Stubb EI vastannut kysymykseen JumaIaan uskomisesta

Anonyymi-ap

Alex puhuu myötäsukaan ja lämpimästi kristinuskosta - mutta sitten putosi esirippu, kun Sannikka kysyi suoraan.
Varsin outoa..laskelmointia? https://www.youtube.com/watch?v=PxNAULkQ5yM
"Yksityiseen asiaan" ei ole oikein fiksua vedota - äänestäjällä on oikeus tietää.

25

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On agnostikko.

    • Anonyymi

      Mitä uskon asiat vaikuttaa presidentin viranhoitoon.Siinähän hoidetaan tosielämässä tarvittavia asioita.Ei mitään hallusinaatioita,eikä harhakuvitelmia.

      • Anonyymi

        Ei vaikuta viranhoitoon, mutta presidentti on arvojohtaja ja siinä mielessä tällainen asia olisi hyvä tietää.


    • On se kova paikka hihhulille. Äänestääkö ateistia porvariliberaalia vaiko uskovaa seksuaalivähemmistöön kuuluvaa? Taas toisaalta ei ole, sillä kaikkihan sen tietävät että aitolaiset äänestävät Stubbia. Plus sitten vielä väittävät, että homous ei ole ollenkaan heidän ykkösasiansa esim vaikka tällä palstalla....

      • Ei Haavisto ole uskova.


      • Anonyymi

        Eikös tuo haastattelu ole yli 10 vuotta vanha.🤣


      • Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

        Ei Haavisto ole uskova.

        Uskoisin myös.
        Helvetti olis tarjolla hänelle 💯 varmasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskoisin myös.
        Helvetti olis tarjolla hänelle 💯 varmasti.

        Näin aito-lainen tarjoaa helvettiä heti Haavistolle. On valmiina heti tuomitsemaan eli leikimään jumalansa sijaista. Ja samalla kuitenkin sanotaan että uskonolla ei todellakaan pelotella ketään...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuo haastattelu ole yli 10 vuotta vanha.🤣

        Niin ja se kirja jota sinä kumarrat on yli 2000 vuotta vanha ja sen ovat kirjoittaneet vuohipaimenet teltassa aavikolla. Siksipä siellä kerrotaan että aasi voi puhua ja että aurinko kiertää maapalloa.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Näin aito-lainen tarjoaa helvettiä heti Haavistolle. On valmiina heti tuomitsemaan eli leikimään jumalansa sijaista. Ja samalla kuitenkin sanotaan että uskonolla ei todellakaan pelotella ketään...

        Yritä nyt hyvä papparainen olla näkemättä aitolaista joka kommentissa, vaikka häntä himoitsetkin.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Näin aito-lainen tarjoaa helvettiä heti Haavistolle. On valmiina heti tuomitsemaan eli leikimään jumalansa sijaista. Ja samalla kuitenkin sanotaan että uskonolla ei todellakaan pelotella ketään...

        Aitolaiset tarjoavat...
        Väärinymmärryksiä sinussa kehittyy...


      • Monkki kirjoitti:

        Ei Haavisto ole uskova.

        Hän kuuluu kirkkoon.


      • Anonyymi

        ArtoTTT

        # uskovaa seksuaalivähemmistöön kuuluvaa? #

        Vitsailutuulella?


    • Anonyymi

      Stubb kielsi Jumalan, koska hän sanoi, että vain kristilliset arvot enää pätevät. Stubb on jumalaton mies. Suomi saa huonon presidentin.

      • Anonyymi

        Ääniä voi saada kun osaa sanoa jotenkin sinne ja tänne..Uskoo muttei oikeesti uskokkaan.


    • Anonyymi

      Älykäs Bi.

    • Anonyymi

      Se on tätä nykyaikaa. Uskonasiat eivät ole In.
      Ei haluta leimautua uskovaiseksi. Toisaalta ei halua kieltääkään asiaa jos haluaa saada uskovien äänet. Tosiuskova kyllä uskaltaa tunnustaa uskovansa Jumalaan.

    • Anonyymi

      Haavisto kuuluu kirkkoon ja on sille uskollinen.

      • Anonyymi

        Taivaassa miehet johtaa, miksei haluttaisi uskoa?


      • Anonyymi

        Kirkkoon kuuluminen ja kirkkouskollisuus ei ole merkki siitä, että joku olisi uskovainen. Suurin osa suomalaisista valehtelee olevansa uskovaisia tiukan paikan tullen, jos siitä on hänelle hyötyä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Juu juu uskotaan...Molemmat haluu taistella äänistään.. Kirkossa istuvat jouluna..


    • Anonyymi

      Uskovaisen ei kuulu antaa ääntään kummallekkaan.. Arvot ratkaisee..

    • Anonyymi

      Milloin presidenteiltä on vaadittu tarkkaa selontekoa uskostaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe