Olen 50v mies ja nyt on herännyt mielenkiinto samaan sukupuoleen. Siten että kiinnostaa tietää miltä tuntuu imeä kullia ja miltä tuntuu kun mies imee tai runkkaa kädellä. 05 alue jos jotain muutakin kiinnostaa
Uteliaisuus
17
894
Vastaukset
- Anonyymi
Voin sanoa, et hyvältä tuntuu molempi. Ekakerta on kyl jännä, itse imin itseäni nuorempaa miestä vähän hiprakassa ja annoin laskea lastin nieluun. Kaveri näki ison mulkkuni ja pyyti nussimaan itseään, mutta kiihkoissani ekakertalaisena halusin vain imeä.
- Anonyymi
Mulla sama kiinnostus jo vuosia,kerran olen kokeillut imeä ja runkata molemmin puolin ja oli tosi kiihottavaa.
Haluan lisää samanlaista,jos sopiva kaveri kohdalle sattuu.
m60 05alue- Anonyymi
No nyt voisi olla hyvä tilaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt voisi olla hyvä tilaisuus.
Missä tällainen tilaisuus olisi ja mitä sä haluaisit?
M60 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tällainen tilaisuus olisi ja mitä sä haluaisit?
M60Niuvanniemen suljetulla tietenkin kaappihomo runkkari
- Anonyymi
Uteliaisuutta tosiaankin on... itse haluaisin kokea ja tuntea, että miltä se kulli tuntuu pepussa :)
M49Tre - Anonyymi
Kiinnostusta löytyy kovasti ottaa ja antaa, vaikka 69:ssä.m62v
- Anonyymi
Moi
Minulla on ihan sama juttu. Ja olen 50 + ukm ja olen myöskin 05-alueelta.
Miten voisimem olla yhteydessä?- Anonyymi
Rane, älä käyttäydy huonosti, mee vaikka kirjastoon
- Anonyymi
Olen 61 vuotias mies ja aloitin miesten välisen seksin kohta 4 vuotta sitten. Naapurirapun nyt 68 vuotiaaan miehen kanssa pidämme toisiamme hyvänä muutaman kerran viikossa. Molemminpuolista imua ja panoa. On helppo tavata kun vaimot luulee että me vain saunotaan ja korjataan jotain.
- Anonyymi
Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkarit toisiaan perseeseen moukaroi trallallaa
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 http://alikuzu.com/H/U4y5D4
- Anonyymi
Mies tietää mistä mies tykkää. Samoja haluja itselläkin. En vaan taida uskaltautua. Onneksi on gay filmejä netti täys.
- Anonyymi
Terskan nuoleminen ja imeminen ja koko kullin otto suuhun. Suun nussiminen ja kurkuttaminen unohtamatta kasseja. Jaksaisin tehdä sitä vaikka 24/7
Jahve - Anonyymi
Minulla herännyt sama kiinnostus. Tahtoisin imeä pitkään ja auttaa kädellä runkaten, tahtoisin pitkittää nautintoasi ettei vaan lennä liian äkkiä. Itse toivoisin samaa itselleni. M50 Kouvola.
- Anonyymi
Nautin imemisestä ja siitä upesdts hrtkestä kun spermaa tulvii suuhuni. Pitkään sai opetella nieluun ottamista mutta nyt naamaan nussinta sujuu. Lisäksi on tullut tytöily, meikkaus ja alistuminen.
- Anonyymi
Itseäkin kiinnostaa miesten välinen seksi,pitkäkestoinen runkkaus ja imeminen.
Haluan tuntea ja maistaa, kun toinen laukeaa suuhun,oman kullin saadessa samaa käsittelyä.
Stayupit ja hameet korkkareilla usein päällä kun runkkailen.
Pe menen taas brassiin,eli olisi sileää kovaa kalua käsiteltäväksi.
m60
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913