Modeemi toimii Ethernet-kaapelin kautta mutta Wi-Fi ei

Anonyymi-ap

Wi-Fi lakkasi tänään toimimasta, Ethernet-kaapelin kautta älytv toimii. On resetoitu, ei vaikutusta. Pystyykö väliaikaisesti netin saada toimimaan langattomana uudella reitittimellä Ethernetillä liittäen seinästä? Uutta modeemia ei tekisi mieli ostaa vielä, koska toistaiseksi alueella toimii vain 4G niin vanha pelittäisi muuten vielä jos jollain konstilla saisi wifin toimimaan.

17

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippuu siitä onko vika töllössä vai modeemissa.

• Anonyymi

Veikkaan windows vikaa kun tietää millainen suhari tää avaaja on.

• Anonyymi

Windows 2000 voi olla hankala wlanin kanssa.

• Anonyymi

Linux ja sen kaikki variaatiot
        on täysin *oistavia. ei mulla muuta....

• Anonyymi

Kuopiossa kun näyttä olevan noita ongelmia paivästä toiseen ties minkä asian tiimoilla, on se vinukka toimitaton kun koskaan mikään sillä ei pelitä!

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😍 ­N­­y­­m­­­f­­o­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18254137

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Ettei nyt vaan vika olisi WINDOWSISSA!

• Anonyymi

Yleensä vika löytyy windowsista eikä modemista.

• Anonyymi

Väärät wlan asetukset.

• Anonyymi

AVAAJAKOLLIN päässä sahajauhot päässyt kastumaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AVAAJAKOLLIN päässä sahajauhot päässyt kastumaan!

Viittaus taulukkoon solusta
        Modeemi toimii Ethernet-kaapelin kautta mutta Wi-Fi ei
        Linux ja sen kaikki variaatiot
        Älä osta HP-tulostinta
        Windows 2000 päivitys cd kysymys

KOLLIN AAMUN ANTIA!

• Anonyymi

Ei ole kovin todennäköistä että wlan hajoaisi. Ennemin epäilen, että joku laite rohmuaa kaiken kaistan jolloin tv ei pääse nettiin. TAI väärät asetukset.
      Kyllä, voit kytkeä ethernet-porttiin toisen modeemin, dhcp-pois päältä tässä purkissa jolloin osoitteen antaa se 4G-purkki. Joissain modeemeissa on jopa uplink-portti tätä varten. Jos ei ole niin ei se haittaa: Voi itse asettaa IPv4:n osalta samaan aliverkkoon laitteet. IPv6 pitäisi mennä purkista läpi vaikka sitä ei tuettaisikaan.

• Anonyymi

Kai osaat mennä reitittimen asetuksiin ja tiedä salasanan. Salasana tosin on nyt resetoinnin myötä oletussalasana, joka yleensä löytyy reitittimen takaa.

Tuleeko toimiva signaali tuon "toimimattoman" reitittimen kautta kaapelilla, vai suoraan?
      Jos tulee niin on luultavaa, että reititin on toimiva. Joudut vain tekemään asetukset uudestaan.

Minä en itkisi WIFIä kiinteässä laitteessa. Meillä on sama juttu. WIFI hidastelee ja pätkii TV:ssä, mutta kaapeli pelaa hienosti, eikä temppuile ja on vielä nopeampi.

• Anonyymi

Onneksi tulin tsekkaamaan tämän vielä, vaikka ongelma onkin jo ratkennu, koska wow! Noin upeasti käyttäytyville yksilöille aivan varmasti tulee revaldoa ovista ja ikkunoista.

Sain kuitenkin toimivan vinkin muualta ja pikkurahalla wifin toimimaan koko talossa. Joillekin keskusteluun tulleiden viestien perusteella saattaa tulla yllätyksenä että langatonta verkkoa käyttäviä laitteita saattaa olla joillain jopa olla ihan _muitakin_ kuin se TV, jonka toiminta oli tuossa vähän semmoinen diagnostinen vihje (mutta se se sisälukutaito, peruskoulu ei ole enää entisensä 🥲)

Trolololol ja jatkakaa ❤️

• Anonyymi

MENE HOITOON K0LLI

• Anonyymi

Avaajalla on WINDOWS ONGELMA

Ei modemiongelmaa!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      59
      3166
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2964
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2852
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2658
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2548
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2530
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2072
    Aihe