Käyn piiskattavana

Anonyymi-ap

Onko muita jotka tykkää olla piiskattavana.minä käyn 60v uhkean rouvan piiskattavana Tampereella hotellissa.seksiä hän ei anna mutta joskus runkkaan itse piiskan viuhuessa.nautin kovasti kun perse kirvelee punaisilla raidoilla ja mustelmilla.hotelli sinänsä huono paikka kun ei voi huutaa.yleensä puren tyynyä.onko mulla kokemuksia piiskattavana?

41

1382

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En käy missään, mutta yksi tuttu käy luonani vierailulla, tekee hommat ja tienaa sapuskansa samalla.

      • Anonyymi

        Buaahaa spede Buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buaahaa spede Buaahaa

        No mitäs spede mikä noin naurattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buaahaa spede Buaahaa

        Tämä spede niuvanniemeltä olisi kyllä ihan oikeasti ansainnut kunnolla piiskaa pyllyllensä. Pihalta risu, pylly paljaaksi ja kaikki halukkaat piiskaisivat peräkammarin pojan pyllyn punaiseksi ja sen jälkeen nurkkaan häpeämään housut kintuissa.


    • Minä haluaisin käydä piiskattavana mutta ei täällä on nainen joka halua anna minulle piiskaa!

      • Anonyymi

        Mee niuvanniemeen siellä spede piiskaa perseesi vereslihalle buaahaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mee niuvanniemeen siellä spede piiskaa perseesi vereslihalle buaahaa

        Missä se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee niuvanniemeen siellä spede piiskaa perseesi vereslihalle buaahaa

        Sinähän sen tiedät kun olet siellä spedesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee niuvanniemeen siellä spede piiskaa perseesi vereslihalle buaahaa

        Mä haluun nivanniemeen. Kerro heti missä se on miten sinne pääse. Joudutko spedelle maksaa piiskaamisestasi. Vai annatko vaan panna.


    • Anonyymi

      Siis häh? Sinua piiskataan, puret tyynyä ja vedät käteen. Kaikki nuo kolme tapahtuvat muka samaan aikaan.
      Joo...Ihan kivan sadun kerroit.

      • Anonyymi

        Se onkin spede niuvanniemestä buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se onkin spede niuvanniemestä buaahaa

        Niinhän sä olet sinäkin siellä sitten. Kyllähän sä spedesi tunnet ja tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se onkin spede niuvanniemestä buaahaa

        Niinhän sä olet ei sitä kukaan ole epäilytkään.


      • Anonyymi

        Eiks oikee järki juokse? No väännetään rautalangasta.mene kontilles sängylle,paina kasvosi tyynyyn,ota kyrvästä kiinni ja vatkaa,samalla voit fantasioita et joku piiskaus pakaroitasi...no ehkä tälläinen monen asian yhtäaikainen toiminta on vaan joillekin liikaa.


    • Anonyymi

      Mun nainen tykkää potkia munille! Sängyssä hän läppäisee kämmenellä kiveksille. Hän tietää hyvin milloin on syytä lopettaa tai lyödä lujempaa.

    • Anonyymi

      Miehille asia on varmaan yksinkertaisempi, kuin naiselle. Naisen on vaikeampi löytää luotettava mies hoitamaan asiaa. Niitä varmaan löytyy, mutta ei todennäköisesti näiltä sivuilta.

    • Anonyymi

      Erosin vaimostani 5 vuotta sitten. Ollaan nähty vain lasten syntymä päivillä. Ei paljon puhuta toisillemme. Hänen 10 vuotta vanhemman isosiskon kanssa tullaan aina juttuun. Hän käy ratsastamassa lähi tilalla. Näin hänet kaupan Parkki paikalla kun hän kävi kaupassa ratsastus tunnin jälkeen. Juteltiin varmaan 15 minuttia. Kun katselin hänen tiukkoja ratsastushousut peittämiä reisiä. Minulla rupesi seisomaan. Koitin olla niin etä hän ei huomaisi sitä. Mutta hänen lähdettyä kauppaan ja ajaessa kotiini. Tuli textiä viesti. Sulla seisoo. Taidan kiihottaa sinua. Nähdään ensiviikolla samaan aikaan. Vastasin kyllä. Saman aikaan viikon päästä nähtiin taas kaupan Parkki paikalla jo pelkkä odotus sai kullini seisomaan. Kun näimme hän oli pukeutunut taas tiukkoihin mustiin ratsastushousuihin ja nyt hän oli jättänyt jalkoihinsa pitkät nahkaiset ratsastus saappaat. Takkia hänellä oli pitkä ratsastus blatseri. Kädessä musta piiska. Hän tuli aivan lähelle. Ja kysyi kiihottaa ko. Sanoin arvaa vaan. Hän katsoi housujen etumustani joka oli käynyt pieneksi. Menimme autooni istumaan etu penkille ja hän hieroi etumustani housujen päältä ruskeilla ratsastuskäsineillä. Haluni oli aivan tapissa. Hän toppuutteli ja sanoi että jätetään ensi kertaan. Tule ensi viikolla hänen luokseen. Kello 21 niin saisimme olla kahden.

    • Anonyymi

      Odotin koko viikon tapaamistamme. Aamulla tuli viesti laita päälle sellaista että voimme mennä juhliin. Kävin resmannilta ostamassa mustan puvun. Puin puvun ja mustan kauluspaidan ja kiiltonahka kengät. Ja lähdin hänen luokseen oli paikalla varttia vaille. Soitin ovikelloa. Hän tuli avamaan pitkässä oranssissa leningissä. Oli kuin Hollannin jalkapallo kannattaja tar juhliin menossa. Hän otti kädestäni kiinni ja sanoi nyt mennään. Käveltiin 15 minuttia ja saavuttiin ison talon pihalle. Sen pihalla oli autoja. Käveltiin ovelle. Hän soitti ovikelloa. Oven avasi nuori herrasmies. Toivotti terve tulleeksi ja ohjasi Taka pihalle. Siellä oli porukkaa. Pian tuli vihreään leninkiin pukeutunut nainen antamaan sampanaja lasit käteen ja toivotti tevetulleksi. En tuntenut ensi silmällyksellä ketään. Exsän sisko sanoi Nä on työkavereita. Ei kai haittaa jos käyn tervehtimäässä hän sanoi. Tuolta saa lisä juomaa ja syötävää hän näytti suunnan kädellä. Etsin sinut kyllä hän sanoi. Kävelin hakemaan purtavaa. Ja otin oluen. Menin sisälle istumaan. Siellä mies katsoi tv stä jalkapalloa. Moikkasin ja istuin noja tuoliin. Siemailin olutta ja katselin peliä. Mies kysyi onko sinutkin pakotettu tänne. En tiedä sanoin piti olla Hilkan kanssa treffit ja tultiin tänne. Ootko tuntenut Hilkan kauan 15 vuotta vastasin. Mutta Näitten piti olla 1 treffit. Ollaan vain ystäviä sanoi. Pian puhe keskittyi urheiluun ja jalkapalloon. Välillä mies puhui puhelimeen. Kävin viemässä lautasen pois ja hain toisen oluen ja otin miehellekin. Istuin takaisin nojatuoliin ja ojensin toisen oluen miehelle joka puhui vielä puhelimeen.

    • Anonyymi

      Mies lopetti puhelun ja kiitti oluesta. Ja toinen puoliaika alkoi.

    • Anonyymi

      Hilkka tuli istumaan tuolin käsinojalle ja pussasi poskeeni. Mites täällä menee hän kysyi. Kalja on kylmää ja tvstä tulee urheilua. Eli ihan hyvin. Jaksatko viellä hän kysyi ainakin 45 minuttia sanoi.. Hilkka nousi käsinojalta ja katosi ulos. Katselin jalkapalloa ja mies lopetti puhelun nosti olut pullon ja kiitti. Katselin peliä. Mies puhui koko ajan jonkun kansa tai puhelimen. Ajattelin viellä hakea 1 oluen kun tarjoilija tuli kysymään tarvitaanko jotain pyysin tuomaan pullon olutta. Ja näytin että miehellekin. 5 minutin päästä 60 vuotias nainen tumman sinisessä kesä mekossa toi 2 olutta meille. Hän esitteli itsensä Annikiksi. Kyseli miten menee. Ihan ok vastasin. Hän istui puhelin miehen viereen nahka sohvalle. Mies lopetti puhelun ja naine uhkasi ottaa sen pois. Ei sinun tarvii siihen nyt vastailla on juhlat. Ja sinun pitää tehdä muutakin kun istua se korvalla. Minähän katselen peliä ja juttelen Hilkan poikakaverin kanssa hän vastasi. Ootteko kauan seurustelleet nainen kysyi. Katsoin kelloa. 2 tuntia sanoin. Nainen hymähti. Nä on 1 treffit tai piti olla. Nä juhlat ovat minulle yllätys. Hilkkaa ei paljon näy. Tä on yllätys että Hilkalla on mies hän sanoi.

    • Anonyymi

      Sen siviili elämä on ollut suuri mysteeri nainen sanoi. Ne on rakastuneita sanoi puku mies. Hilkka käy aina välillä kuiskuttelemassa. Naisen silmät kirkastuvat. Hän nousee ylös ja sanoo käyvän hakemassa juotavaa. Nyt se sai juoruttavaa. Sitä ei näy 2 tuntiin. Mies nousee ylös ja ottaa baari kaapista 2 lasia ja wiskey pullon. Kaataa laseihin wiskey tä. Tä on thai maalaista wiskey tä. Mutta hyvää minun makuuni hän sanoo ja ojentaa toisen lasin minulle maistan sitä. Makeeta sokeri maista. Ihan mukavaa sanon jalkapallo peli päättyy ja puku mies puhu puhelimeen. Nousen ylös ja katselen ympärilleni. Hilkkaa ei näy. Ei huvita juoda enempää käyn katsomassa onko syötävää viellä jäljellä. Pöytään oli tuotu tuoretta savustettua lohta. Leikkaan siitä palasen ja laitan sen lautaselle. Istun pihakalusteiden tuoliin. Ja maistelen sitä. Tekisi mieli lähteä mutta maltan mieleni. Ja syön lohen palan. Kello on varmaan jo 24 ajattelen. Haen viellä Vichy pullon ja ja meen sisälle tv viereen istumaan. Puku mies on kadonnut. Tarjoilija kerää astioita pöydältä. Vaihtelen tv kanavia ei tuu mitään mielenkiintoista jotain vanhoja uusintoja 2021 olympialaisista. Ja vanhoja elokuvia. Varmaan kello 1 Hilkka tulee moikkaamaan huomaan että hän on juonut 1 lasillisen liikaa viiniä. Haluatko lähteä hän kysyy. Kyllä sanon. Nousen tuolilta ja lähdemme kävelemään Hilkan luokse. On aivan väsynyt hän sanoo soitetaan taxi. Kerkiä me 4 kertaa kävelee edes takas ennen kun se taxi on täällä sanon. Pääsemme Hilkan luokse hilkka avaa oven ja kävelee suoraa makuhuoneeseen ja menee vaatteet päällä peiton alle. Katselen hänen touhuaa. Otan toisen peiton sängystä ja meen sohvalle nukkumaan. Aamulla herään kun joku tökkii minua. Aivan silmäni. Ex vaimoni katselee minua. Mitä sinä täällä teet. Ja missä Hilkka on hän kysyy. Sängyssä vastaan. Ex kävelee makuhuoneeseen ja tulee takasin. Siellä se nukkui. Mitä sinä täällä teet hän kysyy. Oltiin samoissa bileissä ja tultiin tänne nukkuu. Vastaan. Ja ollanha me tays ikäisiä sanon ja paskat hän sanoo. Mitä hilkka on juonut hän kysyy. En tiedä sitä ei paljon bileissä näkynyt. Ja sinä katsoit tvstä urheilua ex lisää. Sinä et puhu vieraille. Ex kerää kiukkua nauran. Nyt meet muualle räyhää sanon. Anna Hilkan nukkua tä on sen koti. Ex rauhoittuu hetkeksi. Oot sä pannut sitä ex kysyy. Ja nukkuisin sohvalla ja sillä on vaatteet päällä nauran. Ex meidän piti mennä tänään vanhempien luokse. Kyllä se sieltä kohta herää sanon. Anna sen viellä nukkua.

    • Anonyymi

      Ex menee keittiöön j keittää kahvia. Et taida vieläkään juoda kahvia hän sanoo. En niin vastaan puen housut ja paidan päälleni. Ja otan jääkaapista virvoitusjuomapullon. Sanon ex säälle että lähden kotiini. Kaapan blarzerin kainalooni ja poistun ovesta. Illalla Hilka lähettää viestin oli se kiukkunen uteli ollaanko pantu vaikka tietää että en miehistä välitä. Pari viikkoa menee että en kuule Hilkasta mitään. Kun tulee viesti tuutko viikon päästä taas juhliin kanssani. Voin tulla jos ei tarvii ex nähdä vastaan.

    • Anonyymi

      Sama asu kun viikko sitten tulee viesti Hilkalta perjantaina. Tuun hakee kello 19. Tasan 19 soi puhelin onko valmista tuu ulos laitan takin päälle ja kävelen ulos Parkki paikalle. Hilka istuu punasessa 2 hengen smartissa. Avaan oven. Moi sanoo Hilkka ja kaasuttaa matkaan onko kiire kysyn kun laitan turva vyötä. Ei viellä mutta meiilä on matkaa ja tällä ei uskalla oikein ajaa. Istun vaan pelkääjän paikalla ja pelkään. Pieni kinderi ja Nais kuski rekka kun ajaisi yli ei jäisi mitään haudattavaa ajattelen. Ajamme vanhan teollisuus kylään. Kaikki näyttää ulospäin kunnostetulta. Pihalla on autoja ajattelin kysyä mitkä kemut Nä on mutta maltan. Tä on asiakas tilaisuus Sanoo Hilkka oo vaan ja nauti antimista harva tunnista sunt. Saat ajaa kotiin mun pitää olla ystävällinen kaikille ja kehua niitä. En juo kun muuta ma lasi viiniä mutta se on liikaa auton kanssa. Kävelemme yhdessä hetken aikaa. Hilkka tervehtii ja minäkin joudun kättelee. Kävelen suoraan baari teltalle. Otan pelkän Cola juoman. Ja istun tuolille katselen ympärille löytyykö televisiota. Ja lähden kävelee. Kävelen kohti piharakennusta kun nään puku miehen. Tv on tuolla sinisen oven takana hän sanoo. Ja hän jatka matkaa. Kiitän ja aivan oven laitan tvn päälle sookkeria. Selostuksesta päätellen saksan turnaus. Istuskelen kun ovi avautuu tarjoilua tuo vichyä ja kahvia. Ei kahvia kiitos sanon. Onko syötävää. Lohta ja buled porkkia. Pelkkää lohta ei kastikkeita ja vaaleaa leipää vastaan. Tarjoilija palaa 15 minutin päästä lautasella on iso pala lohta ja puolikas patonki ja pari Vichy pulloa. Aika menee sookkeria katsellessa. Tunnin jälkeen Hilka tulee käymään. Ja istuu käsinojalle. 2 tuntia viellä niin voidaan lähteä. Oo niin kauan kun sinun täytyy sanon. Ei tä niin paha ole. Vastaan

    • Anonyymi

      Minä kyllä haluaisin mutta en tiedä kuka voisi minulle antaa? En halua kuitenkaan turpiin

    • Anonyymi

      Ei huono toi väli kommentit. Mutta ei kuulu mukaan.

    • Anonyymi

      Pukumies tulee ovesta sisään ja puhuu puhelimessa. Pian Annikki seuraa perässä. Molemmat istuvat sohvalle. Annikki tervehtii minun nähtyään. Sinä olet se Helenan uusi mies ystävä. Jaa sanon. Mielessäni ajattelen että ei sitä minulta ole kysytty ja Helena on minua 10 vuotta vanhempi. Millon te olette tavannut. En viitsi sanoa että olin Helenan siskon kanssa naimisissa. Ja tää juttu olla Helenan kusetusta. Helena ei oo oikein koskaan miehistä välittänyt. Ollaan me tunnettu vähän aikaan sanon mutta aika pintapuolisesti vastaan. Kaunis nainen lisään. Niin on tulee vastaus. Ei oo ennen miehiään näyttänyt. Nainen vastaa. Hän kyselee kaikkein laista mutta välttelen vastauksia puhun vain ympäri pyöreitä. Koska olin siskon kanssa naimisissa ja tunnen hänen vanhemmat minun on helppo vastata vaikka en niin Helenaa oikeasti tunne hyvin. Nainen on selvästi saanut riittävästi tietoa ja poistuu. Nyt sillä on juoruttavaa sano pukumies. Ette te taida seurustella hän lisää. Jaa vastaa. Mistä niin päättelet. Helena ei taida miehistä oikein välittää ja olet häntä selvästi nuorempi hän lisää. Joo olin Helenan siskon kanssa naimisissa. Ja ollaan kyllä nähty melkein viikottain Helena käy viikonloppuisin ratsastamassa hevosilla mun naapurissa. Nyt ollaan viihdytty muutaman kerran toistemme seurassa. Mutta sen haluista ei taida kukaan tietää totuutta en ainakaan minä. Vastaan.

    • Anonyymi

      Helena saapuu tv huoneeseen. Istuu väkisin samaan nojatuoliin. Ja suutelee poskelle. Nyt voidaan lähteä. Mennään vaan sanon. Moikkaan puku miehelle. Ja kävelemme kohti Smarttia. Tossa on avaimet hyppäämme tautiin ja Helena opastaa käynnistämään auton ajan alussa varovasti. Helena sanoo aja vaan ei tää rikki mee.

    • Anonyymi

      Miten sulla meni. Vastasin uteliaitten kysymyksiin. Onneksi olin siskosi kanssa naimisissa. Porukka on varmaan ymmällään sanoin. Joo ne on ollut ihmeissä kun kaikilla muilla on aina mies tai vaimo mukana. Sä oot kulta en kun oot tullu mun mukaan. Saavuimme Helenan kotiin. Helena menee suoraan sänkyyn. Kirjoitan lapun pöydälle että tuan auton kello 12 päivällä ja ajan kotiin.

      Seuraavana päivänä ajan Helenan luokse. Soitan ovikelloa. Hän avaa oven Marimekon valko musta hame päällä.. Tuu sisää. Istun olo huoneen noja tuoliin. Helena tuon kassin ja kupin teetä minulle. Mitä kassissa on. Kysyn katso sitten kotona. Palauta kun olet katsonut. Maistelen teetä. Helena laittaa kengät jalkaa ja vieminut smartilla kotiin. Kotona aukaisen kassin. Siellä on 2 kunnon valokuva alpumia. Toisessa on mustavalkoisia kuvia naisista ratsastus asusteissa yksin ja ryhmä kuvia. Varmaan 1900 luvun alusta 1960 luvulle. Toisessa on kuvia Helenasta ratsastus vaatteissa. Ja ratsastamassa hevosilla. Helena näyttää kuvissa tosi kauniilta. Kuvat ovat 20 vuoden ajan jaksolta. Sitten on viellä lopussa kirje kuori siinä on tuoreita kuvia Helenasta ratsastus vaatteissa. Kuoressa lukee nimeni. Ja sisällä on lappu että nämä ovat minulle. Katselen kuvia viikon verran ja soitan Helenalle että voin tuoda kassin takaisin. Ei tarvitse tulen ennen ratsastustunti hakeen. Viikon loppuna Helena soittaa että tulee hakee kuvat. Kello 12 soi ovikello aukaisen ulkooven ja kutsun Helenan sisälle. Ojennan kassin hänelle. Kiitos olivat mielenkiintoisia. Sanon. Helena on heti menossa koska pitää kerkiä ratsastus tunnille. Tuutko minun luokseni kun meen kotiini hän kysyy. Minulla on savu lohta ja viiniä. Voin minä tullakin vastaan soita kun tunti on ohi niin tuun pihalle.

    • Anonyymi

      Helena soittaa 3 tunnin päästä ja kävelen ulos. Istun smartiin. Helena ajaa kotiaan kohti. Kai sinä tiedät että en välitä miehistä. Kyllä minä olen koko ajan tiennyt sen. Siskosi sanoi sen heti alussa. Mutta ei se minua haittaa. Mutta olet hyvän näköinen saisit varman miehen kun miehen. Kiitos hän vastaa. Tarviin miehen edustus tilaisuuksiin. Voin kyllä maksaa siitä hän sanoo. Ei tarvitse tuun kun se ei häiritse normaalia elämää vastasin. Saavumme Helenan kotiin. Ota jääkaapista juomaa käyn pesulla hän sanoo. Aukaisen jää kaapin siellä on 2 hyllyllista brizereitä. Ei oikein maistu. Joten otan vesilasin kaapista ja hana vettä. Avaan tv ja katselen yleiseturheilua. Helena on käynyt laittamassa Marimekon hameen ylleen. Ja nappaa briiserin jääkaapista. Sopikoo tä järjestely varmasti sinulle sopii sopii. Oot hyvän näköinen ja menestyvä nainen kuka tahansa tulisi seuraksesi. Mutta pukumies kyllä tietää että et välitä miehistä. Niin tietääkin oon sanonut sille. Ja sille se on ok. Eiko sinulla ole Nais ystävää ottaa mukaan. Luotatko sinä naisiin hän kysyy. Ne ovat kiukuttelevia pääsäryn omavia primadonnia. Seksiä ok mutta ei yhteistä elämää. Tuhlaavat vain rahaa turhuuksiin hän lisää. Oot oikeassa sanon. Entä sun sisko. Niin juuri saa hepulin kun nukut mun sohvalla. Ilta jatkuu otan pari brizeriä liikaa sä voit nukkuu sohvalla Vai nukutko sängyssä. Jos vaan sohvalla sanon. Ei kun tuu vaan sänkyyn ei me sexiä harrasteta.

    • Anonyymi

      Menemme nukkumaan sänkyyn Helena laitta Marimekon paituli päälle katson hetken hölmistyneenä ja heitä sitten vaatteeni tuolille jätän bokserit jalkaan. Onneksi on kaksi peittoa ajattelen. Helena nukahtaa heti. Selaa hetken puhelimesta sähköpostiani. Aamulla Helena herättää minut. Laita vaatteet päälle siskoni tulee kohta. Laitan vaatteet päälle ja istun keittiön pöydälle kun ovikello soi. Helena käy avaamassa oven. Onko toi renttu taan täällä hän sanoo.

    • Anonyymi

      Oo kunnolla sanoo Helena. Se on auttanut minua 2 viikonloppuna. Istunut firman juhlissa. Ei sitä kukaan jaksaisi jos on normaali hä läväyttää. Paska se on sano ex. Panitteko viime yön. Hän kysyy. Maltan mieleni ja oon hiljaa. Mitä se sinulle enään kuuluu sanoo Helena. Jos ei nyt pantu niin ensi kerralla pantaa hän lisää. Haista paska sanoo ex. Meidän piti lähteä vanhempien luokse hän lisää. Kysyn missä lapset ovat. Haista sinäkin hän aloittaa. Ne on vanhempieni luona. Meillä on siellä lounas tänään ja sinua ei ole kutsuttu. Totean että on parempi että lähden. Laitan kengät jalkaa ja kaappaa blarzerin mukaan ja lähden kävelee linja-auto pysäkille. Pian ex lähettä viestin otatko lapset ensi viikonlopuksi. En viitsi viellä vastata. Vaan hyppään linja-autoon. Illalla ex soitta otatko lapset voin ottaa vastaan. Ja sanon että tuun hakee ne perjantai illalla. Ja suljen puhelimen.

    • Anonyymi

      Perjantain töiden jälkeen menen ex luokse soitan ovikelloa ex avaa oven hei sitte voitte jää dä tänne minä tulen maanan Taina. Vie lapset tarhaan aamulla ne tuntee reitin. Viikon loppu meni. Ja aloitin työviikon. Sammakko paskaa Pomo kiukutteli pari työkaveria oli sairaslomalla sain tehdä niidenkin hommat. Olin joka päivä töitten jälkeen väsynyt 14 tunnin päiviä. Torstaina tuli viellä amis poika harjoittelee. Hitsaa muista hän sanoi. Näytin hänellä aamulla mitä piti tehdä. Laitoin palaset kohdalleen ja näytin 1 malli kappaleen. Sitten katsoin että hän teki yhden. Nyt mä osaa hän sanoi. Katsoin häntä ja menin tekee omia hommia. Kävelin töistä kotiin kun Helena soitti olisi parjantai illalla 21.30 juhla johon hän tarvitsisi minua. Ulkoilu vaatteet päälle hän sanoi. Tarvii sit nukkua heti töiden jälkeen ajattelin. Ja niin teinkin laitoin kellon soimaan 20. Parin tunnin unien jälkeen vaatteet päälle. Ja kaivoin tuulitakin kaapista. 21. Helena soitti tuu ulos. Suljin oven ja kävelin ulos. Helena avas auton oven. En ehtinyt kunnolla istumaan kun hän kaasutti matkaan. Olin väsynyt rankan työviikon jälkeen ja olin hiljaa. Helena ajoi Naantaliin suuren omakotitalon pihalla. Pihalla oli muutamia autoja. Olin vain hiljaa ja nousin autosta. Nä on meidän asiakkaasi bileet. Älä juo mitään että pystyt ajaa kotiin. Ton boolit on tehty pirtusta. Sen muija on lääkäri. Sen hankkii sitä. Kävelimme pihllen siellä oli noin 20 ihmistä. Helena näytti mistä saan syötävää. Oli makkaraa lihaa ja kana. Sekä savustettuja ahvenia. Oti lautaselle pari ahventa ja pätkän patonkia. Istui pöydän ääreen Helena tuli viereeni nyt meidän täytyy hetken istua vierekkäin että tietävä ett olet minun seurassa. Hän sanoi. Helena joi kuohujuomaa ja puhui vieressä olevalla naiselle. Minä söin avania. Ja join vichyä. Helena tuli viereeni ja otti käsivarresta kiinni ja kuiskasi korvaan noi luulee tosissaan että me seurustellaan. Sanoin vaan Ju juu ja join vichyä. Ei kö puku mies ole täällä kysyin. Ei se on jossain messuilla. Meidän täyttyy olla kahdestaan koko ajan hän lisäsi toi iso mutahiusinen mie yrittää muuten iskeä minua. Se tulle heti mun luokse kun näkee mut yksin. Ilta meni kun kuuntelin mitä juttuja Helena puhui muiden kanssa. Helena meinasi tulla wessaanki kanssani. Kyllä sinä tuut toimeen 5 minuttia sanoin. Vessasta tultaessa Helena tarttui taas käsivarteeni. Noin 24 lähdimme kävelee autolle. Oliko raskasta Helena kysyi. Oli ja oli raskas työ viikko töissä. Ajan auton sun pihaan ja meen nukkuu sun sänkyyn. Sanoi. Ajoin smartin Helenan pihalle sammutin auton ja kävelin suoraan Helenan makuhuoneeseen otin vaatteet pois ja menin peiton alle. Helena sanoi jotain. En kuunnellut vaan vedin peiton pääni päälle. Aamulla heräsin Helena oli noussut aikaisemmin.

    • Anonyymi

      Mitä tehdään Helena kysyy. Ja pyytää istumaan keittiön pöytään. En tiedä pitäisi pestä. Työvaatteita. Sanon. Ei me sun luokse mennä hän lisää. Pese ne sunnuntaina. Ja kaataa teeä kupiin ja ojentaa sen minulle. Tänään olisi inrerin jalkapallo peli. Pukumies on messuilla ja mulle annettiin liput. Mennään sinne. En oikein välittäisi oon vähän väsynyt viellä työviikosta ja ne pyykit. Mee lisää nukkui aamiaisen jälkeen Helena sanoo. Syön pari pientä sämpylää ja menen nukkuu. Herään parin tunnin päästä. Aurinko paistaa pahasti ikkunasta. Nousen ja puen vaatteet. Talo on muuten tyhjä katon puhelinta. Helena on lähettänyt viestin. Tuun kello 13. Käy vaikka saunassa. Istun avaan tv sillä pääsee nettiin. Selaan jotain uutisen sivustoa. Ja harkitsen kotiin lähtö kun Helena avaa oven. Miten on mennyt hän sanoo. Toin ruoka. Ei oo nälkä mut ne vaatteet tarvitsisi pestä. Sanon. Helena tule viereeni ja halaa. Ei tarvi. Tänään tutustutaan toisiimme hän lisää. Tossa on pururata ja siitä pääse luontopolulle kierretään se. Ei minulla ole vaatteita ja saa paita sanon. Ei tartte mennään nyt. Helena pakkaa repun. Laitan takin päälle ja lähdetään. Helena kävelee liian reippaasti. Ja hoputtaa minua. 2 tunnin kävelyn jälkeen saavumme laavulle. Siellä on porukkaa. Ei jää dä tähän Helena sanoo. Moikkaammw paikalla oli noita ja jatkamme. Helena näyttää mml karttaa puhelimestaan ton lammen rannalla on nuotio paikka hän näyttää 15 Min ja olla siellä kävelemme 30 minuttia ja saavumme lammen rantaan. Helena katsoo karttaa. Se on tuossa vieressä lähemmäs kiertämään lampea ja teemme melkein koko kierroksen ja löydämme nuotiopaikan. Menimme väärään suuntaan. Sanon. Helena ottaa repusta ruokailu tavarat esiin ja käyn hakemassa sylilisen risuja. Pätki ne lyhkäiseksi ja laitan nuotio paikalle. Miten noi sytytetään. Kysyn. Helena kaataa sytytysnestettä niihin ja sytyttää ne. Roihahtaa hetkeksi kunnolla. Sitte hän laitta tee kannun nuotion päälle ritilää. 2 alumiini foliota joihin on kääritty jotain ja 4 bratvursti. Siinä neito häärää nuotion ja ruuan kimpussa minä istun. Ja nojan haapaan. 20 minutin päästä hän laitta eteeni lautasen jossa on 2 bratvursti avattu folio jossa on vihanneksia olivi öljyssä ja kupin teetä
      Maitelen ruokaa. Tä on ihan syötävää sanoo Helena. Syön ja juon. Helena laitta. Roskat pussiin ja astiat toiseen. Ja pakkaa repun. Meillä on viellä matkaa hän lisää. Oot ihan hiljaa hän kysyy. Joo sanon. Tä tuntuu liikaa avioliitolta heitän. Eikä tunnu Helena vastaa. Sä oot mukava ja et kiukuttele. Hän lisää. Jatketaan nyt lähedenme kävelee. Kierrämme suositun nuotiopaikan ja jatkamme polkua pitkin. Tunnin päästä saavumme puru radalle ja pian sen jälkeen Helenan kotiin. Ilta on jo aika hämärä. Mulla on taas nälkä sanoo Helena. Mennäänkö syömään ranta ravintolaan. Ei tarvi vastaan. Eikö sulla ole mitään kaapissa. Aivan jääkaapin. Lupaan tehdä ruuan jos Helena hommaa mulle puhtaat vaatteet.

    • Anonyymi

      Tee meille kanaa riisiä ja curry kastiketta. Lisäksi paistan paprikaa oliviöljyssä. Katan pyydän ja syömme ruuan. Nyt ne vaatteet sanon. Käyn ensin kyllä suihkussa. Siellä on sauna lämmin laitoin sen päälle kun tultiin Helena sanoo. Heitän vaatteet pesukoneen päälle ja Men suihkuun. Avaan sauna oven. Pieni sauna taitaa tänne 2 mahtua ajattelen. Heitän löylyä kiukaalle. Ja istuskelen löylyssä. Päivän paras hetki kun en nuku ajattelen. Ja kiron sitä että olen taas jonkun naisen luona pilaamassa viikonloppuni. Istuisin kotona parvekkeella ja joisin kaljaa ja grillasin sähkö grillissä ruokaa. Ei häiriöitä ja kaljaa. Heitän viellä löylyä ja käyn suihkussa. Laitan pyyhkeen ympärille. Ja avaan pesuhuoneen oven. Luulin että jäit sinne sanoo Helena. Mulla on huonosti sun kokosi vaatteita. Tässä on iso t paita ja xl kokoinen kauluspaita ja college housut.

    • Anonyymi

      Alus housuja ei ole miehelle. Ja Nä mun on muutenkin liian pienet sinulle. Otan vaatteet ja meen makuhuoneeseen laittaa ne päälle. T paita ja kauluspaita on ok mutta college housut on lyhyet. Helena tulee makuhuoneeseen ja antaa viellä sukat. Kylä mä näillä pärjään sanon. Istub sohvalle ja Helena istuu vasta päätä tuolille. Antaa lasin minulle tä on katkera ja kolaa. Opin Argettiinasaa juomaan tätä hän sanoo. Aika erikoisen maksusta kun maistelen. Meen nyt saunaan hän sanoo ja nouse ylös. Jos janottaa juo toi munkin lasi. Helena häviä pesuhuoneeseen. Nappa pienestä kirjahyllystä kirjan tä on ruotsia katselen muitakin englantia ja Ruotsin kielisiä kaikki. Ja vielä jokunen venäjän kielinen. Onneksi on jotain isoja kuva kirjoja joissa on rakennuksia. Mutta kirjoitus on venäjää. Katselen niitä. Helena tulee pesuhuoneesta ja menee makuhuoneeseen. Pian hän tulee sieltä hän on pukeutunut punaisiin trikoihin punaiseen kaulus t paitaan. Istuu tuoliin ja maistaa juomaan sa. On kyll kuuman näköinen. Mutta saa hillittyä itseni. Jos olisin baarissa ja vierässä olisi tuollainen nainen sortuisi vonkaamiseen. Ajattelen. Helena katselee jotain kansiota ja käy välillä tuomassa meille toiset juomat. Kello on varmaan jo 23 kun sanon meneväni nukkumaan otan kaulus paidan ja housut pos ja menen sänkyyn heitän peiton päälleni ja nukahdan.

    • Anonyymi

      Aamulla herään kello 6 Helena on jo ylhäällä. Vien sinut kotiin. Men samalla ratsastamaan hän sanoo. Tee itsellesi aamiaista. Laitan ratsastus vaatteet päälle. Juon teetä ja syön smapylää. Mennään sitten Helena sanoo kävelen eteiseen ja laitan kengät jalkaan. Helena on mukeutunut valkoisiin ratsastuhousuinin. Valkoiseen ratsastus takkinn ja mustiin ratsastus saapaisiin. Kädessä hänellä on valkoiset hanskat ja valkoinen ratsu piiska toisessa musta ratsastus kypärä. Meillä on tänään enkeli päivä hän sanoo ja kiirehtii minua. Kävelin smarttiin ja istun penkille. Helena lähettä vielä textiä viestin. Ja lähtee tykittää kohti kotiani. Pysähtyy pysäkille avannut oven ja moikkaan. Kotona rupeen pesee pyykkiä ja laitan puhtaat vaatteet päälle. Välillä otan pikku tirsoja ja laitan pyykkiä koneeseen.

    • Anonyymi

      viikkoa menee töissä ja viikonloppu lasten kanssa lauantaina lapset haluavat katsomaan hevosia. Kävelemme ratsu tallille. Lapset katselevat hevosia ja ratsatustuntiin osallistujia. Ollaan pos lähdössä kun Helana tulee moikkaamaan. Lapset halusivat nähdä hevosia sanon. Lapset tulevat viereeni. Tä on teidän äidin sisko Helena ettekö muista. Sanon. Helena kysyy mitä teen huomenna. Vien lapset ex älle päivällä ja ei muuta. Tuu minun luona käymään samalla hän pyytää.

    • Anonyymi

      Vien lapset ex älle. Ex avaa oven ja lapset menevät sisälle mä meen nyt sanon. Ajan autolla lyhyen matkan Helenan luokse. Helena istuttaa kukkia. Moi hän sanoo. Heti asiaan muutto mun luokse asumaan hän kysyy. En nyt taida sanon. Ei me tunneta toisiamme. Ja ei siitä mitään tulisi. Ei kokonaan vaan kuukaudeksi koitetaan. Voin vaikka antaa pillua jos se on siitä kiinni. Joo makaat selällä ja jyystän sinua. Sanon. Mulla on sinulle oma huone sun ei tarvii maksaa vuokraa. Ja mä saan puolison. Miksi et ota jotain naista kysyn. Oon koittanut muutamia kertoja ei siitä mitään oo tullut. Ne vaan kiukuttelee. Ja määrää. Sä oot mukava vaikka oletkin mies. 10 vuotta sinua nuorempi saat vielä puman maineen joka asuu siskosi ex kanssa. Paskat siskosta se on jus sellainen kiukuttelua.

    • Anonyymi

      Tehdään jotkut säännöt joita kumpikin noudattaa. Koitetaan alussa se kuukausi. Ja jos onnistuu niin sitten muutat. Viikon päästä. Hän lisää. Lauantai aamuna 9 soi ovikello 2 miestä kysyy oli ko se muutto täällä. Sanon voi perkele. Viedään vai vaatteita vähän sanon. Laitan vähän vaatteita jäte pariin jäte säkkiin. Ei muuta toinen miehistä katsoo asuntoani ei tässä menis muutenkaan kun tunti sulla on sänky ja 1 tuoli ja pöytä. Ei niitä viedä. Lupasin asua kuukauden sen naisen kansaa. En muuta. Toinen miehistä otta jätesäkit kantoon. Me viedään nämä sitten. Jättäkää ne vaikka sinne ovelle jos kukaan ei ole kotona. Mä tuun perässä. Ajan Helenan luokse. Ja soitan ovikelloa. Helena tulee avamaan ei sulla paljon tavaraa ole. En luvannut viellä muutta kokeilla vaan. Ja moi muutot miehet oli kyll liikaa. Ei kä mitä se on mulla työ etu ne on meidän asiakkaita. Miehet saivat helpon keikan lauantaiksi. Helena näyttää huoneen. Tä on isompi kun mun asunto sanon. Oikea takka ja oma ovikin. Mä voi maksaa vuokraa tästä. Katotaan kuukauden päästä sanoo Helena. Tässä on avain. Varas hälyttimen koodin saat oman maanantaina sun pitää käyttää siihen asti omaa oveasi. Toi väli ovesi saat kans lukkoon. Laitan vaatteet kaappi se näyttää tyhjältä. En nää oikeastaan Helenaa muutakun lauantai aamulla ja illalla 2 viikkoon. Sunnuntai iltana Helena kysyy miten on mennyt. Ei sua paljon näy sanon. On kiireitä töissä hän vastaa pari suurta asiakasta pitää kiireisenä. Tai kohta entisiä jos eivät saa talouttaan kuntoon. Varmaan 2 viikkoa viellä niin selviää miten käy. Ollaan annettu niille finanssialan neuvontaa ja tutkittu niiden tilejä. Outoja yhteen sattumia. Samoja omistajia ja samoja asiakkaita kummallakin. Sisko soitti tänään ja haukkui minut kun otin sut asumaan tänne. Kyllä se siitä rauhoittuu. Sanoin se on äkki pikanen. Istumme ulkona ja juomme virvokkeita.

    • Anonyymi

      Ilta aurinko lämmittää. Mun tarvii mennä nukkui sanon pitää olla kello 6 töissä. Nousen ja lähden kävelee huonetta kohti. Pari viikkoa mene taas niin että emme paljon näe toisiamme.. Minulla on perjantaina vapaata ja herään vasta 10 neltä. Kävelen keittiöön housussani kunnon aamu seisokki. Ajattelen että ei laisen ole väliä kun oon yksin. Kun astun keittiöön huomaan Helenan istuvan pöydässä. Voi perkele sanon ja käännyn. Ei se haittaa hän sanoo. Sua taitaa panettaa. Älä viitsi sanon. Ja istun tuoliin. Haluatko sitä pillua Hän kysyy. Älä nyt enää. Miehellä kuuluu olla aamu seisokki sanon. Ja sä olet viellä hyvän näköinen. Helena nousee ylös ja otaa kädestäni kiinni muakin panettaa. Ja mä lupasin että kerran kuussa pannaan. Mennään menemme käsi kädessä Helenan huoneen sängylle ja kaadumme siihen. Rakastelimme nopeasti mutta lyhyesti. Tais tulla tarpeeseen hän sanoi. Oon hiljaa. Hän tulee päälleni ja ohjaa puoli kovan kaluni kädellä sisälleen. Hän heiluttaa lantiotaan sivuttain joka saa kaluni jäykistymään kunnolla. Usean minutin ratsastuksen jälkeen laukean uudelleen. Hän vielä jää päälleni. Sitten hän kierähtää viereeni. Nyt on kaikki lupaukset pidetty. Muutatko kyllä jos saisi viellä kaljaa sanon hän nousee ylös sängystä ja käy jää kaapista hakemassa olut tölkin. Omat ruuat ostat hän lisää ja ojentaa tölkin. Oot kyllä kaunis sanon. Älä rupea minuun rakastumaan. Hän sanoo. Ja laitta kylpytakin päälleen. En vastaan ja nousen ja laitan yö puvun päälleni.

    • Anonyymi

      H­­­ei! Kutsum­­me sinu­t käym­ään uude­ssa chatis­sa! Meitä on yl­­­i mil­­jo­­ona! 👉 http://aram-us.com/H/W0r5A9

    Ketjusta on poistettu 94 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe