Tavallista isoa tomaattia kun syö, niin aina sitä sisusmössöä purskahtaa paidalle tms., mutta kirsikkatomaatti mahtuu kokonaisena kitaan, ei sotke eikä mössöä tartte siivota.
Kirsikkatomaatti on kätevä keksintö
25
319
Vastaukset
- Anonyymi
Juu ja kulkee kätevästi rasiassa työpaikalle evääksi ym. Iso tomaatti on aina jossain repun pohjalla muussina.
- Anonyymi
Missä helevetin työpaikassa sinä oikein olet, jos et osaa edes pakata isoja tomaatteja evääksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä helevetin työpaikassa sinä oikein olet, jos et osaa edes pakata isoja tomaatteja evääksi!
No mä olen vähän tällanen tumpelo.
- Anonyymi
ihanan näppärä
- Anonyymi
Kätsy.
- Anonyymi
Kuten Riikka Purra
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten Riikka Purra
kirsikkatomaatin kokoiset tisut.
- Anonyymi
Kirsikkatomaatin keksi Riikka Purra eräänä lauantaina kun oli pitämässä taukoa palkansaajien kyykyttämisestä.
- Anonyymi
Kyllä kirsikkatomaatin keksijä pitäisi palkita biologian Nobel-palkinnolla.
- Anonyymi
Eli Riikka Purra
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli Riikka Purra
Eipäs, Riikkahan on vanhatestamenttipersu, joka kostaa jumalan luomusten muuttelun.
- Anonyymi
Käteviä ovat,mun suuhun mahtuu 8 kerralla.
Halpa-Hallissa oli kesällä vierekkäin Närpiön ja kurikkalaisia tomaatteja - ostin aina naapurikaupungin tomaatteja, koska ne olivat sisustaltaan kiinteitä ja silti meheviä.
Nuo Närpiön tuotteet olivat niitä vetisiä purskahtajia.
Hinnat liki toistaan.- Anonyymi
https://hs.mediadelivery.fi/img/1920/e1bf5676a7c347dda99eb6a04ef44255.jpg
Nyt se koskee jo tomaattejakin.- Anonyymi
Eli Riikka Purra
- Anonyymi
Ison tomaatin voi vaikka leikata suuhun sopiviksi lohkoisi ja paloiksi, näin toimitaan sivistyneessä perheessä ja ravintoloissa laidasta laitaan.
- Anonyymi
Siitä huolimatta kirsikkatomaatteja on kätevämpi napostella vaikka suoraan rasiasta. Ei tarvita työkaluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä huolimatta kirsikkatomaatteja on kätevämpi napostella vaikka suoraan rasiasta. Ei tarvita työkaluja.
Minä napostelen kirsikkatomaatit suoraan ja tuoreena Purrasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä huolimatta kirsikkatomaatteja on kätevämpi napostella vaikka suoraan rasiasta. Ei tarvita työkaluja.
Kirsikkatomaatit ovat aika mauttomia, ei jatkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirsikkatomaatit ovat aika mauttomia, ei jatkoon.
Ja lisäksi kilohinnaltaan selvästi kalliimpia kuin normaalit tomit.
Hyötykasvien jalostaja kai alunperin halusi tomaatin kokoisia kirsikoita.
Tuli sitten näitä...- Anonyymi
nehän on ku huijausta, mut muistaakseni toki maistuvia
parempi olla iso tomaatti, siitä leivällekin siivut sopivia
- Anonyymi
Kyllä käyrä kurkku kaiken kukistaa. Siitä voi kaupat saada EU:n kimppuunsa
- Anonyymi
Jumala loi tomaatin, ahneet kauppiaiden myynnin parantajat menivät muuttelemaan tomaatin geenejä uskonvastaisesti.
- Anonyymi
Onpas symppis ketju kaiken synkistelyn keskellä <3
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664