Marinista tuli rikas ja julkkis vauhdilla !

Anonyymi-ap

Kultaa ,kunniaa ja rahaa ,tulee ovista ja ikkunoista.
Luin iltapäivä lehdestä että jakeli korona rahoja sellaisillekin joilla ei ollut tarvetta.
Nyt sitten kansa maksaa hänen tekonsa.
Tämä ei voi olla oikein että näin tapahtuu.
Kukaan ei näytä valvovan veronmaksajien vastuita.
Ministerit ja kansanedustajat tuhlaa kuin viimeistä päivää.

20

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Business Finland jakoi korona-avustukset kauppa ja teollisuusministeri kepu Mika Lintilän käskystä.

      • Anonyymi

        Pääministeri on vastuussa alaistensa toiminnasta, vaan Sannaapa ei vastuut paljon painaneet eikä edes kiinnostaneet. Biletystä sen olla piti. Eikä Sanna juurikaan välittänyt olla lapsensa luona silloin eikä nytkään. Synttäreilläkin kävi vain kääntymässä, niin kiire oli pelaamaan TENNISTÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääministeri on vastuussa alaistensa toiminnasta, vaan Sannaapa ei vastuut paljon painaneet eikä edes kiinnostaneet. Biletystä sen olla piti. Eikä Sanna juurikaan välittänyt olla lapsensa luona silloin eikä nytkään. Synttäreilläkin kävi vain kääntymässä, niin kiire oli pelaamaan TENNISTÄ!

        Psykopaatti vallan vesillä on usein maailmassa aika on otollinen saatanan johdolle, tämä tapahtuu määrävuosien välein saatana tulee sytyttää tuliaa ja nostaa mielitynsä valtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykopaatti vallan vesillä on usein maailmassa aika on otollinen saatanan johdolle, tämä tapahtuu määrävuosien välein saatana tulee sytyttää tuliaa ja nostaa mielitynsä valtaa.

        Kirjoitatko mielisairaalasta? Väitätkö Sannaa psykopaatiksi? Pääministeri ei vastaa muista hallituksen ministereistä, vaan jokainen ministeri vastaa alaisestaan ministeriöstä. Ota selvää Suomen valtiosääntöoikeudesta ennen kuin pädet!


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­N­y­m­­f­o­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18253684

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Marinin äänestäjät ovat nyt mielissään. Marin sai sen mitä todellisuudessa halusi.
      Äänestäjät edesaittoivat sitä, antamalla hänelle äänensä.

      • Anonyymi

        Nimenomaan. Uskotaan, että hän laskelmoi poliittisen uransa merkityksen. Hän saikin täyspotin, kun tuli valituksi pääministeriksi. Hän sai niin hyvät lähtökohdat, että nyt voi rauhassa viettää porvarin elämää, mikä lieni tarkoituskin. Käyttihän hän jopa hääkortinkin ja lapsikin tuotiin esille eli kaikki mahdollinen on hyödynnetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Uskotaan, että hän laskelmoi poliittisen uransa merkityksen. Hän saikin täyspotin, kun tuli valituksi pääministeriksi. Hän sai niin hyvät lähtökohdat, että nyt voi rauhassa viettää porvarin elämää, mikä lieni tarkoituskin. Käyttihän hän jopa hääkortinkin ja lapsikin tuotiin esille eli kaikki mahdollinen on hyödynnetty.

        Hourailee palstaporvari kateellisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hourailee palstaporvari kateellisena.

        Ilmeisesti olet niitä Sanna Marinin höynäyttämiä, jotka palvoivat ja hehkuttivat häntä. Nyt teidän oman itsekunnioituksenne takia solvata meitä, jotka emme langenneet siihen halpaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti olet niitä Sanna Marinin höynäyttämiä, jotka palvoivat ja hehkuttivat häntä. Nyt teidän oman itsekunnioituksenne takia solvata meitä, jotka emme langenneet siihen halpaan.

        Aivotuhnuttelee porvari kateuksissaan.


    • Anonyymi

      Juhlimista Kesärannassa, biletystä jauhojengin kanssa, tanssia Olavin ja Sabinan kanssa, nahkarotsiin ja sukkahousuihin pukeutumista ulkomaan vierailuilla jne...
      Tuuletusta kerrakseen.
      Lopuksi porvarillista hienosto elämää.

      • Anonyymi

        Median mukaan koko jauhojengi-juttu on masinoitu jossain Ylilauta -keskustelupalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Median mukaan koko jauhojengi-juttu on masinoitu jossain Ylilauta -keskustelupalstalla.

        Tuo palsta on kyllä oman huomioni mukaan ollut suomen rehelisin mediajulkaisu, Hs uskovia saattaa toki olla vielä jossain vanhemmissa ikäluokissa tuota toimitta pervot ja yhtyneet juopot ja yleä hörhöt...


    • Anonyymi

      Ette kai luule että Sanna kustantaa omasta pussista omansa ja avustansa jatkuvat lomailut ym? Avustaja on mukana vain esiliinana, joku/jotkut rikkaat keskieurooppalaiset setämiehet rytkyttää Sannaa mielensä mukaan. Köyhän tamperelaissossarin pää on mennyt sekaisin. Sanna onkin aina ollut hiukan kehityksessään jälkeenjäänyt, Suomessakin biletti itseään 10 vuotta nuorempien jauhojengiläisten kanssa. Sannalla tuo harkintakykyä pettää aina.

    • Anonyymi

      Marin oli huonoin pääministeri ikinä.

      • Anonyymi

        Äläs nyt, eihän siitä ole kauaakaan aikaa, kun tälläkin palstalla hehkutettiin, kuinka hän on paras ja kaunein ja ihanin pääministeri ikinä. Minutkin haukuttiin monesti lyttyyn, kun olin täysin eri mieltä. ;D)))))


    • Anonyymi

      Marin kulkee nyt omaetu edellä. Viisveisaa äänestäjien äänistä.

      • Anonyymi

        Hyvää teatteria esitti, ja jotkut uskoi. Nyt näyttää todellisen luonteensa, köyhä kansa ja jopa lapsi unohtui, kun pääsi rahan ja lystinpidon makuun.


    • Anonyymi

      Onko Marin koskaan kiittänyt äänestäjiään?
      Heidän ansiostaan hän on päässyt tuohon asemaan. Jos ei olisi koskaan päässyt eduskuntaan, niin olisi edelleen Tampereella tekemässä jotain muita töitä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1718
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1069
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      900
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      861
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      840
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      745
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe