M43 halusin ostaa rintaliivit ja pikkuhousut missä on tuoksu
Halusin ostaa liivit ja pikkuhousut
16
548
Vastaukset
- Anonyymi
???
- Anonyymi
oikeesta summasta saat riisua ne päältä!
- Anonyymi
Sulla vaan ei oo varaa yhtään mihinkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla vaan ei oo varaa yhtään mihinkään
Kela pummi tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kela pummi tietää
Mitäs tiedät buaahaa.
Kiinnostaako vanhemman naisihmisen tuoksut?
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaa. Minkä ikäinen olet..
- Anonyymi
Pitsi1 kirjoitti:
Olen 56v
Wau. Niissä ois kivat aromit. Onko osoitetta mistä tilata.
- Anonyymi
Pitsi1 kirjoitti:
Olen 56v
ja missäpäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja missäpäin?
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Pitsi1 kirjoitti:
Olen 56v
Minuakin kiinnostaa. Minkälaisia pikkareita käytät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
Tietetenki olet siellä. Onhan tuo ollut kauan kaikkien tiedossa pipipäää. Muistahan spede ottaa lääkkeesi niin ei ala sekoittaa.
- Anonyymi
Porsas röh röh
- Anonyymi
Mitäs olet painuhan takas karsinaas emakko röhkimään.
Käytän kaikenlaisia hepeneitä. Ja liiveissä mulla on E-kuppì.
Lilja piste Spets ät gmail.com
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918