Kaipaan niin keskustelua

Anonyymi-ap

Puhu mulle? Jooko?

31

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko varma, että olet keskustellut oikean kanssa?

      • Anonyymi

        Tuskin olen..


      • Anonyymi

        sehän tässä niin kovin surullista onkin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sehän tässä niin kovin surullista onkin..

        Kenen kanssa olisit halunnut puhua? Onko sellainen tilanne, että mahdoton laitaa viestiä suoraan? 🙂


    • Anonyymi

      Siis, kaipaan nii sitä että joku vain huomais mut ja juttelis? Mulla aviomies ja paljon ympärillä ihmisiä ja tiedän että
      mä olen haluttu.. mutta en juuri sen ihmisen taholta jolta pitäisi.

      • Anonyymi

        Sun mitä luultavammin tarvitsee vähentää muita ihmisiä ympärilläsi saadaksesi luotua yhteys aviomieheesi otitko huomioon kuinka paljon itse annat aikaa miehellesi miehesi saattaa kokea että et tarvitse häntä edes


    • Anonyymi

      Mistä haluisit puhua 🤗

    • Anonyymi

      Ihan kaikesta

      • Anonyymi

        Mitä teit tänään? 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teit tänään? 😀

        En vielä yhtään mitään kun vasta heränny


    • Anonyymi

      Olin koiran kanssa lenkillä mm

      • Anonyymi

        Minkälainen koira sinulla on?


    • Anonyymi

      Ei ole haluja jutella.

      • Anonyymi

        Mut minkälainen koira sinulla on? Haluisitko kertoo?


    • Anonyymi

      Hukkasin välillä keskustelun

    • Anonyymi

      Iso koira se Bernin paimen.

    • Anonyymi

      Onhan se 😊

    • Anonyymi

      Se on vasta pentu, painaa 40kg 😁

      • Anonyymi

        Pentu ja jo painaa puolet enemmän ku mun 7 vuotias koira 😃


    • Anonyymi

      Mun on mentävä nukkumaan, halua jutella sun kanssa huomenna, miten se onnistuu?

      • Anonyymi

        Tee joku tällainen alotus. Hyvää yötä 🙂


    • Anonyymi

      No mistäs haluat keskustella mistä osaat keskustella mikä olisi keskustelun tarkoitus

    • Anonyymi

      Eikö aiheella ole edes väliä, ja en edes ole jostain syystä kovin hyvä juttelemaan. Ehkä jonain päivänä kaikkeen tulee enemmän mieltä mutta siihen asti on vain elettävä ja hyväksyttävä varjot, deja vuut, unet ja intuitiot jotka vievät paikkoihin joita mieleni ei koskaan täysin käsitä ja joita vain keho havainnoi ja sielu mielihyvin muistaa. Keskustelu ja kokemukset vain tahtovat hämmentää kun tunteet vievät mukanaan. Kieli taas on tapa laittaa ajatuksia puhuttuun muotoon ja sellaisena täynnä ihmiskunnan ja oman historian painolastia. Sydän saattaa antaa siinäkin suunnan mihin johtaa puhetta, toivoa ja tahtoa jatkaa mutta mitä tekee jos tuo kaikki on jäässä, hajalla, revitty juuriltaan, niin mistä saa voimaa edes sisäiseen kamppailuunsa, siihen mitä ruokkivat kaikki ajatukset, tunteet ja keskustelut itsen ja muiden kanssa. Etenkin ne kerrat kun laskee suojauksiaan. Ja tuon kaiken aiheuttamat muutokset hyvässä ja pahassa aikoina jolloin ei ole kovin paljon tehtävissä. Olisi annettava asioiden olla ja mennä virran mukana kunnes suunta löytyy eikä ole ehtinyt liian pitkälle. Kun puhe on kuolemasta, hukassa olemisesta ja virheistä on kyse aina ihmisestä elämän pyörteissä kieppumassa. Onko siihen mitään oikeasti lohduttavia sanoja edes olemassa.

      • Anonyymi

        toivottavasti sen sydämesi sinulle kertoo..


    • Anonyymi

      Onneksi kaivattuni on kaksoisliekkini eikä meidän tarvitse keskustella.Riittää kun hän ON.
      T.Tulitikkutyttö

    • Anonyymi

      Voit suoraan mulle vistitellä ja voidaan soitellakkin tietty

    • Anonyymi

      Mistä puhutaan. Aatella mulle selvisi just että oon aina säilytänyt tuorekurkkua väärin . Se ylimääräinen muovi pitää rullata jotenkin siihen päälle. Mä oon aina vaan rutistanut sen. Mut käyn kuumassa suihkussa tässä välissä. Hirveä päänsärky jos se vähän helpottaisi.

    • Anonyymi

      No siihenhän se jäi. Lähelläoloon. Mut sekin etäällä. Tiedän että tykkäsit koska näin silmäsi. Ilman aurinkolaseja. Se tieto lämmittää vaikka olen niin pirun yksin.

    • Anonyymi

      Itsehän alat raivoomaan turhaan me viestejä laitetaan kun et osaa olla nätisti

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe