Kysymys aikasin heränneille lesboille 😁 Huolisitko rinnallesi myös myöhään heränneen, vai onko kellon tarkkaa? Ja ei tähän ketjuun sitä "tuuliviiriä" tai riitelyä, kiitos 😉
Vastaukset 3
Mä koen, että voinen vastata kumpaankin porukkaan 😁 Joten liitän vastaukseni tännekin. Eli minä varmaan vähän karsastaisin sitä, jos toinen vielä tutkii, että onko lintu vai kala vai lentokala vai mikälie. Riippuu toki siitä kuinka hyvin on sinut itsensä, maailman ja ympäristön kanssa ja kuinka hyvin jalat on maassa, joten ei se ihan niin justiinsa ole kiveen hakattua sekään. Sellaista sitoutumatonta sekoilua taidan karsastaa, mitä nyt saattaa harrastaa unikeot ja aikaset tsirpit myös. Tosin, jos itsekin päättäisin toiseen leikkimielisesti suhtautua, niin ehkä en karsastaisi kuitenkaan, vaikea sanoa. Sitä, kun luulee olevansa itse tietynlainen, niin maailma saattaakin yllättää ja suurimmat yllätykset löytyäkin itsestä. Ainakin sen verran olen oppinut. 😄 Vaan yleisesti sen tiedän, että elämääni ei olisi kenelläkään asiaa, jos arvot ei olisi perhekeskeisiä. Siinä en aamuvirkkuja tai illantorkkujakaan opettaisi.
Itse muuten olen elämässä yleisesti aamuvirkku ja siinäkin toimii paremmin, jos toinenkin on aamuihminen eikä hilppaa öisin menemään. 😊- Anonyymi
Ei ole väliä kunhan et salaile itseäsi ja olemistasi maailmalta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812566Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422156Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.351035- 32887
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154798Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58660Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6578- 21525
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78511- 33502