Kiireellistä menoa kerrassaan

Anonyymi-ap

Jos nyt jotain hassua pitäisi joskus edes ajatella niin hän taitaa olla aika unohtelija tyyppiä, jotain tavaraa jää jonnekin🙃😄
Onkohan hän koskaan unohtanut itseänsä johonkin ja huomannut että ai niin olenko mä tässä🤔

19

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Semmoista se on jonkun elämä. Asiat kuitenkin hoituu omalla tavallaan ja toisilla on joskus hauskaa myös asian tiimoilta.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­­­N­­­y­­m­f­­o­­­m­­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Olen havahtunut joskus kävellessä, että missä ihmeessä oikein olen.

      • Anonyymi

        Mun pitäis enemmän ajatella itseeni

        Vointiani

        Syömisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun pitäis enemmän ajatella itseeni

        Vointiani

        Syömisiä

        Kerran löysin korvikset roskiksesta

        Ihmeellistä kun löysin ne


      • Anonyymi

        Samoin täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran löysin korvikset roskiksesta

        Ihmeellistä kun löysin ne

        No, niin on.


    • Anonyymi

      Nyt aloin miettimään mitähän tavaraan unohtunut johonkin...


      En kyllä unohtelija sinänsä ole,
      ennemminkin ajatukset harhailee kuten itsekin.
      Ja olen itseni "unohtanut" useinkin,
      ja havahtunut että mitähän vttua..
      ....nyt taas kerran tapahtui...

    • Anonyymi

      Omin tämän. En muista välillä itsekään, ai niin mä olenkin mä, etsin ympäriltäni ihmisiä ja ajattelen, koskee varmaan tota tyyppiä. On haitannut jopa elämää. On varmasti kaveri kateissa kun ei osaa paikantaa edes itseään.

    • Anonyymi

      Näinhän se menee😁 Olen monesti unohtanut salihanskat salille. Viime viikolla etsin autoa cittarin parkkihallista. Onneksi kännykällä pystyy paikantamaan missä on. Paitsi, jos on unohtanut sen johonkin😂

    • Anonyymi

      Minä olen kyllä sellainen dementikko, että ei taida toista löytää. Ainakaan näin nuorista, vanhukset erikseen.
      Hänellä varmasti menisi hermot kanssani, kun unohtelen kaiken...

      • Anonyymi

        Tuskin mulla menisi hermoja häneen varsinkaan tuollaiseen mutta en sitä saa koskaan tietääkään menisikö vai ei. Hermot on menneet muista syistä jos ovat menneet.

        Elämässä on ihmisillä aina niin paljon muistettavaa,stressattavaa ja tapahtumia ettei kaikkea muista, muisti täyttyy tosi helposti.

        Itselle ehkä enemmänkin aina tulee sellainen että mietin mitä mun pitikään tehdä tai minne olinkaan menossa ja sitten pitää palata taaksepäin jotta taas muistaa. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin mulla menisi hermoja häneen varsinkaan tuollaiseen mutta en sitä saa koskaan tietääkään menisikö vai ei. Hermot on menneet muista syistä jos ovat menneet.

        Elämässä on ihmisillä aina niin paljon muistettavaa,stressattavaa ja tapahtumia ettei kaikkea muista, muisti täyttyy tosi helposti.

        Itselle ehkä enemmänkin aina tulee sellainen että mietin mitä mun pitikään tehdä tai minne olinkaan menossa ja sitten pitää palata taaksepäin jotta taas muistaa. ap

        Mihin sinulla sitten on mennyt hermot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin sinulla sitten on mennyt hermot?

        Tunteiden älyttömyyteen ja sitä että toisella ei ole ollutkaan tunteita ja haluaisin siivota älyttömän turhat tunteet jo maton alle tai rikkaimurilla suhauttaa roskikseen🙄 ap


    • Anonyymi

      Minä myös unohtelen varsinkin jos ajatus ei ole mukana siinä mitä kulloinkin olen tekemässä. Tänään jouduin hetken miettimään sitä mihin olin autoni jättänyt kun tein sen niin rutiinilla ja eikä itse parkkiinajosta ollut mitään muistikuvaa. Löytyihän se siitä lähimmästä mahdollisesta paikasta niinkuin sen aika pian tajusin.
      Tilanteet sujuu vain niin itsestään ilman että niitä juuri rekisteröi.
      Tuosta kun joku sanoi ettei tiedä missä on, niin olen kerran kokenut saman tunteen. Olin tehnyt paljon yövuoroja ja ajoin autoa kunnes havahduin ihmettelemään, että mihin oikein olen ajamassa!? Se oli aika pelottavaa.

    • Anonyymi

      No en minä ainakaan itseäni minnekkään unohda.

      Niin, siis itseäni unohda.

      Enää muuten "vaan" niinku minnekkään.

      Tai niinku silleen.

    • Anonyymi

      Itseasiassa toinen vastaava tapahtuma sattui parikymmentä vuotta sit´tten kun olin ajamassa sokerirasitustestiin. Ajoin Kulosaaren siltaa ja yhtäkkiä havahduin ihmetellen missä olen ja minne menossa. Väsymys ja alhainen verensokeri saa ihmeitä aikaan.
      Kerran katsottuani koko yön yleisurheilun mm-kisoja ajoin aamulla töihin ja heräsin siihen, että törmsin liikenteenjakajaan. :I

    • Anonyymi

      Mulle tulee välillä vaikka kun ajan autoa, että mihinkä olinkaan meossa tai että missä ihmeessä olen. Menee kyllä yleensä hetkessä ohi. Olen kyllä vissiin aina ollut sellainen. Kun aivot rasittuu/kuormittuu tarpeeksi, niin tulee näitä. Keskittymiskyky saattaa liittyä myös tähän. Olen niin väsynyt, että en jaksaisi aina. Jotenkin jo vähän vanha jollain lailla. Ja nähnyt jo kaikenlaista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe