Meillä olisi kaunis kesä

Anonyymi-ap

Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet ollut merkityksellinen ihminen elämässäni ja toivottavasti oon osannut jotku sanat ees oikein asettaa. Kapula on sulla. Kauniita kesäpäiviä ois...

17

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä haluan olla enemmän kuin ystävä, mutta kunhan ensin tavataan ja jutellaan. Voitko jotenkin tulla minua vastaan?

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei kilin vettu sua oot sekasin


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kilin vettu sua oot sekasin

        Et sinäkään hirveän tasapainoiselta vaikuta.


    • Anonyymi

      Ajattelin myös noin..Mutta viestiä ei sitten koskaan tullut. Jotenkin en jaksa tutustua keneenkään enkä pysty edes luottamaan -niinniin mitään parisuhdetta en edes halua. En jaksa väkisellä vääntää ja koittaa etsiä sitä ”jotain” joka vihdoin säväyttää ja ymmärtää.. Tuntuu saatana. Ei sellaisia ole. Ja kun en haaveile lapsista, naimisiinmenosta jne. Kaikki tämäkin viimeaikojen kaipaus on ollu mun oman pään tuotosta. Kuukausien kärsimys mutta samalla myös se minkä takia oon selvinnyt päivästä toiseen tappamatta itteeni. Nyt vaan pää kylmänä eteenpäin kohti uuden alkua ja ennenkaikkea yksin oloa.

    • Anonyymi

      Voi keneltä kenelle tämä kaihoisa toive? ❤️

    • Anonyymi

      Olisi ollut hyvä tutustua oikeesti paremmin.
      Nyt oon niin uupunut elämäni tapahtumista etten jaksa miettiä sitä.
      Ystävyydestä joskus aloittaen jos siltä molemmista vielä tuntuu 🫂🌾🐆 Hyviä unia ☆

    • Anonyymi

      Minullekkin vain ystävyys riittäisi. Tottakai ystävyys on myös parisuhteen pohja jos siihen joskus johtaa…

    • Anonyymi
      UUSI

      En tulisi olemaan ystäväsi

    • Anonyymi
      UUSI

      Mulla on ystäviä etsin parisuhdetta. Joten sut saankin nyt lopullisesti unohtaa

      • Anonyymi
        UUSI

        Hyvää kesää🌿🌾


    • Anonyymi
      UUSI

      ei kiitos, ainakaan vielä, en halua olla tekemisisdä viime vuosien ihmisten kanssa. sen verran veivät, hakkasivat, tekivät tuhoa ja kiusaa, ettei kiinnosta. mieluiten avaan ovia uusille ihmisille jahka tästä. pääsee taas kiinni normaalista elä ösrö. teidän hakkauksien jälkeen, toivottavasti tuo huonoa ja pahaa koko porukalle.

    • Anonyymi
      UUSI

      jokainen joka oli mukana siinä minun uhraamisessa nenille annossa, kun eli omaa elämää. näytetään potkuja minun elämästä, ja vielä pahemmassa. aika parantaa, tulee uusia ihmisiä. teille toivon vain pahaa ja huonoa, ajan saatossa ehkä joskus olen neutraali. ilman viime vuotta olisin sitä jo, en enää.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei näillä tunteilla voi olla vain ystävä, jos ne joskus paljastan....

    • Anonyymi
      UUSI

      Meni terveys ja mielenkiinto.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ihan kaverisude on ok!
      Mulla ei olekaan ollut pitkään aikaan kaveria, miespuolisesta puhumattakaan.
      Olen sellainen enemmänkin lonely wolf, naispuolinen sellainen ja sinä selvästi miespuolinen samanlainen.
      Voitais yhdessä ulvoa kuuta joku myöhäinen ilta 😉 nähdään melkein päivittäin ja sujuvasti toistemme ohi kuljetaan vaikka samalla reviirillä astellaan. Voihan se johonkin syvempääkin johtaa ajan kanssa..

      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllä kaksi sutta samalle reviirille mahtuu.
        Silmänisku ohittaessa. 😉🐺🐺


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kaksi sutta samalle reviirille mahtuu.
        Silmänisku ohittaessa. 😉🐺🐺

        Kulmsahampaiden näyttö pikemminkin 👹


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      296
      2456
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1143
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      78
      1090
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1053
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      275
      898
    6. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      819
    7. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    8. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      704
    9. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      65
      703
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      699
    Aihe