Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Uteliaisuus

Anonyymi-ap

Olen 50v mies ja nyt on herännyt mielenkiinto samaan sukupuoleen. Siten että kiinnostaa tietää miltä tuntuu imeä kullia ja miltä tuntuu kun mies imee tai runkkaa kädellä. 05 alue jos jotain muutakin kiinnostaa

21

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voin sanoa, et hyvältä tuntuu molempi. Ekakerta on kyl jännä, itse imin itseäni nuorempaa miestä vähän hiprakassa ja annoin laskea lastin nieluun. Kaveri näki ison mulkkuni ja pyyti nussimaan itseään, mutta kiihkoissani ekakertalaisena halusin vain imeä.

    • Anonyymi

      Mulla sama kiinnostus jo vuosia,kerran olen kokeillut imeä ja runkata molemmin puolin ja oli tosi kiihottavaa.
      Haluan lisää samanlaista,jos sopiva kaveri kohdalle sattuu.
      m60 05alue

      • Anonyymi

        No nyt voisi olla hyvä tilaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt voisi olla hyvä tilaisuus.

        Missä tällainen tilaisuus olisi ja mitä sä haluaisit?
        M60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tällainen tilaisuus olisi ja mitä sä haluaisit?
        M60

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin kaappihomo runkkari


    • Anonyymi

      Uteliaisuutta tosiaankin on... itse haluaisin kokea ja tuntea, että miltä se kulli tuntuu pepussa :)
      M49Tre

      • Anonyymi

        Hyppää Tammerkoskeen hönö


    • Anonyymi

      Kiinnostusta löytyy kovasti ottaa ja antaa, vaikka 69:ssä.m62v

    • Anonyymi

      Moi

      Minulla on ihan sama juttu. Ja olen 50 + ukm ja olen myöskin 05-alueelta.
      Miten voisimem olla yhteydessä?

      • Anonyymi

        Kysy niuvanniemen suljetulta kaappihomo runkkari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy niuvanniemen suljetulta kaappihomo runkkari

        Rane, älä käyttäydy huonosti, mee vaikka kirjastoon


    • Anonyymi

      Olen 61 vuotias mies ja aloitin miesten välisen seksin kohta 4 vuotta sitten. Naapurirapun nyt 68 vuotiaaan miehen kanssa pidämme toisiamme hyvänä muutaman kerran viikossa. Molemminpuolista imua ja panoa. On helppo tavata kun vaimot luulee että me vain saunotaan ja korjataan jotain.

      • Anonyymi

        Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkarit toisiaan perseeseen moukaroi trallallaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkarit toisiaan perseeseen moukaroi trallallaa

        Hyh hyi mitäs kaappihomo runkkari sit paukutat jos haiset.


    • Anonyymi

      U­u­si s­­­eksi­tea­­tteri ava­­­utu­­u Su­ome­­en! Ku­tsumme kaikk­i. Il­­mo­­­ittau­tum­­ine­­­n ry­­­hmä­­­ämm­­e tä­äl­l­ä 👉 http://alikuzu.com/H/U4y5D4

    • Anonyymi

      Mies tietää mistä mies tykkää. Samoja haluja itselläkin. En vaan taida uskaltautua. Onneksi on gay filmejä netti täys.

    • Anonyymi

      Terskan nuoleminen ja imeminen ja koko kullin otto suuhun. Suun nussiminen ja kurkuttaminen unohtamatta kasseja. Jaksaisin tehdä sitä vaikka 24/7
      Jahve

    • Anonyymi

      Minulla herännyt sama kiinnostus. Tahtoisin imeä pitkään ja auttaa kädellä runkaten, tahtoisin pitkittää nautintoasi ettei vaan lennä liian äkkiä. Itse toivoisin samaa itselleni. M50 Kouvola.

    • Anonyymi

      H­­­e­i! Ku­tsum­­­me sinu­­­t kä­ym­­­ään u­­­ude­­­ssa cha­­tissa! Meitä on yl­i mil­jo­ona! 👉 http://arara-ik.com/H/I6p6B7

    • Anonyymi

      Nautin imemisestä ja siitä upesdts hrtkestä kun spermaa tulvii suuhuni. Pitkään sai opetella nieluun ottamista mutta nyt naamaan nussinta sujuu. Lisäksi on tullut tytöily, meikkaus ja alistuminen.

    • Anonyymi

      Itseäkin kiinnostaa miesten välinen seksi,pitkäkestoinen runkkaus ja imeminen.
      Haluan tuntea ja maistaa, kun toinen laukeaa suuhun,oman kullin saadessa samaa käsittelyä.
      Stayupit ja hameet korkkareilla usein päällä kun runkkailen.
      Pe menen taas brassiin,eli olisi sileää kovaa kalua käsiteltäväksi.
      m60

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe