Molemmat päädyttiin tänne

Anonyymi-ap

Toisiamme etsien, vaikka suora kontakti olisi mahdollista. Miten mies meidän on niin hankala kohdata asioita muuten kuin täällä?

108

2279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kielsit kaiken!

      • Anonyymi

        Kerropas nyt tarkemmin mitä kielsin? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropas nyt tarkemmin mitä kielsin? 🤔

        Kielsit tunteet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kielsit tunteet?

        Niin, mutta menikö se tosiaan noin? Sanoi ettei tunne mitään vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta menikö se tosiaan noin? Sanoi ettei tunne mitään vai?

        Sanoi ettei ole kiinnostunut. Vaikka käytös kertoi jotain muuta. Ja kaikki kosketukset yms oli PAKKO olla vahinkoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoi ettei ole kiinnostunut. Vaikka käytös kertoi jotain muuta. Ja kaikki kosketukset yms oli PAKKO olla vahinkoja

        Siis sanoi näillä sanoilla: " en ole kiinnostunut"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sanoi näillä sanoilla: " en ole kiinnostunut"?

        Lisäksi jotain siinä mielessä. Ja vertasi talon edellisiin asukkaisiin. Jos nyt oikein muistan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kielsit tunteet?

        Keneen ne liittyy ystäväin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoi ettei ole kiinnostunut. Vaikka käytös kertoi jotain muuta. Ja kaikki kosketukset yms oli PAKKO olla vahinkoja

        Niin oliks tää mies nyt se peeniksen hipomiseen liittyvä satu, hyvä et ees täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oliks tää mies nyt se peeniksen hipomiseen liittyvä satu, hyvä et ees täällä

        Moni miettii, että oisin kyl varmaan tuntenu🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni miettii, että oisin kyl varmaan tuntenu🤔

        Mutta onneks on yksi, joka ei tuhlaa sit minkäänlaisiin nyansseihin aikaa turhaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoi ettei ole kiinnostunut. Vaikka käytös kertoi jotain muuta. Ja kaikki kosketukset yms oli PAKKO olla vahinkoja

        Nää asiat ei kuulu tänne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää asiat ei kuulu tänne!

        miksei kuuluis 😮


    • Anonyymi

      Tiedät hyvin tilanteen, ja sen, mihin viimeksi jäätiin. Ei oikein kuvaa tilannetta, jos yrität heittää palloa minulle. Korjaa se, mitä annoit ymmärtää.

      • Anonyymi

        Jos se oli "hyvä niin".- vastaus, tein sen etten nolaa itseäni.


    • Anonyymi

      Oli sun syy, tietenkin. Itse jopa ylitin itseni, kuten tiedät.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sinäkö oot mies sellainen turoristi, jonka kanssa ei neuvotella? Gotcha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö oot mies sellainen turoristi, jonka kanssa ei neuvotella? Gotcha

        They still get upset this truth, even more bizarre, but you know too much consuming stuff


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        They still get upset this truth, even more bizarre, but you know too much consuming stuff

        Snuus eller ryys who knows


    • Anonyymi

      Jos ei viestintäyhteys suoraan pelaa niin ei kiinnosta ainakaan tarpeeksi. Jos toiseen on ihastunut ja mahdollista viestitellä niin totta kai ne viestit sinkoilee puolin ja toisin.

      Itsekkin kuvittelin että mies on yhtälailla kiinnostunut kun niin antoi vaikuttaa ja laitoin viestiä johon antoi yhden sanan vastauksen ja se viestittely olikin siinä. Ja katson usein vierestä miten viestittelee muille jatkuvasti ja mietin miten tyhmä olinkaan.

      • Anonyymi

        Ei se niin mene. Tilanteet on erilaisia ja joskus vaan ei kumpikaan uskalla, ennen kuin tulee jokin erilainen tilaisuus lähentyä.


      • Anonyymi

        Aloitin aina viestittelyn, nainen ei kertaakaan. Voi miten tyhmä olin. T. Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se niin mene. Tilanteet on erilaisia ja joskus vaan ei kumpikaan uskalla, ennen kuin tulee jokin erilainen tilaisuus lähentyä.

        Kyllä vain, usein se toinen on aktiivinen ja toinen ei, silloin ei mitään mahdollisuuksia lähentyä.Ugh.


      • Anonyymi

        Se on juuri näin,viestittely käy viuhaan tahtiin jos kiinnostusta on,tekee mitä vain.


    • Anonyymi

      Höpöhöpö. Lopeta toi luulotautinen kuvittelu ja jatka matkaa. Jos se mies olisi ollut kiinnostunut susta, niin hän olisi tehnyt mitä vaan et saa sut. (Tietysti jos haluat elää harhoissasi ja uskotella itsellesi olematonta, niin go on girl. )

      • Anonyymi

        Luuletko sinä miespuolinen aloittaja, ettei maneerejasi tunnista yläkoululainenkin? Niin just siellä peruskoulussa mistä pääsee korkeampaan viisauteen, vaikkei aina ns rahvaanomaisista ja teineistä lähettiläistä uskoisikaan


    • Anonyymi

      Mistä ajattelit nainen että minä mies haikailen täällä sinua? Mikä minut paljasti?

      • Anonyymi

        Tää on keskustelu jollekin muulle joltain muulta, mutta esim tästä tulee vaan nyt vibat Susta (kuin hänestä) samoin kuin kesällä yhdestä otsikosta seiskan sivujen alla. En pysty käsittään miten helvatassa löysin Sut tällasesta paikasta mistä en tiennyt mitään, etkä tainnut minua ees tarkottaa siinä kohtaa, tai siis et, enkä jäänyt tänne ikävöimään sua, lähinnä ihmettelemään kuinka pimeetä touhua täällä on. Irl tietty kaipasin. Ihanku olisit menny jostain tarujen ovesta johki mikämikämaahan, katosit tänne. Kerron joskus ehkä, todellisuus on ollut taruja ihmeellisempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on keskustelu jollekin muulle joltain muulta, mutta esim tästä tulee vaan nyt vibat Susta (kuin hänestä) samoin kuin kesällä yhdestä otsikosta seiskan sivujen alla. En pysty käsittään miten helvatassa löysin Sut tällasesta paikasta mistä en tiennyt mitään, etkä tainnut minua ees tarkottaa siinä kohtaa, tai siis et, enkä jäänyt tänne ikävöimään sua, lähinnä ihmettelemään kuinka pimeetä touhua täällä on. Irl tietty kaipasin. Ihanku olisit menny jostain tarujen ovesta johki mikämikämaahan, katosit tänne. Kerron joskus ehkä, todellisuus on ollut taruja ihmeellisempää.

        Jos mulla ei olis todellisuudentajua tai jos mulla olis pakkomielle, niin yrittäisin kryptata jokaista naisena esiintymistäsi auki sillä olisin vakuuttunut kuinka se nostaa osakkeitani ihmisten silmissä ja ne ns pakenee paikalta vain, koska tieto on liian korkeaa


      • Anonyymi

        Suomes asuu paljon aitpja naisia, ei tarvi miesten leikkiä naisena!


    • Anonyymi

      Niinköhän tuo on?

    • Anonyymi

      Niinkin se voi olla

    • Anonyymi

      Naurettava viesti. Hän tuskin tänne päätyi ja vielä juuri sinua kaivaten. Ne on sinun harhojasi.

      • Anonyymi

        Jotenkin arvasin, että 🦄 sinä ny ainakin ahdistuit tästä miehen trollauksesta kun sulla ei ole mitään muuta yhteiseen pöytään viedä kuin pakkomielteesi toisesta ihmisestä jolla olet ilmeisesti uuvuttanut ihmiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin arvasin, että 🦄 sinä ny ainakin ahdistuit tästä miehen trollauksesta kun sulla ei ole mitään muuta yhteiseen pöytään viedä kuin pakkomielteesi toisesta ihmisestä jolla olet ilmeisesti uuvuttanut ihmiset

        Jopa se lyhtypylväs on keskittynyt niihin kampanjoihin mitkä toimialaan kuuluu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa se lyhtypylväs on keskittynyt niihin kampanjoihin mitkä toimialaan kuuluu

        Pure evil aswell but look nice in tiara


    • Anonyymi

      Nainen ei ole ikinä miehen kaveri. Jos ei voi muuta niin sitten kannattaa yrittää vaikka lähestyä.

