Eilen yle teema näytti dingo ja levottomat tuhkiot ohjelman

Anonyymi-ap

Katsoitteko sen? Minä taisin katsoa sen toisen kerran. Kerran aiemmin muistaakseni oon katsonut sen. Eli siis hyvin vaikuttava ohjelma jossa puidaan dingoa myös eri kantilta ettei vain musiikin kautta ainoostaan. Kannattaa katsoa jos kiinnostaa! Suosittelen ihmisille joita kiinnostaa moniulotteinen ohjelma, jossa analyyttisyyttä.

18

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En katsonut eilen. Olen sen joskus nähnyt.

      Mielenkiintoista muuten, että tämän dokumentin väitetään olevan Dingomania-dvd:llä. Muistaakseni lukee takakannessakin.

      Oikeasti tätä dokkaria ei sillä ole. Ei alkuperäisessä 2004 painoksessa eikä Kunnian päivät-boksilla.

      • Anonyymi

        Samaa ihmetellyt aikoinaan.


      • Anonyymi

        Dvd:llä on ihan samoja pätkiä kyllä kuin tuossa dokumentissa. Ehkä on kaikkikin mukana. Otsikoitu siis vain toisin ja jaettu eri klippeihin.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­­N­­y­­m­­f­­­o­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18249197

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      En koskaan ole tykännyt siitä. En katso roskaa.

      • Anonyymi

        miksi perustele mielipittees ? ootko niitä ihmisiä joka kavahtaa esim dingon tyyliä kun dingon porukka pukeutui sillai ja meikkasi että onko se syy miksi pidät sitä ohjelmaa roskana kun siinä korostettiin paljon sitä dingon tyyliä. Siinähän sanottihin, että dingoa kuunteli pääsääntöisesti tytöt ja naiset. Mä olen mies sukupuoleltani. Mä pystyn dingon lisäksi kuunteleen helposti vaikkapa metallicaa joka on kuvattu usein äijämetalliksi että kuulemma vain äijät kuuntelee metallicaa ja kuulemma vain feminiiniset miehet kuuntelee dingoa tai muuta hempeetä musaa. Ei se aina noi jutut mene tuolla "kaavalla". Ei ainakaan mun kohdalla ja yleensäkin on minusta aina ollut todella lapsellisen typeriä termejä tuollaiset mitä kerroin tossa että dingon musan kuuntelijat lokeroidaan tiettyyn lokeroon/muotiin. Typerää, jopa ärsyttää niin että verenpaine nousee.

        Siinä ohjelmassahan paljastui niinkin typeriä asioita että dingoa kuuntelevia poikia&miehiä uhattu väkivallallakin ja dingon jäseniä jotka lavalla esitti musaa, niin on joskus heitelty kananmunilla ja esineillä jos yleisössä on ollut joitakin öyhöttäjiä. Usein kovan oikeiston porukkaa tommoset öyhöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi perustele mielipittees ? ootko niitä ihmisiä joka kavahtaa esim dingon tyyliä kun dingon porukka pukeutui sillai ja meikkasi että onko se syy miksi pidät sitä ohjelmaa roskana kun siinä korostettiin paljon sitä dingon tyyliä. Siinähän sanottihin, että dingoa kuunteli pääsääntöisesti tytöt ja naiset. Mä olen mies sukupuoleltani. Mä pystyn dingon lisäksi kuunteleen helposti vaikkapa metallicaa joka on kuvattu usein äijämetalliksi että kuulemma vain äijät kuuntelee metallicaa ja kuulemma vain feminiiniset miehet kuuntelee dingoa tai muuta hempeetä musaa. Ei se aina noi jutut mene tuolla "kaavalla". Ei ainakaan mun kohdalla ja yleensäkin on minusta aina ollut todella lapsellisen typeriä termejä tuollaiset mitä kerroin tossa että dingon musan kuuntelijat lokeroidaan tiettyyn lokeroon/muotiin. Typerää, jopa ärsyttää niin että verenpaine nousee.

        Siinä ohjelmassahan paljastui niinkin typeriä asioita että dingoa kuuntelevia poikia&miehiä uhattu väkivallallakin ja dingon jäseniä jotka lavalla esitti musaa, niin on joskus heitelty kananmunilla ja esineillä jos yleisössä on ollut joitakin öyhöttäjiä. Usein kovan oikeiston porukkaa tommoset öyhöt.

        Tuo on se palstan trolli. Ei kannata käyttää aikaa sen juttujen lukemiseen saatikka vastaamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi perustele mielipittees ? ootko niitä ihmisiä joka kavahtaa esim dingon tyyliä kun dingon porukka pukeutui sillai ja meikkasi että onko se syy miksi pidät sitä ohjelmaa roskana kun siinä korostettiin paljon sitä dingon tyyliä. Siinähän sanottihin, että dingoa kuunteli pääsääntöisesti tytöt ja naiset. Mä olen mies sukupuoleltani. Mä pystyn dingon lisäksi kuunteleen helposti vaikkapa metallicaa joka on kuvattu usein äijämetalliksi että kuulemma vain äijät kuuntelee metallicaa ja kuulemma vain feminiiniset miehet kuuntelee dingoa tai muuta hempeetä musaa. Ei se aina noi jutut mene tuolla "kaavalla". Ei ainakaan mun kohdalla ja yleensäkin on minusta aina ollut todella lapsellisen typeriä termejä tuollaiset mitä kerroin tossa että dingon musan kuuntelijat lokeroidaan tiettyyn lokeroon/muotiin. Typerää, jopa ärsyttää niin että verenpaine nousee.

