Olisin vielä halunnut silloin

Anonyymi-ap

Selvittää paremmin asioita, mutta yhtäkkiä aikaa on kulunut jo niin paljon, että ei kyllä enää ole järkevää.

25

660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten paljon aikaa? Oltiinhan me välillä yli vuosikin näkemättä?

      • Anonyymi

        Ohi.


      • Anonyymi

        Osuu. Ei ole vielä kulunut liikaa.


    • Anonyymi

      Ei tietenkään. Mennyt on mennyttä.

      • Anonyymi

        Niin. Oma mokani kun annoin ajan kulua. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Oma mokani kun annoin ajan kulua. Ap

        Siinäpä kärsit ja ruikutat tääl vuosikausia


    • Anonyymi

      Mikä sinulle jäi epäselväksi

    • Anonyymi

      Viikko tai kaksi

    • Anonyymi

      Voidaan jatkaa siitä mistä 11.1 puhuttiin, kun haluat 😘

      • Anonyymi

        Voi jehna, kun tämä oikeasti osui! Onko todellistakaan. 😭 itken melkein ilosta, vaikka en tiedä, saattoihan tuo jollekin toisellekin osua. No joo, hengittelen tässä ja otan ihan rauhallisesti. Haluaisin kyllä keskustella ja joo, katon nyt tässä ja mietiskelen vielä, jos rohkenen jossain vaiheessa jatkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jehna, kun tämä oikeasti osui! Onko todellistakaan. 😭 itken melkein ilosta, vaikka en tiedä, saattoihan tuo jollekin toisellekin osua. No joo, hengittelen tässä ja otan ihan rauhallisesti. Haluaisin kyllä keskustella ja joo, katon nyt tässä ja mietiskelen vielä, jos rohkenen jossain vaiheessa jatkaa.

        Miehelle tosiaan tämä oli ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle tosiaan tämä oli ☺️

        No niinpä tietysti. 😔


      • Anonyymi

        Missä puhuttiin?


    • Anonyymi

      Kirjoitit aloituksen, koska sinulla on ikävä. Tulin tänne lukemaan, koska minulla on ikävä. Ei näyttäisi ajan kulku olevan välillämme este, ainakaan vielä. Mieheltä.

      • Anonyymi

        Tuo sisältää oletuksen että oikeat ihmiset kohtaa? Luuletko että noilla tunnisteilla osuu?


    • Anonyymi

      Olisin minäkin halunnut. Ehkä on liian myöhäistä, mutta toisaalta koskaan ei ole liian myöhäistä.

    • Anonyymi

      Mitä se hyödyttää jälkeenpäin ulista, jos aika meni jo?

      • Anonyymi

        Nii just


    • Anonyymi

      Kysy neuvoja ja selvitä asioita niiden kanssa, joilta otit ohjeet heittää mut ulos elämästäsi reilut kaksi vuotta sitten.

      Kai heiltä nytkin saat pätevät neuvot elämässäsi pärjäämiseen, kun minun yritykseni korjata rikkoutunut liittomme eivät kelvanneet?

      Voin kertoa sinulle, että kukaan ei ole KOSKAAN MILLOINKAAN satuttanut minua niin pahasti, kuin mitä SINÄ teit 25 vuoden liiton jälkeen.
      En ole koskaan rakastanut ketään niin täydellisesti luottaen, ehdoitta ja koko sieluni voimalla. En koskaan ole ollut niin avoin ja suojaton kuin silloin kanssasi vielä olin.

      Häikäilemättä päätit kuitenkin iskeä suoraan sydämeen ja vielä kääntää veistä haavassa.
      Nyt ihmettelet, mitä tapahtui.

      Kysy niiltä ystäviltäsi, kysy terapeutiltasi.

      Minulla ei ole sinulle enää mitään sanottavaa eikä mitään selvitettävää.
      Yritin kaikkeni ja lähes kuolin siihen hätään, ahdistukseen ja suruun.
      Kukaan muu kuin SINÄ ei olisi voinut minulle sellaista tehdä, eikä kukaan koskaan tule vastaavaan enää pystymään.

      Sinulle toivotan onnea ja menestystä elämässäsi.

      Minulla uusi suunta, uusi elämä ja kaikki paljon paremmin nyt.
      Kipu on poissa ja ajan myötä muistoni sinustakin katoavat historian hämärään.

      Hyvästi ja hauskaa loppuelämää!

    • Anonyymi

      Olen myös miettinyt, onko järkevää selvittää enää, kun on paljon aikaa kulunut. Minulla on "joku henkinen kasvuprosessi" meneillään nyt johtuen eri syistä ja siihen on liittynyt mm. henkisyyden tutkiminen. Aina olen nähnyt enneunia ja jopa meistä näin unen ennenkuin olimme koskaan tavanneetkaan. Minun pitää käydä karmallinen opintie läpi. Tämä oli henkinen kasvuprosessi. Kiitos 🙏
      Naiselta

      • Anonyymi

        Noi voi Vihtori kyllä on selitykset🤣


      • Anonyymi

        No harmi jos et saanut häntä jos unenkin hänestä näit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No harmi jos et saanut häntä jos unenkin hänestä näit.

        LOL 😂


    • Anonyymi

      No jos ette te selvitä menneitä niin sitten joku historoitsija kaivelee ne esiin parin sadan vuoden päästä ja sepittää jotain totaalista soopaa teistä, ajattele nyt miten karseerta olis

    • Anonyymi

      Aikaa on kulunut totta on

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe