https://www.is.fi/politiikka/art-2000010206809.html
Kirjoitin tuonne mielestäni hyvän kommentin, joka ehti saamaan 61 tykkäystä 10 minuutissa, mutta sitten se poistettiin. Ei ollut halveksuntaa ketään kohtaan. Ainoastaan sanoin, että Kokoomuksen ulko- ja turvallisuuspoliittinen värisuora ei olisi toivottavaa.
Huomasiko joku IS sensuurin
12
1122
Vastaukset
- Anonyymi
Näin kommentin ja peukutin.
- Anonyymi
Suomessa valtamedian alustoilla on Mediapoolin sensuuri.
Suomessa ei ole vapaata mediaa. Mediapooli on heikentänyt myös demokratiaamme.- Anonyymi
Wikipedia-koosteen Stubbista. - Eikö nyt keltään tai mistään arkistosta löytyisi sitä Kokoomuksen Nykypäivä-lehden numeroa 3/2004, niin saisi siitä kuvan tänne.
Myös Stubb on pitänyt miehistä poliittisen uran alkuvaiheessa. Tästä löytyy arkistotietoa, jossa hän kertoo asian. Mutta sillä ei tietenkään merkitystä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wikipedia-koosteen Stubbista. - Eikö nyt keltään tai mistään arkistosta löytyisi sitä Kokoomuksen Nykypäivä-lehden numeroa 3/2004, niin saisi siitä kuvan tänne.
Myös Stubb on pitänyt miehistä poliittisen uran alkuvaiheessa. Tästä löytyy arkistotietoa, jossa hän kertoo asian. Mutta sillä ei tietenkään merkitystä.totuus on kerrottava äänestäjille:
jos tältä osin olisivat Haaviston kanssa samalla viivalla, niin Haavisto olis selkeästi jo voittanut ekalla kierroksella!
Ollaanpa sitten tasapuolisia molempia kohtaan - eli ei stubbi ole pekkaa parempi kaikin puolin kuitenkaan - arvot esiin, ja taipumukset...Ettei vain pekkaa mollattaisi sukupuolisella suuntauksellaan:
Stubb on kertonut olleensa biseksuuali uran alkuaikoina. Tieto löytyy netin tietokirjan arkistosivulta, Stubbin kohdalta yksityselämä osion kohdalta
Turha salaus kokoomukselta Stubbin on tiedetty olleen homo jo pitkään. Aikanaan oli tuttu näky sateenkaari paikoissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
totuus on kerrottava äänestäjille:
jos tältä osin olisivat Haaviston kanssa samalla viivalla, niin Haavisto olis selkeästi jo voittanut ekalla kierroksella!
Ollaanpa sitten tasapuolisia molempia kohtaan - eli ei stubbi ole pekkaa parempi kaikin puolin kuitenkaan - arvot esiin, ja taipumukset...Ettei vain pekkaa mollattaisi sukupuolisella suuntauksellaan:
Stubb on kertonut olleensa biseksuuali uran alkuaikoina. Tieto löytyy netin tietokirjan arkistosivulta, Stubbin kohdalta yksityselämä osion kohdalta
Turha salaus kokoomukselta Stubbin on tiedetty olleen homo jo pitkään. Aikanaan oli tuttu näky sateenkaari paikoissaJos meette tosta uteleen stubbilta, niin raastuva on edessä. Tai vähintään sakot! Se on yksityisyysasia. Ei ole Haavistoltakaan kysytty siitä. Itse on tullut esiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös Stubb on pitänyt miehistä poliittisen uran alkuvaiheessa. Tästä löytyy arkistotietoa, jossa hän kertoo asian. Mutta sillä ei tietenkään merkitystä.soma bi- ja homopressapari kilpailee - ja ollaanpa sitten tasapuolisia molemmille, kun äänestetään...
- Anonyymi
Kokoomuksen Nykypäivä-lehden numeroa 3/2004
- Anonyymi
Ei huomattu.
- Anonyymi
Juu minunkin kommentteja poistettu ja Ylellä ei mene edes läpi. Sanonut tätä samaa ja sitten sanoin vain että Stubb esiintyy liian ylimielisesti ja että jos ei pärjännyt pääministerinä miksi pärjäisi presidenttinä. Ja tää vi*uttaa sillä tuo värisuora ei olisi toivottava!
- Anonyymi
Mutta ilmeisesti media onkin tekemässä Stubbista presidenttiä. Sitä kannattaa miettiä onko se todella kansan mielipide
- Anonyymi
Siksi lopetin HS tilauksen, johon kuuluu myös IS. HS on muuttunut Vihervasemiston kannattajaksi ja toimittajat on valittu kysymällä mikä on poliittinen tausta.
Herilinit omistavat HS:n konsernia ja tulos on nyt nähtävissä. Anarkista toimintaan yllytetään ja hyväksytään.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307