YLE on myös homojen suojatyöpaikka silti pitää Haaviston homous nostaa esiin.

Anonyymi-ap

YLE nosti esiin esiin Haaviston homouden vaikka YLE on tarjonnut myös homoille suojatyöpaikan.

7

111

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihmettelen kyllä suuresti tätä muten Haaviston yksityiselämän asiaa riepotellaan julkisuudessa.

Katsoin tuolta youtubesta videon Stubbusta. Häneltä kysyttiin uskooko jumalaan. Hän ei vastannut koska oli hänen yksityis asia.
      Miten Haaviston yksityisasia on koko kansan asia?

• Anonyymi

YLE tekee tarkoituksella asiaa Haaviston yksityiselämästä.

• Anonyymi

Siitä puhe mistä puute. Sinun kannattaisi ilmeisesti pyrkiä YLE:lle töihin.

• Anonyymi

Ylen tehtävät hoituvat 75% vähemmällä väellä ja meitä ketkä emmekä käytä homokanavan tuotteita pitää vapauttaa YLE pakkoverosta.

• Anonyymi

Perverssien tyrkyttämä ideologia saastuttaa lapsemme. Pakolla ja joka paikassa esitetään ettei tyttöjä ja poikia saa edes kutsua tytöiksi ja pojiksi vaan heidän on oltava jotain perversejä laidasta laitaan. Ei ole ihme, että nykyajan nuoret kaipaavat psykiatrien apua kun vanhemmat eivät tue heidän kasvuaan.

Televisio-ohjelmiin ajetaan aina vain sekopäisempien ihmisten ajatuksia saastuttamaan tavallisten perheiden ja etenkin lasten sekä nuorten elämää. Normaali heteropari joka kasvattaa omat lapsensa tyttöinä tai poikina katsotaan yhteiskunnan taholta suvaitsemattomiksi nuorten elämää rajoittaviksi tyranneiksi.

Olkaa mitä olette, homoja, lesboja, ruumiiden kanssa makaavia, moniavioisia, sadisteja, pedofiilejä, eläimiinsekaantujia tms. mutta minä en todellakaan kaipaa teitä ainakaan Ylen kanaville tyrkyttämään perversioitanne.

• Anonyymi

Persuissa esiintyy paljon homoutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6213
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1724
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1518
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1270
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      932
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      29
      860
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      846
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      799
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      226
      752
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      749
    Aihe