        Siinä ohjelmassahan paljastui niinkin typeriä asioita että dingoa kuuntelevia poikia&miehiä uhattu väkivallallakin ja dingon jäseniä jotka lavalla esitti musaa, niin on joskus heitelty kananmunilla ja esineillä jos yleisössä on ollut joitakin öyhöttäjiä. Usein kovan oikeiston porukkaa tommoset öyhöt.

        Se on tavallaan erikoista, että Dingo on lähtöisin juuri Porista, jossa valtaosa paikallisista on juuri tuollaisia suvaitsemattomia öyhöjä. Tätä on ihmetelty monissa haastatteluissakin aikoinaan.

        Muistaakseni Dingon jätkät ovat itsekin sanoneet, että joutuivat Porissa mulkoilun ja huutelun kohteeksi ennen läpimurtoa.

        Sitten Dingosta vasta tuli Porin ylpeys kun siitä tuli valtakunnan ykkösbändi. Heh...


    • Anonyymi

      Hetken katsoin. Perhosen lento- biisissä lauletaan "purppuraviittaasi" kääriytyneenä, levyllä "hartiahuiviisi".

      • Anonyymi

        mut olihan huikeaa livesuorittamista dingolta. Etenkin neumann livenä veti ton perhosen lento-kappaleen äärimmäisen hyvin eli kun kappaleessa mentiin noin puoliväliä kohti ja laulettihin sitä kertosäettä jossa neumanni korosti oikein sitä tunnetta jota tunnetasoa hän lisäsi kertosäkeeseen niin se ihan fyysisesti tuntui mun kehossani siten että iho meni kananlihalle kun hän lauloi niin taitavasti. Hyvin muu bändi soitti biisiä oikeassa rytmissä hyvällä tarkkuudella. Pepen mehevä basso kuului yhdessä biisissä varsin hyvin. Monipuolinen bändi dingo tietyllä tapaa kun vertaa noita biisejä niin ei ne kaikki ihan samanlaisia ole rakenteiltaan. Ota paha pois on rakenteiltaan kertosäkkeen osalta aika "rock". Perhosen lento on aika glam rock-tyylistä kasarisoundein puettuna.

        Saman panin merkille "purppuraviittaasi" klun kuten sanoit nii levyllä se mennee että "hartiahuiviisi".

        Hienot kuteet oli dingon jäsenillä piällä ja hyviä haastatteluja jossa pohdiskeltiin aika-ajoin jopa melko syväulotteisen filosofisen älykkäästi.


      • Anonyymi

        (Usein aliarvostetulla) Pyhä klaani -levyllä oli parit ihan hienot biisit vielä. Biisikynä ei todellakaan ollut hiipunut, vaikka mania ehkä alkoikin olla...


      • Anonyymi

        Siepot lentää kun niiden käsketään liitää, oi linnut te palatkaa kai tänne pohjoiseen vielä, mun teitä ikänä on ja sydän jäähdyttää!


    • Anonyymi

      Onko ohjelma vielä nähtävissä jossain?

      • Anonyymi

        En ole varma, mut voi näkyä jonain päivänä uusintana, mutta kuten sanoin en ole varma ja voit toki etsiä yle areenasta. Minä pystyn myös katsomaan jälkilähetyksenä telkkaristani kun mulla on telkkarissa semmonen systeemi että voi mennä erääseen paikkaan ja muistaakseni sen paikan nimi on yle areena niin jos hyvällä tuurilla voisi sieltä löytyä se ohjelma. Helpottiko ollenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole varma, mut voi näkyä jonain päivänä uusintana, mutta kuten sanoin en ole varma ja voit toki etsiä yle areenasta. Minä pystyn myös katsomaan jälkilähetyksenä telkkaristani kun mulla on telkkarissa semmonen systeemi että voi mennä erääseen paikkaan ja muistaakseni sen paikan nimi on yle areena niin jos hyvällä tuurilla voisi sieltä löytyä se ohjelma. Helpottiko ollenkaan?

        Uskoisin löytyvän YLE areenasta. Tuo on tullut telkasta niin monesti, että voi olla Youtubessakin jonkun lataamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoisin löytyvän YLE areenasta. Tuo on tullut telkasta niin monesti, että voi olla Youtubessakin jonkun lataamaan.

        Kiitos. Oli se areenassa. Oli hyvä ohjelma.

        Se on tavallaan hyvä että vuonna 85 elettiin aikaa jolloin ei ollut videokameroita ihan jokaisella. Nyt jää vähän mielikuvituksellekin tilaa kun miettii mitä kaikkea silloin oikein tapahtuikaan Dingolle ja muillekin. Oli se oikeaa kulta-aikaa Suomalaisen musiikkikulttuurin saralla.


    • Anonyymi

      En katso moista roskaa.

      • Anonyymi

        Minäpä katsoin, oli aika hyvää krääsää 80-luvulta.

        Monia juttuja en kyllä katso ollenkaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6273
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3808
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1975
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1478
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1468
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe