Soitin ekotorille 31.1 ja kysyin mitä maksaa pesukoneen vienti keskustasta Gigantin jätelavalle, myyjä sanoi 15€ ja varmistin vielä että on siis 15€ ja hän sanoi kyllä no sovittiin vienti 2.2 klo 10.30 ja kone vietiin niinkuin pitikin. Menin maksamaan viennin ekotorin kassalle niin otettiinkin 20€, sanottiin että ei he voi tietää mitä miehet ottaa palkkaa. Käsittääkseni he saavat kelalta päivärahan ja 9€ kulukorvauksen. Joten eivät voi minun mielestäni ottaa muuta palkkaa. Maksoin 20€. Periaatteessa ei olis tarvinnut kerran hinnaksi oli sanottu 15€
No ens kerralla otan kyydin jostain mualta
Episodi Loimaan ekotorilla
Anonyymi-ap
2
594
Vastaukset
- Anonyymi
Ekotoreilla menee usein nämä rahat työntekijöiden omiin taskuihin. Kannattaa reklamoida ehkä tänne: http://www.lstt.fi/fi/yhteystiedot/
- Anonyymi
Otin yhteyden pomoon,joka sanoi että hän just aamulla päätti siis perjantaiaamulla että työ maksaa 5€, mulle vaan unohtu kertoa ,vaikka ei periaatteessa ollutkaan kallis
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2214086Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382305Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811405Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45876