Massiivikalorihöpöttäjä on poissa

Anonyymi-ap

MKH ei ole kirjoitellut viime aikoina. Hänellä on ollut suuria kipuja päässä, eikä hän ole mennyt lääkäriin. Toivottavasti hän on vielä elossa.

PS. Palstan myrkkylyylit varmasti nyt taas riehaantuvat.

28

235

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Myöskään Kanannahkamies ei ole kirjoitellut pitkään aikaan.

      Näiden kahden tilalle on astunut nimim. Sukupuoleton, jonka luut ovat romuluiset ja sellaiset tyhjyyttään kolisevat. Hän kyttää ja vartioi muiden kirjoittajien ikää, sukupuolta, sukuelimiä, ystäväpiiriä, asuinpaikan suuruutta ja sijaintia sekä kirjoitusten miellyttävyyttä. Hän pyrkii korvaamaan foorumin robotin moraalinvartijana, ja hän on vaatinut aikansa kuluksi 7000 - 8000 viestin poistoa.

      Koska edellisen mukaisesti kaksi hölmöä on korvattu yhdellä hölmöllä, luulisi että kirjoittelun taso olisi kokonaisuutena noussut. Ei ole noussut, sillä foorumin asiakirjoittajat - Veijo ja HVP - ovat valitettavasti kovasti kiireellisiä muualla.

      Nimim. Sukupuoleton tuo mieleen edesmenneen Mayja-70. Hän oli sellainen mummo, että mikään asia hänen mielipiteissään ei jäänyt arvailujen varaan.

      • Anonyymi

        Itse asiassa olin ennen juurikin tuo Mayja-70. Sitten menin sukupuolen poistoleikkaukseen, ja olen nyt tavallinen anonymfomaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa olin ennen juurikin tuo Mayja-70. Sitten menin sukupuolen poistoleikkaukseen, ja olen nyt tavallinen anonymfomaani.

        Pilailija havaittu. Mayja-70 ei ollut kyttä, tuo uusi nimim. Sukupuoleton on kyttäävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilailija havaittu. Mayja-70 ei ollut kyttä, tuo uusi nimim. Sukupuoleton on kyttäävä.

        Sinä et olekaan mikään murkkutyttö, kun kerran tunsit minut ajalta ennen sukupuolen poistoleikkausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et olekaan mikään murkkutyttö, kun kerran tunsit minut ajalta ennen sukupuolen poistoleikkausta.

        Sinä olet paljon tyhmempi kuin luulet olevasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et olekaan mikään murkkutyttö, kun kerran tunsit minut ajalta ennen sukupuolen poistoleikkausta.

        Miksi sinulta leikattiin pois sukupuoli?


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­N­­­y­­m­­­f­o­­­m­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18248868

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Myös ihan puhtaiden pilailujen määrä on ollut samalla kovassa laskussa. Massiivihöpöukko on vetänyt parodiahorisonttia itseään päin kuin hunaja mehiläisiä.

      • Anonyymi

        MKH oli myös itse suuri pila, kaikkien pilailijoiden esikuva. MKH oli harvoin tosissaan missään.

        RIP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MKH oli myös itse suuri pila, kaikkien pilailijoiden esikuva. MKH oli harvoin tosissaan missään.

        RIP

        Viimeinen viesti oli maanantaina aamulla. Sen jälkeen täydellinen hiljaisuus. Oli valitellut aiemmin kovasta päänsärystä, jonka oletti johtuneen suolasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeinen viesti oli maanantaina aamulla. Sen jälkeen täydellinen hiljaisuus. Oli valitellut aiemmin kovasta päänsärystä, jonka oletti johtuneen suolasta.

        Pahat ihmiset mursivat hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahat ihmiset mursivat hänet.

        Ei vaan suola mursi hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan suola mursi hänet.

        Ja kellarin portaat ja Lidlin kermatoffee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan suola mursi hänet.

        Millä tavoin olit mukana asiassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavoin olit mukana asiassa?

        Olin tarjoamassa hänelle lakritsaa ja salmiakkia.

        Seurasikohan kuolemansa siitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MKH oli myös itse suuri pila, kaikkien pilailijoiden esikuva. MKH oli harvoin tosissaan missään.

        RIP

        Minulle "Veitsenterävät vatsalihakset" oli lapsenomaista
        iloa pursuava "Keksijä Pelle", joka päästi luovuutensa rönsyilemään
        periaatteella: Käytetään sitä, mitä on käsillä!
        Hän ei jäänyt itsesäälissä marisemaan niukkuutta tai sairauksiaan.
        Hän piti "lipun korkealla" koko ajan, eikä se ole puolitangossa nytkään.
        Hän varoitti lopettavansa täällä, koska oli saanut kokemuksen,
        josta tuli kuin käännekohta hänen olosuhteisiinsa.
        Sellaista sattuu useammalla; käännetään uusi, puhdas sivu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle "Veitsenterävät vatsalihakset" oli lapsenomaista
        iloa pursuava "Keksijä Pelle", joka päästi luovuutensa rönsyilemään
        periaatteella: Käytetään sitä, mitä on käsillä!
        Hän ei jäänyt itsesäälissä marisemaan niukkuutta tai sairauksiaan.
        Hän piti "lipun korkealla" koko ajan, eikä se ole puolitangossa nytkään.
        Hän varoitti lopettavansa täällä, koska oli saanut kokemuksen,
        josta tuli kuin käännekohta hänen olosuhteisiinsa.
        Sellaista sattuu useammalla; käännetään uusi, puhdas sivu!

        Puhut kuin kuolleesta, oletko yksinkertainen?

        Tuolla höppänällä joka ainoa aamu on kuin uusi sivu elämässä; hänen muistinsa on harva kuin makaronisiivilä ja mitään aikaisemmat vuodet eivät ole opettaneet. Joka aamu toistaa puhtaalta pöydältä yhdet ja samat virheet.


    • Anonyymi

      Höpöukko on tehnyt paluun. Aiheena on nyt kaikki suolot.

      • Anonyymi

        Hyvä että ei ole kuollut. Hän on autuaan tietämätön tästä ketjusta, koska ei lue mitään hierarkiassa Laihdutus-osion yläpuolella olevia ketjuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että ei ole kuollut. Hän on autuaan tietämätön tästä ketjusta, koska ei lue mitään hierarkiassa Laihdutus-osion yläpuolella olevia ketjuja.

        Höpöukko lukee ja opettaa täälläkin kaikkea ja kaikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöukko lukee ja opettaa täälläkin kaikkea ja kaikkia.

        No ei lue, eikä kirjoita. Hänellä on Laihdutus-osio kirjanmerkeissä, ja hän menee aina suoraan sinne, eivätkä sinne näy ketjun yläpuoliset viestit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei lue, eikä kirjoita. Hänellä on Laihdutus-osio kirjanmerkeissä, ja hän menee aina suoraan sinne, eivätkä sinne näy ketjun yläpuoliset viestit.

        Aloittaja on lukutaidoton, se ei ole vielä kuollut.


    • Anonyymi

      "No hyvä että on kuollut."

      "Menin niin huonoon kuntoon että olin kuolla,sain kuitenkin selville mistä se johtui."

      Suurhöpöttäjä on edelleen hengissä. Suurhöpöttäjä sai syyn ennenaikaiseen kuolemaansakin selville, ja syy olisi suola ja sokeri ja muu ruoka. Kun on lopettanut syömisen. olo on jo parempi.

      • Anonyymi

        Yritä jo rauhoittua, jottei sinua luulla lapselliseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä jo rauhoittua, jottei sinua luulla lapselliseksi.

        Aloittaja on pilailija. Kuvittelee olevansa älykkö vaikka kropassaan jyllää pelkkä hiivasieni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on pilailija. Kuvittelee olevansa älykkö vaikka kropassaan jyllää pelkkä hiivasieni.

        No pakko sen on olla pilailija kun kirjoittaa suuressa viisaudessaan elävästä kuolleena...?! Mikä järki on viedä pilkkaamisensa niin rankalle tasolle? Aloittajan olisi syytä katsoa peiliin ja hävetä pahuuttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pakko sen on olla pilailija kun kirjoittaa suuressa viisaudessaan elävästä kuolleena...?! Mikä järki on viedä pilkkaamisensa niin rankalle tasolle? Aloittajan olisi syytä katsoa peiliin ja hävetä pahuuttaan.

        Aloittaja ei aloituksessaan väittänyt, että MKH on kuollut, mutta palstan murkkutytöt alkoivat käyttää hänes kilpaa imperfektimuotoa. Tosin yhden kerran aloittajakin kirjoitti: ”Pahat ihmiset mursivat hänet.”

        Terv. sinun aloittajasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei aloituksessaan väittänyt, että MKH on kuollut, mutta palstan murkkutytöt alkoivat käyttää hänes kilpaa imperfektimuotoa. Tosin yhden kerran aloittajakin kirjoitti: ”Pahat ihmiset mursivat hänet.”

        Terv. sinun aloittajasi

        Paha sukupuoleton ihminen: "Toivottavasti hän on vielä elossa."

        Aloittaja eli paha ja sukupuoleton ihminen heitti ihan itse epäilyksen asiassa. Eikä osaa edes tyhmyyttään hävetä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe