Keijon saunomisen salaisuus

Anonyymi-ap

Se käyttää venäläistä metodia kestääkseen sinun kovat löylyt. Pumppaa lääkkeitä itseensä ennen saunailtaa, joista parhaiten toimii kipulääke Burana.. loput lukuisat muut napit ovat sydänlääkkeitä.

Eikö tuo ole huijaamista? Saisiko sydänpotilas edes OSALLISTUA noihin kauhajaisiin, koska heillä on etu? Ei meille terveille myönnetä moisia lääkkeitä, joita Kylmis kiskoo ennen koitosta.

-Kuolema Kylmikselle Ry

13

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heh, kyllähän se joutuu ottamaan ne lääkkeet joka tapauksessa.

      • Anonyymi

        Väitätkö, että kun itse Sauna-Timppa kutsuu hänet saunaan, etteikö "hiukan" liioittelisi sille määrättyjen lääkkeiden ottamisessa ennen saunaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö, että kun itse Sauna-Timppa kutsuu hänet saunaan, etteikö "hiukan" liioittelisi sille määrättyjen lääkkeiden ottamisessa ennen saunaa?

        Kyllä Kylmis käyttää huijauksia saunassa, mutta sanoo jo ennen löylyihin astumista, että on voimakkaiden lääkityksien alaisena kestämään tulevat löylyt. Joka kerta mainitsee tämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Kylmis käyttää huijauksia saunassa, mutta sanoo jo ennen löylyihin astumista, että on voimakkaiden lääkityksien alaisena kestämään tulevat löylyt. Joka kerta mainitsee tämän.

        Tuossahan on valtava palovamma-riski, jos ei tunne kipua. Se venäläinen KUOLI sinne saunaan!

        Saunis joutui koomaan, mutta selvisi hengissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossahan on valtava palovamma-riski, jos ei tunne kipua. Se venäläinen KUOLI sinne saunaan!

        Saunis joutui koomaan, mutta selvisi hengissä.

        Juu sama homma kävi tälläkin sauniksella. Koomaan jouduttu mutta eri syystä. Onneksi sairaalassa pääsi saunaan. Menin toisen potilaan kans sinne ja kauhoitin tyypin heti


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Juu sama homma kävi tälläkin sauniksella. Koomaan jouduttu mutta eri syystä. Onneksi sairaalassa pääsi saunaan. Menin toisen potilaan kans sinne ja kauhoitin tyypin heti

        Mutta sulla ilmeisesti pumpussa ei ole mitään vikaa? Silloinhan tottakai kestää kauhoitella kovastikin.

        -Yksi teoria


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Juu sama homma kävi tälläkin sauniksella. Koomaan jouduttu mutta eri syystä. Onneksi sairaalassa pääsi saunaan. Menin toisen potilaan kans sinne ja kauhoitin tyypin heti

        Sun pahin haastaja Kylmis on itsekin tehnyt katkolla saman, eli kaikki muut lappaa vittuhun sieltä, kun liian kuumat paikat tulee.

        Mutta Keijo huijaa, koska se on pumpattu niin täyteen lääkkeitä!


    • Anonyymi

      Kauhoita kylmis itsesi niin rauhoitut.

      • Anonyymi

        En ota enää mitään haasteita vastaan, terveydellisistä syistä. Jos haluat kauhoitella meikän ulos saunasta, niin poistun siinä vaiheessa, kun alkaa kunnolla sattumaan ihooni.


      • Anonyymi

        Toki ilmoitan aina, että olen aineiden vaikutuksen alaisena, joka takaa paremman kestävyyden todella koviin löylyihin. En ikinä ole lähtenyt saunaan kilpailu-tarkoituksissa, sillä tiedän, että se on hengenvaarallista leikkiä sellainen.

        Katkolla yks tyyppi lähti kesken löylyjen pois ja lähdin itsekin heti perään, että huh, käydäämpä vähän vilvoittelemassa pukukopissa. En todellakaan tarkoituksella saunonut niitä muita potilaita ulos sieltä.


    • Anonyymi

      Kylmis on niin neurolepteissä ja olut pöhnässä ettei huomaa kuin läski alkaa tummumaan.

    • Anonyymi

      Itse en mene julkisiin saunoihin kun kaikki äijät aina kyyläävät minun isoa vehjettä ja se ei ole kovin mukavaa.

      - Sodomiittiseppo

    • Anonyymi

      Sauna-Timppa huijasi kisoissa voitelemalla itsensä vaseliinilla, jolloin kumuus ei tunnu niin pahalta. Kylmis ymmärsi tekniikan hieman väärin ja voiteli vain peräaukkonsa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11201
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3123
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2974
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1734
    9. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1698
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe