Onnistuin löytämään kirpparilta Humppilan lasin valmistaman lasilautasen, jossa on Loimaan kunnan ja kaupungin vaakunat ja vuosi 1984. Tietääkö joku mikä lautanen on kyseessä?
Lautasen arvoitus
16
509
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan lentävä lautanen?
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Pistä kuva torin sivulle siellä tulee äkkiä vastaus
- Anonyymi
Muuten se olisi pelkkä lasilautanen, mutta Loimaan vaakunat tekevät siitä käyttökelvottoman. Kelpaakohan edes lasinkeräykseen vai pitääköhän laittaa ongelmajätteeksi...
- Anonyymi
Mikähän siinä loimaassa on niin huonoa?
- Anonyymi
Ei lasilautanen muutenkaan kuulu lasinkeräykseen vaan sekajätteeseen eikä se ole ongelmajätettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lasilautanen muutenkaan kuulu lasinkeräykseen vaan sekajätteeseen eikä se ole ongelmajätettä.
Niinku ei ole maksettu kierrätysmaksua tai jotain tämmöstä...?
Kaikkea muoviakaa ei sais laittaa muovinkeräykseen vaikka olis sopiva kierrätyssymboli - ja silti halutaa että mahdollisimman paljon kierrätettäisiin
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän siinä loimaassa on niin huonoa?
Tällaisen kysymyksen voi esittää vain loimaalainen tai ihminen, joka ei ole koskaan käynyt Loimaalla. Loimaa on kuin ruosteinen peltitynnyri, johon on ahdettu epäselvästi puhuvia mettäläisiä ja sikafarmareita. Sivistyksen pariin sieltä on joka ilmansuuntaan aivan liikaa matkaa ja hyvä niin. Liian pitkäksi aikaa Loimaalle eksyneitä ei yleensä hyväksytä minkään muun yhteisön jäseneksi. Tunnetuin loimaalainen on Olavi-niminen mies jota kukaan ei enää muista entisen maalaiskunnan ulkopuolella.
- Anonyymi
Oliko tämä tarkoitettu vitsiksi???
- Anonyymi
Teemu Selänne ilmoitti X:ssä, että Pekka Haaviston ja Antonio Floresin parisuhde ei sovi hänen arvoihinsa. Aiheesta nousi heti kohu, ja Selänne tarkensi sanomisiaan.
– Ei tässä homous tietenkään ole mikään ongelma, vaan ikäero. Se, että vanha äijä yrittää iskeä todella nuorta poikaa, Selänne vastasi kritisoijilleen.
Haaviston, 65, ja Floresin, 45, ikäero on 20 vuotta.- Anonyymi
Miten liittyy loimaan lautaseen tämä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten liittyy loimaan lautaseen tämä?
Nää taitaa olla jonkun trollibotin aikaansaannoksia, kun tätä samaa näkee monissa ketjuissa.
Mut kyl tosta Selänteestä on tullut ihan eri ihminen - ei aina niin mukava enää - mitä oli suosionsa huipulla. Tiedä sitten onko esittänyt sillon, telonut päätä miten paljon vaiko steroideja vetänyt (NHL:ssä ei testata), johon kyllä viittaa ainakin omaan silmään pistävä luukasvu päässä.
lajijasuris
- Anonyymi
Miksi ette vastaa siihen mitä kysytään Teemu Selänteen ym saa mennä huitsin nevadaan
- Anonyymi
Samaa mieltä Selänteestä, mutta kyllä tuo aloituksen lautanenkin sinne joutaa.
- Anonyymi
Älä vaan hukkaa sitä se on varmasti korvaamattoman arvokas myy se loimaan kaupungille he maksavat siitä helposti milj...miljardin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569