"Kekkosen mietteitä, haudan takaa"

Anonyymi-ap

Se linnan parketti oli meillä ja silloin erittäin tärkeä lattia ja jopa linnanjuhlien jälkeen tanssahdimme siinä useinkin.
Mutta välttelimme aina yhdyntäämme siinä lattiallalla, vaikka halujasi olisi ollutkin - mulla ainakin oli aina kanki kohallaansansa.
Mutta, mutta nyt- olen huolissani ettei sitä parkettia pilata.....

8

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kekkonen jatkaa:Ei silloin tarvittu mitää apteekin rasvoaja, ja polvillannsa vanha urheilia suoritti kaiken aktin - silloin sitä sanottiin naimiseksi.
      Nyt olen huolissani, mitä rasvoja ne nykyisin käyttävät - ettei vaan valu kalliiseen parkettiin rasvat?

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­­­N­­y­­­m­­­f­­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­o­m­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18249674

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mutta , en oikein tajua vieläkään että mies ja toinen mies voi olla yhtä - perkeleeen perkele, ettei ne vain siinä parketillamme ala vetämään toisiansa sillaill? hyi helwetti

      • Anonyymi

        Kekosen aikainen parketti on vaihdettu. Hyvin lämmitin. 🤪🤪🤪


    • Anonyymi

      Hohoijaa..mitä väliä sitten jos miehet vetää toisiaan,eihän se ole yhtään keneltäkään heterolta niinkuin pois..Kyllä.heteroja ihan riittää varmaan vielä kuitenkin..!.Jossain luki että Stubb taitaa kaikesta sulavuudestaan ja kameran edessä taitavasti puhuvasta ja esiintyvästä henkilökuvastaan huolimatta jonkun netin jutun mukaan siis olla varsin hankala jossain asioissa..No juttua en lukenut mutta itseä mietityttänyt se asia noin teoriassa että miksi ei oikein asustele englantilaisen vaimonsa kanssa yhdessä..Jossain jutussa tai itse Stubb sanoi ? että vaimo olisi Helsingissä mutta ettei vain olisi vaimo aika paljon Lontoossa(?)..Mitenköhän lie asia?Onko jonkunlainen kulissi liitto?kun ollaan niin erillään,no hyvä et lapset saatu kuitenki aikaseksi..!.Eihän ole pakko pakko olla edes yhdessä jollei jotenkin suju hyvin esim heillä..(?).Ihan hyväksyisin sinkun presidentin toki..vaiks voi olla että en voi sanoa lopun Suomen mielipidettä,mutta minusta sinkku pressa olis yhtä.hyvä kuin muukin siis parillinen sitten..Ei ole pakko olla kulissi liittoa..Tosin en tiedä kuinka kulissi oli esim UKK:n eli urkin liitto,on vissiin kirjoitettu Jossain paljastusten kirjassa ettå.urkilla oli paljon vipinää vissiin naisten kanssa ainakin nuorena siis,mutta oli kyl silloin aviossa mut oli avion ulkopuolisia suhteita..Että aikamoista kulissia nuo parielämät sitten kuuluisilla taitaa olla ?..Ehkä Haavistolla ja antoniolla voi olla jopa onnelisempi liitto ees vähön ainakin kuin Stubbeilla,mutta niin enhän ole varma asiasta mutta jotenkin uumoilisin vaan..(?).Onhan kai Haaviston ja antonionkin jonkunnäkäisestä ongelmasta/ista muistaakseni joskus kirjoitettu aikoinaan mutta näyttävätpä nyt sitten olevan ainakin yhdessä.. Tiedä sitten mikä noiden liittojen todellisuus aste on?.Luulisi että ei pysty pitämään pokkaa jollei suhde toimi,vaikka kuinka pääsis pressan linnan parketille toikkaroimaan omistajan elkeissä..

    • Anonyymi

      Mitenkäs ne valtiolliset vierailut sitten tulevaisuudessa jos useimmissa maissa on homppeleille porttikielto ja jopa vangitaan, aikas pahaa mainetta tulisi maallemme jos residenttimme viruisi 25 vuoden tuomiota vieraassa maassa?

    • Anonyymi

      Ei siellä Presidentinlinnassa ole, eikä koskaa ole kakkoseen vedetty "ylemmällä tasolla" ennen ja tuskin tulee tulevaisuudessakaan tapahtumaan.
      Mannerheimn tosin olisi outo tapaus, mutta tuskin se olisi sotkenut linnan juhlasalin parkettia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe