Suvakkivasurimedian vedätys jatkuu. Nyt agitoidaan, että Haavisto olisi jo Stubbin kannoilla.

Anonyymi-ap

Kun on kuunnellu YLEä ja muita medioita, niin ei ole epäilystäkään kenen laariin yritetään äänestäjiä tiputttaa. Homous onkin nyt taa ansio, vaikka vielä viikko sitten siitä puhuminen oli tabu. Haaviston ISIS äidit, Venäjämielisyys jne. on unohdettu. Pekka ja Anton ovat niin "lutunen" pari. Isäkin oli jopa kepulainen, entä äiti, kommunisti?

Suvakkisosialistit toimivat Venäjän trollina, vaikka eivät sitä edes tymyyksissään itse tajua.

13

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anonyymi-ap on itse Pietarin trollitehtaan orjana, hänen pitää perussuomalaisen puolueen jäsenenä kirjoittaa sitä mitä Putin ja Unkarin Orban käskevät.

    • Anonyymi

      Nuo gallupit lisää vaan Stubbin kannatusta, ei onnistu tuo vedätys. Lähen äänestämään Alexia toisen kerran.

      • Anonyymi

        Ihan sama äänestätkö tai jätä saman tien äänestämättä. Ketään ei kiinnosta..
        Hanki mieluummin joku järkevä harrastus. Tai ala ryyppäämän!

        Otat kunnolla kuppia niin lakkaa tuo schaissen jauhaminen..


    • Anonyymi

      Ainahan se on jonkun kannoilla!saa pitää varansa nuitten kanssa.

    • Anonyymi

      Mediat ajavat Haavistoa väkisin presidentiksi ja tyhmä kansa äänestää tietenkin median tahdon mukaan! Niinhän kävi ensimmäiselläkin kierroksella!

    • Anonyymi

      Revonpesän perilliset ovat Haaviston takana
      Hän lienee kristillisten mielestä täysi pakana

    • Anonyymi

      Erkkolainen aatemaailma Stubbin presidentiksi haluaa. He hypettävät asiaansa sujuvasti lausujaa. Revonpesän perilliset vahvasti Haaviston takana. Vaikka lienee kristillisten mielestä täysi pakana. Kenet armeijamme ylipäälliköksi haluaisin. Senkö, joka pitkäkaulaisin vai suuripäisin. Armeijansa laistaneita ehdokkaat on vain, Arvonimet korpraalista kenraaliin ei heille sovi lain. Kuninkaitten hoveista nyt ajatusta hain. Siellä piiskapoika ja hovinarri on vain. Sattumarsalkka ois arvoista nyt ottavin. Saisi sitten presidentti olla kaikkein koppavin.
      Kainouuno

    • Anonyymi

      KYLLÄ SIINÄ YLE....LLE JA ILTALEHDEN LESPOILLE JA HOMOILLE PUKKAA TODELLISTA MUSTAISEN HELLETTÄ JA KUNNOLLA, JOS MIELI PEKKA HAAVISTOSTA LUOVIA JA HEHKUTTAA PRESIDENTTIÄ. TULEE TODELLA TUSKANHIKI JA KOVAAKIN KOVEMPI VITUTUS PÄÄLLE, KUN TULEE HÄVIÄMÄÄN VAALIT.
      KYLLÄ KANSALAISET SEN VERRA VITTUUKSISSAAN OVAT JO NYKYTILANTEESEE, ETTEIVÄT HALUA ENÄÄ OTTAA MITÄÄN RISKEJÄ, VAAN PELAAVAT SATA VARMASTI VARMANPÄÄLLE.

    • Anonyymi

      Odottakaa vain, kun vaalien tuloksen selvittyä näemme Stubukan odotetun "tonnin seteli - ilmeen" aah, nyt jo popparit tulille ja oluet kylmään!

      Kyllä elämä on mukavaa, kun tietää että Haavisto pyyhkii Stubukkaa ylivoimalla.Nyt etenkin naiset äänestämään, että saadaan kunnollinen ja valtiomiestason presidentti suomelle, ei Stubukan kaltaista oikuttelevaa kuumakallea.

    • Anonyymi

      Tänään jo joku siantutkija "ennustaa", että Haavisto muka jaohtaisi ennakkoäänien jälkeen. Siitä huolimatta, että galluppien mukaan Stubb johtaa 57-43. Onhan tämä sikamaista vedätystä ja uutisointia.

    • Anonyymi

      Se suvakkivassari media on yrittäny koko ajan kansaa painostaa äänestämään kultapoju Stubbia. Stubb petti kansamme 2015 joten vaalikopissa minä petän hänet, saanpa nähdä hänen ylimielisen virneen vihdoin loppuvan!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      vihervasemmiston ja ylen masinoima vihakampanja Halla-Ahoa kohtaan oli kaikkien aikojen rimanalitus. Onneksi kolmasosa äänestäjistä sanoo ettei missään nimessä aio äänestää homoa joten siinä on jo niin hyvä etumatka Stubbille ettei sunnuntaina ole mitään jännitettävää. Saa haavisto oman osansa taktisesta äänestämisestä. On kyllä kiva nähdä haaviston tonnin setelin ilme kun huomaa jääneensa kolmatta kertaa kakkoseksi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe