Se linnan parketti oli meillä ja silloin erittäin tärkeä lattia ja jopa linnanjuhlien jälkeen tanssahdimme siinä useinkin.
Mutta välttelimme aina yhdyntäämme siinä lattiallalla, vaikka halujasi olisi ollutkin - mulla ainakin oli aina kanki kohallaansansa.
Mutta, mutta nyt- olen huolissani ettei sitä parkettia pilata.....
"Kekkosen mietteitä, haudan takaa"
8
167
Vastaukset
- Anonyymi
Kekkonen jatkaa:Ei silloin tarvittu mitää apteekin rasvoaja, ja polvillannsa vanha urheilia suoritti kaiken aktin - silloin sitä sanottiin naimiseksi.
Nyt olen huolissani, mitä rasvoja ne nykyisin käyttävät - ettei vaan valu kalliiseen parkettiin rasvat?- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18249674
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Mutta , en oikein tajua vieläkään että mies ja toinen mies voi olla yhtä - perkeleeen perkele, ettei ne vain siinä parketillamme ala vetämään toisiansa sillaill? hyi helwetti
- Anonyymi
Kekosen aikainen parketti on vaihdettu. Hyvin lämmitin. 🤪🤪🤪
- Anonyymi
Hohoijaa..mitä väliä sitten jos miehet vetää toisiaan,eihän se ole yhtään keneltäkään heterolta niinkuin pois..Kyllä.heteroja ihan riittää varmaan vielä kuitenkin..!.Jossain luki että Stubb taitaa kaikesta sulavuudestaan ja kameran edessä taitavasti puhuvasta ja esiintyvästä henkilökuvastaan huolimatta jonkun netin jutun mukaan siis olla varsin hankala jossain asioissa..No juttua en lukenut mutta itseä mietityttänyt se asia noin teoriassa että miksi ei oikein asustele englantilaisen vaimonsa kanssa yhdessä..Jossain jutussa tai itse Stubb sanoi ? että vaimo olisi Helsingissä mutta ettei vain olisi vaimo aika paljon Lontoossa(?)..Mitenköhän lie asia?Onko jonkunlainen kulissi liitto?kun ollaan niin erillään,no hyvä et lapset saatu kuitenki aikaseksi..!.Eihän ole pakko pakko olla edes yhdessä jollei jotenkin suju hyvin esim heillä..(?).Ihan hyväksyisin sinkun presidentin toki..vaiks voi olla että en voi sanoa lopun Suomen mielipidettä,mutta minusta sinkku pressa olis yhtä.hyvä kuin muukin siis parillinen sitten..Ei ole pakko olla kulissi liittoa..Tosin en tiedä kuinka kulissi oli esim UKK:n eli urkin liitto,on vissiin kirjoitettu Jossain paljastusten kirjassa ettå.urkilla oli paljon vipinää vissiin naisten kanssa ainakin nuorena siis,mutta oli kyl silloin aviossa mut oli avion ulkopuolisia suhteita..Että aikamoista kulissia nuo parielämät sitten kuuluisilla taitaa olla ?..Ehkä Haavistolla ja antoniolla voi olla jopa onnelisempi liitto ees vähön ainakin kuin Stubbeilla,mutta niin enhän ole varma asiasta mutta jotenkin uumoilisin vaan..(?).Onhan kai Haaviston ja antonionkin jonkunnäkäisestä ongelmasta/ista muistaakseni joskus kirjoitettu aikoinaan mutta näyttävätpä nyt sitten olevan ainakin yhdessä.. Tiedä sitten mikä noiden liittojen todellisuus aste on?.Luulisi että ei pysty pitämään pokkaa jollei suhde toimi,vaikka kuinka pääsis pressan linnan parketille toikkaroimaan omistajan elkeissä..
- Anonyymi
Mitenkäs ne valtiolliset vierailut sitten tulevaisuudessa jos useimmissa maissa on homppeleille porttikielto ja jopa vangitaan, aikas pahaa mainetta tulisi maallemme jos residenttimme viruisi 25 vuoden tuomiota vieraassa maassa?
- Anonyymi
Ei siellä Presidentinlinnassa ole, eikä koskaa ole kakkoseen vedetty "ylemmällä tasolla" ennen ja tuskin tulee tulevaisuudessakaan tapahtumaan.
Mannerheimn tosin olisi outo tapaus, mutta tuskin se olisi sotkenut linnan juhlasalin parkettia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17796Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.34715Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637