Yrittäjä se on mikro yrittäjäkin.

Anonyymi-ap

Ole tarkkana yrittäjyydestä. Jos on mikro yrittäjä olet vastuussa veloista jos konkurssi tulee mutta jos onkin osakeyhtiö niin et menetä kuin sijoimuksesi.

0

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liperi pääsi otsikoihin

Murha (?) Liperin Onttolassa. Lukekaa itse, jos osaatte. https://yle.fi/a/74-20076779
        Liperi
        69
        3966
      2. Halpa on lapsen henki

"POHJOIS-KARJALAN käräjäoikeus on antanut torstaina tuomionsa 4-vuotiaan lapsen kuolemaa koskevasta tapauksesta. Sebast
        Joensuu
        208
        3484
      3. Perhe surma

Taas tapahtui surma. 37v mies murhasi vaimonsa. Heidän lapset 6 ja 8v eivät olleet teon sattuessa paikalla. Tätä se mata
        Joensuu
        102
        2506
      4. Oho! Pernilla Böckerman ja Riikka-äiti saivat kesämökille öky-yllätyksen -Katso ennen-jälkeen kuvat!

Oho, aikamoinen öky-yllätys! Kyllä kelpaisi tämä. Tuo mökkiin aivan uutta ilmettä, käytännöllisyyttä ja rentoutumistilaa
        Suomalaiset julkkikset
        6
        1668
      5. Farmi Suomi: Miina Äkkijyrkkä, 74, murisee ärräpäitä "Perkele, minä olen ammattilainen, minua ei..."

Tätä odottaessa! Kuvanveistäjä ja kansainvälisesti tunnettu taiteilija Miina Äkkijyrkkä on Farmilla varmasti aikamoinen
        Tv-sarjat
        23
        1243
      6. Tämä on sinulle

Toivottavasti ajatukseni kantaa perille - Välitän, todellakin välitän🙏💔
        Ikävä
        53
        1127
      7. Onko sulla tiedossa, että

Tykkääkö se sinun kaivattu sinusta takaisin?
        Ikävä
        79
        1065
      8. Miksi Suomen ongelmat alkoivat Natojäsenyyden myötä?

Miksi Suomen ongelmat alkoivat Natojäsenyyden myötä? Mitä mieltä olette?
        NATO
        264
        761
      9. Huomasin erään asian juuri.

Sepäs ei sitten enää selittelyjä kaipaakaan. Kiitos, kun estit. Asia on harvinaisen selvä.
        Ikävä
        82
        756
      10. Paha mies saatu kuulemma satimeen Suomussalmella

Paha mies saatu kuulemma satimeen Suomussalmella. Tämmöstä voipi tapahtua, vieläpä jopa nykyaikana. Poliisi sano, että
        Suomussalmi
        10
        752
      Aihe