Ahdistelu syytös

Anonyymi-ap

Miten voin olla syyllinen ahdistelun jos en tiedä henkilön nimeä, puhelinnumeroa, osoitteen tiedän mutta en ole käynyt ovella edes. Kaupassa olen jutellut vain kyseisen henkilön kanssa ja nyt poika ystävä syyttää mua ahdistelusta

0

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

        ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
        Tv-sarjat
        17
        933
      2. En koskaan

        Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
        Ikävä
        48
        821
      3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

        Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        224
        721
      4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

        Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
        Ikävä
        76
        717
      5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

        Että se olin minä.
        Ikävä
        46
        709
      6. Emme näe enää koskaan

        Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
        Ikävä
        34
        677
      7. Mitäs meinaatte vappuna

        ikävöivät ihmiset?
        Ikävä
        107
        673
      8. Vornanen alkaa olla kusessa

        Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
        Joensuu
        81
        652
      9. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        3
        613
      10. Pistetään panokset

        Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
        Ikävä
        34
        589
      Aihe