Maiseman Vauhto

Anonyymi-ap

En kaikkia syitä viitsi sanoa, mutta todellakin Haluan jotain uutta elämälle.
Mulla ei ole kuin 1 ystävä kaupungissani jota tapaan 6 x vuodessa .

No siis ja porukoihin en pääse tietyistä syistä enään.
Ja olen halunnut muuttaa jo 2021 kesästä asti pois, tilanne yhä sama.

Riittääkö muuttaa 30 km päähän toiseen kaupunkiin, vai kannattaako tähdätä pidempää matkaa ?

Mitä kaupunkia suosittelette mukavalle, puheliaalle ja persoonallisella henkilölle?
Ja mieluusti joku ison kaupungin lähi pikkukaupunki esim 30 000 asukasta.
Joku melko rauhallinen paikka, luonnon läheinrn mutta silti sellainen missä ei niuhoja yms

10

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pikku vinkkinä sellainen, että itseään ja ongelmiaan ei pääse pakoon muuttamalla, vaikka muuttaisi maailman ääriin.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😍 ­N­­­y­m­­f­­­o­­­m­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Menetät sen ainoankin ystävän jos muutat kauas. Kannattaa ajatella tarvitseeko sinun muuttaa jostain muustakin syystä. Jos täytyy, niin muuta mahdollisimman lähelle että se sinun ainut ystäväsi voi jatkossakin käydä luonasi. Itse olen ollut ilman ystäviä jo yli 10 vuotta. Olisi kiva jos olisi edes 1 ystävä.

      • Anonyymi

        Minäkin leikin usein ajatuksella että muuttaisin mielelläni muualla vaan pelottaa ikä ja pelko että kaipaa takaisin entiseen paikkaan . Siinä on monta monessa kun haaveilee muuttoa . Mutta voihan se onnistuakin vieraassa paikkakunnassa kun menee heti johonkin eläkeläisten seurueeseen ja esittelee itsensä uutena asukkaana ja sanoo että haluaisi uusia ystäviä .kai niitä sitten voisi saadakin . Mutta kuten joku sanoi ongelmia ei voi paeta ne täytyy parantaa ja sovitella parhaansa mukaan . Joten jos on meininki että tulet asumaan jossain muualla niin silloin se onnistuu .


    • Anonyymi

      Jos on ongelmia ympäristön kanssa yhdessä paikassa, ongelmat seuraavat mukana kaikkialle ja voivat moninkertaistua. Mieti omaa osuuttasi.

      Ihmiset ovat samanlaisia kaikkialla! Ei ole paikkaa, missä olisi vain mukavia ihmisiä. Mutta seuransa voi tietysti valikoida joka paikassa, varmasti myös siellä, missä nyt olet. Hyvä että sinulla on siellä ainakin yksi ystävä.

      • Anonyymi

        Kyllä minun mielestäni niitä mukavia ihmisiä on ollut joka paikassa missä olen asunut elämäni ajan. Ainahan jokunen epämukavakin toki löytyy, mutta niiden ohitse on vaan katsottava eikä antaa heidän vaikuttaa elämään mitenkään.
        Minulla on aina ollut ihania naapureita ei koskaan riidelty mitenkään ja silti juostu toistemme taloissa yhtämittaa , joten minulla ei ole ennakkoluuloisia kuvia ihmisistä että he olisivat jotenkin epäluotettavia . Kun itse on rehellinen niin ei tartte ajatella että on antanut väärän kuvan itsestään kellekkään


    • Anonyymi

      Jos olet kolme vuotta miettinyt muuttoa niin olisiko aika ryhtyä tekoihin.Jos alueena on koko Suomi niin mieti mistä itse pitäisit.Myös länsi ja itä Suomi eroaa toisistaan tavoiltaan niin vaikea suositella,pärjäisit varmasti missä vain.

    • Anonyymi

      No tuohompa,en osaa sanoa mitään.

      Iteppä piätät. :::)))


      Ei vaan se oli meijän muorin sanomaa joskus.

      No, ....kaikesta han mä muutenki jo ite.
      .....

    • Anonyymi

      Oulaista tai Raahea voisit kokeilla. Raahessa kannattaa tutustua Raahen Psyyken toimintaan. Oulaisissa on myös monenlaista yhdistys- ja kulttuuritoimintaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7571
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4506
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      65
      3047
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1379
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe