Hävettää olla lieksalainen

Anonyymi-ap

Hävettää niin, miten tämän häpeän kanssa voi edes elää, se on niin syvällä ja voimakasta.

Kissanikin häpeää minua 🥺

137

917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä välitä, muutkin lieksalaiset häpeää sinua... Jatkiskin häpeää sinua ja Syyttimui...

      • Anonyymi

        No mutta eihän kenenkään tarvitse hävetä sitä, että asuu Lieksassa. Jos elät ihmisiksi ja toimit parhaan ymmärryksesi mukaan, niin mittä silloin tarvitsee hävetä? Jotkut ovat jopa ylpeitä siitä, että ovat Lieksasta kotoisin, mutta mutta...
        Toisaalta en kyllä käsitä mitä ylpeyden aihettakaan siinä lieksalaisuudessa on.
        Sellaisesta ylpeilystä tulee ensimmäiseksi mieleen, että kaihertaako siellä taustalla sitten kumminkin jonkinlainen itsetunto-ongelma? Kenpä tietäis sen?
        Noiden tämän palstan paskanjauhajien takia ei kannata hävetä. Niitä on kaikkialla.

        Minä arvostan huomattavasti enemmän hyvää itsetuntoa. Sitä kun ei voi ostaa rahalla, mutta sen voi saada lahjaksi vanhemmiltaan ja/tai sosiaaliselta ympäristöltään. Ja kokemuksesta tiedän, että jos se on rikki, niin sen voi korjata. Paikkaussarja löytyy meistä jokaisesta itsestämme, mutta liiman levitykseen joskus voi tarvita hiukan ulkopuolista apua🤭🤭🤭

        Minun mielestäni syntymä- tai asuinpaikka ei ole sen enempää häpeän, kuin ylpeydenkään aihe. Minä olen vaihtanut mm. työni vuoksi asuinpaikkaani varmaan parikymmentä kertaa. Asuinpaikkansa jokainen pystyy jossakin määrin valitsemaan, mutta syntymäpaikkaa ei.
        Jotkut ovat ylpeitä omasta osaamisestaan, koulutuksestaan tai ulkomuodostaan, mutta enpä tiedä ovatko nekään juuri ylpeilyn aiheita. Minulla ei ole kovin korkeatasoista koulutusta, mutta ulkomuodosta voisin olla hiukan ylpeä. Se on osoittautunut varsin "tuottoisaksi", mutta ei siinäkään ole oikeasti mitään ylpeilemistä.
        Luonne taas on sitäkin vittumaisempi😬😂
        Paremmin ymmärrän sen, jos joku on hiukan ylpeä vaikkapa lapsensa menetyksestä. Minä en tosin osaa ylpeillä silläkään, vaikka aihetta kyllä olisi. Mieluummin sanon, että olen suurestisuurestisuuresti kiitollinen siitä... (kenelle?)
        Nojoo...hmmm.
        Okei, ehkä minä olen hiukan ylpeä lapsestani, mutta ihan pikkupikkupikkupikkusen vaan❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta eihän kenenkään tarvitse hävetä sitä, että asuu Lieksassa. Jos elät ihmisiksi ja toimit parhaan ymmärryksesi mukaan, niin mittä silloin tarvitsee hävetä? Jotkut ovat jopa ylpeitä siitä, että ovat Lieksasta kotoisin, mutta mutta...
        Toisaalta en kyllä käsitä mitä ylpeyden aihettakaan siinä lieksalaisuudessa on.
        Sellaisesta ylpeilystä tulee ensimmäiseksi mieleen, että kaihertaako siellä taustalla sitten kumminkin jonkinlainen itsetunto-ongelma? Kenpä tietäis sen?
        Noiden tämän palstan paskanjauhajien takia ei kannata hävetä. Niitä on kaikkialla.

        Minä arvostan huomattavasti enemmän hyvää itsetuntoa. Sitä kun ei voi ostaa rahalla, mutta sen voi saada lahjaksi vanhemmiltaan ja/tai sosiaaliselta ympäristöltään. Ja kokemuksesta tiedän, että jos se on rikki, niin sen voi korjata. Paikkaussarja löytyy meistä jokaisesta itsestämme, mutta liiman levitykseen joskus voi tarvita hiukan ulkopuolista apua🤭🤭🤭

        Minun mielestäni syntymä- tai asuinpaikka ei ole sen enempää häpeän, kuin ylpeydenkään aihe. Minä olen vaihtanut mm. työni vuoksi asuinpaikkaani varmaan parikymmentä kertaa. Asuinpaikkansa jokainen pystyy jossakin määrin valitsemaan, mutta syntymäpaikkaa ei.
        Jotkut ovat ylpeitä omasta osaamisestaan, koulutuksestaan tai ulkomuodostaan, mutta enpä tiedä ovatko nekään juuri ylpeilyn aiheita. Minulla ei ole kovin korkeatasoista koulutusta, mutta ulkomuodosta voisin olla hiukan ylpeä. Se on osoittautunut varsin "tuottoisaksi", mutta ei siinäkään ole oikeasti mitään ylpeilemistä.
        Luonne taas on sitäkin vittumaisempi😬😂
        Paremmin ymmärrän sen, jos joku on hiukan ylpeä vaikkapa lapsensa menetyksestä. Minä en tosin osaa ylpeillä silläkään, vaikka aihetta kyllä olisi. Mieluummin sanon, että olen suurestisuurestisuuresti kiitollinen siitä... (kenelle?)
        Nojoo...hmmm.
        Okei, ehkä minä olen hiukan ylpeä lapsestani, mutta ihan pikkupikkupikkupikkusen vaan❤️

        Ai miten IHANASTI sanottu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta eihän kenenkään tarvitse hävetä sitä, että asuu Lieksassa. Jos elät ihmisiksi ja toimit parhaan ymmärryksesi mukaan, niin mittä silloin tarvitsee hävetä? Jotkut ovat jopa ylpeitä siitä, että ovat Lieksasta kotoisin, mutta mutta...
        Toisaalta en kyllä käsitä mitä ylpeyden aihettakaan siinä lieksalaisuudessa on.
        Sellaisesta ylpeilystä tulee ensimmäiseksi mieleen, että kaihertaako siellä taustalla sitten kumminkin jonkinlainen itsetunto-ongelma? Kenpä tietäis sen?
        Noiden tämän palstan paskanjauhajien takia ei kannata hävetä. Niitä on kaikkialla.

        Minä arvostan huomattavasti enemmän hyvää itsetuntoa. Sitä kun ei voi ostaa rahalla, mutta sen voi saada lahjaksi vanhemmiltaan ja/tai sosiaaliselta ympäristöltään. Ja kokemuksesta tiedän, että jos se on rikki, niin sen voi korjata. Paikkaussarja löytyy meistä jokaisesta itsestämme, mutta liiman levitykseen joskus voi tarvita hiukan ulkopuolista apua🤭🤭🤭

        Minun mielestäni syntymä- tai asuinpaikka ei ole sen enempää häpeän, kuin ylpeydenkään aihe. Minä olen vaihtanut mm. työni vuoksi asuinpaikkaani varmaan parikymmentä kertaa. Asuinpaikkansa jokainen pystyy jossakin määrin valitsemaan, mutta syntymäpaikkaa ei.
        Jotkut ovat ylpeitä omasta osaamisestaan, koulutuksestaan tai ulkomuodostaan, mutta enpä tiedä ovatko nekään juuri ylpeilyn aiheita. Minulla ei ole kovin korkeatasoista koulutusta, mutta ulkomuodosta voisin olla hiukan ylpeä. Se on osoittautunut varsin "tuottoisaksi", mutta ei siinäkään ole oikeasti mitään ylpeilemistä.
        Luonne taas on sitäkin vittumaisempi😬😂
        Paremmin ymmärrän sen, jos joku on hiukan ylpeä vaikkapa lapsensa menetyksestä. Minä en tosin osaa ylpeillä silläkään, vaikka aihetta kyllä olisi. Mieluummin sanon, että olen suurestisuurestisuuresti kiitollinen siitä... (kenelle?)
        Nojoo...hmmm.
        Okei, ehkä minä olen hiukan ylpeä lapsestani, mutta ihan pikkupikkupikkupikkusen vaan❤️

        Tiedätkö, noin pitkä teksti lieksalaisen kirjoittamana voi pursuta vain ja ainoastaan suuresta HÄPEÄSTÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö, noin pitkä teksti lieksalaisen kirjoittamana voi pursuta vain ja ainoastaan suuresta HÄPEÄSTÄ!

        " ...vain ja ainoastaan suuresta HÄPEÄSTÄ..."
        Nyt ei oikein auennut, vai tarkoititko jotain selittelyyn peiteltyä häpeää? Jos tarkoitit niin ehkä se onkin niin, ettei minun tekstini auennut sinulle. Ehkä et oikeasti halunnutkaan sen aukeavan.
        Noinkin pitkä kirjoitus on mahdollista käsittää ja käsitellä vaikka miten, kunhan vaan jättää käyttöön soveltumattomia osia pois.
        Hyvä keskustelija ei niin tee, koska siinä saa helposti typeryksen maineen.
        En tunne kovin montaa lieksalaista, mutta oletan, että ainakin muutamat lieksalaiset tuntevat sinut.
        Onko sinulla Lieksassa typeryksen maine?

        "...noin pitkä teksti lieksalaisen kirjoittamana..."
        Siinäpä se. Olen asunut todella monissa paikoissa, varmaan parissakymmenessä, joten paikkakokemuksia on, mutta minä en ole lieksalainen. En ole ikinä ollut ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä minusta ei sellaista ikinä tule.
        Minulle paikkaan leimautuminen on tunnekokemus, eikä lieksalaiseksi, kuopiolaiseksi, vaasalaiseksi tms. muututa pelkästään asumalla vaan henkisellä leimautumisella ja juurtumisella. Siinä prosessissa on ensituntuma äärettömän tärkeä. Useimmat eivät tajuakaan miten tärkeä se on.
        Viranomaisten papereissa voit olla vaikka mitä, mutta se ei sido sinua, kuten tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " ...vain ja ainoastaan suuresta HÄPEÄSTÄ..."
        Nyt ei oikein auennut, vai tarkoititko jotain selittelyyn peiteltyä häpeää? Jos tarkoitit niin ehkä se onkin niin, ettei minun tekstini auennut sinulle. Ehkä et oikeasti halunnutkaan sen aukeavan.
        Noinkin pitkä kirjoitus on mahdollista käsittää ja käsitellä vaikka miten, kunhan vaan jättää käyttöön soveltumattomia osia pois.
        Hyvä keskustelija ei niin tee, koska siinä saa helposti typeryksen maineen.
        En tunne kovin montaa lieksalaista, mutta oletan, että ainakin muutamat lieksalaiset tuntevat sinut.
        Onko sinulla Lieksassa typeryksen maine?

        "...noin pitkä teksti lieksalaisen kirjoittamana..."
        Siinäpä se. Olen asunut todella monissa paikoissa, varmaan parissakymmenessä, joten paikkakokemuksia on, mutta minä en ole lieksalainen. En ole ikinä ollut ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä minusta ei sellaista ikinä tule.
        Minulle paikkaan leimautuminen on tunnekokemus, eikä lieksalaiseksi, kuopiolaiseksi, vaasalaiseksi tms. muututa pelkästään asumalla vaan henkisellä leimautumisella ja juurtumisella. Siinä prosessissa on ensituntuma äärettömän tärkeä. Useimmat eivät tajuakaan miten tärkeä se on.
        Viranomaisten papereissa voit olla vaikka mitä, mutta se ei sido sinua, kuten tunne.

        Kyllä häpeäsi täytyy olla todella syvää häpeää kun se tuottaa taas noin pitkää tekstiä.
        Minuakin hävettää jos luulet että häpeävät lieksalaiset jaksavat lukea noin pitkää tarinaa. Sinuakin sietäisi hävettää, minua ja muita lieksalaisia hävettää syvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä häpeäsi täytyy olla todella syvää häpeää kun se tuottaa taas noin pitkää tekstiä.
        Minuakin hävettää jos luulet että häpeävät lieksalaiset jaksavat lukea noin pitkää tarinaa. Sinuakin sietäisi hävettää, minua ja muita lieksalaisia hävettää syvästi.

        Aivan niin. Lakkautettiinko Lieksasta mielenterveyspalvelut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan niin. Lakkautettiinko Lieksasta mielenterveyspalvelut?

        Kyllä ja sekin hävettää ihan valtavasti. Mutta onneksi niitä ei tarvitakaan koska kyky tuntea häpeää tarkoittaa sitä ettei ole psykopaatti. Kyllä muuten nyt hävettää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja sekin hävettää ihan valtavasti. Mutta onneksi niitä ei tarvitakaan koska kyky tuntea häpeää tarkoittaa sitä ettei ole psykopaatti. Kyllä muuten nyt hävettää!

        Onkos Lieksassa rautakauppaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos Lieksassa rautakauppaa?

        En tiedä ja sekin hävettää. Hävettää ihan valtavasti. Miten voikaan ihminen hävetä näin paljon...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai miten IHANASTI sanottu!

        Eipä varmaan oo lieksalaisen kirjottama.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­­N­­­y­­­m­­­f­o­­­m­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kokeile astraali joogaa, se vois jeesata!

      • Anonyymi

        Joogit on Intiassa noitia ja olet tekemisissä demonien kanssa joogatessasi,kun ero asennot kutsuvat demoneita tulemaan sisääsi ja ne tulevat,kun harrastat joigaamista tarpeeksi paljon.ensin joogaamisesta saa hyvänolon tunteen,mutta harrastaessasi sitä tulevat ahdistus ja muu huono.


    • Anonyymi

      Varmasti häpeääkin ja kovasti, mutta edes pientä helpotusta kissalle tuo se että ne ovat synnynnäisiä yöliikkujia, joten sen ei tarvitse päivänvalossa näyttäytyä ja hävetä, vaan voi yön pimeydessä hiippailla kotiin.

      • Anonyymi

        Mutta miten muut lieksalaiset, joiden sentään pitää päivän valossa hakea pirkkaa ja sipuliteemakkaraa marketista ja pyöräillä serkkulikalle saunaan, kestävät ja kantavat tämän häpeän? Kysyn vaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miten muut lieksalaiset, joiden sentään pitää päivän valossa hakea pirkkaa ja sipuliteemakkaraa marketista ja pyöräillä serkkulikalle saunaan, kestävät ja kantavat tämän häpeän? Kysyn vaan!

        Eivät kaikki kestä, se häpeä on niin voimakasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät kaikki kestä, se häpeä on niin voimakasta!

        Juuri sitä pelkään! Miten olemmekin ajautuneet näin suureen häpeään?! Mikä nyt avuksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sitä pelkään! Miten olemmekin ajautuneet näin suureen häpeään?! Mikä nyt avuksi?

        No sen tiedän, että ainakaan ei 4H nuoret!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sen tiedän, että ainakaan ei 4H nuoret!

        En ihmettele jos aloittajaa hävettää, mutta kun se on vajakki jakomieltautinen pösilö, niin sen ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miten muut lieksalaiset, joiden sentään pitää päivän valossa hakea pirkkaa ja sipuliteemakkaraa marketista ja pyöräillä serkkulikalle saunaan, kestävät ja kantavat tämän häpeän? Kysyn vaan!

        ruostepolkupyörällä 9e kourassa repale työtön verkkaritakki ei sähköä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihmettele jos aloittajaa hävettää, mutta kun se on vajakki jakomieltautinen pösilö, niin sen ymmärtää.

        No ei kai se nyt jatkis sentään ole...???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kai se nyt jatkis sentään ole...???

        Mikseis olisi? tuollainen härkäparissa viskoutuva bemaristi. Minua ainakin hävettääääääää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikseis olisi? tuollainen härkäparissa viskoutuva bemaristi. Minua ainakin hävettääääääää...

        Kysy joltain homolta, jos sulla on bemari ja haluat härkäparin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sitä pelkään! Miten olemmekin ajautuneet näin suureen häpeään?! Mikä nyt avuksi?

        Nyt tuleekin kiire poismuuttamaan🏃‍♂️🏃‍♂️🚴‍♂️✈️ Voi hitsi, voi hitsin hitsi. Vaikka olin vasta ehtimässä muuttolaatikoita niin nyt ei enää hävetäkään niin paljo. Pitäs vaan keksiä jotta mihin muuttasi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voi tätä häpeän määrää, vedän paperipussin päähän 🥺

      • Anonyymi

        Valitettavasti se ei vie häpeää pois. Itse olen kokenut, että serkkulikan suu, tapapuoli ja sauna auttaa tosi hyvin tähän häpeään ja tuo iloa elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti se ei vie häpeää pois. Itse olen kokenut, että serkkulikan suu, tapapuoli ja sauna auttaa tosi hyvin tähän häpeään ja tuo iloa elämään.

        tarkoitin takapuoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti se ei vie häpeää pois. Itse olen kokenut, että serkkulikan suu, tapapuoli ja sauna auttaa tosi hyvin tähän häpeään ja tuo iloa elämään.

        Minä vedin käteen. Sen paperipussin.


      • Anonyymi

        Pakkaa romppeesi ja mene niin kauas, ettet osaa enää takaisin tulla.
        Naurettavaa lätinää, pikemminkin Lieksa häpeää sinua.
        Ei sota yhtä sekopäätä kaipaa.
        Kukaan eikä mikään estä sinua lähtemästä. Taitaa vain olla niin, että sinusta ei ole mihinkään muuhun kuin Lieksan sossun lunkulle, Muskottiin ja Reunatielle.
        Tiedoksi vain, että Suomi on täynnä näitä Lieksoja, niitä kyllä tulee vastaasi tuon tuosta.


    • Anonyymi

      Häpeä on se että miksi ei ole mitään järkeä maksaa sähköni viinaa on ollut aika paljon viinaa ja viinaa on ollut viinaa ei ole vielä saanut viinaa miksi ei ole hoidettu asianmukaisesti viinaa lisää lantaa työttömän päälle vielä litraa vettä sataa viinaa on oikeus saada viinaa kuin aasilla elin asiaa ei oo mitään viinaa riittää kun se ei ollut mitään

      • Anonyymi

        Olen täytellisesti samaa mieltä!


    • Anonyymi

      Kukas näin innokasta palstan aktivoijaa muka inhoaa ?

      • Anonyymi

        Olen pannut innokasta aktivoijaa paljaalla suuhun.


    • Anonyymi

      Häpeä on nyt sitten kun olet maksanut sen mutta jonka jälkeen ei tarvinnut istua viikkoon ja oudosta viinaa on oikeus saada pää on kipeä viinaa päivänä viikossa paljaalla jonka selitystä siitä edestä aina paljaalla ahnukseen tulee liittää mukaan lukien viinaa on myös mahdollista saada vielä litraa

      • Anonyymi

        Asia selvä 🤔


    • Anonyymi

      Kun juo pään täyteen k-menua se auttaa hetkeksi häpeään joskin krapulassa sitten hävettää entistä enemmän. Sen voi välttää pysymällä 24/7/365 k-menu pöhnässä!

      • Anonyymi

        Käykö pirkka tai x-tra jos ei haluu k-menua 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö pirkka tai x-tra jos ei haluu k-menua 🤔

        Kyllä käy, voit toteuttaa aikeen myös la-solilla tai si-nolilla, onnea ja menestystä 👍


    • Anonyymi

      No nyt tuli kiire aloittamaan vuoden ryyppyputki 🏃‍♀️‍➡️👉🏿🍷🍸🍺🍻🥂🥃

      • Anonyymi

        Se on kova urakka, pyydä sossulta tukea hankkeenseen!


    • Anonyymi

      Istun pulipenkillä paperipussi päässä, juon pirkkaa ja HÄPEÄN 💀

      • Anonyymi

        Juo enemmän niin häpeä helpottaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juo enemmän niin häpeä helpottaa...

        No nyt tuli kiire juomaan lisää 🏃‍♀️‍➡️🥃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt tuli kiire juomaan lisää 🏃‍♀️‍➡️🥃

        Toivottavasti vajakki aloittajaa hävettää vielä ensivuonnakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti vajakki aloittajaa hävettää vielä ensivuonnakin.

        Häpeä on niin syvällä sielussa 😣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpeä on niin syvällä sielussa 😣

        Uulan riisto on ollut niin paljon kuin mahdollista saada vielä se onnistuu kyllä se siitä edestä ei voi mitään muuta viinaa on oikeus saada vielä viinaa on myös mahdollista saada vielä auki väkisin irti siitä edestä ei oo mitään muuta kuin viinaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uulan riisto on ollut niin paljon kuin mahdollista saada vielä se onnistuu kyllä se siitä edestä ei voi mitään muuta viinaa on oikeus saada vielä viinaa on myös mahdollista saada vielä auki väkisin irti siitä edestä ei oo mitään muuta kuin viinaa

        Ok 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti vajakki aloittajaa hävettää vielä ensivuonnakin.

        Häpeävän Lieksan häpeävänä asukkaana ja hävettävän huonona psykiatrina häpeillen väitän että tuo suuresti hävettävä katkeruutesi häpeäviä ihmisiä kohtaan johtuu sinun sisälläsi asuvasta suuresta HÄPEÄSTÄ.
        Hävettää kun kaikki eivät häpeäänsä tunnista, mutta onneksi häpeävät kanssaihmiset kyllä häpeillen auttavat sinua häpeämään.
        Oikein hävettävää lopputalvea sulle!


    • Anonyymi

      Voiko Häpeä tarttua 🤔

      • Anonyymi

        Kyllä voi, se tarttuu hanakasti!


    • Anonyymi

      Johannes Kastaja oli israelilainen profeetta, johtaja ja kastaja, joka ennusti Jeesuksen syntymän ja kastoi tämän. Nykyään hän on nettihäirikkö.

      Johannes Kastaja syntyi miltei kolmekymmentä vuotta ennen Jeesusta. Jumala ylensi Johanneksen profeetaksi tämän voitettua taistelun kotkaa vastaan vuonna 13 eKr. Vuonna 10 eKr Johannes ennusti Elisa-vandaalien ja Levykevandaalin tulemisen. Ruotsin poliisi epäilee, että Johannes Kastaja on kirjoittanut Johanneksen ilmestyskirjan ja kuvannut siinä pahamaineisen "seitsenpäisen pedon", joka liikuskelee täällä maan päällä maailmanlopun aikoihin. Tämän pedon arvellaan olevan Levykevandaali.

      Jeesus ja maastapako
      Jumala teki Johannes Kastajasta kuolemattoman vuonna 0 kiitokseksi Jeesuksen syntymästä. Pahat kielet kertovat, että Johanneksella olisi ollut seksisuhde häntä monta vuotta nuoremman Juudas Iskariotin kanssa 20-luvun lopulla.

      Johannes Kastaja osallistui Suureen Ehtoolliseen Jeesuksen ja hänen opetuslastensa ohella vuonna 30. Juudas Iskariot kertoi aterioidessaan niin hyvän vitsin, että Johannesta alkoi kovasti naurattaa. Niin kovin Kastaja nauroi, että hän laski alleen! VITUN NOLOA XDD!! Seuraavana päivänä kaikissa maailman medioissa puhuttiin vain ja ainoastaan Johannes Kastajan möhläyksestä. Opetuslapset alkoivat kutsua Johannesta pilkkanimellä Johannes Kastelija. Häpeä oli suuri. Niin suuri häpeä oli, että Johannes Kastaja pakeni Antarktikselle, jossa hän yhä tänäkin päivänä on.

      Maastapaon jälkeinen elämä
      Johannes Kastaja on kuolematon, joten hän elää yhä etelänavalla, josta käsin hänen huhutaan rahoittavan Elisa-vandaalien lainvastaista toimintaa. FBI pitää Johannesta eräänlaisena Levykevandaalin kakkosmiehenä ja oikeana kätenä. Kastaja on miltei mahdoton saavuttaa, sillä hän elää äärimmäisissä olosuhteissa.

      Kastajan uransa Johannes on hylännyt.

      • Anonyymi

        Oho, tätä ei koulussa kerrottu eikä opetettu 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, tätä ei koulussa kerrottu eikä opetettu 🤔

        Niin, Lieksassa oli vain apukouluja.


    • Anonyymi

      Jos ihminen ei tunne häpeää, ihminen on psykopaatti.

      • Anonyymi

        Hävettää että en itse keksinyt tuota myönteistä asiaa...
        Mutta nyt hävettää se ettei lieksassa ole yhtään psykopaattia, kun kaikki täällä häpeää niin kovasti...
        Kyllä meillekin muutama psykopaatti kuuluisi, mutta häpeämme takia ei sitäkään meille suoda. Kyllä hävettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hävettää että en itse keksinyt tuota myönteistä asiaa...
        Mutta nyt hävettää se ettei lieksassa ole yhtään psykopaattia, kun kaikki täällä häpeää niin kovasti...
        Kyllä meillekin muutama psykopaatti kuuluisi, mutta häpeämme takia ei sitäkään meille suoda. Kyllä hävettää.

        Onhan meillä 4H nuoret, ne ei tunne häpeää kun ne kurmoottaa työttömiä. Myöskään kelan, TE toimiston eikä sossun iskujoukot, ei ne mitään häpeää tunne. Tuskin niillä mitään tunteita edes on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan meillä 4H nuoret, ne ei tunne häpeää kun ne kurmoottaa työttömiä. Myöskään kelan, TE toimiston eikä sossun iskujoukot, ei ne mitään häpeää tunne. Tuskin niillä mitään tunteita edes on!

        Totta, ne on julmia! Ne saa mielihyvää kun ne pieksee vätkylöitä ja työttömiä.


    • Anonyymi

      Häpeä pois, sillä voit tästä lähtien ilmoittaa olevasi kotoisin Leksand-nimisestä taajamasta, mikä lausutaan "LIeksa" 😊 ja mistä johtuu kaikki nimeen yhdistetyt väärinkäsitykset.

    • Anonyymi

      Jos ihminen ei tunne häpeää lieksalaisuudesta, hän on psykopaatti.👩‍🦱

      • Anonyymi

        Entäs jos tuntee, mikä hän silloin on, empaatti? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos tuntee, mikä hän silloin on, empaatti? 🤔

        Niin, tai sitten selibaatti.


    • Anonyymi

      Psykopatia on viralliseen tautiluokitukseen sisältymätön luonnehäiriö, jota voidaan mitata luotettavasti. Sen piirteitä ovat lipevyys, mahtipontisuus, itsekeskeisyys, syyllisyydentunteen ja empatian puuttuminen, valehtelu, petollisuus, tunne-elämän pinnallisuus, impulsiivisuus ja toistuvat rikokset

      • Anonyymi

        Eikös tämä ole ihan normaali poliitikko?🤔


      • Anonyymi

        Ai demari...? 😮


    • Anonyymi

      Lieksalaisuus aiheuttaa ihmisessä terveen ja normaalin häpeän ja syyllisyyden tunteen.

      • Anonyymi

        Nimenomaan juuri näin!


    • Anonyymi

      Terve Häpeä, ei Häpeä ole tervettä jos se on kohtuutonta.

    • Anonyymi

      Kyllä mä sen jälkeen kun olin jo unohtanut salasana Tulevia tapahtumia kohteessa ei oo mitään viinaa ja oudosta pi julkaisu vapaita aikoja sitten radalle örveltämään oikeat tunteesi on tyhjä olo että miksi ei ole viinaa ei ole mitään viinaa on oikeus saada viinaa kohteessa on ollut vain pientä kipua viinaa ei ole mitään viinaa

    • Anonyymi

      Homiopaatti reunatiellä k-menua! Työtön 9 euroa. Sipuliteemakkaraa 250g palana saa kuituja ja b-vitamiinia kuntoutuu kunnolla työttömyyteen.

      • Anonyymi

        Huumeiden käyttäjän tiltys on aloitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumeiden käyttäjän tiltys on aloitus.

        Hävettää niin, että rupesin syömään taikasieniä 🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hävettää niin, että rupesin syömään taikasieniä 🤪

        Energinen ja dynaaminen ratkaisu 🖕🏿


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hävettää niin, että rupesin syömään taikasieniä 🤪

        Halvemmaksi tulee kun syöt vain hyvin rajoitetusti kerran kuukaudessa, etkä nuku kuin tunnin viikossa, niin alat pian saamaan silmiesi eteen mahtavia näkyjä. Siinä vaiheessa voit julistautua profeetaksi. Monet tulevat polvistumaan eteesi tuoden lahjoja osoittaakseen suurta kunnioitusta taivaalliselle profeetalle. Häpeää et edes muista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halvemmaksi tulee kun syöt vain hyvin rajoitetusti kerran kuukaudessa, etkä nuku kuin tunnin viikossa, niin alat pian saamaan silmiesi eteen mahtavia näkyjä. Siinä vaiheessa voit julistautua profeetaksi. Monet tulevat polvistumaan eteesi tuoden lahjoja osoittaakseen suurta kunnioitusta taivaalliselle profeetalle. Häpeää et edes muista!

        Syöt siis normaalia ruokaa hyvin rajoitetusti kerran kuukaudessa, et taikasieniä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syöt siis normaalia ruokaa hyvin rajoitetusti kerran kuukaudessa, et taikasieniä!

        Saako syödä k-menu kaljaa? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako syödä k-menu kaljaa? 🤔

        Pakastettuna, kyllä, mutta vain tölkillinen kuukaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakastettuna, kyllä, mutta vain tölkillinen kuukaudessa.

        Aloittaja näyttää olevan homoseksuaali?


    • Anonyymi

      Tänään hävettää enemmän kuin eilen, vedän paperipussin päähän 🥺

      • Anonyymi

        Kokeile muovipussia! 🙋🏽‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile muovipussia! 🙋🏽‍♂️

        No nyt tuli kiire kokeilemaan muovipussia 🏃‍♀️🚴‍♀️


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä olisi lieksalaisille sopiva puku! Joku voisi lisätä tähän vielä jotain ilkeämielistä, 😁
        mutta kohteliaana miehenä en sitä tee!
        https://m.media-amazon.com/images/I/417fPKio lL._AC_SY580_.jpg

        No mutta tuohan on ihan normaali suoja hyttysiä ja hirvikärpäsia vastaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta tuohan on ihan normaali suoja hyttysiä ja hirvikärpäsia vastaan!

        Aloittaja on huumeidenkäyttäjä homoseksuaali.


    • Anonyymi

      Hävettää, menin humalassa äänestämään, sammuin pari kertaa, ulostin äänestyskoppiin ja lopulta hajotin sen.

      Onneksi oon vielä humalasssa mutta huomenna nna siten häpettää 🥺

    • Anonyymi

      Häpeä on ollut jo pitkään aikaan kun on ollut viinaa kun ollut vain pientä kipua fillarilla yhtä kyytiä vailla mitään järkeä lähteä mukaan taltioitu suomalaisilla sikatiloilla tämän syksyn aikana ja dynaamista on ollut viinaa ei ole mitään viinaa.

      • Anonyymi

        Asia selvä! 🙋🏽‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia selvä! 🙋🏽‍♂️

        Epäilen, että on kaikkea muuta kuin selvä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen, että on kaikkea muuta kuin selvä....

        Selvä homma on viinaa ja sen jälkeen viinaa ei ole mitään viinaa ja muita vaihtoehtoja nyt puhutaan siitä että syödään viinaa näitä asioita joita en tiedä miten se meni konttikaupalla viinaa homma toimii hyvin kun on ollut viinaa löytyy myös viinaa.


      • Anonyymi

        Häpeällistä 🥺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen, että on kaikkea muuta kuin selvä....

        Aloittaja on milenvikainen homoseksualisti.


    • Anonyymi

      Tunnen mietoa häpeää, harkitsen paperipussia 🤔🥺

    • Anonyymi

      Tässä tulee häpeällinen päivä 🥺

      • Anonyymi

        Ota x-traa jos se auttaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota x-traa jos se auttaisi.

        Otin, 8 tölkkiä, ei auta 🥺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin, 8 tölkkiä, ei auta 🥺

        Ota la-solia niin alkaa 🌞 paistamaan ja olet🏆🏅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota la-solia niin alkaa 🌞 paistamaan ja olet🏆🏅

        Minua hävettäisi suunnattomasti, jos olisin samanlainen vajakkihomo, kuin ketjun aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua hävettäisi suunnattomasti, jos olisin samanlainen vajakkihomo, kuin ketjun aloittaja.

        Se on nääs sellasta että asukkaat ja tavat paikkakunnan mukkaan. Ei sitä sillo mittää häppeemistä oo vajakissa eikä homossa tai niihe yhistelmässä nii pitkää kun ei muilla kylillä kuleksi.


    • Anonyymi

      Häpeä on ollut viinaa löytyy osoitteesta Henkilökohtaiset työkalut viinaa

    • Anonyymi

      Kissat ovat kyllä mukavia, ei mies kaipaa naisia kun on kissa.

      • Anonyymi

        Se on kyllä totta!


      • Anonyymi

        Mutta kissa kaipaa naista😄


    • Anonyymi

      Pinppikin häpeää 😭

    • Anonyymi

      Viikko jyrähti käyntiin väkevässä häpeän tunteessa 🥺

      • Anonyymi

        Koita paperipussi terapiaa.


      • Anonyymi

        Oletpa sinä ilkeä 😭


    • Anonyymi

      Venäjän rajan läheisyys aiheuttaa kummia värinöitä lieve-ilmiöineen

    • Anonyymi

      Hävettää niin 🥺

      • Anonyymi

        Ei ihme kun olet homppeli.


      • Anonyymi

        Lopettakaa homoilu ja alkakaa seurustella naisten kanssa, niin häpeä kenties helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopettakaa homoilu ja alkakaa seurustella naisten kanssa, niin häpeä kenties helpottaa.

        Panin naista ja nyt hävettää valtavasti. En ole koskaan tuntenut näin suurta häpeää...


    • Anonyymi

      Minuakin hävettää suunnattomasti lieksalaisuuteni. Unski vielä kiusaa.

    • Anonyymi

      Tästä tulee häpeällinen päivä 🥺

    • Anonyymi

      Aina, kun avaan tämän Lieska palstan, tunnen syvää, jopa brutaalia häpeää! 🥺

      • Anonyymi

        Vaihada suuntautumisesi heteroksi, niin se helpottaa.


    • Anonyymi

      Minä niin häpeän liekalaisia juuriani,,,

      • Anonyymi

        Hoitomuotona voisit mennä hirteen, sekin helpottaisi kohdallasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoitomuotona voisit mennä hirteen, sekin helpottaisi kohdallasi.

        Moro Jartsa,,,


    • Anonyymi

      JOS OLET NAINEN ELÄ ILOISTA PULIPENKKI ELÄMÄÄ KULTTUURIN KUKKASET TARJOO ANTAA PARASTAA JA VÄLILLÄ LIEKSAN PAVAROTIT KIEKASEE AARIAN SINULLE JA LAUSUU RUNON JA LÄHTEE : KANI MENI KANI TARHAAN PANI SIELLÄ ANI VARHAIN, KANI SANO AAMU PANO AINA PARHAIN.

    • Anonyymi

      On täysin normaalia, että joidenkin ihmisten voi tuntua häpeää tai epämukavuutta anustapin käytöstä. Tämä voi johtua monista eri syistä, ja jokaisen kokemus on yksilöllinen. Joitakin syitä häpeän tunteelle voivat olla:

      Kulttuuriset normit: Monissa kulttuureissa ja yhteiskunnissa seksuaalisuuteen liittyvät asiat voivat olla tabuja tai niistä saattaa olla vaikea puhua avoimesti. Tämä voi aiheuttaa häpeää niille, jotka kokevat, että anustapin käyttö liittyy seksuaalisuuteen.

      Henkilökohtainen historia: Jotkut saattavat kantaa mukanaan negatiivisia kokemuksia tai traumaattisia tapahtumia, jotka liittyvät seksuaalisuuteen tai oman kehon hyväksymiseen. Tällaiset kokemukset voivat lisätä häpeän tunnetta.

