Mietin vain tässä sitä, että kuinka kauan Sub-TV tulee lähettämään tämän loistokkaan sarjan jaksoja.
Täyttä varmuutta en ole onnistunut saamaan kuin ensimmäisestä ja toisesta jaksosta (SubTeksti).
Jos lasketaan, että sarjaa lähetettiin 9 tuotantokautta = n. 9 vuotta. Nyt jos jätetään kausien välset tauot minimiin, ja lähetetään kaikki jaksot jokaiselta kaudelta kolmen jakson viikkovauhtia, tekisikö se nyt sitten kolme vuotta..?
Tilkan huonoa järkeilyä, mutta mietin vain onko sarjan jatkuminen "aivan taattu". Toivottavasti on.
Pieni kysymys
Paranormal Activity
2
550
Vastaukset
- X-file
Kaksi tuotantokautta sub näyttää ainakin. Toivottavasti kuudenteen kauteen saakka.
- Paranormal Activity
pidemmällekin! Itse en sarjaa pienempänä seurannut kun joskus jakson sieltä täältä, ja nyt hieman vanhempana olen todella innostunut näkemään kaikki jaksot -ilmaiseksi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353831
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082376
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809