Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko teistä sopivaa olla parisuhteessa

Anonyymi-ap

Onko teistä sopivaa olla parisuhteessa kuusitoista vuotiaan kanssa jos itse on kolmekymmentäkahdeksan?
Hän on vielä perhetutun lapsi mutta en tarkoittanut näin käyvän.

Judas

34

740

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mietippä ite jos sun nelikymppinen kaveri haluais tapailla sun 16 vuotiasta lasta. Olisko kiva?

      • Anonyymi

        Onneksi ei ole lapsia :D Kummilapsia on kyllä viisi ja ei olisi kiva jos joku heistä tapailisi yli 30 vuotiasta.


      • Anonyymi

        ja asia on vielä monimutkaisempi kuin aloitus antaa ymmärtää, en kehdannut siinä alkaa selittämään monimutkaisia taustoja jotka koko asiaan liittyy.
        Taustat ovat kuin jostakin saippuasarjasta.


      • Anonyymi

        Sehän voisi olla toisinpäin


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­N­­­y­m­­f­o­­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Just hyvä!!!!!

    • Anonyymi

      Kuten ylhäällä jo kirjoitin että tilanteen taustat ovat monimutkaisemmat kuin aloituksessa selitin.
      Tämä tyttönen jonka kanssa minulla on nyt parisuhde on minun nuoruuden rakkaani tytär joka on myös entinen vaimoni.
      Olimme parisuhteessa kun olin 18-24 ja hän oli 16-21 ja menimme naimisiin kun hän oli 19v ja minä olin 22v.

      Tämä tyttönen näyttää erittäin paljon äidiltään saman ikäisenä, yritänköhän elää uudelleen nuoruuttani tai meidän parisuhdetta.

      • Anonyymi

        Emme olleet väleissä exäni kanssa neljääntoista vuoteen, viime vuonna tapasimme uudestaan ja olemme olleet siitä lähtien väleissä.


      • Anonyymi

        En ole sairas tai luuseri.


    • Anonyymi

      Tosi outoa

      • Anonyymi

        Onko nyt niin?


    • Anonyymi

      Ei todellakaan ole sopivaa.

      • Anonyymi

        Eikö?


    • Anonyymi

      Ikäeron pohjalta suhde ei ole tasapuolinen normaali parisuhde.
      Suhde on parittelusuhde.

      • Anonyymi

        Suhteeseemme kuuluu paljon muutakin kuin "parittelua". Mutta minun täytyisi ottaa asia puheeksi ex-vaimoni kanssa ja tiedän että silloin menetän hänet ystävänä elämästäni kun hän saa tietää.


    • Anonyymi

      Minä voin tulla panemaan sinua perseeseen niin selviää missä mennään. Samantien voin panna myös sitä akkaa pereeseen.

      • Anonyymi

        Olen pahoillani mutta en ole kiinnostunut ehdotuksestasi millään tavalla, eikä ole hänkään kiinnostunut sinunlaisesta oliosta.


    • Anonyymi

      Lain silmissä tuossa ei ole mitään ongelmaa ja moralistipelleistä sinun ei tarvitse välittää. Kunhan et ota hänestä seksikuvia kahteen vuoteen niin voitte nauttia seksistä ja suhteestanne täysin vapaasti.

      • Anonyymi

        Hän nussii ex-vaimonsa lasta!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän nussii ex-vaimonsa lasta!!!!!

        Lain silmissä sillä ei ole mitään merkitystä!!!!!!!!!!!! Sinun ininä ei muuta asiaa miksikään!!!!!!!!!!!!!!!

        Jos ex vaimon lapsi ei ole hänen, silloin hän on 16 vuotiaana seksuaalisesti täysi ikäinen ja hän saa naida niin paljon kuin lystää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ei avioero tee kenestäkään uusioperheen lapsesta (eli naisen jonkun toisen miehen kanssa ennen avioliittoa hankkimasta, tai avioeron jälkeen hankkimasta lapsesta) miehen perheenjäsentä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Riittikö huutomerkit todistamaan että minä olen oikeassa ja sinä pelkkä inisijä?


    • Anonyymi

      Ei todellakaan ole normaalia

    • Anonyymi

      Minä yllytin silloista 24-vuotiasta vaimoani viemään 16-vuotiaan veljeni poikuuden.
      Veljeni sai seksiopetuksen käytännön vaimoltani ja yli vuoden harjoittelupaikan.

    Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe