Ei palkkojen leikkaamista - ei militarismin nousia - ei kokoomuspressaa

Anonyymi-ap

Ei ikinä kokoomuksen värisuoraa. Nyt on aika jokaisen suomalaisen olla hereillä. Suomessa koko ajan lisääntyvä militarismi jopa kokoomuspoliitikon Antti Häkkäsen suulla ei ole hyvä asia, me emme halua Suomea sotaan. Emme halua tuhota elämää, emme perheitä, emme luontoa emmekä nuorten tulevaisuutta. Äänestyspäätös eli ääni Haavistolle merkitsee rauhaa ja turvallisuutta kuudeksi vuodeksi.

Suomalaiset eivät enää halua etujensa heikentyvän ja yritysten menevän konkurssiin, sillä välin kun perusuomalaishallitus Riikka Purran johdolla nostaa omia palkkojaan. Emme halua Suomeen myöskään militaristihallitusta eikä kokoomuksen värisuoraa, joka siunaisi kyseiset tuhoisat päätökset. On aika äänestää rauhanmies Haavistoa!

Kokoomuksen ja perussuomalaisten hallitus tekee koko aajan tuhoisaa jälkeä, leikkaa pienimmältä palkansaajilta, opiskelijoilta ja työttömiltä. Suomea ajetaan vararikkoon ja samalla militaristihenkinen Antti Häkkänen aikoo ajaan Suomen sotatilaan naapurimaa Venäjän kanssa. Mielestäni Venäjä ei ole ollut missään vaiheessa vihamielinen viime vuosina Suomea kohtaan eikä sillä ole aikomusta hyökätä Suomeen.

Suomi kuitenkin erilaisilla toimillaan ärsyttää tahallaan, jotta saataisiin konflikti aikaiseksi kun olemme Natomaa. Nyt on aika äänestää rauhantekijä Pekka Haavistoa, jolla on vankka kokemus politiikasta ja asioiden hoidosta rauhanomaisin keinoin. Ääni Pekka Haavistolle on ääni rauhalle ja ääni turvalisuudelle, jonka haluamme jatkuvan myös seuraavat kuusi vuotta.

27

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuri näin. On aivan käsittämätöntä myös se että kymmenettuhannet ihmiset ovat peloissaan omasta toimeentulostaan, haluavat muutosta ja lakkoilevat. Sitten kun tulee vaalit äänestävät kokoomusta kuntien valtuustoihin, eduskuntaan, presidentiksi..... Herätkää nyt hyvät ihmiset oikeasti ajattelemaan kuka ajaa teidän etuannne ja kuunnelkaa mitä päättäjät sanovat, en ehkä äänestäisi kokoomusta vain siksi että tuntisin siten kuuluvani hyvin toimeen tuleviin ja ah, niin onnellisiin ihmisiin.

      • Anonyymi

        Noinkin voi ajatella,mutta kun rahat menevät nousseiden korkojen takia kaikki
        velanmaksuun kun tuettiin taiteita ja etätöitä .Tuilla ostai eräskin "räkä"Tampereelta
        uuden auton ja jätti velat kansalle konkurssissa.Pitäisikö kysyä puttelta maksisisiko
        Suomen velat että saataisiin taas lisää yli varojen elämiseen??


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🔞 ­N­­­y­­m­­­f­­o­­­m­­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18250491

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Olen täysin samaa mieltä aloittajan kanssa ,nyt kaikki äänestämään Haavistoa ja kehoittamaan muitakin perheenjäseniään samaan.

      • Anonyymi

        Etkö ymmärrä, että myös perheenjäsenilläsi on oikeus valita itse, ketä äänestävät? He ovat aikuisia lain mukaan, heillä on päätäntävalta, ei sinulla. Ymmärrätkö? Aiotko lopouelämäsi ajan sekaantua ja määrätä, mitä lapsesi ja tai muu lähisuku saa tehdä?
        Sähän olet sairas yksilö. Voi jumalauta!
        En minä vaan lasteni päätöksiin puutu millään lailla. He tekevät päätöksensä itse ja varmasti menevät joskus myös päätöstensä kanssa perse edellä puuhun, mutta niistä ottavat myös oppinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä, että myös perheenjäsenilläsi on oikeus valita itse, ketä äänestävät? He ovat aikuisia lain mukaan, heillä on päätäntävalta, ei sinulla. Ymmärrätkö? Aiotko lopouelämäsi ajan sekaantua ja määrätä, mitä lapsesi ja tai muu lähisuku saa tehdä?
        Sähän olet sairas yksilö. Voi jumalauta!
        En minä vaan lasteni päätöksiin puutu millään lailla. He tekevät päätöksensä itse ja varmasti menevät joskus myös päätöstensä kanssa perse edellä puuhun, mutta niistä ottavat myös oppinsa.

        Aivan ja kun kaikki äänestävät rauhaa rakastavaa ja humaania Pekka Haavistoa, niin erimielisyydet ja sota pysyvät Suomesta kaukana. Pekka Haavisto on täyden 10 arvoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä, että myös perheenjäsenilläsi on oikeus valita itse, ketä äänestävät? He ovat aikuisia lain mukaan, heillä on päätäntävalta, ei sinulla. Ymmärrätkö? Aiotko lopouelämäsi ajan sekaantua ja määrätä, mitä lapsesi ja tai muu lähisuku saa tehdä?
        Sähän olet sairas yksilö. Voi jumalauta!
        En minä vaan lasteni päätöksiin puutu millään lailla. He tekevät päätöksensä itse ja varmasti menevät joskus myös päätöstensä kanssa perse edellä puuhun, mutta niistä ottavat myös oppinsa.

        Meillä on perheen kesken niin avoimet ja hyvät suhteet että ei mun tarvitse heitä määräillä mihinkään suuntaan, vaan kaikki ymmärtävät ketä äänestää ja olemme paljon puhuneet näistä asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä, että myös perheenjäsenilläsi on oikeus valita itse, ketä äänestävät? He ovat aikuisia lain mukaan, heillä on päätäntävalta, ei sinulla. Ymmärrätkö? Aiotko lopouelämäsi ajan sekaantua ja määrätä, mitä lapsesi ja tai muu lähisuku saa tehdä?
        Sähän olet sairas yksilö. Voi jumalauta!
        En minä vaan lasteni päätöksiin puutu millään lailla. He tekevät päätöksensä itse ja varmasti menevät joskus myös päätöstensä kanssa perse edellä puuhun, mutta niistä ottavat myös oppinsa.

        Ääni annettu tänään Pekka Haavistolle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääni annettu tänään Pekka Haavistolle

        Tiatojen mukaan vain Gekko ja joku yksittäinen Karhiniämeltä äänesti gakkakikkeliä Huittisisa.


    • Anonyymi

      Sarjastamme "Pietarin trollien kiertokirje Hyödyllisille idiooteille".

      • Anonyymi

        Huittisissa on trollitehtailijoita!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huittisissa on trollitehtailijoita!!

        Kuninkaisten koulukeskuksen kirjoilla "opiskelijaviisumein"tietokoneet käy huhkolassa
        Kremlin suuntaan yötä päivää!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuninkaisten koulukeskuksen kirjoilla "opiskelijaviisumein"tietokoneet käy huhkolassa
        Kremlin suuntaan yötä päivää!!

        Pekka presidentiksi -Rauhan ajat Suomeen jatkossakin. Kyllä se olisi kamallaa oikeasti, jos Antti Häkkänen ajaisi suomalaiset sotatilaan. Pelaan varmaan päälle ja niin ystävänikin lipevää kokoomusehdokasta emme äänestä.


    • Anonyymi

      Jos Haaviston Peksu valitaan presidentiksi, niin silloin se pystyy estämään kaikki nuo avausviestissä mainitut haitat pois suomalaisilta.

      • Anonyymi

        Pekka on kova jätkä, humaani mutta ulkopolitiikan osaava konkari. Pekka saa Suomen suhteet ulkovaltoihin taas toimimaan, kaupankäynti vilkastuu ja ajatusmaailma tulee suomalaisilla jälleen pyörimään normaaleissa mukavissa asioissa - ei sodan pelon yllä. Älkää antako persukokoomus hallituksen enää viedä teiltä palkkaa, opintotukea - eli toimeentuloa. Riikka Purra sanoi että leikkaukset eivät riitä vieläkään, milloin he leikkaavat omista palkoistaan. Suomi nyt nousuun ja osaava Pekka Haavisto presidentiksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekka on kova jätkä, humaani mutta ulkopolitiikan osaava konkari. Pekka saa Suomen suhteet ulkovaltoihin taas toimimaan, kaupankäynti vilkastuu ja ajatusmaailma tulee suomalaisilla jälleen pyörimään normaaleissa mukavissa asioissa - ei sodan pelon yllä. Älkää antako persukokoomus hallituksen enää viedä teiltä palkkaa, opintotukea - eli toimeentuloa. Riikka Purra sanoi että leikkaukset eivät riitä vieläkään, milloin he leikkaavat omista palkoistaan. Suomi nyt nousuun ja osaava Pekka Haavisto presidentiksi!

        Onko Pekalla hyvä imu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Pekalla hyvä imu?

        niin kuin sinulla ja Stubbil


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin kuin sinulla ja Stubbil

        Kyllä on - Pekka on Suomen tuleva presidentti. Pekka ei ole Antti Häkkäsen tapaan militaristi eikä johdata Suomen nuoria sotaan. Pekka Haavisto numero 10 tarjoaa rauhaa ja turvallisuutta kuudeksi vuodeksi!


    • Anonyymi

      Suomi elää porskuttaa edelleen velkarahalla ja voi hyvin, oli pressa kumpi tahansa. Merkillinen asia kun jos ihminen on ulosotossa velat vanhenee viidessä vuodessa....eikös valtion velat vanhene koskaan

    • Anonyymi

      Jos et tiedä, niin lue tarkkaan:
      Se on aivan sama vaikka pressana olisi aidan tolppa. Pressan tehtäviin EI kuulu sisäpolitiikka, ei edes eu:n sekoilijasakin touhut, ellei ne liity ULKOpolitiikkaan.
      Pressan tehtävä on olla vain rasite veronmaksajille. Ei muuta.

      • Anonyymi

        Juuri niin. Presidentin pitää olla taitava ulkopolitiikan tekijä aivan kuten politiikan osaava konkari Pekka Haavisto. Ääni Haavisto on ääni rauhalle ja osaavalle ulkopolitiikalle. Hyvä Pekka!!!


    • Anonyymi

      Rauha ei sota


      Numero 10



      ! ! !

    • Anonyymi

      Asiakirjoitus. Mukavaa, että tällaisia löytyy. Olen ihan samaa mieltä, ei Turkistarhaaja Stubbia presidentiksi. Tynkä Stubb saa palata uudelleen investointipankkiin töihin, vaikka matematiikka ei sujukaan. Stubb ei tiennyt TV:ssä, mitä tarkoittaa 5 potenssiin 3. Ja miksi Tynkä-Stubb? Sana stubb tarkoittaa tynkää ruotsin kielellä. Oikeassa elämässä Stubilla on kansalaisia kohtaan aivan liian kovat arvot, suosii ydinaseita, kannattaa kokoomuksen militarismipolitiikkaa kohta jo 2030-lukua kohti suosii tappamista aiheuttavaa turkistarhausta. Ei Stubb-tynkää jatkoon.

    • Anonyymi

      Pekka tulee halvemmaksikin,ei tarvitse ummetuslääkettä:

    • Anonyymi

      Haavistolle käyty antaa ääni.

    • Anonyymi

      Onkohan kukaan tutkinut,millä tärkeillä rauhanturvaamis matkoilla Haavisto
      kävi kosiskelemassa eteläameriikassa silloin nuorta puolisoaan?Varmasti tärkeä
      yhteistyömatkat rahoitettiin varonmaksajien piikkiin.

      • Anonyymi

        Kuulin että olisi ollut tutustumasa paikalliseen lietteenkäsittelyjärjestelmään. Oli kuulemma eteläisen ameerikan presitentti itte lähettäny haavistolle faksilla kutsun..


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe