Minkä neuvon antaisit ...

Anonyymi-ap

... nuoremmalle itsellesi, jos voisit ?

167

1849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nauti elämästä.

      • Anonyymi

        Syö, juo ja nai kuin viimeistä päivää!


      • Anonyymi

        Pane vielä useammin, juo vähemmän ja osta Bitcoinia heti kun voit ;-)


    • Anonyymi

      Ottaisin nuoren Epun syliini ja sanoisin älä murjo, löydät kyllä oikean paikkasi.

    • Anonyymi

      Älä hyvä tyttö anna miesten vedättää ja hyväksi käyttää. Odota tekoja ennemmin kuin sanoja ja lepertelyä. Älä rakastele ilman kortsua. Ikinä

      • Anonyymi

        Olipa mies teennäisen traagisesti kirjoitettu onko hitaat uimarit ym propleemaa?


    • Anonyymi

      Ala Nunnaksi.

    • Anonyymi

      A bullet to the head on ainut ratkaisu ongelmiisi, ne ei siitä muuten kummene ikinä.

      • Anonyymi

        Bang, bang shoot down.


    • Anonyymi

      Älä ole sinisilmäinen. Ihmiset tahtoo satuttaa sua kuitenkin.

      • Anonyymi

        Ei mua kiinnosta mitä teet itsesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua kiinnosta mitä teet itsesi kanssa.

        Eikä kovin montaa tää maalituksesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä kovin montaa tää maalituksesi

        Ota lääkkeesi? Jos puhun itsestäni se ole kenenkään maalitusta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota lääkkeesi? Jos puhun itsestäni se ole kenenkään maalitusta .

        Selittäjät selittää yms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selittäjät selittää yms

        Väönnetään nyt rautalangasta. Selittää mistä ja kestä? Jos pystyt niin huomaat että tässä ei edes sanota sukupuolta, ikää eikä muutakaan. Täysin anonyymi kommentti ihmiseltä joka syvästi pettynyt ihmisiin. Sinä ja minä. Emme edes tunne. Emmekä tule todennäköisesti ikinä koskaan tapaamaakaan. Jos koet nämä jotenkin henkilökohtaisesti sinulle osoitettuna. Suosittelen silloin hakeutumista hoidonpiiriin. Saat lääkityksen ja ajatuksesi selkeytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väönnetään nyt rautalangasta. Selittää mistä ja kestä? Jos pystyt niin huomaat että tässä ei edes sanota sukupuolta, ikää eikä muutakaan. Täysin anonyymi kommentti ihmiseltä joka syvästi pettynyt ihmisiin. Sinä ja minä. Emme edes tunne. Emmekä tule todennäköisesti ikinä koskaan tapaamaakaan. Jos koet nämä jotenkin henkilökohtaisesti sinulle osoitettuna. Suosittelen silloin hakeutumista hoidonpiiriin. Saat lääkityksen ja ajatuksesi selkeytyy.

        Kyllä ätmi sinut tunnistaa, kirjalliset maneerisi oppii marakattikin jos halua on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ätmi sinut tunnistaa, kirjalliset maneerisi oppii marakattikin jos halua on

        Edelleen hoito olisi sulle parasta. Harhsluulosi on niin syvällä ettet edes itse ymmärrä omaa parastasi. Ehkä joku suljettulaitos jopa. Tai ihan mikä tahansa että jättäisit ihmiset rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen hoito olisi sulle parasta. Harhsluulosi on niin syvällä ettet edes itse ymmärrä omaa parastasi. Ehkä joku suljettulaitos jopa. Tai ihan mikä tahansa että jättäisit ihmiset rauhaan.

        Nämä loonieitten hoitoonohjaukset best


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä loonieitten hoitoonohjaukset best

        Olit sitten trolli tai oikeasti sairas niin hoito kummassakin tapauksessa. Itse kuvittelet sinut jonnekin kellariin tietokonetuolii kiinni kasvaneena puoli kaljuna lihavana hikisenä miehenä jolla on päällä virittynyt harmaa t- paita johon on tippunut kaikkia ruoka jämiä sekä valkoiset kusenpolttamat alushousut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väönnetään nyt rautalangasta. Selittää mistä ja kestä? Jos pystyt niin huomaat että tässä ei edes sanota sukupuolta, ikää eikä muutakaan. Täysin anonyymi kommentti ihmiseltä joka syvästi pettynyt ihmisiin. Sinä ja minä. Emme edes tunne. Emmekä tule todennäköisesti ikinä koskaan tapaamaakaan. Jos koet nämä jotenkin henkilökohtaisesti sinulle osoitettuna. Suosittelen silloin hakeutumista hoidonpiiriin. Saat lääkityksen ja ajatuksesi selkeytyy.

        No se on toi pöpi herännyt taas oireilemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on toi pöpi herännyt taas oireilemaan.

        Niin sinä yrität täällä ätmin rivien väleissä hallita kaaosta ja massoja. Näyttää surkealta ulkoakäsin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit sitten trolli tai oikeasti sairas niin hoito kummassakin tapauksessa. Itse kuvittelet sinut jonnekin kellariin tietokonetuolii kiinni kasvaneena puoli kaljuna lihavana hikisenä miehenä jolla on päällä virittynyt harmaa t- paita johon on tippunut kaikkia ruoka jämiä sekä valkoiset kusenpolttamat alushousut.

        Kuvasit itseäsi kerrankin rehellisesti toisin kuin mitä lööperiä itsestäsi kirjoittelet naisena esiintyen liian komee hengittään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä loonieitten hoitoonohjaukset best

        Antoiko eräskin tomera matami vain itsestään tasapainottaman kuvan niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antoiko eräskin tomera matami vain itsestään tasapainottaman kuvan niin

        Niin oikein sarviselle, tietäjät tietää opit myrkylliset yrittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on toi pöpi herännyt taas oireilemaan.

        Onks toi se karoliina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oikein sarviselle, tietäjät tietää opit myrkylliset yrittää

        Ihan sinusta kertoi.Mistä ihmeestä sinä muiden sukupuolen tiedät hetki sitten oli vielä mies sinun mielestäsi. Taidat olla joku stakkari joka tekee sinusta entistä säälittävämmän .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvasit itseäsi kerrankin rehellisesti toisin kuin mitä lööperiä itsestäsi kirjoittelet naisena esiintyen liian komee hengittään

        Kenelle. Sinulleko? 😂 Ei haittaa yhtään. Jätä rauhaan olen niin tasapainoton. Että kommentoi sinä vaan muille terveille kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle. Sinulleko? 😂 Ei haittaa yhtään. Jätä rauhaan olen niin tasapainoton. Että kommentoi sinä vaan muille terveille kiitos.

        Naurattaa miten Eimia täällä juttelee itselleen kun mä olen töissä.

        Pöpi mikä pöpi. Ei edes tajua millon kannattas lopettaa.


        Eimia on aina ollut kade mulle täällä ja se on ylin taso ihailusta.

        Vastaukseni oli hänestä hyvä. Varmaan alla hän vastannu mun kans samoin kun pitänyt niin ajattelustani.


        T: Karoliina


    • Anonyymi

      Luota itseesi ja vaistoosi. Epäilet liikaa tunnetta joka sulle tulee ja toisten vakuuttelut saa sut kieltään oman tunteesi ja pitään sitä ylireagointina, mielikuvituksena, liiallisena pelkona. Kun olet melkein 39 vuotias ja katsot elämääsi taaksepäin niin näet selvemmin sen miten sun ois alun alkaenkin pitänyt kuunnella sisäistä ääntäsi. Olisit kiertänyt monot vaarat ja saanut vähemmän henkisiä arpia.

      Muista silti että elämä kyllä kantaa. Luulit nuorena että se on nyt tässä. Mikään ei asiaa ratkaise. Olet umpikujassa. Ei ole toivoa eikä mikään enää auta. Valitsit silloin itsemurhan yrittämisen keinoksi kun luulit että muu ei auta. Mutta kun katsot elämääsi melkein 39 vuotiaan silmin näet miten joka ikiseen elämäsi haasteeseen ja umpikujasn on lopulta ollut helppo ratkaisu. Luota siis itseesi ja elämän kantavuuteen. Ei se vaadi kuin hetken miettimistä ja ongelmanratkaisutaitoja.

      Elämä jalkojesi alla on vahva eikä se murru. Halusi selvitä elossa on kuolemaakin vahvempi. Kun elät tähän ikään niin sen tajuat. Nyt et nuoruutesi takia sitä vielä näe. Se vaatii elämänkokemusta.

      Älä muuten anna muiden sanella sulle miten elämäsi pitäisi mennä. Teet virheen. Joudut kiertoteille kunnes löydät itsesi ja oman tahtosi. Sen kun löydät masennus alkaa helpottaan, työllistyt ja kaikki muutkin ongelmat alkaa ratketa. Näet paremmin oman parhaasi ja kun vain otat johdon ja luotat visioosi ja ajat sen läpi elämäsi tulee hyväksi.

      Usko itseesi ja elämisen taitoihisi!
      T: Karoliina

      • Anonyymi

        Missä mies nyt mennään kun tämä street smart-hahmos on tullut tissiposkeasi silittämään ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä mies nyt mennään kun tämä street smart-hahmos on tullut tissiposkeasi silittämään ?

        Tiedän että M nainen on äärimmäisen katkera kun vuosia haaveili että minä olen valepukuinen T mies jonka kanssa tulee tulevaisuudessa suhde, mutta paskaaa jäi vaan käteen erehtyessä palstalla psykoosiin ja luuleen liikoja itsestään.

        Ikävä siis tuottaa pettymys. Olen nainen ja sulle ei ole täällä miestä eikä yhtään rakkaustarinaa.

        Elämäsi on tääälä ollut pelkkää mielikuvitusharhaa.

        T: Karoliina

        Siis se joka sinusta ollut myös Timo ja Tarja sekä Satu ja Minna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että M nainen on äärimmäisen katkera kun vuosia haaveili että minä olen valepukuinen T mies jonka kanssa tulee tulevaisuudessa suhde, mutta paskaaa jäi vaan käteen erehtyessä palstalla psykoosiin ja luuleen liikoja itsestään.

        Ikävä siis tuottaa pettymys. Olen nainen ja sulle ei ole täällä miestä eikä yhtään rakkaustarinaa.

        Elämäsi on tääälä ollut pelkkää mielikuvitusharhaa.

        T: Karoliina

        Siis se joka sinusta ollut myös Timo ja Tarja sekä Satu ja Minna

        No niin ätmi, lisää nimiä latelit sieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin ätmi, lisää nimiä latelit sieltä

        Onnetonta miten takerrut. Narsismi saa sut luuleen että kaikkien kuola valuu kun sut sekunnin näkee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnetonta miten takerrut. Narsismi saa sut luuleen että kaikkien kuola valuu kun sut sekunnin näkee

        Nyt tipahdin tuhti🦄 kärryiltä miten liittyy mihinkään ätmin mainitsemiini nimiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tipahdin tuhti🦄 kärryiltä miten liittyy mihinkään ätmin mainitsemiini nimiin?

        Ja btw aika hot miten vihankohteesi näet, menee arvot ja kaikki uusiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja btw aika hot miten vihankohteesi näet, menee arvot ja kaikki uusiksi

        Ilmeisesti plösöä ketuttaa kun ei voi manipuloida muita jollain kiloriina-provolla no voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti plösöä ketuttaa kun ei voi manipuloida muita jollain kiloriina-provolla no voi

        Sä säälität mua koska oot yksin.

        Jäit ilman ketään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä säälität mua koska oot yksin.

        Jäit ilman ketään

        Sullako on vieläkin porukkaa joiden tehtävä on niiata utopistisille jutuilles?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullako on vieläkin porukkaa joiden tehtävä on niiata utopistisille jutuilles?

        Ja joko on yksinäisyys helpottanu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja joko on yksinäisyys helpottanu

        Voi sua! Täällä vaan yksin luulet että Timo sua kaipaa. Ruinaat rakkautta jota ei oo eikä tuu.

        Säälittää jo sun käytös. Oot niin yksinäinen mutta mielikuvituksellas yrität saada itsestäs rakastettua.

        Vaan kuka rakastaa ihmistä joka käyttää vain henkistä väkivaltaa muihin kun suunsa avaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnetonta miten takerrut. Narsismi saa sut luuleen että kaikkien kuola valuu kun sut sekunnin näkee

        Tiiäks mitä, ei tuo ole narsissi, eikä myöskään yksin jää. Vastasin samassa kahteen kommenttiin koska oon niin laiska. ;)


    • Anonyymi

      Tee samat asiat kuin minä😂

    • Anonyymi

      Do it even better and save some

    • Anonyymi

      Luota omiin tunteisiin ja ajatuksiin. Älä ole päätöksissä riippuvainen muiden mielipiteistä. He tekevät virheitä myös ja on niitä jotka neuvovat tarkoituksella väärin jotta toiset epäonnistuisivat. Odota hyvää kohtelua ja vietä aikaasi vain näin toimivien kanssa.

    • Anonyymi

      Ota se Sanna😅

      • Anonyymi

        Sanna T??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna T??

        Hän osaisi tunnistaa fiksummin kuin kyselemällä omia nimikirjaimia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna T??

        Joku mielessä?


    • Anonyymi

      Tapa itsesi ennen kun täytät 40

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Parhaat asiat elämässäni ovat tapahtuneet 40 kympin jälkeen. Aivan kiistatta. Iloinen olen siitä. Toivottavasti sinullakin tulee asioita, jotka muuttavat mielipiteen tuosta.


    • Anonyymi

      Mene nuorena naimisiin.

    • Anonyymi

      Trust no one.

    • Anonyymi

      älä luota niihin muutamiin, ja pidä enemmän ja vielä varmemmin kiinni itsestäsi, omista ajatuksista, elämästäsi. älä anna niille mitään myötätuntoa tai päästä elämääsi mitenkään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Katso tekoja, ei sanoja. Jos joku sanoo päinvastaista, mutta jättää pulaan tai muuten hylkää hädän hetkellä, älä koskaan luota siihen ihmiseen enää. Pysy silti positiivisena ja luottavaisena, hyviä ihmisiä löytyy kyllä. Älä käytä aikaa myrkyllisiin ihmisiin, äläkä anna myrkyn levitä. Pidä huolta itsestäsi ja lika ei tartu. Jos se tarttuu, pysäytä se siihen.
      Ole uskollinen myös itsellesi, arvoillesi ja tavoitteillesi. Pettymykset kuuluvat elämään.
      Tämä sopii myös vanhemmalle itselleni.

      • Anonyymi

        Lainan tätä. Tämä on hyvä tärkeitä huomioita. Tuo olisi pitänyt monessa kohtaa sisäistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainan tätä. Tämä on hyvä tärkeitä huomioita. Tuo olisi pitänyt monessa kohtaa sisäistää.

        Ei liity mihinkään yhteen yksittäiseen tapaukseen. Kyllä se on ollut lujassa saada oppi menemään perille. Useampi kerta on pitänyt samat asiat kokea. Hyvä, jos tästä oli sinulle hyötyä.


    • Anonyymi

      nyt en tyttö enää, valmis tappelemaan. otetaan erä?

      • Anonyymi

        Joku tod miehekäs vois lähteä huitomaan sun kans naisena esiintyvä mies


    • Anonyymi

      jumalatar? vain osa, witch ja bitch ottaa suurimman vallan ja haluaa pahaa. olen löytänyt itseni ja voimani, hassua miten voikaan etänä hakata jonkun miehen tai miehet, ja ilman mitään seuraamuksia tai tappioita. tupakjajuttua etsitöö. ja "hakataan". opiskeltu myös ruumiin osia, taloutta ja noituutta, tiedetään Jumala tiedetään saatana ja harmaa alue, kuten taloudessa. tiedetään lapset, naiset, miehet, omia suojataab, hallitaan vihaa koko ajan paremmin ja kohdistetaan oikeaan. vittu meikä on hyvä!!

    • Anonyymi

      Pay time for you

      • Anonyymi

        Yes ätmi


    • Anonyymi

      wiccat ovat ystäviä, jotkut jumalattaret ja nallet myös, myös miljonäärejä, ostavat yleensä jotain palvelua, ei niinkään seksiä. meihin jää kuulemma helposti koukkuun ja ei olla niin täysin luotettavia 😆

      • Anonyymi

        Ja ette silti näe että joku kuuluu/kuuluisi joukkoon. :( Oisi edes yksi Luotettava.


    • Anonyymi

      Enjoy, it wont get any better later.

    • Anonyymi

      Pohjoismaissa meitä on yhteensä alle 10.000 persoonaa, eli pieni ryhmä ollaan.

    • Anonyymi

      1. Että älä ikinä koskaan rakastu keneenkään.
      2. Ole vålinpitåmätön k**ipää, äläkä välitä muista.
      3. Että mä en oo p*ska
      4. Älä ikinä alistu äläkä pysy väkivaltasessa suhteessa

      Tätähän vois jatkaa kuin paljon vaa.

      201. Älä missään tapauksessa eksy s24 palstalle.

    • Anonyymi

      Käytä varmuusvälinettä.

    • Anonyymi

      Käy naisissa, mutta älä mene ikinä naimisiin.

    • Anonyymi

      Käy koulut hyvin ja hemmetti etsi järkeviä miehiä!

    • Anonyymi

      Unohda kaikki unelmat toivoa ei ole eikä tule. Yksin synnyit, köyhänä ja yksin elät ja yksin myös kuolet. Kenellekkään et tule koskaan kelpaamaan.

    • Anonyymi

      Sellaisen neuvon että kohtele hyvin miestäsi niin saat pitää hänet.

      • Anonyymi

        Älä kuitenkaan valitse väärin!


    • Anonyymi

      En mitenkään. Koska orgaanisesti osaan ja osaisin toimia oikein. Kaiken ei tarvitse olla täydellistä ollakseen niin. Siis.

      • Anonyymi

        Ja tämä niin syvästi .


      • Anonyymi

        Nuoruuteen liittyen


    • Anonyymi

      Valitse seurasi huolella.

      • Anonyymi

        Ehkä paras.


    • Anonyymi

      Muuta ulkomaille ja pysy siellä.

    • Anonyymi

      merkurius venus maa mars pluto.

      • Anonyymi

        Miehet on Marssista naiset Venuksesta?


    • Anonyymi

      Pidä huoli itsestäsi, äläkä välitä niin paljon muiden mielipiteistä. Ole turva sisäiselle lapsellesi 🤗 Älä ole turhan sinisilmäinen ja liian kiltti, ihmiset käyttävät sitä hyväkseen. Muista huumori ja höpsöttely keventää elämän vakavuutta 😍

      • Anonyymi

        Miksi esiinnyt mies teennäisen iloisesti naista esittäessäsi lässyttäen- onko oikea elämäsi kaukana höpsöttämisestä ja höpsöttimistä?


    • Anonyymi

      Luota intuitioosi. Se antaa helkkarin hyviä ohjeita ja on likipitäen aina oikeassa.

      • Anonyymi

        Ei aina ole! Siksi harkitse ja anna sille aikaa. Luota kun olet varma.


    • Anonyymi

      Älä ikinä luota intuitioosi.

    • Anonyymi

      Päivä tuntuu joskus pitkältä, mutta ilta saapuu aina.

    • Anonyymi

      Älä pelkää olla oma itsesi ja älä yritä muovautua toisten mielipiteiden mukaiseksi, sillä ihmiset eivät aina ole edes sitä mieltä mitä ääneen sanovat.

      • Anonyymi

        Varsinkin jos on kyse pääasiassa junteista, jotka osaa lukea ja laskea sekä tietää valtion päämiehet mutta siinäpä se onkin


    • Anonyymi

      Pidä pääsi. Sydämmesi tietoisuus. Näytä vanhemmillesi närhen munat. Juokse poliisille. Kerro,älä pelkää.💩

    • Anonyymi

      Jätä se sika

    • Anonyymi

      Älä eroa Hennasta.

    • Anonyymi

      Aina ovi lukkoon olipa paikka kuinka turvallinen tahansa.

    • Anonyymi

      Älä KOSKAAN anna työn tulla elämässäsi ykköseksi. Se ei ole sen arvoista.

    • Anonyymi

      Jos olisi oikeasti aikakone, ja mahdollisuus palata vuosikymmeiniä taaksepäin, olisi itselläni antaa itselleni yksi tärkeimmistä ohjeista, lopeta se sinisilmäisyys, äläkä usko sitä blondia tyttöä, se van leikkii sinulla, eikä ole tosissaan, vaikka niin antaa ymmärtää, olisi säästynt paljolta tuskalta, jos niin voisi käydä itselle sanomassa.

    • Anonyymi

      Älä anna minkään tai kenenkään viedä uskoasi Jumalaan/Jeesukseen. He tulevat sanomaan että häntä ei ole. He väittävät olevansa apinoita ja tietävänsä niin paljon että voivat varmuudella sanoa, ettei häntä ole. Mutta pidä pää kylmänä, aikanaan näet heidän valheidensa lävitse ja sen kuinka olematonta ja epävarmaa heidän tietonsa on. Uskolla ja totta puhumalla et saa paljon ystäviä, mutta saat rauhan Jumalan kanssa.

      • Anonyymi

        Tämä oli viisas neuvo.


    • Anonyymi

      Huomaa se mies.

    • Anonyymi

      Neuvoisin itseäni menemään Amerikkaan ja laajentamaan sen serkun firman sielä globaalisti maalman suurimmaksi toimijaksi. Nyt se jäi sinne vain suurimmaksi paikalliseksi tekijäksi. Voi harmi en arvannut maailman muuttuvan juuri tähän nykyiseen suuntaan.

      • Anonyymi

        Jos ihminen ei ole toimija, ei olisi ikinä ollut muuta suuntaa. Idioottimaisempaa en ole koskaan kuullut, kuin viedä voima ihmiseltä ja olla kuuntelematta ihmistä!


      • Anonyymi

        Mihin suuntaan kuvittelit asioiden menevän?! Sokeakin näkee


      • Anonyymi

        Ja ymmärtää


      • Anonyymi

        Pilata ihmisen elämä (ihminen ei saa olla oma itsensä ja tasavertainen, ei mahdollisuuttakaan vaikka ihmiset käyttäytyy kuin näin olisi), ja aiheuttaa ihmisen kautta pahaa.


    • Anonyymi

      Älä jää Suomeen.

      • Anonyymi

        Toi olisi pitänyt tajuta ajoissa.


    • Anonyymi

      Että puhu sille naiselle vaikka hän onkin ärsyttävä.

    • Varmista että pitkäaikaiseksi kumppaniksi ottamasi tyttö on vähintään 30 vuotta sinua nuorempi.

    • Anonyymi

      Pahimmat traumat tuli kouluissa ja ryhmätoiminnassa tosin jos syntyy samaan perheeseen samaan porukkaan samalle seudulle niin mitään ei ole tehtävissä.

    • Anonyymi

      Pysy erossa miehistä.

    • Anonyymi

      Älä sinä häpeä itseäsi

    • Anonyymi

      Jos on työyhteisössä jossa pelotellaan johtajia sekä työntekijöitä avoimuuden takia firman ulkopuolelta eikä tähän puututa . Lähde heti kun voit.

    • Anonyymi

      Ole oma itsesi, rohkeus tulee rakkauden myötä ei päihdyttävillä aineilla.

    • Anonyymi

      Unohda miehet!!

    • Anonyymi

      Älä tarraudu ensimmäiseen kaksilahkeiseen, vaan katso maailmaa myös ympärille. Toisaalta, elämää katsotaan eteenpäin, ei taaksepäin. Mitäpä se hyvejää katua asioita, kun vain tulevaan voi vaikuttaa? Jokainen toimii niillä aivosoluilla ja järjellä, jotka silloin on ollut mukana. 🤔

      • Anonyymi

        Mistä oikein puhut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä oikein puhut?

        Lyhykäisyydessään: Väärä kumppanivalinta nuorempana.


    • Anonyymi

      sanoisin, että olet hyvä juuri tuollaisena ja sinusta kasvaa vielä sen ruman ankanpoikasen kaunis joutsen

      • Anonyymi

        Älä puhu toisen asioista näin.


    • Anonyymi

      Varo hymyilevää vihollista ja imartelevaa ystävää. Ota selville vastapuolen todelliset motiivit toimia eli ne, joita ei sanota ääneen. Älä tee hätiköityjä ratkaisuja nälkäisenä ja väsyneenä. Ole suora.

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ajatteletko olevasi fiksu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ajatteletko olevasi fiksu?

        Olet vaan kade...


    • Anonyymi

      Käytä muita röyhkeästi hyväksesi aina kun siihen on mahdollisuus.

    • Anonyymi

      Sanoisin että älä ala vanhempana jossitella ja antaa neuvoja jälkikäteen itsellesi. Tää meni nyt näin ja hyvä niin.

      • Anonyymi

        Aika outo asenne. Aika negatiivinen.


      • Anonyymi

        Realistinen asenne. Hyvä neuvo.
        Sivusta


    • Tao silloin kun rauta on kuumaa. Opiskele ja opettele sijoittamaan. Luota intuitioon aina. Mene pelkoa kohti.

      • Anonyymi

        huh huh tuo ei päde jos vastassa on narsu


      • Anonyymi kirjoitti:

        huh huh tuo ei päde jos vastassa on narsu

        Mitä haluat sanoa? Kannattaa jättää narsistit ihan omaan rauhaansa, jos tietää toisen olevan sellainen. Minä en ainakaan jaksa sellaisia yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        huh huh tuo ei päde jos vastassa on narsu

        Ai marsu?


    • Anonyymi

      Perusta Suomen suurin kirpputori sillä lama on ikuinen tai ainakin melkein.

    • Anonyymi

      Tee hyvä B suunnitelma siltä varalta ettei A toteudu.

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂säälittäviä ihmisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂säälittäviä ihmisiä

        Ihme tyyppi


    • Anonyymi

      Kierrä kaukaa narsistiset toksiset miehet. Pintakerrokseen ei kannata uskoa.

    • Anonyymi

      Älä häpeä isoa munaasi. Se jättämään sinut yksinäiseksi.

    • Anonyymi

      Sanoisin itselleni, että ensinnäkin lopeta sinisilmäisyytesi, äläkä usko siihen blondiin tippakaan. Toisekseen, käy koulut tosissasi ja tähtää siihen, että pääset lähtemään täältä takahikiältä maahan, jossa aurinko paistaa ja linnut laulaa läpi vuoden, älä jää tänne tekemään 10 tuntia päivässä lumitöitä juhannukseen asti.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vedä käteen.

    • Anonyymi

      älä vaan koskaan mene siihen karaokepaikkaan, menetät vain sydämesi siellä.

    • Anonyymi

      Pysy erossa päihteistä väärien ihmisten seurassa. Ota poliisiin yhteyttä helpommin. Pidä pääsi ja uskalla tehdä muutos.

    • Anonyymi

      Keskity koulunkäyntiin koska siitä voi olla myöhemmin jotain helpotusta

    • Anonyymi

      Opettele ranskaa.
      Vois olla iloa.

    • Anonyymi

      Hyvin menee. Keep up the good work!

    • Anonyymi

      Elä. Elä täysillä.

    • Anonyymi

      Älä liikaa miellytä muita. Pistä itsesi etusijalle välillä.

    • Anonyymi

      Älä ota velkaa

    • Anonyymi

      ei ole mitään mitä olisin voinut tosin tehdä, kaiken annoin hyvässä ja tein enemmän kuin parhaani. kaikkeen se ei riitä ja sitten on jatkettava elämää. kuunneltava sydäntään ja pyrittävä aina hyvään itseään unohtamatta. näillä mennään edelleen, katsotaan mihin se riittää.

    • Anonyymi

      He's just not that into you. Don't waste your time.
      (Tämä 3 vuoden taakse).

    • Anonyymi

      Juokse lujaa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pysy pois kadulta

    • Anonyymi

      Älä anna mitään lahjaa naiselle ystävänpäivänä niin näet onko hän kanssasi aidoista syistä vai yrittääkö vain hyväksikäyttää.

    • Anonyymi

      Mene yhteen kaupunkiin ja etsi sieltä yksi mies, jonka olemassaolosta et vielä tiedä mitään. Hän on ihanin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En aintais mitään neuvoa. Kaikki huonotkin kokemukset opettavat ja valmentavat vieläkin negatiivisempiin kokemuksiin. Niiden huonojen kokemusten on tarkoitus tehdä meistä vahvempia ihmisiä kohtaamaan paremmin huonoja päiviä ja tekemään meistä itsenäisempiä ihmisiä jotka eivät takerru toiseen ihmiseen liiaksi eli ei ole läheisriippuvainen ja osaa elää itsekseen omilla ehdoilla luottaen siihen että tulevaisuudessa pärjää vaikka yksin, mutta ei sulje kuitenkaan kokonaan sitä mahdollisuutta että tulevaisuudessa voisi löytää sydänystävän.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16695
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2108
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      189
      1709
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      211
      728
    Aihe