      • Anonyymi

        Well is’nt that suspicous as hell


    • Anonyymi

      Toivottavasti kohtaatte vielä tosi elämässäkin.

    • Anonyymi

      Pelko ja jännitys kohdata toinen ja kertoa tunteistaan... Se ei ole helppoa niinkuin olet huomannutkin...

      • Anonyymi

        Ei ole helppoa... välillä ajatuksissa tuntuu jopa liian vaikealta...


      • Anonyymi

        Kerro hänelle että jännittää. Tai ole yhteydessä muuten, ei tunteista ole pakko heti kertoa. Kommunikaation puute on useimmilla täällä olon syy..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole helppoa... välillä ajatuksissa tuntuu jopa liian vaikealta...

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂mitä vaikeaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂mitä vaikeaa?

        Liian vaikea edetä, nähdä jne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian vaikea edetä, nähdä jne...

        Suuret tunteet aiheuttaa ainakin tuota. Mikä sinulla syynä tuohon?


    • Anonyymi

      Tiedä kenestä, mutta hiipumista on kyllä havaittu, alusta asti oli tuhoon tuomittu.

    • Anonyymi

      Sä olet se hankala mä haluisin kyllä jutella ja niin viestein kuin puhelimessa mut sä et halua olla yhteydessä mun kanssa mä en ymmärrä sua miksi käyttäydyt noin ja voit laittaa minulle j nainen viestiä en siitä pahastu

      • Anonyymi

        Voi hyvänenaika, ketään EI kiinnosta tää teidän satuilu🙊😏!


    • Anonyymi

      Eräänä päivänä sain ajatuksen vilkaista löytyykö täältä jotain. Löytyi, mutta täysin päinvastaista mitä etsin.

      • Anonyymi

        Kuvittelin silloin, että eräs nainen on kiinnostunut. Kävikin ilmi, että hän kirjoitti vihamielisiä viestejä tänne musta. Tuli täysin puun takaa. Vanha juttu jo, mutta noinkin voi tapahtua. Kaikki ei aina ole sitä, miltä aluksi näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittelin silloin, että eräs nainen on kiinnostunut. Kävikin ilmi, että hän kirjoitti vihamielisiä viestejä tänne musta. Tuli täysin puun takaa. Vanha juttu jo, mutta noinkin voi tapahtua. Kaikki ei aina ole sitä, miltä aluksi näyttää.

        Eikä täällä ole kuin kymmenen samanlaiselta vaikuttavaa viestiä päivittäin, jotka voisi istua omaan tulanteeseen, jos sen päässään niin tahtoo vääntää. 😂 Juu, ei ole kaivattuni täällä kirjoittamassa hyvää, eikä pahaa. Kysyitkö oikeen nimen , kun kerran tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä täällä ole kuin kymmenen samanlaiselta vaikuttavaa viestiä päivittäin, jotka voisi istua omaan tulanteeseen, jos sen päässään niin tahtoo vääntää. 😂 Juu, ei ole kaivattuni täällä kirjoittamassa hyvää, eikä pahaa. Kysyitkö oikeen nimen , kun kerran tiedät?

        Miksi olisin kysynyt nimeä, kun tiesin sen ennestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittelin silloin, että eräs nainen on kiinnostunut. Kävikin ilmi, että hän kirjoitti vihamielisiä viestejä tänne musta. Tuli täysin puun takaa. Vanha juttu jo, mutta noinkin voi tapahtua. Kaikki ei aina ole sitä, miltä aluksi näyttää.

        Kerro heti mies mitä oot itse tänne nakutellut, ei täällä muuten pärjää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittelin silloin, että eräs nainen on kiinnostunut. Kävikin ilmi, että hän kirjoitti vihamielisiä viestejä tänne musta. Tuli täysin puun takaa. Vanha juttu jo, mutta noinkin voi tapahtua. Kaikki ei aina ole sitä, miltä aluksi näyttää.

        Hän ei ole kiinnostunut tranusta!


    • Anonyymi

      Pelkään puhelimeeni laittamaasi viimeistä viestiä... Siksi

      • Anonyymi

        Haluaisitko kertoa, mikä siinä viestissä pelotti?
        🤔


      • Anonyymi

        Oliko se liian neutraali? Minun kohdallani saamani viesti oli. :(


      • Anonyymi

        Oliko painava viesti, jota vaikea tulkita väärin? Yleisesti mietin eri tilanteita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko painava viesti, jota vaikea tulkita väärin? Yleisesti mietin eri tilanteita

        Mies sivusta ...
        Ei ainakaan itse saamaani viestiä voi väärin ymmärtää, mutta käytös on päinvastaista.
        Miksi antaa ymmärtää, mutta kieltää lähestymästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies sivusta ...
        Ei ainakaan itse saamaani viestiä voi väärin ymmärtää, mutta käytös on päinvastaista.
        Miksi antaa ymmärtää, mutta kieltää lähestymästä?

        Ei ole kukaan kieltänyt lähestymästä! Paitsi sellaiset joille asia ei kuulu


    • Anonyymi

      En todellakaan haluaisi täällä koko kansan silmien alla tunteistani kertoa... Mutta haluan tavata pian... Muuta en toivo Rakkaani

      • Anonyymi

        Kerro irl hänelle. ❤️


    • Anonyymi

      Yksi soitto/viesti Sinulta riittää . Silloin se kumoaa viimeisen viestisi ja voimme puolestani vaikka joka päivä jutella ja tavata kun molemmille sopii

      • Anonyymi

        Viesti oli tarkoituksella jotta saat nron. Sinulle et häiritse privaattia vaan sitä odotan että ottaisit yhteyttä. Viestissä oli yksi väärän kuvan antava lause. Eikä se koskenut sinua.


    • Anonyymi

      Epävarmuus. Se on se asia miksi en tällä hetkellä pysty etenemään. Suorasta yhteydestä ja näkemisestä on kuitenkin mennyt jo niin paljon aikaa, että kynnys yhteydenottoon on kasvanut aika paljon. Epävarmuus siitä, olisitko tosiaan nyt valmis minut kohtaamaan. Uskon, että ymmärrät kyllä tämän epävarmuuteni. Toivon ja uskon, että asiat tosiaan etenee, siihen tarvitaan meitä molempia.

      • Anonyymi

        Olisipa tämä kirjoitettu minä mielessä. Voisin sanoa, että ymmärrän hyvin. Ja voisin luvata, että tulen kyllä pian sinua kohti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa tämä kirjoitettu minä mielessä. Voisin sanoa, että ymmärrän hyvin. Ja voisin luvata, että tulen kyllä pian sinua kohti.

        (En ole ap vaan ihan sivusta vain.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa tämä kirjoitettu minä mielessä. Voisin sanoa, että ymmärrän hyvin. Ja voisin luvata, että tulen kyllä pian sinua kohti.

        Onhan se mahdollista, että juuri sinä olit ajatuksissani, tuota viestiä kirjoittaessani Toivottavasti se selviää pian❤️


    • Anonyymi

      Olen valmis kohtaamaa ja keskustelemaan milloin vain haluat ja missä vain

      • Anonyymi

        En usko. Sanat on vain sanoja.


    • Anonyymi

      Molemmat tarvitaan kyllä ja otan sinusta kopin syliini milloin vain

      • Anonyymi

        Oletko valmis silmien kostumiseen? En tiedä miten käy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko valmis silmien kostumiseen? En tiedä miten käy

        En kyllä ole


    • Anonyymi

      En tiedä hänen tunteistaan eikä muutenkaan mitään tietoa voi olla naimisissakin.

    • Anonyymi

      Olen valmis siihen ja suudelmiin ja lämpöiseen syliisi Rakkaani

    • Anonyymi

      Oikeat miehet osaavat näyttä tunteensa myös syvällisemminkin

      • Anonyymi

        Beatboksaamalla esim?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Beatboksaamalla esim?

        LOL 😂


    • Anonyymi

      Ja myös itkeä onnesta surusta ja tapahtumasta mitä ovat odottaneet liiankin kauan

      • Anonyymi

        Toinen voi taputella selkää vaikka jos ei ihan näin eteläeurooppalainen lähde?


    • Anonyymi

      Otan nyt treenin ja iltapalaa... Palaan Rakkaani

      • Anonyymi

        Onko sulla nyt itsellesi kirjoitteleva miesaloittaja aelaintn fiilis, että sulla on sydänystävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla nyt itsellesi kirjoitteleva miesaloittaja aelaintn fiilis, että sulla on sydänystävä?

        Nyt sellainen* oli liika kiire pilaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sellainen* oli liika kiire pilaa

        No kerrankos itekki hih


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerrankos itekki hih

        Mites tuo rikosrekisteri


    • Anonyymi

      Jaa a vaikia kysymys miksi ihmisillä on niin vaikia kohdata asioita kasvokkain toisilla se johtuu pelosta menettää toisilla se taas johtuu monasti rehellisyyden puutteesta se miksi mua on vaikia sietää johtuu kai taasen siittä et mä olen liiankin rehellinen mu se taas monesti johtuu siittä et mua ei vittuakaan kiinnosta mitä musta on kukakin mieltä ja siitä huolimatta vaikka mua on lähes mahotonta sietää ni silti mä olen kuulemma niin valloittava persoona taas et mua on mahdoton unohtaa joten näen ja koen tuon ristiriitaisena kuinka voi olla mahdoton unohtaa jos on mahdoton ihminen sietää

    • Anonyymi

      Sinähän nainen halusit että sulla kiinnostavampi kohde...ja muistaakseni viestityskielto viellä päälle. No,en ole viestinyt sen koommin. Saattaa olla jokunen vuosi jo kulunut Siitä viimeisestä...

    • Anonyymi

      Jos kysytään näin. Kun täällä "tunnistamisen" jälkeen kohtasitte irl, miten reagoitte nähtyänne toisenne? Olitteko, kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Muodollisia, pidättyväisiä.

      • Anonyymi

        Vierestä vastaan, jos tunnistaisin VARMASTI toisen. Ainakin olisi pakko hiippailla johki piiloon ja halata ja jutella, tai ainakin sopia jotain eteenpäin. Ei kai ihan pienestä tunteesta tännekään eksy, itse ainakaan. Paitsi trollit ja kiusaajat, joilla ihan muu mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vierestä vastaan, jos tunnistaisin VARMASTI toisen. Ainakin olisi pakko hiippailla johki piiloon ja halata ja jutella, tai ainakin sopia jotain eteenpäin. Ei kai ihan pienestä tunteesta tännekään eksy, itse ainakaan. Paitsi trollit ja kiusaajat, joilla ihan muu mielessä.

        Jos se on se varattu niin voin edelleenkin vinkin laittaa hänelle sun puolesta irl.Edellyttää kyllä sinulta minuun yhteyden ottoa irl.
        Olen kyllä sinusta mustis mutta eiköhän se siitä kun olen jo ymmärtänyt sun tunteet ja haluan vain hyvää sinulle.
        T.💚❤️🖤


      • Anonyymi

        Omalla kohdalla pidättyväinen. Tilanne ei oikein sallinut mitään muuta.


    • Anonyymi

      Otapa ap yhteyttä kaipaamaasi niin eiköhän asia selviä.

    • Anonyymi

      En kyllä tiedä minäkään. Ihmettelen suuresti kun kummallakin olis ne ratkaisun avaimet kädessä.

      • Anonyymi

        Unohdetaanko sitten kun ei tästä näytä tulevan mitään 😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdetaanko sitten kun ei tästä näytä tulevan mitään 😢

        jos susta siltä tuntuu


    • Anonyymi

      Toinen menestyi ja päätyi naimisiin,toinen päätyi tänne.

    • Anonyymi

      Eli sun etunimi 1 kirjain?
      Mulla on J kuin jannu

    • Anonyymi

      A on seuraava kuin Aatu

    • Anonyymi

      Pari kirjainta puuttuisi...

    • Anonyymi

      Miltä kuulostaa tässä vaihessa?

    • Anonyymi

      Siitä tulee kiusallista jatkossa

      • Anonyymi

        Millä tavalla kiusallista?


    • Anonyymi

      Epävarma toisen tunteista?

      • Anonyymi

        Ja palstalla asiat ratkeaa?


    • Anonyymi

      No ei hän täällä ole. Minä olen.

    • Anonyymi

      Ei minulla ole hankaluuksia kohdata. En vain ole etsiytynyt seuraasi kun olen ymmärtänyt ettet minua paljoa ajattele.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      235
      16760
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe