Ei ole kyse siitä

Anonyymi-ap

Että en kunnioittaisi ja arvostaisi sinua.

26

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä sitten?

      • Anonyymi

        Joskus on vain iltavilli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus on vain iltavilli.

        Jos saisin valita otanko iltavillin vai iltaviilin , niin ottaisin villin. Se tulee suoraan tuottajalta, luomuna ja vielä lämpimänä. Sensijaan viili on saattanut seistä monta päivää kylmässä, eikä siinä seiso kun korkeintaan lusikka pystyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos saisin valita otanko iltavillin vai iltaviilin , niin ottaisin villin. Se tulee suoraan tuottajalta, luomuna ja vielä lämpimänä. Sensijaan viili on saattanut seistä monta päivää kylmässä, eikä siinä seiso kun korkeintaan lusikka pystyssä.

        Mikä on iltavilli? Jotain einestä ehkä?


    • Anonyymi

      Ihan sama

    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat tällä ?

    • Anonyymi

      No hyvä, koska ei kuulosta siltä. Paska fiilis tulee tuollasesta.

    • Anonyymi

      Eli et riittävästi vai puhutko mielummin toisen suulla?

      • Anonyymi

        Tarkoitan, että palstakirjoitukset tai muu aiempi käytös ei johtunut siitä, että en kunnioittaisi tai arvostaisi häntä. En siis ns. hyppinyt silmille siksi, että ajattelisin, että hänelle saa tai hänelle on helppo. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan, että palstakirjoitukset tai muu aiempi käytös ei johtunut siitä, että en kunnioittaisi tai arvostaisi häntä. En siis ns. hyppinyt silmille siksi, että ajattelisin, että hänelle saa tai hänelle on helppo. Ap

        Miksi sitten? 😘 tätä naista ei ainakaan haittaa, Lähinnä yritin vain näyttää vihreetä valoa sinulle 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten? 😘 tätä naista ei ainakaan haittaa, Lähinnä yritin vain näyttää vihreetä valoa sinulle 🥰

        Miehelle meni. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan, että palstakirjoitukset tai muu aiempi käytös ei johtunut siitä, että en kunnioittaisi tai arvostaisi häntä. En siis ns. hyppinyt silmille siksi, että ajattelisin, että hänelle saa tai hänelle on helppo. Ap

        Olen siis rakastunut miehen jonka voisin olettaa kirjoittavan noin 😉


    • Anonyymi

      Mistä sitten on kyse?

    • Anonyymi

      En ole ollut täällä moneen päivään enää. Toivottavasti et tarkoita mua. Noloa jos juttelet toisen kanssa kuvitellen minuksi.

    • Anonyymi

      Eli arvostat ja kunnioitat, mutta rakasta et. Mitään syvempää ei siis ollut.

    • Anonyymi

      Mitä sä haluat?

    • Anonyymi

      Siitä on kyse. Jos arvostaisit minua puhuisit minulle etkä idooooteille täällä.

      • Anonyymi

        Ei hänkään minulle puhu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hänkään minulle puhu.

        Mutta tuskin kirjoittaa tänne tuollaisia aloituksiakaan kuten sinä?


    • Anonyymi

      Ei se mitään. Ei sun tarvi musta pitää. Se on ihan ok.

    • No se olisi mahtava juttu, jos minunkin suuri rakkauteni kunnioittaisi ja arvostaisi mua. Mutta olen kokenut menneet tapahtumat valitettavasti niin ettei hän ole pystyny muhun luottamaan eikä siis ole arvostanut mua kuten olisi pitänyt arvostaa. Rakastan häntä syvästi ja tämä asia sattuu yhä. Sydän kaipaa edelleen vaikka aikaa on kulunut jo paljon. Kohta tulee kaksi vuotta siitä kun oikeasti nähtiin. Ikävöin häntä joka hemmetin päivä 💔

      Tämä naiselta yhdelle erityiselle miehelle.

    • Anonyymi

      Ei hän taida kunnioittaa eikä arvostaa eikä luottaa. Ei se mitään. Ehkä en ole ansainnut sitten noita asioita häneltä.
      Surullinen sivusta

    • Anonyymi

      No kyllä justiin se siitä oli ja on kyse, aina ollut.

    • Anonyymi

      Hyvä etten ole silmissäsi sentään aivan luokaton tapaus mutta tuo kunnioituksesi on ilmeisestiki yritys täyttää se tyhjyys missä tunteita odottaisi olevan, ja sille ei varmaankaan ole mitään tehtävissä.

    • Anonyymi

      Rakastettavimmat eivät aina ole niitä joita kunnioitetaan. He eivät kunnioita itseään vaan antavat itsestään turhia säästelemättä.

      • Anonyymi

        Oma mielipiteesi voit pitää mutta asia ei ole noin yksinkertainen.
        Rakkauteen liittyy kunnioitus toista ihmistä kohtaan ja toisen ihmisen huomioon ottaminen.
        Oikeaan rakkauteen liittyy sekin että toinen tahtoo vain parasta sille toiselle vaikka se toinen ihminen valitsisikin kolmannen osapuolen rakkaudenkohteekseen. Silti rakastunut ihminen hyväksyisi sen toisen valinnan toivoen kaikkea hyvää heille ja kunnioittaisi heidän päätöstään.

        Epäkunnioittavaa en voisi koskaan rakastaa, sillä hän ei osaisi oikeasti rakastaa jos ei kunnioittaisi ja ajattelisi toisen parasta. Rakkauteen ei liity mitenkään kunnioituksen puute.
        Jotta voisi kunnioittaa muita pitäisi osata kunnioittaa myös itseään ja kohdella hyvin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe