SKP ja Vasemmistoliitto yhdistyvät?

toveri

Pitääkö paikkansa, että Suomen kommunistinen puolue ja vasemmistoliitto olisivat
yhdistymässä? Minusta tämä on hieno asia, ja olen odottanut tätä jo pitkään.

4

346

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erittäin epätodennäköistä. Mutta keskusteluyhteyden luominen olisi mielestäni enemmän kuin
      tärkeää!!
      vom

• ÄSSÄKOOPEE

EI HAITTAA LISÄVOIMA ON TARPEEN.

• molemmat jonopuolueita

Kokoomus ja Skp pitää yhdistää. Molemmat ovat jonopuolueita. Käytännössä niillä ei mitään eroa. Samaan sarjaan kuulu myös Siimeksen vas.liitto.

• Ei kovin hyvä juttu jos vasemmistoliitto ja SKP päättävät yhdistyä, sillä SKP on näistä kahdesta puolueesta selvästi enemmän vasemmalla kun hallituspuolueena oleva Vasemmistoliitto, näin ollen SKP joutuisi pienempänä puolueena hieman luopumaan kommunistisesta kannastaan.

Olen äänestänyt kumpaakin näistä puolueista, mutta harmikseni SKP ei vaan ole koskaan päässyt eduskuntaan asti. Siimeksen johtamassa vasemmistoliitossa on mukana myös sellaisia edustajia joiden poliittinen kanta ei ole niin vasemmalla kun se kuuluisi olla tämän kaltaisessa puolueessa. Olisi hienoa jos SKP onnistuisi joskus pääsemään eduskuntaan asti, mutta tosin pikkupuolueena se ei välttämättä onnistuisi vaikuttamaan asioihin kovinkaan paljoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      37
      2102
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      56
      686
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      633
    4. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      492
    5. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      490
    6. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      64
      489
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      480
    8. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      15
      450
    9. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      448
    10. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      447
    Aihe