Haluisin kokeilla.

Anonyymi-ap

Hei. Olen 43 vuotias nainen. Haluisin kokeilla saada peppuun. . Asun Limingassa Oulun lähellä. Olen varattu. Mieheni ei halua saada peppua. Voisko joku auttaa.

25

2473

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moro Olen 18 vuotias kundi. Voin auttaa sinua. :)

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😍 ­­­N­­­y­­m­­­f­­o­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18248734

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kerro osoite niin trollit jonossa.

      • Anonyymi

        Hei. Millainen olet. Asutko Limingassa.


    • Anonyymi

      ainahan perseeseenpano kiinnostaa

    • Anonyymi

      Terve. Olen 30 kundi Oulun lähellä myös . Haluisin tavata sinut.

    • Anonyymi

      muistakaa öljytä hyvin

    • Anonyymi

      Kaipa siittä oulun lähistöltä niittä homoja löytyy jotka on sua vaikka jonossa auttamassa et tuosta tuskasta pääset

      • Anonyymi

        Miten se tekee homoksi jos naisen kanssa harrastaa anaaliseksiä? Olet siis kokematon sekä älykääpiö.


    • Anonyymi

      Hei,tule käymään naapurikunnassa,oon ukm 56v.

    • Anonyymi

      Meiilä on muijan kanssa periaate; arkena pilluun ja pyhänä pyllyyn!

    • Anonyymi

      ALOITTAJA ON SETÄ HEINOLASTA, LEFAN HOMOKAVERI

      • Anonyymi

        Nimenomaan. Ja täysin tottakin koska tänne kirjoitettu.


    • Anonyymi

      Huoh... kuten vastauksista huomannet niin paremman tuloksen saat, kun teet treffiosioon ilmoituksen; sitten saatkin valita juuri sen itsellesi sopivan ;)

      Itsekin auttaisin kyllä mutta tuota välimatkaa on turhan paljon kun asustelen Tampereella... :(

      • Anonyymi

        Sä nyt tiedä yhtään mistään yhtään mitään


    • Anonyymi

      Kyllähän sitä apua olisi tuohon vaivaan tarjolla ainakin täällä kanta-hämeessä jos jollain kiinnostusta.

      • Anonyymi

        Ei kiinnosta


    • Anonyymi

      _Netistähän saa vaikka ramboveitsen.

      Jos aloittatja on normaali kommunikaatiotaitoinen ihminen, niin kyllä hän varmaan "kaverin" saa ihan normaalielämässä.

      vm. 81 naiset varmaan on jos tätä porukkaa jolla oli jo jonkinlainen netti nuoressa aikuisuudessa. Itse olen aloittajaa 10v vanhempi ja olen kokenut ajan kun ihmiset piti kohdata livessä ekalla kertaa. Ylen teksti-tv:ssä oli kirjevaihtosivu, se oli sitä sen ajan interaktiivisuutta.

      Mutta maailma ei ole muuttunut siitä mihinkään, että ihmiset kohdataan tälläisissä asiossa livessä ja kaikki on sinun omissa käsissä.

      Mitä tulee tuohon anaalinkokemukseen. Olet säästynyt aika hyvin jos oikeasti et ole sitä kokenut aiemmin ja olet säästynyt yli 30v ikään koska monet on sen kokeneet jo alle 20v iässä ja jopa alle 15v iässä. Mutta älä pety tai luovuta ekalla kertaa. Monen kymmenen toiston jälkeen tiedät vasta mitä se on.

      Terveisin eri sukupuolta oleva human person.

    • Anonyymi

      Olen kuullut kertomuksen, kun yksi n. 40v nainen kertoi ekasta kerrastaan. Oli eronnut lastensa isästä jonka kanssa asia ei ollut mielessä. Oli sitten ollut ekaa kertaa toisen pillulle päässeen miehen kanssa jollain mökillä ja oli kertonut tälle miehelle, että pepussa ei ole käynyt munaa koskaan, ei edes sormea.
      No, sitten paneskelua mitä ihmeellisemmässä asenossa ja muna lähti ulos pillusta, niin yhtä äkkiä kasvokontaktin aikaan muna menikin pillun kosteudella suoraan persreikään ilman varoitusata. Mies oli vaan tuumannut, että kyllä tämä näinkin menee..... Mutta jos aloittaja on pärjännyt 40v ilman, niin varmaan seuraavatkin 40v vuotta.

    • Anonyymi

      Suostutko kokeilemaan hieman isompaa. Vaimo ei anna panna pyllyyn, kun se on niin iso.

    • Varmaan tuhat miestä kyrpä ojossa tarjoamassa saman tien apua 43 vuotiaalle naiselle kyseisessä asiassa. Ihmeellinen mies sinulla kun ei halua perseeseen panna, sieltä kun saa mitä parhaimmat kyydit välillä ja tarjoaa myös menkkojen aikana paikan ottaa mällit sisään. Toivottavasti löydät jonkin in kivan ratkaisun asiaan. Itse en ole käytettävissä tuonne saakka. Mutta ehdottomasti kerro jos pääset asiaan käsiksi. Sen haluan kuulla kyllä. Muutamaa naista olen saanut olla panemassa ensimmäiseksi perseeseen. Kiihottava olla se eka Pervo kuka työntää munan sinne ja laskee mällit sisään

    • Anonyymi

      Itsekkin tarjoutuisin panemaan aloittajaa pyllyyn kunnolla, harmi vaan kun asutaan niin pitkän välimatkan päässä.

      T: Mies 35 vuotta

    • Anonyymi

      Uu­­si s­­­ek­si­­­tea­tteri ava­utu­­u Suome­­en! Ku­­­tsu­­­mme kai­­­kk­i­. Il­mo­it­­tau­tum­ine­n ry­­­hmä­ämm­­e tä­äll­ä 👉 http://alikuzu.com/H/I1l1X5

    Ketjusta on poistettu 110 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7185
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4202
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2105
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2029
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1649
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe