Haavisto vai Stubb?

Anonyymi-ap

Kaksi hyvää ehdokasta kahdesta hyvästä puolueesta.
Kaksi ehdokasta puolueineen jotka todella ymmärtävät normaalin suomalaisen työssäkäyvän ihmisen arjen.
Valinta näiden kahden loistavan ehdokkaan väliltä on vaikea,milteipä mahdoton.
Kumpaa näistä loistavista ehdokkaista meinaat äänestää?
Itse en osaa päättää, mutta ehdokkaat ovat niin hyviä toivoisin että näkisimme molemmat nämä kaksi loistavaa ehdokasta pressanlinnassa.Se kenties olisi mahdollista jos Pekka ottaisi eron Anttoniosta ja kosisi Alexander Stubbia.
Kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
Näin näkisimme seuraavilla linnanjuhlilla presidentti Haaviston puolisonsa Alexander Stubbia kanssa.

20

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pekka ja Alexander, kuin suoraan Disneyn rakkaustarinasta.

    • Anonyymi

      Haavistoa äänestän. Stubb on sotahullu.

      • Anonyymi

        Ei kai sentään sotahullu, mutta ylimielinen koko kansan presidentiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai sentään sotahullu, mutta ylimielinen koko kansan presidentiksi.

        Just naamatusten Stubin kanssa olin, onpa rento, mukava, ystävällinen, ja tyylikäs pressa, tv.stä saa niin eri käsityksen. Hyvä seuraaja Saulille, paras! Enemmän Haavisto esittää muuta kuin on, kun kuule ihan tarkkaan häntä tutkailet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just naamatusten Stubin kanssa olin, onpa rento, mukava, ystävällinen, ja tyylikäs pressa, tv.stä saa niin eri käsityksen. Hyvä seuraaja Saulille, paras! Enemmän Haavisto esittää muuta kuin on, kun kuule ihan tarkkaan häntä tutkailet.

        Samaa mieltä!


      • Anonyymi

        Mikäli Haavisto on miestenmies on Stub perää antamaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just naamatusten Stubin kanssa olin, onpa rento, mukava, ystävällinen, ja tyylikäs pressa, tv.stä saa niin eri käsityksen. Hyvä seuraaja Saulille, paras! Enemmän Haavisto esittää muuta kuin on, kun kuule ihan tarkkaan häntä tutkailet.

        Onneksi stupido tietää paljon polttomuut maksaa. Ei ihan heti oo kokoomusta käskemässä pudottamaan polttopuun hintaa, koska se on jo ihan ilmaista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai sentään sotahullu, mutta ylimielinen koko kansan presidentiksi.

        Onneksi stub pääsi presidentiksi. Olisi hirvittävän järkyttävää jos siitä Haavistosta olisi tullut presidentti, pelkäsin ja olin melkein shokissa kun Haavisto lähestyi Stubbin äänilukemia. Menin kiireesti äänestämään ja olen todella huojentunut että Stubb voitti. Olisi hirvittävyyden huipentuma jos Stubb olisi hävinnyt! Onneksi voi huokaista helpotuksesta ettei se Haavisto päässyt presidentiksi. Huh huh!


    • Anonyymi

      On tosi vaikea päättää kun ei tykkää kummastakaan. Toinen on leuhka koijari ja toinen on mikä on.

    • Anonyymi

      Miksi tyytyisit kahdeksikkoon kun voit saada täyden kympin?

    • Anonyymi

      Haavisto ilmanmuuta.Mitä sen väliä tänäpäivänä,kuka hänen rinnallaankulkee

    • Anonyymi

      Joku kirjoitti perhearvoista fasebookissaan.Miten se vaikuttaa tulevaan presidenttiin.Höpö höpö...Itse ei ole perhearvojaan pitänyt arvossa.Kumppani vaihtuu kun hevonen, ja ei osaa olla uskollinen suhteissa ollessaan.

      • Anonyymi

        Huomattu kyllä


    • Anonyymi

      Kuinkas moni äänestää körttipitäjässä sitä perinteistä kirkkovenettä? Sehän on kestosuosikki kaikissa vaaleissa vaan ei ole vielä tullut valituksi mihinkään virkaan.

    • Anonyymi

      Haavistoa äänestetty

      • Anonyymi

        Hyvä valinta Suomen Tasavallan Presidentiksi on Pekka Haavisto. Ei tänne kaivata ylimielisen tuntuista rohvessoria .


    • Anonyymi

      Miten körtti pitäjä voi äänestää arvojansa vastaan? Miten raamatussa sanotaankaan?

    • Anonyymi

      Stubido on yksinkertaisesti tyhmä, ei voi mitään.

    • Anonyymi

      Stubb on turha hannu hanhi häntä en äänestä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2079
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1692
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1162
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1136
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1123
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      787
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe