Vieläkö monnarilla on perjantaisin Walkers vai joko siitä on luovuttu?
Walkers-kahvila
13
432
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös se Monnari ole nykyään joku työpaja eli kuntouttavaa työtoimintaa ja sellasta puuhailua.
- Anonyymi
Kyllä perjantai-iltaisin Walkers vielä on, mutta valvojat pitävät huolen että porukkaa käyttäytyy myös ulkotiloissa.
- Anonyymi
Muistan kun joskus vuosia sitten valvojat eivät pystyneet tekemään mitään vaan nuorille myytiin jopa kaljaa siinä läheisessä metsässä, mutta nyt on onneksi kaikki toisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan kun joskus vuosia sitten valvojat eivät pystyneet tekemään mitään vaan nuorille myytiin jopa kaljaa siinä läheisessä metsässä, mutta nyt on onneksi kaikki toisin.
Huome taas wakerssi siel. Me nuoret ollaa laumasielui ja mennää sinne porukal.
- Anonyymi
Onko se Walkers tosiaan vain kahvila vai saako sieltä myös väkevämpää juomista?
- Anonyymi
Omat juomat mukaan jos väkevämpää haluaa. kahvilassa tarjolla vain kahvia.
- Anonyymi
On siellä
- Anonyymi
Onkos Monnarilla vielä sikalaa tai kanalaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos Monnarilla vielä sikalaa tai kanalaa?
Lampola siellä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lampola siellä on.
Eikös siellä ole joku nuortentyöpaja nykyään?
- Anonyymi
👍 👍 👍
- Anonyymi
Onko Walkers seurakunnan ylläpitämä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797