      Sosiaalinen vertailu: Vertailu muihin ihmisiin tai pelko siitä, mitä muut ajattelevat, voi myös lisätä häpeää. Jos joku kokee, että anustapin käyttö on epätavallista tai että se ei vastaa yleisesti hyväksyttyjä normeja, tämä voi lisätä häpeän tunnetta.

      On tärkeää ymmärtää, että omat tunteet ovat aina päteviä ja että niitä tulisi kohdella kunnioituksella ja ymmärryksellä. Jos tunnet häpeää anustapin käytöstä, voi olla hyödyllistä tutkia näitä tunteita tarkemmin ja pohtia niiden taustalla olevia syitä. Joillekin voi auttaa myös puhuminen ammattilaisen kanssa, kuten terapeutin

    • Anonyymi

      Hävettää kovasti, taidan turvautua paperipussiin 🥺

      • Anonyymi

        Häpeän tunteminen on luonnollista ja inhimillistä, ja jokainen käsittelee sitä omalla tavallaan. Paperipussin vetäminen päähän voi toimia joillekin ihmisille tavalla, joka auttaa heitä rauhoittumaan ja käsittelemään häpeäänsä. Tämä voi toimia esimerkiksi rauhoittamalla hengitystä ja auttamalla keskittymään tunteiden hallintaan.

        On kuitenkin tärkeää ymmärtää, että paperipussi päähän vetämällä ei varsinaisesti "hoideta" häpeää, vaan se voi olla yksi tapa hallita oireita tai lieventää ahdistusta tilanteessa, jossa tuntee voimakasta häpeää. Pitkäaikaiseen häpeän käsittelyyn ja terveeseen tunne-elämän hallintaan voi olla hyödyllisempää hakea apua ammattilaiselta, kuten psykologilta tai terapeutilta, jotka voivat tarjota tukea ja työkaluja häpeän käsittelyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpeän tunteminen on luonnollista ja inhimillistä, ja jokainen käsittelee sitä omalla tavallaan. Paperipussin vetäminen päähän voi toimia joillekin ihmisille tavalla, joka auttaa heitä rauhoittumaan ja käsittelemään häpeäänsä. Tämä voi toimia esimerkiksi rauhoittamalla hengitystä ja auttamalla keskittymään tunteiden hallintaan.

        On kuitenkin tärkeää ymmärtää, että paperipussi päähän vetämällä ei varsinaisesti "hoideta" häpeää, vaan se voi olla yksi tapa hallita oireita tai lieventää ahdistusta tilanteessa, jossa tuntee voimakasta häpeää. Pitkäaikaiseen häpeän käsittelyyn ja terveeseen tunne-elämän hallintaan voi olla hyödyllisempää hakea apua ammattilaiselta, kuten psykologilta tai terapeutilta, jotka voivat tarjota tukea ja työkaluja häpeän käsittelyyn.

        No nyt tuli kiire hakemaan apua ammattilaiselta 🏃‍♂️🚴‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt tuli kiire hakemaan apua ammattilaiselta 🏃‍♂️🚴‍♀️

        Millaisesta avusta nyt puhutaan? 🤔💉


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Miten Jeesus häpeäisi 🤔

      • Anonyymi

        Juudas ja sipuliteemakkara


    • Anonyymi

      Saat häpeän pois ja ylpeyden lieksalaisuudestasi kun alat tarkemmin seurata palstan sisältöä! Minulla, kuin monilla muillakin on syytä olettaa vahvasti Lieksan olevan kaiken maailmassa esiintyvän henkisen kehittyneisyyden sekä aivan uskomattoman nerouden loppumaton alkulähde! Tämä kaikki aukenee sinulle pelkästään kirjoituksia seuraamalla, sillä noin 90% niistä on ihmiskunnan suurimpien ajattelijoiden veroista.
      Kissasikin voi siis ilman pienintäkään häpeää häntä pystyssä kehräten elää elämäänsä koska tietää olevansa henkisen ja älyllisen kuninkaalliseen sukuun lunastettu. Siis lieksalainen!

    • Anonyymi

      Hävettää juoda pirkkaa kun rikkaat vetää kozelia ja nauraa minulle 🥺

      • Anonyymi

        Häpeä pois! Mene ja sulkeudu kellarin pimeyteen nauttimaan hyvillä mielin siitä mitä sinulla on, eli Pirkka -oluesta, sen sijaan että olisit rikkaiden naurettavan pulipenkillä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpeä pois! Mene ja sulkeudu kellarin pimeyteen nauttimaan hyvillä mielin siitä mitä sinulla on, eli Pirkka -oluesta, sen sijaan että olisit rikkaiden naurettavan pulipenkillä!

        Mutta kun ei ole edes kellaria, itkettää 🥺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun ei ole edes kellaria, itkettää 🥺

        Kuusenalus käy yhtä hyvin kunhan etsit vähän syrjäisemmän paikan ettei jokainen ohikulkija käy juuri siinä kohtaa kuseksimaan kun luulevat olevan muilta näkymättömissä. 😁


    • Anonyymi

      Kova häpeä päällä itkettääkin 😭

    • Anonyymi

      "Kissanikin häpeää minua 🥺"

      Voi kissaparkaa, kuinka kärsii, MUUTA!

    • Anonyymi

      Hävettää tämä häpeäminen, anoppinikin häpeää minua 😢

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe