Mikalon asunnot - minne et muuttaisi

Anonyymi-ap

Olen katselemassa Mikalolta vuokra-asuntoa. Kertokaa jos tiedätte, että mitä taloja / tiettyjä rappuja kannattaa vältellä.

51

780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomenniemi. Ellei hlua kuolemaan kylän kanssa.

      • Anonyymi

        Suomenniemi -
        Ihana, rauhallinen ja kaunis kunta asua.
        Pöpi kirjoittajatkaan eivät siellä nää virikkeitä ja näin pysyvät poissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomenniemi -
        Ihana, rauhallinen ja kaunis kunta asua.
        Pöpi kirjoittajatkaan eivät siellä nää virikkeitä ja näin pysyvät poissa.

        Siellä on töitäkin tarjolla erittäin paljon. Eiku onko? Kannattaako siellä asua, jos ei eläkkeellä ole..


    • Anonyymi

      Tarkennan: kiinnostaa kuulla alueista, jotka 5km säteellä keskustasta :) Erityisesti mielipiteitä ja kokemuksia Peitsarissa ja Tuppuralassa asumisesta Mikalon kämpissä.

      • Anonyymi

        Peitsari rauhatonta alkkisten aluetta.
        Tuppurala nykyisin yllättävän rauhallinen. Elo tuntuu kuin Mogadishussa asuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peitsari rauhatonta alkkisten aluetta.
        Tuppurala nykyisin yllättävän rauhallinen. Elo tuntuu kuin Mogadishussa asuisi.

        No mua ei maahanmuuttajat haittaa, jos ovat ihmisiksi ja noudattavat talon yhteisiä sääntöjä. Lasten äänet ja leikit ei haittaa. Niitä juoppoja en mielellään naapuriksi halua, enkä piripäitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mua ei maahanmuuttajat haittaa, jos ovat ihmisiksi ja noudattavat talon yhteisiä sääntöjä. Lasten äänet ja leikit ei haittaa. Niitä juoppoja en mielellään naapuriksi halua, enkä piripäitä.

        Tupikseen vaan ja saatu huomata ihanuuden, millaista on asua mamu perheen naapurissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peitsari rauhatonta alkkisten aluetta.
        Tuppurala nykyisin yllättävän rauhallinen. Elo tuntuu kuin Mogadishussa asuisi.

        Ei pidä paikkaansa tuo väite. Asun Peitsarissa alue ihan rauhallinen.


    • Anonyymi

      Joka paikassa ongelmia jos niin haluaa.

      • Anonyymi

        Asutko sä missä Mikalon asunnossa? Muumilaaksossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asutko sä missä Mikalon asunnossa? Muumilaaksossa?

        En asu Mikalon asunnossa tällä hetkellä. Siksi täällä kyselen, kun toiveena olisi löytää asunto alueelta, missä saa olla rauhassa ja olisi turvallisuuden tunne. Tupiksella ollut aiemmin huono maine, siksi kiinnostaa että onko tilanne muuttunut parempaan tai huonompaan suuntaan.


      • Anonyymi

        Totta. Ns.hienostoalueillakin käy poliisit rauhoittelemassa naapureita..on känniriitaa,ajellaan kännissä jne,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asutko sä missä Mikalon asunnossa? Muumilaaksossa?

        Mikä on tuo Muumilaakso?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Laajalampi kokonaisuudessaan. Kannattaa välttää.

      • Anonyymi

        Suksi kuuseen noiden omien mielipiteiden kanssa.
        Oletko edes käynyt Laajalammella ?
        Päivitä jo ihmeessä tietosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suksi kuuseen noiden omien mielipiteiden kanssa.
        Oletko edes käynyt Laajalammella ?
        Päivitä jo ihmeessä tietosi.

        Ei Laajalammella tarvitse vältää kuin Mikalon asuntoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suksi kuuseen noiden omien mielipiteiden kanssa.
        Oletko edes käynyt Laajalammella ?
        Päivitä jo ihmeessä tietosi.

        Miksi haluat, että sinne muutettas? Tiedä miten meluisan naapurin saisit.


    • Anonyymi

      Saksalassa Tallakuja 12 on tai oli aikanaan aika rauhallinen Mikalon talo. Hyvällä paikalla vielä heti K-raudan vieressä ja Lidl lähellä.

      • Anonyymi

        Tässä ei nyt varsinaisesti kysytty mitään hyviä rappuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei nyt varsinaisesti kysytty mitään hyviä rappuja.

        Hyvä myös kertoa missä on hyvät talot muuttaa....


    • Anonyymi

      Pitkät jonot asuntoihin. Ota semmonen, johon sulla on varaa.

    • Anonyymi

      Ahonlaita Tupala. Pieni paritalo ja luhtitalorypäs. Mutta kai harvoin tarjolla vapaita asuntoja.

      • Anonyymi

        Miksi tätä pitäisi välttää? 🤔


    • Anonyymi

      Taidan katsella Tuppuralasta asuntoa. Löytyikin jo muutama mielenkiintoinen kämppä, tosin ei Mikalolta. Ei oikeen jaksa jonotella mitään rivaria tai asuntoa paremmalta alueelta, kun tarve muuttaa 1-2kk kuluessa.

    • Anonyymi

      Linnakundien kannattaa muuttaa vaikka mihkä. Esimerkiks ison kuusen alle asumaan. Mutta tehän saatte kaikki tuet ja avun, jopa petivaatteet, astiat, jne. Minkä takia nirsoilet asuinpaikkasi suhteen ? . Mä maksan veroja 400 euroo vuodessa. . Kyllä silläkin summalla muutama pikkutekijä autetaan alkuun.

      • Anonyymi

        Mitä sä selität?
        Arinakadun muumilaakso on tarkoitettu linnakundeille ja vastaaville.
        Juttusi perusteella Sinunkin tulisi asua siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä selität?
        Arinakadun muumilaakso on tarkoitettu linnakundeille ja vastaaville.
        Juttusi perusteella Sinunkin tulisi asua siellä.

        Sinähän sen parhaiten tiedät. Milloin olet maksanut veroja tai maksanut ite oman vuokrasi ja laskusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen parhaiten tiedät. Milloin olet maksanut veroja tai maksanut ite oman vuokrasi ja laskusi.

        Miksi maksaa itse mutään, kun kaiken voi maksattaa Kelalla. Ja jos ne ei jotakin laskua maksa, sen voi huoletta siirtää ulosottoon.

        Velkaisena kun ei kannata edes veroja maksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi maksaa itse mutään, kun kaiken voi maksattaa Kelalla. Ja jos ne ei jotakin laskua maksa, sen voi huoletta siirtää ulosottoon.

        Velkaisena kun ei kannata edes veroja maksella.

        Maksattaa Kelalla ? Eli maksattaa työssäkävijöillä, ja muilla veronmaksajilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksattaa Kelalla ? Eli maksattaa työssäkävijöillä, ja muilla veronmaksajilla.

        Mitä väliä. Kela kaiken maksaa mulle. Ei kiinnosta tuleeko ne hilut duunareilta vail lainarahoista.


    • Anonyymi

      En muuttas mikalon mihinkään asuntoon.

      • Anonyymi

        Miksi et?
        Rauhallista asua.
        Turvallista asua, ei myy asuntoa alta pois.
        Saa halvalla netin.
        Jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et?
        Rauhallista asua.
        Turvallista asua, ei myy asuntoa alta pois.
        Saa halvalla netin.
        Jne.

        Mulla netti ilmanen, valokuitu, eikä vesimaksua, ja keskustassa, ennen kaikkea halvempi kuin mikalon kämpät tääl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et?
        Rauhallista asua.
        Turvallista asua, ei myy asuntoa alta pois.
        Saa halvalla netin.
        Jne.

        Rauhallisuudesta voidaan olla montaa mieltä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhallisuudesta voidaan olla montaa mieltä.....

        Ainakin oma asuinalue on rauhallista.


      • Anonyymi

        Mikalo on ns. "varma" vuokranantaja. Yksityisistä vähän negatiivisia kokemuksia, toki positiivisiakin. Kalleudesta kyllä samaa mieltä, olen ihmetellyt miten joissain Mikalon taloissa on törkeä vuokra.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikalo on ns. "varma" vuokranantaja. Yksityisistä vähän negatiivisia kokemuksia, toki positiivisiakin. Kalleudesta kyllä samaa mieltä, olen ihmetellyt miten joissain Mikalon taloissa on törkeä vuokra.

        Alkaa Mikalon talot olla osittain sen ikäisiä että alkaa ikkunaremppaa ja putkihommia olla tulossa, jostakin pitää niihin rahat kaivaa.


    • Anonyymi

      Myö ollaan lähössä ruottista ja mielellään Saimaan rannasta haluttaisiin.🤴👸

      • Anonyymi

        Launialassa on Saimaa ihan lähellä. Kaupat kans ja päiväkoti on yhen Mikalotalon ihan pihassa.


    • Anonyymi

      Miksei Mikalo kerro, kun sieltä kysyy, että minkälainen talo ja sukkaat on jossain kohteessa. Tuttu meinas mennä launialaan, mutta kävi onneks kattoo taloo ihan rappukäytävässä asti. Oli kovasti kannabis kärynny siellä.

      • Anonyymi

        Pössyt loppu, joten missä osoitteessa kannabis kärynny?


      • Anonyymi

        Itse katsoisin ensin postiluukuista nimet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse katsoisin ensin postiluukuista nimet.

        Fiksut taas eivät lähde jokaista ovea kiertämään vaan katsoo alhaalla nimet yhdestä taulusta. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pössyt loppu, joten missä osoitteessa kannabis kärynny?

        Rantakylä rules !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksut taas eivät lähde jokaista ovea kiertämään vaan katsoo alhaalla nimet yhdestä taulusta. 😉

        Onneksi en antanut lupaa laittaa nimeäni taululle, enkä oveeni. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi en antanut lupaa laittaa nimeäni taululle, enkä oveeni. :)

        Rikollista elämäntapaa viettävät toimivat usein näin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikollista elämäntapaa viettävät toimivat usein näin..

        Hsssss!!!!


      • Anonyymi

        Ei kannata myöskään sellaiseen Mikalon taloon asettua missä on ns. pussihousuja tai rahtihameita. Usein ongelmana se, että eivät tunnista mikä on omaa ja mikä on naapurin omaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata myöskään sellaiseen Mikalon taloon asettua missä on ns. pussihousuja tai rahtihameita. Usein ongelmana se, että eivät tunnista mikä on omaa ja mikä on naapurin omaisuutta.

        Kyllä romanit mahtuu naapuriin. Ne eivät kylläkään tee tätä mitä väität. Matujen ja nistien hommia noi on ja niitä en naapuriin kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä romanit mahtuu naapuriin. Ne eivät kylläkään tee tätä mitä väität. Matujen ja nistien hommia noi on ja niitä en naapuriin kaipaa.

        Romanit on yö eläjiä, nukkuu päivällä ja mesoo yöllä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe