Opi iskemään nainen. Mä neuvon.

Anonyymi-ap

Mä iskin viikonlopulla naisen. Minä menin sen luo ja tulin kotiin vasta eilen. Me pussailtiin koko aika ja rakastuttiin. On vähä mua vanhempi oon 19 ja se 35 öbaut. Sano mua mua hurmuriksi kasanovaksi eikä muut miehet ymmärrä naista niinku mä.
Se on helppo iskee nainen ja mä neuvon jos haluute multa hyviä neuvoja. Voin antaa. Mun nainen tykkäs että mä voisin kirjottaa opaskirjan kuinka isket naisen ja alkaa myymää sitä. Kuka haluu puoli ilmaseks 10 euroo vaa. Takuu. Rahat takas jos et naista saa. Saan mä nuorempaaki naista jos haluun. Mutta mä tykkään kypsistä naisista. Ne osaa. Kysy multa rohkeesti vaa jos haluut hyviä neuvoja.

Perjantai.
Ravintolaan naista iskemään.
Iskin naisen ja me suudeltiin ja se sano sinä poika osaat suudella jaementiin sen naisen kotiin.

Ja taas me pussailtiin sen luona.
En mennyt töihin eikä se nainenkaa ja oltiin töistä kumpiki pois.
Me rakastuttiin.

17

749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Me pantiinki. Mä sain orkut ainaki 10 x peräjälkee. Mä mee tänä iltana uuvestaa panee sitä mun naista ko se soitti ja pyys. Sano että on mua ikävä. Ja mä sanon että mä tuun jos äiti laskee. Karkaa äitis luota se sano ja nii mä teen. Ko emmä mikää äitin poika oo ja mun naine nauro ja sano et sä ookkaa ko nyt sä oot mun mies. Ja niin mä oon.

    • Anonyymi

      On erittäin selvää kirjoitusasusi ja kirjoituksesi sisällön perusteella että et ole mitenkään älykäs, olet selvästikin keskivertoa tyhmempi.
      Eli et ikävä kyllä pysty iskemään ketään ja siitä johtuen et kylläkään kykene neuvomaan myöskään ketään.

      Naiset tykkäävät komeista, älykkäistä ja miehekkäistä miehistä, kuten minusta ja ei kuten sinusta.

      • Anonyymi

        Ite oot tymä eikä suloo naisiin senki runnkkari haha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oot tymä eikä suloo naisiin senki runnkkari haha.

        Sää mää ja bää on nyt tyhmä runkkari buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt tyhmä runkkari buaahaa

        Buaahaa buaahaa mitäs olet. Isäs vika kun sut teki. Ei vetänyt ajoissa mulkkuaan ulos. Hehehehhee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buaahaa buaahaa mitäs olet. Isäs vika kun sut teki. Ei vetänyt ajoissa mulkkuaan ulos. Hehehehhee

        Sää mää ja bää tietää buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää tietää buaahaa

        Totta kait sä sen tiedät. Onhan se kerrottu jos et itse sitä ole tajunnu, mikä tollo runkkari olet.


    • Anonyymi

      Onko hyvät neuvot tarpeen? Miten iskee nainen? Kysy multa mä olen asiantuntija Et kadu Eilenkin mä suutelin mun naista ja se sano että sä poika suutelet nin tulisesti että iha häijyy tekee että pikkarit o aiva märät ja sitte se otti ne pois ja kerron lisää mun opaskirjassa yheksän euroo vaan ja 99 senttii. Osta enneku loppuu. Ja ikäs sitte kadut ko et ostanu ku vielä oli niitä. Eikä oo enää.

      • Anonyymi

        Spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa

        Spede se näyttää taas suoltavan paskaa yhteen pötköön. Heheheheheee. Otahan imodiumia jos siitä olis apua. Kait sitä niuvanniemeltäkin löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spede se näyttää taas suoltavan paskaa yhteen pötköön. Heheheheheee. Otahan imodiumia jos siitä olis apua. Kait sitä niuvanniemeltäkin löytyy.

        Sää mää ja bää suoltaa paskaa ota imodiumia buaahaa


    • Anonyymi

      Buaahaa spede Buaahaa

      • Anonyymi

        Tekeekö se spede noin hyvää kun suollat paskaa yhteen pötköön buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekeekö se spede noin hyvää kun suollat paskaa yhteen pötköön buaahaa

        Sää mää ja bää suoltaa paskaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää suoltaa paskaa buaahaa

        No sittehän teitä löytyy kaksi niuvannimestä sinä ja spede. Hähähhäää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää suoltaa paskaa buaahaa

        Mä olen sentää lukenu yliopistossa mutta ookkos nää?
        Et oo varmaan siellä ees paskalla käyny niinku mä oon.
        Mä yks kesä istun sielä joka päivä vessanpytyllä Iltasanomia lukien ko olin sielä remonttihomissa vai mitä ne ny oli muta sielä mä olin ja luin. Yliopistosa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen sentää lukenu yliopistossa mutta ookkos nää?
        Et oo varmaan siellä ees paskalla käyny niinku mä oon.
        Mä yks kesä istun sielä joka päivä vessanpytyllä Iltasanomia lukien ko olin sielä remonttihomissa vai mitä ne ny oli muta sielä mä olin ja luin. Yliopistosa.

        Ja iskin sielä naisen ko siivos sielä ja ma suutelin sitä monta kertaa ja se ja mä rakastuttii ja -tettii. Enkä narraa.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1173
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe