Puolestani kaikki

Anonyymi-ap

on edelleen sovittavissa. En voi tietää syitä toiminnallesi ja siksi haluan enemmin ymmärtää ja tietää kuin tuomita. Jos kuvailisin itseäni vain yhdellä adjektiivilla, se olisi, että olen utelias. Haluan aina tietää ja ymmärtää ristiriitaisiakin asioita.

Vaikka kaikki kommunikaatio on ollut pitkän ajan vain palstalla tai ehkä osittain jopa juuri siksi osoituksena hauraankin yhteyden katkeamattomuudesta, olet ollut ja olet minulle korvaamattoman tärkeä ihminen. Tunnen ääretöntä surua ja tyhjyyttä ajatuksesta, että kaikki jäisi näin loppuelämäni ajaksi. Jos tunnet samoin, niin meillä ei yksinkertaisesti ole muuta vaihtoehtoa kuin purkaa ajatuksemme yhdessä.

https://www.youtube.com/watch?v=y8rBC6GCUjg

12

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuossa hyvä yhteenveto, kenelle se sitten ikinä olikaan tarkoitettu

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😍 ­­­N­­y­m­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18253423

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Aloittajalle, jos olisit eräs A-nainen niin voin sanoa sen, että tunne on molemminpuolinen. Se, kumpi meistä avaa keskustelun ei ole minulla tiedossa, ainakaan vielä.

      • Anonyymi

        Taidan oll vähä pipi

        Ei mitään vakavaa


      • Anonyymi

        Sinä, itse en voi, sinä voit tunnistaa minut, minä en voi olla varma kuka vastaa asettamiini tunnisteellisiin viestehin. ▪︎ A


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä, itse en voi, sinä voit tunnistaa minut, minä en voi olla varma kuka vastaa asettamiini tunnisteellisiin viestehin. ▪︎ A

        Sinäkö olit tuo aloittaja? A-nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö olit tuo aloittaja? A-nainen

        Vastaan rehellisesti, olin sivusta ▪︎A


    • Anonyymi

      Minuakin kiinnostaa selvittää erään henkilön kanssa asioita. En halua rakentaa elämääni palstan ympärille. Haluan jotain aitoa ja josta pitää kiinni. Olen pohtinut asioita liikaa ja alannut huomaamaan, että mikään ei muutu jos elän vain haaveissani. Tulen etsimään onneani muualta, sillä nyt haluan myös toteuttaa haaveitani, enkä vain elää niissä. En usko, että mikään voisi olla oikea este kahden toisistaan tykkäävän ihmisen välillä. Hän tulee aina olemaan minulle tärkeä henkilö, vaikka hän ei sitä koskaan saanut suoraa kuulla.

      • Anonyymi

        Perästä kuuluu

        Vai mitä


    • Anonyymi

      Tunnen samoin. Selvitetään asiat.

    • Anonyymi

      Minulla samat ajatukset erästä miestä kohtaan. Epävarmuutta on ollut ilmassa jo liian pitkään, alkaa olla aika istua rauhassa alas ja jutella, kuten on jo pitkään ollut kai molemmilla toiveena.

    • Anonyymi

      Aloitus naiselta miehelle? Minne päin?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe