Miksi keskustoimisto ei vastaa yhteydenottoihin?

Miksi Suomen kommunistisen puolueen puhelinnumero soi, mutta ei vastaa? Miksi sähköposteihin ei vastata? Miksi jäsenhakemuksiin ei vastata? Miksi Facebookin sivulla ei hyväksytä kommentteja eikä vastata kyselyihin?

Pitääkö minun matkustaa toimistolle ja jättää hakemus?

Kävin sähköpostikeskustelun naispuolisen varapuoluesihteerin kanssa. Hain puolueen jäsenyyttä ja hän kirjoitti minulle. Hän oli eri mieltä syvällisistä väitteistä. Onko hän kieltänyt yhteydenpidon?

Sosialismi = yksityisomistuksen kieltäminen
Kommunismi = luokaton yhteiskunta
Sosialismi voidaan korjata tekemällä symbolisesta ja poliittisesta pääomasta markkinatavaraa, jota voidaan vaihtaa samalla tavalla kuin rahaa
Symbolisen pääoman vaihto tapahtuu poliittisesti suorassa demokratiassa. Se tarkoittaa taloutta, jonka omistaa kansa eikä ylempi luokka. Se on sosialistista demokratiaa.
Samalla pitää varmistua siitä, että estetään pääoman riisto eli lisäarvon kasaaminen maksamalla samalla pelkästä toimeentulosta.

4

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiukan samanlaista olen kokenut.
      Ehkä oikeistotahot maalittavat puhelinten ja sähköpostien avulla ja tukkivat tietoväylät. Näinhän persut tekevät kaikilla avoimilla foorumeilla. Pelkkää soopaa kaadetaan jalustalle saavillinen saavillisen perään. Näinhän ne tekevät tälläkin foorumilla. Samaa väittämää hiukan muunnettuna voidaan tuottaa satoja yhden aloituksen alle. Toiminta ilmentää henkistä terrorismia.
      Toivottavasti SKP:n edustajat lukevat tämän ja avaavat tietoväylää. Persujen maalituspolitiikka kyetään torjumaan tällä foorumilla. Heidän ja kaltaistensa viestit yltävät vain vaivoin edes oikeinkirjoitusten tasolle.

• Anonyymi

Tämä on persujen maalitusuutinen. Älä avaa äläkä vastaa siihen. Se voi sisältää viruksen, joka kaappaa kaikki pankkitietosi.
        On kummallista ettei ylläpito ilmoita poliisille.
        Ylläpidon kuuluu seurata kirjoittajan turvallisuutta.

• Anonyymi

Aloittajalle. Jos kommunisteihin et saa yhteyttä, niin ota yhteyttä Karelia järjestöön. Pitää yllä muisteloita rajantakaisista menetetyistä alueista, ja muistuttaa Tarton Rauhan tärkeydestä sopia rauhasta, ja rajoista.

• Anonyymi

Soita Zririnosvskille Venäjälle,ainiin taitaa olla jo montussa kuten Stalin:)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 604
      9873
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      9
      2441
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      210
      1795
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1573
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      71
      1010
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      42
      956
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      74
      862
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      852
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      822
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      77
      745
    Aihe