

        Jotenkin et onnistu luomaan kuvaa, että kukaan nainen olisi kirjoittanut vuodatustasi, kyllä selkeä vaille jääneen miehen tuohtumus paistaa


      • Anonyymi

        Paras sosiaalinen ikä?


    • Anonyymi

      Ole hiljaa.

      Tuostakin.

      Luuletko että mua tuoki kiinnostas muute.

      Tuostakin on kyllä oikesstaan aika jättäny.

      Tuosta....

      Elä ees puhu enää mistä!.

      Että niin.

      Eikait se välttämättä mitään tee.

      Siivoominenkin on sitte keksitty.

    • Anonyymi

      Olen nainen ja asun yksin.Minulla ei kissaa ja minua sinun ei tarvitse sääliä.Jos asuu yksin ja vietää tietoisesti perjantai illan kotinsa yksin: Ei Tarkoita Ihminen on yksinäinen.

      • Anonyymi

        En kyllä suosittele kenellekään tollaista AASIA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä suosittele kenellekään tollaista AASIA!

        Sivusta. Hö!


    • Anonyymi

      Tiedät varmaan miten pitkän työn olette mun kanssa joutunut tekemään.

    • Anonyymi

      tuo on hyvin vaikeaa, tuntuu että kaikki valittaa että juuri nyt sosiaalinen elämä on hyvin "köyhää", ehkä muutos tulee tuohonkin.

    • Anonyymi

      No sähän se tiedät kun olet täällä kokoajan näemmä, pelkkä paskanjauhaaja. Joka ei oo saannu.

      • Anonyymi

        Can't you see the irony?


    • Anonyymi

      Mitäs lauantai iltana. Samaa pas**a??

      • Anonyymi

        Ei ollenkaan. Ihan jees olosuhteet huomioiden.

        Ei ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollenkaan. Ihan jees olosuhteet huomioiden.

        Ei ap.

        Hyvää iltaa vaa!


    • Anonyymi

      Maailmassa on paljon muutakin

    • Anonyymi

      Paljon mielekkäämpää kotona silitellä kissaa kun hakea baarijuoppojen iljettävää seuraa👎

      • Anonyymi

        👍👍👍👍👍🫶


    • Anonyymi

      😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆se voi olla yleistä 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆🥲🥲🥲jokaiseen sosiaaliseen tapahtumaan laitetaan kiusaa ja koti-iltoihin myös 🥲😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆🥲jokaiseen herkeenbe ja päiväänne jotain paskaa muistutuksena teoistanne 🥲😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆leikitään sitten 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

    • Anonyymi

      Meneekö tällaista moskaa spämmäävällä aikamiespojalla paremmin? Selvästi katkeruus tinderin olematonta tulosta kohtaan paistaa läpi

    • Anonyymi

      Silittele sinä vaan sitä prinssinakkias HAAAAAAAHAAAA PIMEEE

    • Anonyymi

      Kuin aloittaja pimeeeee pikkunakki

    • Anonyymi

      Ei mua sääli kukaan.
      Edes huomaa.

      • Anonyymi

        Sääli on sairautta,mutta sitähän aloittaja onkin.


    • Anonyymi

      Kyllä. Työtä on tehty... Turhaanko?

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe