Kysymys aikasin heränneille lesboille 😁 Huolisitko rinnallesi myös myöhään heränneen, vai onko kellon tarkkaa? Ja ei tähän ketjuun sitä "tuuliviiriä" tai riitelyä, kiitos 😉
Aikanen lesbo
3
452
Vastaukset
Mä koen, että voinen vastata kumpaankin porukkaan 😁 Joten liitän vastaukseni tännekin. Eli minä varmaan vähän karsastaisin sitä, jos toinen vielä tutkii, että onko lintu vai kala vai lentokala vai mikälie. Riippuu toki siitä kuinka hyvin on sinut itsensä, maailman ja ympäristön kanssa ja kuinka hyvin jalat on maassa, joten ei se ihan niin justiinsa ole kiveen hakattua sekään. Sellaista sitoutumatonta sekoilua taidan karsastaa, mitä nyt saattaa harrastaa unikeot ja aikaset tsirpit myös. Tosin, jos itsekin päättäisin toiseen leikkimielisesti suhtautua, niin ehkä en karsastaisi kuitenkaan, vaikea sanoa. Sitä, kun luulee olevansa itse tietynlainen, niin maailma saattaakin yllättää ja suurimmat yllätykset löytyäkin itsestä. Ainakin sen verran olen oppinut. 😄 Vaan yleisesti sen tiedän, että elämääni ei olisi kenelläkään asiaa, jos arvot ei olisi perhekeskeisiä. Siinä en aamuvirkkuja tai illantorkkujakaan opettaisi.
Itse muuten olen elämässä yleisesti aamuvirkku ja siinäkin toimii paremmin, jos toinenkin on aamuihminen eikä hilppaa öisin menemään. 😊- Anonyymi
Ei ole väliä kunhan et salaile itseäsi ja olemistasi maailmalta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2252960Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1842606Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1101227Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1351144- 701078
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2901060Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831055Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3481022Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20959Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22808