https://youtu.be/K-XAjEyrqOs?si=-WyjLEPSjAp9mPXg
Lopullisesti
Hyvää kevättä ja kesää ja syksyä ja talvea
Ei mulla muuta
Jatkan Instagramissa ja ulkomailla
Turha täällä ja Warkauden lehdessä ja livenä jauhaa ja kytätä
Ollaan ihan eri piireissä
Ryan Roxie kitaristi Alice Cooper bändissä piti Varkautelaisen Instagram tarinasta
Ja Derek Sherinian kosketinsoittaja samassa bändissä laittoi viestiä instagramissa
Se siitä
Ja annetaan olla Varkaus ja Suomi
6
118
Vastaukset
- Anonyymi
Ja huomenna klo 16
On diapam veressä että
Näkemiin- Anonyymi
Käyn apteekista ja en näe enkä kuule teitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn apteekista ja en näe enkä kuule teitä
Akattelijat ja naurajat vittuilijat tulee vastaan ja päättäjät diapamia veressä ei tarvitse noterata millään tavalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akattelijat ja naurajat vittuilijat tulee vastaan ja päättäjät diapamia veressä ei tarvitse noterata millään tavalla
Se siitä
Elän omaa elämää ja teen omaa juttua
Ei kelpaa että en juo
Annappa olla - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18251934
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
ukilla oli outo tapa ei ikinä vetäny vessanpyttyä kun kävi kusella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899