Jälleen yhden venäläisen kenraalin uutisoidaan kaatuneen Ukrainan ohjusiskussa.

Anonyymi-ap

24

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hienoa!

• Anonyymi

Kenraali sai mitä tilasikin - ja maksoi siitä hengellään.

• Anonyymi

hyvä

• Anonyymi

Kertoo siitä, miten heikolla jäillä Venäjä on. Pettureita on kaikkialla, melko varmasti myös omissa riveissä. Heidät voisi puhdistaa ainoastaan hirvittävällä verilöylyllä ja sen jälkeen armeijastakaan ei jäisi jäljelle kuin rippeet.

Putin menee yllättävän paljon samaa reittiä kuin Stalin. Stalinin pelasti lännen apu, Putinin on haettava apua Pohjois-Koreasta.

Eivätkö venäläiset ikinä opi mistään mitään? No eivät tietenkään, ne joilla vielä on aivot, ovat jo aikoja sitten muuttaneet pois maasta. Ne, jotka sinne ovat jääneet, eivät tuon parempaan pysty ja tulevaisuudessa ovat vielä surkeampia. Korruptio ja rikollisuus sentään vielä toimivat.

• Anonyymi

Ryssien asemiin kantsis ampua katapultilla 200 litran paskatynnyreitä jotka hajoo ympäriinsä,olis vittumainen olla juoksuhaudoissa kun paskaa tunkee joka paikkaan,haju kestäisi kauan ja tekis olemisen mahdottomaksi.voishan niitä pudotella ilmastakin,kiusa se on pienikin kiusa.

• Anonyymi

Ei se vaikuta ...... Örkeille tulee vaan kotoinen tunnelma.

"Leningradin alueella muhii jo avoin jäteraivo Vladimir Putinin hallintoa kohtaan. Tavallisia venäläisiä eivät huoleta naapurimaiden väitetyt ”natsit”, vaan omaan nenään tulevat hajut, Arja Paananen kirjoittaa."

"Putinin juhlapaikalta olisi ollut noin 10 kilometrin matka Novyi Svet – Eko -nimellä tunnetulle kaatopaikalle, josta on tullut Leningradin alueen kovaa vauhtia paisuvan saasteongelman yksi surullisimmista symboleista.

Yli 40 hehtaarin laajuinen jätevuori kohoaa noin 65 metrin korkeuteen, joten se on uutta sotamuistomerkkiäkin korkeampi. Vuori tunnetaan paikallisten keskuudessa myös nimellä ”Roskien Everest”.

Jätevuori haisee asukkaiden mukaan kilometrien päähän niin kuvottavalta, että talojen ikkunat on pidettävä jatkuvasti kiinni. Ilmaan haihtuu haitallisia kaasuja, ja myrkyllisiä kemikaaleja sisältävät nesteet valuvat suoraan maastoon ja lopulta Suomenlahteen asti."

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010196978.html

-44.Div.-

• Anonyymi

Ei hän kaatunut.
      Hän lähti tekemään matkan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

näin

• Anonyymi

näin

• Anonyymi

näin

• Anonyymi

Sotilaan ammatti on vaarallista, kuten tiedät. Jenkkien pitäisi ottaa mallia ja salamurhata vastustajia, massiivisten pommitusten sijasta.

Yksi näppärä isku ja ongelma on tuhansin paloin valhallassa.

• Anonyymi

Kyllähän ne tuotakin tekee mutta yleensä niihinkin liittyy räjähdys. Murhasivat droneiskulla mm. Iranin vallankumouskaartin upseerin 2019, mistä hyvästä Iran iski amerikkalaisten miehitystukikohtiin Irakissa. Samassa rytäkässä meni vahingossa tonttiin se ukrainalainen matkustajakone.

• Anonyymi

näin

• Anonyymi

Monta niitä on jo mennyt? Olen mennyt laskuissa sekaisin?

Tämä Tatarenko oli näköjään tosiaan päässyt jo vuonna 2020 eläkkeelle. Ilmeisesti venäjällä niin kova pula upseereista että heitä on alettu kutsua eläkkeeltä takaisin palvelukseen?

• Anonyymi

Missä se Gerasimoovi on?Onko liian synkeä uutinen tiltun edes kertoa,,

• Anonyymi

Itse olen miettinyt että ne joko paikkailee sitä kasaan jossakin rauhallisessa parantolassa tai sitten Putinin presidentin"vaalien" jälkeen tulee pieni ilmoitus toveri Gerasimovin poismenosta.

• Anonyymi

näin

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      88
      8139
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6238
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4731
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3235
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3224
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2779
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      42
      2711
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      43
      2661
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2562
    Aihe