Mistä löytyisi Clone Wars DVD?

star

Olen etsinyt Clone Wars -DVD:tä eri marketeista mutten ole löytänyt. Ei ole edes tarjouskoreissa, tosin George Lucas on varmasti pitänyt huolen siitä, ettei hänen leffansa joudu sinne.

Saako sitä enää? Pitääkö tilata netistä?

19

2129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tätä en ole Suomesta löytänyt, paitsi Huuto.net:ssä oli Vol 1:n aluekoodiltaan taisi olla R1.

      Nettikaupoissa noita ainakin myydään.

      Orson

      • zoos

        ..on kaikkein helpointa tilata se Star Warsin virallisilta kotisivuilta (http://www.starwars.com). Tai sitten voi harrastaa tuota ikuisuuden kestävää kaupan hyllyltä ja alekoreista etsiskelyä.


    • !!!

      Itsekin tuota etsiskelin jokunen aika sitten. Löysin kyseisen DVD:n lopulta pääasiassa peleihin keskittyvästä PlayerOne-liikkeestä. Missään muualla en tuota ole kuitenkaan nähnyt...

    • Darth

      Mikä on Clone wars? Tarkoitatko kloonien hyökkäystä (attack of the clones)? Ainakin täällä Jyväskylässä Kloonien hyökkäystä myydään Anttilassa muistaakseni hintaan 16,50e

      • Clone Wars on 25 osainen animaatio sarja, joka nimensä mukaan keskittyy kloonisotiin.

        Tässä myös esiteltiin ensimmäisen kerran General Grievouksen ja mukana on myös muita Republic-sarjiksen hahmoja.

        Orson


      • zoos

      • star

        Tyhmä minä hetken jo luulin että "Kloonien hyökkäys" on englanniksi "Clone Wars" mutta joo... äkkiähän se selvisi nettikauppoja selatessa. Tuo piirrossarja ei nyt kiinnosta... sellaisen voi ostaa vaikka Amazon.co.uk:sta.

        Kloonien hyökkäystä, siis Episode-kakkosta, on ollut myös vaikea löytää. Ehkä se on yksinkertaisesti loppunut lukuunottamatta muutamia marketteja jossain päin Suomea. Cdon.comin mukaan se on "väliaikaisesti loppu" ja Playeronin hinta on aika kova. Tilasin UK-version Amazonista - tekstitys puuttuu mutta ei se niin haittaa.


      • Arabian Lawrence
        star kirjoitti:

        Tyhmä minä hetken jo luulin että "Kloonien hyökkäys" on englanniksi "Clone Wars" mutta joo... äkkiähän se selvisi nettikauppoja selatessa. Tuo piirrossarja ei nyt kiinnosta... sellaisen voi ostaa vaikka Amazon.co.uk:sta.

        Kloonien hyökkäystä, siis Episode-kakkosta, on ollut myös vaikea löytää. Ehkä se on yksinkertaisesti loppunut lukuunottamatta muutamia marketteja jossain päin Suomea. Cdon.comin mukaan se on "väliaikaisesti loppu" ja Playeronin hinta on aika kova. Tilasin UK-version Amazonista - tekstitys puuttuu mutta ei se niin haittaa.

        ainakin Turun Anttilasta keskustasta löytyy... Ja muistaakseni alehintaan 9,95€ (myös Pimeä uhka).


      • shooterrick
        Arabian Lawrence kirjoitti:

        ainakin Turun Anttilasta keskustasta löytyy... Ja muistaakseni alehintaan 9,95€ (myös Pimeä uhka).

        Clone Wars on elokuva niin ku nyt varmaan jopa te juntit tiedätte sen.


      • shooterrick
        shooterrick kirjoitti:

        Clone Wars on elokuva niin ku nyt varmaan jopa te juntit tiedätte sen.

        Mun mielestä Clone Warsin paras hahmo on Kloonikapteeni Rex joka tavallisesti käyttää kahta pistoolia ja osittain sinistä haarniskaa.


    • hansolo2

      Mitä Clone Warsia tarkoitat? Elokuvaa vai tv-sarjaa vai sitä vanhempaa tv-sarjaa?
      Leffoja pitäis ainakin Sokoselta, ainakin Turun Sokos Wiklundilla niitä oli kasapäiten varsinaisten leffojen kanssa.
      Tv-sarjasta pitäisitulla boksi syyskuussa, sillä kaikkia jaksoja ei ainakaan Suomessa ole vielä näytetty televisiosta.
      Vanhemmasta sarjasta en tiedä, on siitä varmaan ilmestynyt jonkinlainen boksi, mutta en ole bongannut mistään.

      • YoB

        "Mitä Clone Warsia tarkoitat? Elokuvaa vai tv-sarjaa vai sitä vanhempaa tv-sarjaa?"

        Itse asiassa elokuva ei ole Clone Wars vaan Attack of the Clones. Sarjoja on kyllä kaksi: lyhytanimaatio- ja tietokoneanimaatiosarja.


      • YoB
        YoB kirjoitti:

        "Mitä Clone Warsia tarkoitat? Elokuvaa vai tv-sarjaa vai sitä vanhempaa tv-sarjaa?"

        Itse asiassa elokuva ei ole Clone Wars vaan Attack of the Clones. Sarjoja on kyllä kaksi: lyhytanimaatio- ja tietokoneanimaatiosarja.

        Korjataan vielä itseä sen verran, että jälkimmäisen sarjan pilottijaksoa myydään myös Clone Wars -nimellä, jos ed. henkilö tarkoitti elokuvalla tätä.


      • hansolo2
        YoB kirjoitti:

        Korjataan vielä itseä sen verran, että jälkimmäisen sarjan pilottijaksoa myydään myös Clone Wars -nimellä, jos ed. henkilö tarkoitti elokuvalla tätä.

        Clone Wars on elokuvapilootti sarjalle, joten kyllähän sen voi leffaks luokitella. Ja Kloonien hyökkäyksessä Kloonisodat alkoi vasta lopussa, joten sitä ei voi hyväksyä Clone Warsiksi.


      • ramppaaja

        Ostin Hesan Hakaniemen Sokokselta tänään
        Star the Clone Wars, 1.kausi, 1.osa 106min, 19.90e.
        Sisältää jaksot 1-5 (Ansa, Pahuuden armeija nousee, Pahuuden varjo, Pahuutta vastaaan, Alokkaat..) tv-animaatiosarjasta.
        Lienee siis sitä viime talvena lauantaisin tullutta jatkosarjaa.
        Ensimmäisen kauden kakkossetti (jaksot 6-10??) ilmestynee syksymmällä.


      • Veteranfan
        ramppaaja kirjoitti:

        Ostin Hesan Hakaniemen Sokokselta tänään
        Star the Clone Wars, 1.kausi, 1.osa 106min, 19.90e.
        Sisältää jaksot 1-5 (Ansa, Pahuuden armeija nousee, Pahuuden varjo, Pahuutta vastaaan, Alokkaat..) tv-animaatiosarjasta.
        Lienee siis sitä viime talvena lauantaisin tullutta jatkosarjaa.
        Ensimmäisen kauden kakkossetti (jaksot 6-10??) ilmestynee syksymmällä.

        Jouluksi Clone Wars animaatiosta julkaistaan kaikki ensimmäisen kauden jaksot sisältävä boksi,joten ei ehkä kannata välttämättä hankkia irrallisia julkaisuja.


    • Veteranfan

      Clone Wars animaation ensimmäinen kausi julkaistaan neljän levyn DVD:nä ja Blu-raynä jenkeissä 2.marraskuuta ja siten ehkä piakkoin myös muualla maailmassa.Sarjan 22.jakson julkaisuun sisältyy pidennettyjä jaksoja yhteensä 7.kappaletta.

      • quor

        Blue-Ray boksi julkaistiin 9.12 suomessa, sen voi ostaa esim. Stockmannilta (ainakin jos asut Helsingissä) Blue-Ray versiossa on enemmän lisämateriaalia kun dvd versiossa.


    • unohtavainen

      mistä osoitteesta voi katsoa kaikki jaksot? ennen mä osasin etsiä sitä sivua mutta on nyt päässyt unohtumaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe