Kysymys aikasin heränneille lesboille 😁 Huolisitko rinnallesi myös myöhään heränneen, vai onko kellon tarkkaa? Ja ei tähän ketjuun sitä "tuuliviiriä" tai riitelyä, kiitos 😉
Aikanen lesbo
3
345
Vastaukset
Mä koen, että voinen vastata kumpaankin porukkaan 😁 Joten liitän vastaukseni tännekin. Eli minä varmaan vähän karsastaisin sitä, jos toinen vielä tutkii, että onko lintu vai kala vai lentokala vai mikälie. Riippuu toki siitä kuinka hyvin on sinut itsensä, maailman ja ympäristön kanssa ja kuinka hyvin jalat on maassa, joten ei se ihan niin justiinsa ole kiveen hakattua sekään. Sellaista sitoutumatonta sekoilua taidan karsastaa, mitä nyt saattaa harrastaa unikeot ja aikaset tsirpit myös. Tosin, jos itsekin päättäisin toiseen leikkimielisesti suhtautua, niin ehkä en karsastaisi kuitenkaan, vaikea sanoa. Sitä, kun luulee olevansa itse tietynlainen, niin maailma saattaakin yllättää ja suurimmat yllätykset löytyäkin itsestä. Ainakin sen verran olen oppinut. 😄 Vaan yleisesti sen tiedän, että elämääni ei olisi kenelläkään asiaa, jos arvot ei olisi perhekeskeisiä. Siinä en aamuvirkkuja tai illantorkkujakaan opettaisi.
Itse muuten olen elämässä yleisesti aamuvirkku ja siinäkin toimii paremmin, jos toinenkin on aamuihminen eikä hilppaa öisin menemään. 😊- Anonyymi
Ei ole väliä kunhan et salaile itseäsi ja olemistasi maailmalta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163447Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370