Saksan persu osoittautui Venäjän myyräksi

Anonyymi-ap

Eipä ihme, että Suomessakin persut haukkuvat suomalaisia työläisiä ja vaativat heitä työskentelemään nälkäpalkalla.

6

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä se nähdään,oikeistopopulistit ovat uskollisia Putinille.Yhtenäinen Venäjähän heitä rahoittaa.Kenen leipää syö sen lauluja laulat.Kuten sanonta kuuluu.

• Anonyymi

Ota ap kremlin trolli banaani ja rauhotu.

ps. Ihan turhaan sinä koko ajan nikkejä vaihtelet kun jokainen niistä toistaa kuitenkin samat skitsot persuharhat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota ap kremlin trolli banaani ja rauhotu.

ps. Ihan turhaan sinä koko ajan nikkejä vaihtelet kun jokainen niistä toistaa kuitenkin samat skitsot persuharhat.

Voi hyvänen aika!

• Anonyymi

Supon pitäisi ryhtyä töihin.

• Anonyymi

Puolan presidentti, joka edustaa paikallisia persuja, on jo valmis luovuttamaan Krimin Venäjälle.

• Anonyymi

Odotellaan vaan koska persuista alkaa tipahtelemaan nimiä Putin -kytköksistä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liperi pääsi otsikoihin

Murha (?) Liperin Onttolassa. Lukekaa itse, jos osaatte. https://yle.fi/a/74-20076779
      Liperi
      76
      3989
    2. Halpa on lapsen henki

"POHJOIS-KARJALAN käräjäoikeus on antanut torstaina tuomionsa 4-vuotiaan lapsen kuolemaa koskevasta tapauksesta. Sebast
      Joensuu
      209
      3524
    3. Perhe surma

Taas tapahtui surma. 37v mies murhasi vaimonsa. Heidän lapset 6 ja 8v eivät olleet teon sattuessa paikalla. Tätä se mata
      Joensuu
      103
      2526
    4. Oho! Pernilla Böckerman ja Riikka-äiti saivat kesämökille öky-yllätyksen -Katso ennen-jälkeen kuvat!

Oho, aikamoinen öky-yllätys! Kyllä kelpaisi tämä. Tuo mökkiin aivan uutta ilmettä, käytännöllisyyttä ja rentoutumistilaa
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1678
    5. Farmi Suomi: Miina Äkkijyrkkä, 74, murisee ärräpäitä "Perkele, minä olen ammattilainen, minua ei..."

Tätä odottaessa! Kuvanveistäjä ja kansainvälisesti tunnettu taiteilija Miina Äkkijyrkkä on Farmilla varmasti aikamoinen
      Tv-sarjat
      23
      1243
    6. Tämä on sinulle

Toivottavasti ajatukseni kantaa perille - Välitän, todellakin välitän🙏💔
      Ikävä
      53
      1137
    7. Onko sulla tiedossa, että

Tykkääkö se sinun kaivattu sinusta takaisin?
      Ikävä
      79
      1075
    8. Miksi Suomen ongelmat alkoivat Natojäsenyyden myötä?

Miksi Suomen ongelmat alkoivat Natojäsenyyden myötä? Mitä mieltä olette?
      NATO
      268
      769
    9. Huomasin erään asian juuri.

Sepäs ei sitten enää selittelyjä kaipaakaan. Kiitos, kun estit. Asia on harvinaisen selvä.
      Ikävä
      82
      756
    10. Paha mies saatu kuulemma satimeen Suomussalmella

Paha mies saatu kuulemma satimeen Suomussalmella. Tämmöstä voipi tapahtua, vieläpä jopa nykyaikana. Poliisi sano, että
      Suomussalmi
      10
      752
    Aihe